isgyaz13

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS SENIŪNAIČIŲ IŠLAIDŲ APMOKĖJIMO

 

2017 m. gegužės 25 d. Nr. T-194

Pakruojis

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 33 straipsnio 16 dalimi, 18 punktu, Pakruojo rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Patvirtinti Išlaidų, susijusių su seniūnaičių veikla, apmokėjimo ir atsiskaitymo už jas tvarkos aprašą (pridedama).

2. Nustatyti Pakruojo rajono savivaldybės seniūnaičiams su  jų veiklą susijusioms išlaidoms apmokėti skiriamos ketvirčio išmokos dydį – ne daugiau kaip 30 Eur (trisdešimt eurų).

3. Pripažinti netekusiu galios Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2017 m. vasario 23 d. sprendimą Nr. T-60 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės seniūnaičių išlaidų apmokėjimo“.

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                  Saulius Gegieckas


 

PATVIRTINTA

Pakruojo rajono savivaldybės tarybos

2017 m. gegužės 25 d. sprendimo Nr. T-194

 

 

IŠLAIDŲ, SUSIJUSIŲ SU SENIŪNAIČIŲ VEIKLA, APMOKĖJIMO IR ATSISKAITYMO UŽ JAS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Išlaidų, susijusių su seniūnaičių veikla, apmokėjimo ir atsiskaitymo už jas tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato Pakruojo rajono savivaldybės seniūnaičių išlaidų, susijusių su jų, kaip seniūnaičių veikla, apmokėjimo ir  atsiskaitymo už jas tvarką.

 

II SKYRIUS

IŠLAIDŲ APMOKĖJIMAS IR ATSISKAITYMAS

 

2. Seniūnaičiui su jo, kaip seniūnaičio, veikla susijusioms išlaidoms už kanceliarijos, pašto, telefono, interneto ryšio, transporto paslaugas (toliau – paslaugos) apmokėti, kas ketvirtį atsiskaitytinai skiriama išmoka. Išmokos dydį tvirtina Pakruojo rajono savivaldybės taryba (toliau – Taryba).

3. Išmokai gauti kiekvienas seniūnaitis raštu pateikia Pakruojo rajono savivaldybės administracijos seniūnijai, kurios seniūnaitis jis yra, savo sąskaitos rekvizitus.

4. Išmoka, neviršijant Tarybos nustatyto dydžio, seniūnaičiui mokama kas ketvirtį, kai jis pateikia seniūnijos, kurios seniūnaitis jis yra, seniūnui Išlaidų, susijusių su seniūnaičio veikla, ataskaitą (priedas) ir išlaidas patvirtinančius dokumentus, atitinkančius Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymo nustatytus reikalavimus. Seniūnas ataskaitas ir išlaidas patvirtinančius dokumentus patikrina, suderina ir perduoda už buhalterinę apskaitą seniūnijoje atsakingam asmeniui.

5. Seniūnaitis, panaudojęs nuosavas lėšas 2 punkte nurodytoms išlaidoms apmokėti, atsiskaito seniūnui už einamąjį ketvirtį iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos, o už IV ketvirtį iki gruodžio 20 dienos. Visi išlaidas patvirtinantys dokumentai turi būti išrašyti seniūnaičio vardu.

6. Iš 2 punkte nurodytų lėšų įsigytos prekės nepajamuojamos. Patirta išlaidų, susijusių su seniūnaičio veikla, suma, patvirtinta paslaugų ir prekių įsigijimo dokumentais, įskaitoma į faktines išlaidas.

7. Seniūnija, gavusi išlaidas patvirtinančius dokumentus, išmokas į seniūnaičio nurodytą atsiskaitomąją sąskaitą už I-III ketvirčius perveda iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 20 dienos, už IV ketvirčio išlaidas – iki einamųjų metų gruodžio 31 dienos.

8. Jeigu iki Tvarkos aprašo 4 punkte nustatyto termino seniūnaičio išlaidų, susijusių su jo veikla, ataskaita ir dokumentai dėl patirtų išlaidų nepateikiami arba nustatoma, kad pateikti duomenys neatitinka tikrovės, ketvirčio išmoka neskiriama. Išlaidų suma, viršijanti nustatytos ketvirčio išmokos dydį, nekompensuojama.

9. Seniūnaitis atsakingas už tikslios ir teisingos informacijos, susijusios su išmokos gavimu, pateikimą. Atsiradus abejonių dėl lėšų panaudojimo teisėtumo, seniūnas iš seniūnaičio gautus išlaidas patvirtinančius dokumentus pateikia įvertinti administracijos direktoriui.

10. Išmoka seniūnaičiui skiriama iš seniūnijai skirtų savivaldybės biudžeto asignavimų.

 

III SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

11. Lėšų naudojimo kontrolę vykdo Pakruojo rajono savivaldybės Kontrolės ir audito tarnyba.

12. Tai, kas nereglamentuota šiame Tvarkos apraše, sprendžiama taip, kaip numatyta Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

13. Jei keičiamos Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatos, susijusios su šiame Tvarkos apraše reglamentuojamais klausimais, taikomos šių teisės aktų nuostatos.

14. Šis Tvarkos aprašas keičiamas, pripažįstamas netekusiu galios ar sustabdomas jo galiojimas Pakruojo rajono savivaldybės tarybos sprendimu.

 

_________________________

 


 

Išlaidų, susijusių su seniūnaičių

veikla, apmokėjimo ir atsiskaitymo už jas tvarkos aprašo

priedas

 

________________________________________________

(seniūnijos pavadinimas)

_________________________________________________

(seniūnaičio vardas, pavardė)

 

IŠLAIDŲ, SUSIJUSIŲ SU SENIŪNAIČIO VEIKLA, ATASKAITA

 

20__ m. _________________d.

Pakruojis

 

Eil.

Nr.

Išlaidų pavadinimas

Išlaidas patvirtinančio dokumento išrašymo data

Išlaidas patvirtinančio dokumento numeris 

Suma (eurais)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

Suma žodžiais: ___________________________________________________

PRIDEDAMA. Dokumentų skaičius ___________________________.

 

__________________________________________

(seniūnaičio parašas, vardas, pavardė)

 

SUDERINTA

 

_______________

(pareigos)

 

________________

(parašas)

 

_________________

(vardas, pavardė)

 

PASTABA. Užpildytą ataskaitos formą už I, II, III ketvirtį pateikti iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 dienos, už IV ketvirtį iki einamųjų metų gruodžio 20 d., pridedant išlaidas patvirtinančius dokumentus, atitinkančius Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymo nustatytus reikalavimus.