isgyaz13

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PAKRUOJO vaikų lopšelio-darželio „vyturėlis“  direktoriaus                                             2019 metų veiklos ATASKAITOS PATVIRTINIMO

 

2020 m. kovo 26 d. Nr. T-74

Pakruojis

          

 Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2020 m. vasario 27 d. sprendimu Nr. T-55 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ patvirtinto Pakruojo rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento 297 punktu, Pakruojo rajono savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a:

               Patvirtinti Pakruojo vaikų lopšelio-darželio „Vyturėlis“ direktoriaus 2019 metų veiklos ataskaitą (pridedama).

              Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

Savivaldybės meras                                                                                                               Saulius Margis                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PATVIRTINTA

Pakruojo rajono savivaldybės tarybos

                                                                                       2020 m. kovo 26 d. sprendimu Nr. T-74

 

PAKRUOJO VAIKŲ LOPŠELIO-DARŽELIO „VYTURĖLIS“ DIREKTORIAUS

2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITA

 

I SKYRIUS

INFORMACIJA APIE ĮSTAIGĄ

 

Pilnas įstaigos pavadinimas, kodas, adresas, tipas:

Pakruojo vaikų lopšelis-darželis „Vyturėlis“ (toliau – lopšelis-darželis); kodas 190061783; adresas: Mindaugo g. 8, 83136 Pakruojis; tipas: ikimokyklinio ugdymo mokykla.

Įstaigos administracija: direktorė Rita Vičiuvienė (pedagoginis darbo stažas 34,7 m., vadybinis – 20,6 m.); direktoriaus pavaduotoja ugdymui Nijolė Maciūnienė (pedagoginis darbo stažas 28,10 m., vadybinis – 6 mėn.), direktoriaus pavaduotoja ūkiui Aida Dumbrienė.

 

1 lentelė. Lopšelio-darželio struktūra (veiklų pasiskirstymas)

 

 

 

 

 

Ikimokyklinis (IU) ir priešmokyklinis (PU) ugdymas (duomenys einamųjų metų rugsėjo 1 d.)

Mokslo metai

Grupių sk.

Vaikų sk.

Iš jų

Jungtinės grupės

Pastabos

IU

PU

2018–2019

10

162

8

1

1

 

2019–2020

10

168

7

2

1

 

 

Darbuotojai

 

2018 m. rugsėjo 1 d.

2019 m. rugsėjo 1 d.

Pastabos apie pasikeitimą

Etatų

skaičius

Darbuotojų

skaičius

Etatų

skaičius

Darbuotojų

skaičius

Iš viso

48,15

50

45,50

47

Nuo 2019-09-01 etatų skaičius sumažėjo 2,65 et.:

Iš jų

 

 

 

 

 

Direktorių ir pavaduotojų ugdymui

2

2

2

2

 

Priešmokyklinio ugdymo mokytojų

1,6

2

3,2

3

1 mokytojas dirba 0,2 et. priešmokyklinio ugdymo ir 0,8 et. ikimokyklinio ugdymo mokytojo pareigose

Ikimokyklinio ugdymo mokytojų

14,8

15

12,8

13

Sumažėjo 0,4 et.

Meninio ugdymo mokytojas

1

1

1

1

 

Švietimo pagalbos specialistų

(logopedas, specialusis pedagogas, mokytojo padėjėjas)

2,75

3

3

3

Sumažėjo specialiojo pedagogo 0,5 et., bet

padidėjo logopedo 0,5 et.;

padidėjo mokytojo padėjėjo 0,25 et.                                                                                                                                               

Aptarnaujančio personalo

26,00

27

23,50

25

Sumažėjo 2,5 et. (naktinės auklės  1 et., virtuvės darbininko 1 et.,  kineziterapeuto 0,5 et.)

 

Mokytojai ir jų darbo krūvis  (mokslo metų pradžioje)

Mokslo metai

Etatų sk.

Iš viso mokyt. sk.

% dirba  tik toje mokykloje

% dirbančių ir kitose mokyklose

Darbo krūvis (etatais)

Iki

0,25

0,26-0,5

0,51-

0,75

0,76-

0,99

1

Daugiau kaip 1

2018-2019

17,4

18

100 %

-

     

1

 

 

17

 

2019-2020

17,0

17

100 %

 

 

 

 

 

17

 

 

Švietimo pagalbos specialistai (mokslo metų pradžioje)

 

Etatų sk.

Darbuotojų sk.

Ar  dirba kitose mokyklose?

