PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO STEBĖSENOS TVARKOS APRAŠO IR ŠVIETIMO STEBĖSENOS RODIKLIŲ SĄRAŠO PATVIRTINIMO

 

2022 m. gegužės 10 d. Nr. AV-269

Pakruojis

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 53 straipsnio 2 dalimi, Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2019 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. V-757, 20 ir 28 punktais:

1T v i r t i n u:

1.1 Pakruojo rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašą (pridedama);

1.2 Pakruojo rajono savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą (pridedama).

2P r i p a ž į s t u netekusiu galios:

2.1. Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2013 m.  spalio  9 d. įsakymą Nr. A-750 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašo patvirtinimo“.

2.2. Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2013 m.  spalio  9 d. įsakymą Nr. A-749 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių sąrašo patvirtinimo“.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                                     Ilona Gelažnikienė

 

PATVIRTINTA

Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus

2022 m. gegužės 10 d. įsakymu Nr. AV-269

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO STEBĖSENOS

TVARKOS APRAŠAS

 

1Pakruojo rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybės) švietimo stebėsena yra švietimo stebėsenos subjektų vykdoma nuolatinė švietimo būklės ir kaitos analizė, vertinimas, prognozavimas bei reikalingų duomenų rinkimas. Ji apima duomenų rinkimą apie švietimą: ikimokyklinį, priešmokyklinį, bendrąjį ugdymą, profesinį mokymą, suaugusiųjų mokymą, neformalųjį vaikų švietimą.

2Pakruojo rajono savivaldybės švietimo stebėsenos tvarkos aprašas (toliau – aprašas) nustato Savivaldybės švietimo stebėsenos paskirtį, uždavinius, objektą ir subjektą, principus, stebėsenos organizavimą ir vykdymą, rodiklius, jų atrankos kriterijus ir tvirtinimą, disponavimą stebėsenos informacija bei finansavimą.

3Savivaldybės švietimo stebėsenos paskirtis – sudaryti sąlygas visiems švietimo valdymo subjektams priimti pagrįstus sprendimus ir vykdyti švietimo kokybę laiduojantį valdymą, informuoti visuomenę apie švietimo būklę.

4Savivaldybės švietimo stebėsenos uždaviniai:

4.1tirti Savivaldybės švietimo valdymo subjektų informacijos apie švietimą poreikius;

4.2rinkti, kaupti ir apdoroti duomenis apie Savivaldybės švietimo sistemos būklę;

4.3analizuoti ir vertinti Savivaldybės švietimo būklę bei kaitą ir jai darančius įtaką veiksnius, atsižvelgiant į švietimui keliamus tikslus ir uždavinius;

4.4prognozuoti Savivaldybės švietimo sistemos kaitą;

4.5teikti ir skelbti Savivaldybės švietimo stebėsenos duomenis ir (ar) analitinę informaciją.

5Savivaldybės švietimo stebėsenos objektas – švietimo būklė.

6Savivaldybės švietimo stebėsenos subjektai – Savivaldybės institucijos, vykdančios švietimo stebėseną:

6.1 Pakrujojo rajono savivaldybės administracija (toliau – Administracija);

6.2 švietimo įstaigos;

6.3švietimo pagalbos įstaigos.

7Švietimas stebimas šiais pagrindiniais aspektais:

7.1 švietimo funkcionavimo (švietimo kontekstas, indėlis į švietimą, švietimo procesai, švietimo rezultatai ir švietimo pasekmės);

7.2švietimo rūšių ir programų (formalusis švietimas, švietimo programos, neformalusis švietimas, švietimo pagalba);

7.3švietimo valdymo lygmenų – Savivaldybės ir įstaigų;

7.4kitais teisės aktų nustatytais teminiais-analitiniais aspektais.

8Savivaldybės švietimo stebėsenos principai:

8.1. tikslingumas – renkami tik tie duomenys ir informacija, kurie yra reikalingi ir tinkami švietimo ir mokslo būklei vertinti bei Savivaldybės švietimo valdymo subjektų sprendimams priimti;

8.2. nešališkumas – Savivaldybės švietimo stebėsena vykdoma be išankstinio nusistatymo, laikantis profesinio nepriklausomumo nuo įvairių interesų grupių;

8.3. patikimumas – skelbiama tikrovę atitinkanti informacija;

8.4. konfidencialumas – skelbiama tik tokia informacija, kuri garantuoja fizinio asmens duomenų anonimiškumą, išskyrus teisės aktuose numatytus atvejus.

9Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos aprašu ir kitais teisės aktais.

10.   Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme, Valstybės švietimo ir mokslo stebėsenos tvarkos apraše vartojamas sąvokas.

 

II SKYRIUS

švietimo Stebėsenos organizavimas ir vykdymas

 

11.   Savivaldybėje švietimo stebėsena organizuojama ir vykdoma Savivaldybės ir švietimo įstaigos lygmenimis.

12.   Savivaldybės lygmens švietimo stebėseną organizuoja ir vykdo Administracijos Švietimo skyrius.

13.   Administracijos Švietimo skyrius organizuoja ir vykdo šias veiklas:

13.1tiria informacijos, rodiklių ir duomenų poreikius;

13.2sudaro, atnaujina ir šiame apraše nustatytiems subjektams teikia rodiklių sąrašus;

13.3vykdo duomenų rinkimą, kaupimą ir apdorojimą;

13.4paskelbia apibendrintą Savivaldybės švietimo stebėsenos informaciją visuomenei;

13.5teikia informaciją užsakovams ir (ar) skelbia naudotojams.

14.   Švietimo įstaiga organizuoja ir vykdo įstaigos lygmens švietimo stebėseną.

15.   Švietimo įstaiga švietimo stebėsenos organizavimą ir vykdymą reglamentuoja įstaigos veiklos dokumentuose.

 

III SKYRIUS

švietimo Stebėsenos rodikliAI, JŲ ATRANKOS KRITERIJAI IR TVIRTINIMAS

 

16.   Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos rodikliai yra nuolatos stebimi rodikliai, glaustai atskleidžiantys savivaldybės švietimo sistemos būklę ir kaitą. Šių rodiklių sąrašą tvirtina Administracijos direktorius.

17.   Savivaldybės švietimo stebėsenos rodiklių atrankos kriterijai:

17.1rodiklio aiškumas ir informatyvumas;

17.2validumas;

17.3rodiklio naudingumas, tinkamumas švietimo valdymo, švietimo būklės analizės ir visuomenės informavimo reikmėms;

17.4. rodikliui skaičiuoti reikalingų duomenų prieinamumas ir patikimumas.

18.   Švietimo įstaigos lygmens stebėsenos rodiklių sąrašą sudaro rodikliai, parodantys švietimo būklę ir (ar) pokyčių mastą švietimo įstaigoje. Jos švietimo stebėsenos rodiklių sąrašą tvirtina švietimo įstaigos vadovas.

 

IV SKYRIUS

DISPONAVIMAS ŠVIETIMO STEBĖSENOS INFORMACIJA

 

19.   Visais Savivaldybės švietimo stebėsenos rodikliams skaičiuoti renkamais Savivaldybės lygmens duomenimis disponuoja Administracijos  Švietimo  skyrius. Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos apibendrinta informacija skelbiama Savivaldybės internetinėje svetainėje.

20.   Administracija disponuoja duomenimis ir informacija, gautais vykdant pagal papildomus Savivaldybės poreikius organizuotą švietimo stebėseną. Šie duomenys ir informacija kitų lygmenų švietimo stebėsenos subjektams gali būti perduodami remiantis duomenų teikimo sutartimis tarp Administracijos ir duomenų gavėjo.

21.   Švietimo įstaiga disponuoja duomenimis ir informacija, gautais vykdant pagal papildomus švietimo įstaigos poreikius organizuotą švietimo stebėseną. Šie duomenys ir informacija kitų lygmenų švietimo stebėsenos subjektams gali būti perduodami remiantis duomenų teikimo sutartimis tarp švietimo įstaigos administracijos ar jos įgalioto asmens ir duomenų gavėjo.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

22.   Savivaldybės švietimo stebėsenos subjektai Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenos rodikliams būtinus duomenis ir informaciją teikia neatlygintinai.

