PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS SENIŪNAIČIŲ IŠLAIDŲ APMOKĖJIMO
2017 m. gegužės 25 d. Nr. T-194
Pakruojis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 33 straipsnio 16 dalimi, 18 punktu, Pakruojo rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti Išlaidų, susijusių su seniūnaičių veikla, apmokėjimo ir atsiskaitymo už jas tvarkos aprašą (pridedama).
2. Nustatyti Pakruojo rajono savivaldybės seniūnaičiams su jų veiklą susijusioms išlaidoms apmokėti skiriamos ketvirčio išmokos dydį – ne daugiau kaip 30 Eur (trisdešimt eurų).
3. Pripažinti netekusiu galios Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2017 m. vasario 23 d. sprendimą Nr. T-60 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės seniūnaičių išlaidų apmokėjimo“.
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Pakruojo rajono savivaldybės tarybos
2017 m. gegužės 25 d. sprendimo Nr. T-194
IŠLAIDŲ, SUSIJUSIŲ SU SENIŪNAIČIŲ VEIKLA, APMOKĖJIMO IR ATSISKAITYMO UŽ JAS TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
II SKYRIUS
IŠLAIDŲ APMOKĖJIMAS IR ATSISKAITYMAS
2. Seniūnaičiui su jo, kaip seniūnaičio, veikla susijusioms išlaidoms už kanceliarijos, pašto, telefono, interneto ryšio, transporto paslaugas (toliau – paslaugos) apmokėti, kas ketvirtį atsiskaitytinai skiriama išmoka. Išmokos dydį tvirtina Pakruojo rajono savivaldybės taryba (toliau – Taryba).
3. Išmokai gauti kiekvienas seniūnaitis raštu pateikia Pakruojo rajono savivaldybės administracijos seniūnijai, kurios seniūnaitis jis yra, savo sąskaitos rekvizitus.
4. Išmoka, neviršijant Tarybos nustatyto dydžio, seniūnaičiui mokama kas ketvirtį, kai jis pateikia seniūnijos, kurios seniūnaitis jis yra, seniūnui Išlaidų, susijusių su seniūnaičio veikla, ataskaitą (priedas) ir išlaidas patvirtinančius dokumentus, atitinkančius Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymo nustatytus reikalavimus. Seniūnas ataskaitas ir išlaidas patvirtinančius dokumentus patikrina, suderina ir perduoda už buhalterinę apskaitą seniūnijoje atsakingam asmeniui.
5. Seniūnaitis, panaudojęs nuosavas lėšas 2 punkte nurodytoms išlaidoms apmokėti, atsiskaito seniūnui už einamąjį ketvirtį iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos, o už IV ketvirtį iki gruodžio 20 dienos. Visi išlaidas patvirtinantys dokumentai turi būti išrašyti seniūnaičio vardu.
6. Iš 2 punkte nurodytų lėšų įsigytos prekės nepajamuojamos. Patirta išlaidų, susijusių su seniūnaičio veikla, suma, patvirtinta paslaugų ir prekių įsigijimo dokumentais, įskaitoma į faktines išlaidas.
7. Seniūnija, gavusi išlaidas patvirtinančius dokumentus, išmokas į seniūnaičio nurodytą atsiskaitomąją sąskaitą už I-III ketvirčius perveda iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 20 dienos, už IV ketvirčio išlaidas – iki einamųjų metų gruodžio 31 dienos.
8. Jeigu iki Tvarkos aprašo 4 punkte nustatyto termino seniūnaičio išlaidų, susijusių su jo veikla, ataskaita ir dokumentai dėl patirtų išlaidų nepateikiami arba nustatoma, kad pateikti duomenys neatitinka tikrovės, ketvirčio išmoka neskiriama. Išlaidų suma, viršijanti nustatytos ketvirčio išmokos dydį, nekompensuojama.
9. Seniūnaitis atsakingas už tikslios ir teisingos informacijos, susijusios su išmokos gavimu, pateikimą. Atsiradus abejonių dėl lėšų panaudojimo teisėtumo, seniūnas iš seniūnaičio gautus išlaidas patvirtinančius dokumentus pateikia įvertinti administracijos direktoriui.
III SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
12. Tai, kas nereglamentuota šiame Tvarkos apraše, sprendžiama taip, kaip numatyta Lietuvos Respublikos teisės aktuose.
13. Jei keičiamos Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatos, susijusios su šiame Tvarkos apraše reglamentuojamais klausimais, taikomos šių teisės aktų nuostatos.
Išlaidų, susijusių su seniūnaičių
veikla, apmokėjimo ir atsiskaitymo už jas tvarkos aprašo
priedas
________________________________________________
(seniūnijos pavadinimas)
_________________________________________________
(seniūnaičio vardas, pavardė)
IŠLAIDŲ, SUSIJUSIŲ SU SENIŪNAIČIO VEIKLA, ATASKAITA
20__ m. _________________d.
Pakruojis
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Išlaidas patvirtinančio dokumento išrašymo data |
Išlaidas patvirtinančio dokumento numeris |
Suma (eurais) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
Suma žodžiais: ___________________________________________________
PRIDEDAMA. Dokumentų skaičius ___________________________.
__________________________________________
(seniūnaičio parašas, vardas, pavardė)
SUDERINTA
_______________
(pareigos)
________________
(parašas)
_________________
(vardas, pavardė)
PASTABA. Užpildytą ataskaitos formą už I, II, III ketvirtį pateikti iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos, už IV ketvirtį iki einamųjų metų gruodžio 20 d., pridedant išlaidas patvirtinančius dokumentus, atitinkančius Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymo nustatytus reikalavimus.