Kiti pastebėjimai

Logopedai

1

1

Ne

 

Spec. pedagogai

1

1

Ne

 

Soc. pedagogai

-

-

 

 

Psichologai

-

-

 

 

Mokytojų padėjėjai

1

1

Ne

 

Bibliotekininkai

-

-

 

 

Personalo analizė. Personalo trūkumo nėra. Nuo 2019 m. rugsėjo 1 d. sumažėjo darbuotojų 2,65 et.

Sumažėjo: ikimokyklinio ugdymo mokytojo – 0,4 et., specialiojo pedagogo – 0,5 et., naktinės auklės – 1 et., kineziterapeuto – 0,5 et., virtuvės darbininko – 1 et. Pagrindinė etatų pasikeitimų priežastis – veiklos nebevykdo specialiojo ugdymo grupė.

Padidėjo: logopedo – 0,5 et., padidėjus vaikų, turinčių kalbos ir kalbėjimo sutrikimų, skaičiui; mokytojo padėjėjo – 0,25 et. (buvo 0,75 et.).

Nuo 2019 m. rugsėjo 1 d. suformavus 2 priešmokyklinio ugdymo grupes, persiskirstė priešmokyklinio ir ikimokyklinio ugdymo mokytojų etatai.

 

II SKYRIUS

ĮSTAIGOS VEIKLOS POKYČIAI ĮGYVENDINANT STRATEGINIO PLANO IR 2019 M. VEIKLOS PLANO NUOSTATAS

 

   Lopšelis-darželis įgyvendina 2018–2020 m. strateginį veiklos planą. 2019 m. veiklos plano tikslai ir uždaviniai buvo orientuoti į strateginių tikslų įgyvendinimą:       

1 tikslas: užtikrinti aukštą ugdymo paslaugų kokybę.

Uždavinys 1.1. Organizuoti kokybišką vaikų ugdymą ir ugdymąsi.

Ugdymo  turinys  buvo planuojamas ir įgyvendinamas  vadovaujantis  ikimokyklinio ugdymo programa „Auk, vaikeli!“, Priešmokyklinio  ugdymo  bendrąja programa, sveikatos ugdymo ir stiprinimo programa „Sveika  gyvensena nuo mažens“ bei priešmokyklinio ugdymo grupėse integruojant tarptautinę socializacijos programą „Zipio draugai“.

Lopšelyje-darželyje rengiami ilgalaikiai (metų) ir trumpalaikiai (savaitės) planai. Ilgalaikiame plane pateikiamas grupės savitumas, mokslo metų prioritetinės ugdymo sritys, ugdymo turinio gairės. Savaitės ugdomosios veiklos planas yra orientuotas į vaiko gebėjimų, nuostatų ugdymą(-si).

Vaikų pasiekimai buvo vertinami 2 kartus per mokslo metus vadovaujantis „Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų vertinimo aprašu“ ir „Priešmokyklinio ugdymo tvarkos aprašu“.

Pasiekti maksimalūs laukti kiekybiniai ir kokybiniai rezultatai: 2019 m. kokybiškas ugdymo paslaugas gavo 168 vaikai (125 ikimokyklinukai ir 43 priešmokyklinukai). Palyginus su 2018 m. – 162 vaikai. Visi vaikai pagal savo individualias asmenines galias įsisavino pagrindines vykdomų programų nuostatas, įgijo reikiamų gyvenimo įgūdžių, kompetencijų. 100 proc. patenkinti šeimų poreikiai dėl vaikų priėmimo į lopšelį-darželį.

Švietimo pagalbos specialistų (logopedo, specialiojo pedagogo) pagalbą gavo 46 vaikai, kuriems ši pagalba buvo reikalinga.

Ugdymo proceso stebėsena – nuolatinė vaikų ugdymo(-si) proceso analizė ir vertinimas siekiant geresnės ugdymo(-si) kokybės. Stebėsenos rezultatai aptarti individualiai su pedagogais ir mokytojų tarybos posėdžiuose.

Inicijavau lopšelio-darželio įsivertinimo procesą: 2019 m. IV k. atliktas lopšelio-darželio fizinės aplinkos kokybės įsivertinimas – nustatytas 4 lygis (vyrauja pasiekimai), suformuoti nauji uždaviniai lauko ir vidaus aplinkų tvarkymui bei turtinimui.

Įgyvendinta 18 vaikų saviraiškos puoselėjimo renginių, organizuotos 8 edukacinės išvykos vaikų sveikatos ir sporto, socialinės, pažinimo kompetencijų plėtojimui.