23.   Savivaldybės lygmens švietimo stebėsenai naudojami Švietimo valdymo informacinės sistemos prieinami duomenys bei kitų institucijų – Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės, Nacionalinės švietimo agentūros ir kt. – viešai skelbiami duomenys.

24.   Švietimo stebėsenos organizavimo ir vykdymo Savivaldybės švietimo įstaigose priežiūrą vykdo Administracijos Švietimo skyrius.

______________________

 

PATVIRTINTA

Pakruojo rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2022 m. gegužės 10 d.

įsakymu Nr. AV-269

 

Pakruojo RAJONO SAVIVALDYBĖS ŠVIETIMO STEBĖSENOS RODIKLIŲ SĄRAŠAS

TRUMPINIAI:

BUM – Bendrojo ugdymo mokykla

IU-Ikimokyklinė ugdymo įstaiga

MR – Mokinių registras

NŠA – Nacionalinė švietimo agentūra

NEMIS – Nesimokančių vaikų ir mokyklos nelankančių mokinių informacinė sistema

PR – Pedagogų registras

PUG – Priešmokyklinio ugdymo grupė

ŠMIR – Švietimo ir mokslo institucijų registras

PŠC – Pakruojo suaugusiųjų ir jaunimo švietimo centras

PPT –PŠC Švietimo pagalbos tarnyba

ŠVIS – Švietimo valdymo informacinė sistema

TBK- tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius

 

Eil. Nr.

Rodiklis

Rodiklio aprašas

 

Duomenų šaltinis

 

Duomenų rinkimo arba fiksavimo data, dažnumas

 

I SKYRIUS

ŠVIETIMO KONTEKSTAS

1.1.

Savivaldybės švietimo įstaigų tinklas

Švietimo įstaigų skaičius (vnt.) pagal tipus ir vykdomas programas

Mokyklų, kurios nesiekia 100 mokinių, skaičius

ŠMIR

Rugsėjo 1 d. duomenys

 

1.2.

Nesimokantys mokiniai

Pagal privalomojo ugdymo programas nesimokančių 6–16 metų vaikų skaičius (vnt.) ir dalis (proc.) bei pokytis per metus

MR

NEMIS

Gruodžio 31 d. duomenys

 

1.3.

Mokiniai, gaunantys socialinę paramą

Nemokamą maitinimą gaunančių 3–12 (3–IV G )kl. mokinių skaičius (vnt.) ir dalis (proc.) nuo bendro 3–12 (3–IV G) kl. mokinių skaičiaus pagal BUM

Socialinės rūpybos skyrius

Gruodžio 31 d. duomenys

 

1.4.

Mokinių pavėžėjimas

Pavežamų mokinių skaičius (vnt.) ir dalis (proc.) bei pokytis per metus

Pavežamų mokinių skaičius (vnt.) pagal pavėžėjimo būdus ir dalis (proc.) bei pokytis per metus

ŠVIS

Rugsėjo 5d. Duomenys

 

 

Spalio 1d.duomenys

 

Išlaidos mokinių pavėžėjimui (Eur) ir pokytis per metus

Buhalterinės apskaitos skyrius

PŠC

 

1.5.

Vaikai, gyvenantys socialinę riziką patiriančiose šeimose

Socialinę riziką patiriančių šeimų ir jose gyvenančių vaikų skaičius (vnt.) bei pokytis per metus

Socialinę riziką patiriančiose šeimose augančių 2–5 metų amžiaus vaikų, ugdomų ir neugdomų pagal ikimokyklinio ugdymo programas, skaičius (vnt.).

Vaikų, kuriems skirtas privalomas ikimokyklinis ugdymas, skaičius (vnt.)

Socialinių paslaugų centras

TBK

Gruodžio 31 d. duomenys

 

1.6.

Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių bei prevencinės veiklos taikymas

Mokinių, kuriems skirtos pavienės ir koordinuotai teikiamos prevencinės priemonės, skaičius (vnt.) ir dalis (proc.)

Mokinių, kuriems skirtos vaiko minimalios priežiūros priemonės, skaičius (vnt.)

Mokinių, kuriems skirtos vaiko vidutinės priežiūros priemonės, skaičius (vnt.)

Mokinių, kuriems skirta atvejo vadyba, skaičius (vnt.)

TBK

Socialinių paslaugų centras

Gruodžio 31 d. duomenys

 

II SKYRIUS

INDĖLIS Į ŠVIETIMĄ

Mokiniai

2.1.

Mokinių skaičiaus pokyčiai

BUM besimokančių mokinių skaičius (vnt.) ir mokinių skaičius (vnt.) pagal ugdymo programas (1–4, 5–8, 9–10 / I–II G, III–IV G kl.) bei pokytis per metus

MR

ŠVIS

Rugsėjo 1 d. duomenys

 

2.2.

Ugdytinių skaičiaus pokyčiai

Pagal ikimokyklinio ugdymo programą ugdomų vaikų skaičius (vnt.) bei pokytis per metus

Pagal priešmokyklinio ugdymo programą ugdomų vaikų skaičius (vnt.) bei pokytis per metus

MR

ŠVIS

Rugsėjo 1 d. duomenys

 

2.3.

Neformaliojo švietimo veikloje dalyvaujantys mokiniai

Neformaliojo švietimo veikloje dalyvaujančių mokinių skaičius ir dalis nuo viso mokinių skaičiaus

ŠVIS

Spalio 1 d. duomenys

 

2.4.

Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių skaičiaus pokyčiai

Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių skaičius (vnt.) ir dalis (proc.) nuo bendro mokyklos mokinių skaičiaus

Savivaldybės specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių pokytis (proc.) per metus

ŠVIS

PPT

Spalio 1 d. duomenys

 

2.5.

Negalią turinčių mokinių integruotas ugdymas bendrosios paskirties mokyklose.

Negalią turinčių mokinių dalis  nuo mokinių. turinčių specialiųjų ugdymosi  poreikių, ugdomų integruotai bendrosios paskirties mokyklose

ŠVIS,

BUM

Spalio 1d. duomenys

 

2.6.

Švietimo pagalbą gaunančių mokinių dalis

Švietimo pagalbą gaunančių specialiųjų poreikių vaikų skaičius ir dalis nuo bendro specialiųjų poreikių vaikų skaičiaus bei pokytis per metus.

PPT

Spalio 1d. duomenys

 

Pedagoginiai darbuotojai

2.7.

Pedagoginių darbuotojų skaičius ir jų pasiskirstymas pagal kvalifikacinę kategoriją

 

Pedagoginių darbuotojų skaičius (vnt.) bei jų pasiskirstymas pagal ugdymo programas

Pedagoginių darbuotojų skaičius pagal kvalifikacines kategorijas (vnt.) ir dalis (proc.) nuo bendro skaičiaus

 

PR

ŠVIS

Spalio 1 d. duomenys

 

2.8.

Švietimo pagalbos specialistų skaičius ir jų pasiskirstymas pagal kvalifikacinę kategoriją.

Specialiųjų pedagogų, logopedų, psichologų, socialinių pedagogų skaičius (vnt.)

Specialiųjų pedagogų, logopedų, psichologų, socialinių pedagogų skaičius (vnt.) pagal kvalifikacines kategorijas ir dalis (proc.)nuo bendro skaičiaus

Švietimo pagalbos specialistų, tenkančių 100 mokinių , skaičius

PR

ŠVIS

Spalio 1 d. duomenys

 

2.9.

Mokytojų pasiskirstymas pagal amžių

Jaunesnių nei50 bei 50 metų ir vyresnio amžiaus mokytojų skaičiaus santykis (proc.)

PR

Spalio 1d. duomenys

 

2.10.

Mokytojų pasiskirstymas pagal darbo stažą

Daugiau kaip 2metų pedagoginio darbo stažą turinčių darbuotojų dalis

PR

Spalio 1 d. duomenys

 

2.11.

Vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių mokinių skaičius BUM

Vienai sąlyginei mokytojo pareigybei tenkančių PUG, 1–12 kl. mokinių skaičius (vnt.) bei pokytis per metus

Vienam mokytojui tenkantis vidutinis PUG, 1–12 kl. mokinių skaičius (vnt.) bei pokytis per metus

MR

PR

ŠVIS

Spalio 1 d. duomenys

 

2.12.