Tėvai vis aktyviau dalyvauja bendruomenės renginiuose: inicijuotas tėvų savanorių dalyvavimas lopšelio-darželio aplinkos tvarkymo talkose; lopšelio-darželio tarybos nariai padėjo organizuoti lopšelio-darželio 40-mečio renginį; tradicinėje šeimų bei socialinių partnerių sporto ir gerų emocijų šventėje „Gera kartu“ ir bendruomeniškumo akcijoje „Pyragų diena“  dalyvavo net 90 proc. tėvų – tai aukščiausias planuotas rezultatas.

Inicijuotas pedagogų ir vaikų dalyvavimas respublikiniuose kūrybiniuose projektuose: „Žaidimai moko“, „Draugystės pynė“, „Žemei reikia draugų“, „Pasidalinkime draugyste“, „Pirštukais kurtas Kalėdų noras“, „Šv. Kalėdų stebuklo belaukiant“, „Šerkšno paslaptis“. Du ugdytiniai dalyvavo respublikiniame patriotinio eilėraščio deklamavimo konkurse „Aš Lietuvą nešuosi širdyje“.

Lopšelyje-darželyje organizuota tarptautinė ikimokyklinio amžiaus vaikų virtuali kūrybinių darbų paroda „Į pasaulį žiūriu kiek kitaip“ ir respublikinė paroda „Mes visi labai skirtingi“.

Uždavinys 1.2. Tobulinti vadovų ir pedagogų kompetencijas.

Visi pedagogai tobulino savo kompetencijas: vidutinis kvalifikacijos tobulinimo valandų skaičius, tenkantis vienam pedagogui – 26 val. Abu vadovai dalyvauja Lyderių laiko mokymuose.

Pedagogai skatinti dalintis savo profesine patirtimi, siekti aukštesnės kvalifikacinės kategorijos: skaityti 6 pranešimai ir pristatyta  metodinė priemonė respublikinėse konferencijose; 1 švietimo pagalbos specialistui suteikta specialiojo pedagogo (logopedo) metodininko kvalifikacinė kategorija.

Uždavinys 1.3. Diegti inovatyvias idėjas ir metodus ugdymo ir ugdymosi procese.

Nuo 2019-09-01 perėjus prie naudojimosi elektroniniu dienynu, įgyvendinama saugi ir efektyvi vidaus informacijos, dokumentų valdymo ir prieinamumo erdvė pedagogams ir tėvams. Elektroniniu dienynu 100 proc. naudojasi pedagogai, 70 proc. – tėvai.

2 tikslas: stiprinti vaikų sveikatą sudarant sveikas ir saugias ugdymo(-si) sąlygas.

Uždavinys 2.1. Įgyvendinti vaikų sveikatos stiprinimo priemones.

Maksimaliu lauktu rezultatu įgyvendintos lopšelio-darželio programos „Sveika gyvensena nuo mažens“ priemonės. 100 proc. vaikų dalyvavo suplanuotuose renginiuose, įgijo pagrindinių sveikos gyvensenos įgūdžių.

Tęsiamas ES remiamų programų „Pienas vaikams“ ir „Vaisiai vaikams“ įgyvendinimas.

Uždavinys 2.2. Įgyvendinti vaikų saugumo užtikrinimo priemones.

Priemonė įgyvendinta 100 proc. Lopšelis-darželis aptvertas ne žemesne kaip 1,5 m aukščio tvora. Užtikrintas vaikų ir teritorijos saugumas, sutvarkyta aplinka.

3 tikslas: turtinti ir tobulinti Lopšelio-darželio materialią bazę.

Tikslas įgyvendintas 100 proc. Pagal vaikų amžių ir poreikius grupės aprūpintos šiuolaikinėmis ugdymo(-si) priemonėmis, žaislais, spaudiniais. Visų pedagogų ir administracijos darbo vietos kompiuterizuotos.

 

III SKYRIUS

ĮSTAIGOS ŪKINĖS-FINANSINĖS VEIKLOS REZULTATAI

 

Pritraukta lėšų (parama, projekto lėšos): 

Eil. Nr.

Lėšų šaltiniai

Lėšos, Eur

1.

2  % parama

1924 Eur

2.

Respublikinis projektas „Mes rūšiuojam“.

108,67 Eur

3.

Pakruojo rajono savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos lėšos projekto „Pakruojo vaikų lopšelio-darželio „Vyturėlis“ bendruomenės iniciatyvos užtikrinant saugią, sveiką lopšelio-darželio lauko aplinką ir joje aktyviai veikiantį laimingą vaiką“ įgyvendinimui.