BUM dirbantys mokytojai pagal etatų pasiskirstymą

Pareigybės dalis ,tenkanti vienam pedagoginiam darbuotojui.

BUM iki 0,5 etato dirbančių mokytojų skaičius (vnt.) ir dalis (proc.) nuo bendro mokytojų skaičiaus .

BUM 0,51–0,99 etato dirbančių mokytojų skaičius (vnt.) ir dalis (proc.) nuo bendro mokytojų skaičiaus.

BUM 1 etatu ir daugiau dirbančių mokytojų skaičius (vnt.) ir dalis (proc.) nuo bendro mokytojų skaičiaus.

MR

ŠVIS

Spalio 1 d. duomenys

 

2.13.

Švietimo įstaigų vadovai

Švietimo įstaigų ,kuriose nėra nuolatinio vadovo daugiau kaip 12 mėnesių, dalis nuo bendro vadovų skaičiaus.

Švietimo skyrius

Rugsėjo 1d. duomenys

 

Materialieji ir finansiniai ištekliai

2.14.

Savivaldybės biudžeto išlaidos švietimui

Savivaldybės biudžeto lėšos, skiriamos švietimui (Eur), ir dalis (proc.) nuo bendro Savivaldybės biudžeto bei pokytis per metus

Savivaldybės biudžetas

 

Gruodžio 31 d. duomenys

 

2.15.

Vidutiniškai vienam BUM mokiniui tenkančios Mokymo ir Savivaldybės biudžeto lėšos

Vidutiniškai vienam BUM mokiniui tenkančios Mokymo ir Savivaldybės biudžeto lėšos pagal įstaigas (Eur)

Savivaldybės biudžetas

 

Gruodžio 31 d. duomenys

 

 

2.16.

Vidutiniškai vienam ikimokyklinio ugdymo įstaigos ugdytiniui tenkančios Mokymo ir Savivaldybės biudžeto lėšos

Vidutiniškai vienam ikimokyklinio ugdymo įstaigos ugdytiniui tenkančios Mokymo ir Savivaldybės biudžeto lėšos (Eur) pagal švietimo įstaigas

Savivaldybės biudžetas

 

Gruodžio 31 d. duomenys

 

 

2.17.

BUM patalpų plotas

Bendras Savivaldybės BUM patalpų plotas (kv. m)

Vidutiniškai vienam mokiniui tenkantis plotas mokyklose (kv. m) pagal įstaigas

ŠVIS

Spalio 1 d. duomenys

 

2.18.

Švietimo įstaigų, turinčių

leidimą-higienos pasą, skaičiaus pokytis

Švietimo įstaigų, turinčių leidimą-higienos pasą, skaičius (vnt.) ir dalis (proc.)

ŠVIS

 

Spalio 1 d. duomenys

 

III SKYRIUS

ŠVIETIMO PROCESAI

3.1.

Savivaldybės švietimo įstaigose ugdomų 3–5 metų vaikų dalis

Savivaldybės švietimo įstaigose ugdomų 3–5 metų vaikų dalis (proc.)

Savivaldybės švietimo įstaigose ugdomų 3-5 metų vaikų, kurių deklaruota gyvenamoji vieta yra kitoje savivaldybėje dalis

Savivaldybės 3-5 metų vaikų, ugdomų ne savivaldybės įstaigoje dalis

Lietuvos statistikos departamentas

Rugsėjo 1 d. duomenys

 

3.2.

Priešmokyklinio ugdymo prieinamumas

Naujai komplektuojamų PUG, kuriose yra nedaugiau kaip20 mokinių dalis(proc.)

IU duomenys

Spalio 1 d. duomenimis

 

3.3.

Naujų 1 klasių sudarymas BUM

Naujai sudaromų 1 klasių, kuriose yra ne daugiau kaip 24 mokiniai, dalis (proc.)

 

ŠVIS

Rugsėjo 1 d. duomenys

 

3.4.

Jungtinių 1–8 klasių skaičius BUM(be specialiosios mokyklos)

Jungtinių 1–8 klasių skaičius (vnt.) ir dalis (proc.) nuo bendro klasių skaičiaus

Jungtinių 1–8 klasių skaičiaus (vnt.) pokytis per metus

ŠVIS

Rugsėjo 1 d. duomenys

 

3.5.

Klasės, kuriose mokosi mažiau kaip 8 mokiniai, BUM(be specialiosios mokyklos)

Klasių, kuriose mokosi mažiau kaip 8 mokiniai, skaičius (vnt.) ir dalis (proc.)

Klasių komplektų kuriose mokosi mažiau kaip 8 mokiniai, skaičius (vnt.) bei pokytis per metus

ŠVIS

Rugsėjo 1 d. duomenys

 

3.6.

Iš užsienio atvykusių mokinių skaičius

Atvykusių iš užsienio (užsieniečių) mokinių skaičius(vnt.)

MR

Rugsėjo 1d. duomenys

 

3.7.

Mokinių, dalyvavusių Savivaldybės finansuojamose vasaros stovyklose, skaičius 

Mokinių, dalyvavusių vasaros stovyklose, skaičius (vnt.) bei skirtos lėšos (Eur)

Socialinę riziką patiriančių šeimų vaikų, dalyvavusių vasaros stovyklose, skaičius (vnt.) ir dalis (proc.) nuo bendro dalyvavusių vasaros stovyklose mokinių skaičiaus

Švietimo skyrius

Rugsėjo 1 d. duomenys

 

3.8.

Neformaliojo vaikų švietimo tikslinis finansavimas

Neformaliojo vaikų švietimo teikėjų, gaunančių tikslinį finansavimą, skaičius (vnt.)

Neformaliojo vaikų švietimo programų, gaunančių tikslinį finansavimą, skaičius (vnt.)

Neformaliajame vaikų švietime, gaunančiame tikslinį finansavimą, dalyvaujančių vaikų skaičius (vnt.) ir jo pokytis per metus

Neformaliajam vaikų švietimui, gaunančiam tikslinį finansavimą, skirtos lėšos (Eur) per metus

Švietimo skyrius

Gruodžio 31 d. duomenys

 

IV SKYRIUS

ŠVIETIMO REZULTATAI

4.1.

Mokinių, baigusių pagrindinio ugdymo programą skaičius

Mokinių, įgijusių pagrindinį išsilavinimą, skaičius (vnt.) ir dalis (proc.)

Mokinių, įgijusių pagrindinį išsilavinimą, tęsiančių mokymąsi gimnazijoje (vnt.) ir dalis (proc.)

ŠVIS

BUM

NŠA

Kartą per metus

 

4.2.

Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo rezultatai

Pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo metu bent pagrindinė lietuvių kalbos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokini dalis (proc.)

Pagrindinio ugdymo pasiekim patikrinimo metu bent pagrindinė matematikos mokymosi pasiekimų lygį pasiekusių mokinių dalis (proc.)

ŠVIS

BUM

NŠA

Kartą per metus

 

4.3.

Mokinių, baigusių vidurinio ugdymo programą skaičius

Mokinių, įgijusių vidurinį išsilavinimą, skaičius (vnt.) ir dalis (proc.)

Mokinių, įgijusių vidurinį išsilavinimą, ir tais pačiais metais tęsiančių mokslą: universitetinį, profesinį ar kita, skaičius (vnt.) ir dalis (proc.)

ŠVIS

BUM

NŠA

Kartą per metus

 

4.4.

Valstybinių brandos egzaminų rezultatai

Pasirinkusių laikyti valstybiniu brandos egzaminus mokinių dalis (proc.) pagal mokomuosius dalykus

Aukštesniuoju lygiu įvertintų mokinių skaičius pagal mokomuosius dalykus (vnt.) ir dalis nuo laikiusių (proc.)

Tris ir daugiau valstybinių brandos egzaminų išlaikiusių abiturientų dalis (proc.)

Egzaminą laikiusių abiturientų procentinė dalis iš bendro brandos egzaminus laikiusiųjų skaičius (proc.)

Egzaminą laikiusių abiturientų vidutinis egzamino įvertinimas (sk.)

NŠA

Kartą per metus

 

__________________________