15000 Eur

4.

Pakruojo rajono savivaldybės aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos lėšos programos „Gamta – mūsų namai“ įgyvendinimui

1200 Eur

 

Kreditoriniai įsiskolinimai (2019-12-31) – 6928 Eur, iš jų:  

• komunalinės paslaugos – 3860 Eur;                                                                               

• vaikų maitinimo organizavimas – 1400 Eur (įsiskolinimas padengtas 2020 m. sausio mėn., tėvams sumokėjus vaikų išlaikymo lopšelyje-darželyje mokestį už gruodžio mėn.);

• darbo užmokestis – 1668 Eur (įsiskolinimas susidarė dėl darbuotojų pavadavimo vasaros darbo metu).

Informacija apie lėšų naudojimą-analizė: lėšų administravimas ir valdymas vyko pagal paskirtį.

Išlaidų pavadinimas

2019 m. pradžioje

patvirtinta sąmata

2019 m. pabaigoje

gautas finansavimas

Panaudotas finansavimas

Pastabos

 

BL

 

 

ML lėšos

Spec.  lėšos (E)

BL

ML lėšos

Spec.  lėšos

(E)

BL

 

 

ML

lėšos

Spec.  lėšos

(E)

 

 

Darbo užmok.

266200

183393

 

296600

178793

 

296600

178793

 

 

 

Soc. draudimo įmokos

10100

 

2700

 

 

10600

2600

 

 

10600

 

2593

 

 

 

 

Darbdavio soc. parama

(2 d. - biuletenis)

700

 

 

500

 

 

 

13100

300

 

 

 

13100

 

 

300

 

 

 

 

 

Komunalinės paslaugos

23000

 

 

 

25700

 

 

25700

 

 

 

 

 

Ryšių paslaugos

(internetas, tel.)

1000

 

 

 

 

1200

 

 

1200

 

 

 

 

 

 

Informacinės technologijos

 

1200

 

 

800

 

 

 

200

900

 

 

 

200

 

 

914

 

 

 

 

 

Kitos prekės ir paslaugos

(dezinfa, banko paslaugos,                            inventorius, kt. prekės, remontas)

 

 

 

 

 

 

 

11000

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3806

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5500

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9400

4106

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5226

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9400

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4144

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5226

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E (anklodės, pagalvės –1320 Eur;

ventiliatoriai vaikų gr. – 255 Eur; higienos priemonės – 1800 Eur).

ML (ugd. priemonės, spaudiniai - 2400 Eur).

BL (nulakuo-

tos 7 ugdymo gr. ir salės grindys – 7000 Eur).

 

Aprangos ir patalynės įsigijimas

 

 

2200

 

 

 

 

2102

 

 

 

 

2102

 

 

E (antklodės, pagalvės, rankšluosčiai – 1000 Eur).

 

Kvalifikacija

 

1100

 

 

900

 

 

854

 

 

 

Mityba

8300

 

32300

7600

 

35800

7600

 

35800

 

 

1500

2700

1381

888

3370

1386

888

Medikamentų, med. paslaugų įsigijimo išlaidos

 

 

 

200

 

 

200

 

 

 

 

 

Vaistinėlės, darbuotojų sveikatos profilaktinis patikrinimas.

 

 

2800

 

 

2848

 

 

Iš viso:

 

321500

 

192299

 

40000

 

364600

187599

 

43128

 

364600

 

187599

 

43128

 

 

 

 

 

 

 

 

IV SKYRIUS

INFORMACIJA APIE ĮSTAIGOJE ATLIKTUS PATIKRINIMUS, JŲ IŠVADOS

                     

Lopšelyje-darželyje vykdytos patikros:

• Lietuvos  HN 75:2010 „Įstaiga, vykdanti ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programą Bendrieji sveikatos saugos reikalavimai“ vykdymas. Trūkumai pašalinti;

• Maisto produktų sauga, kokybė ir higiena. Trūkumai pašalinti;

• Žaidimų aikštelė: nustatyti aikštelės betonavimo netikslumai. Trūkumai bus pašalinti 2020 m. II ketvirtyje).

• Lopšelio-darželio  pastato  techninė  priežiūra.  Rekomenduota  atlikti  pastato  būklės  įvertinimą (suplanuota atlikti 2020 m. I ketvirtyje).

 

V SKYRIUS

PROBLEMOS IR SIŪLOMI PROBLEMŲ SPRENDIMO BŪDAI, ATEITIES PLANAI

 

Aktualiausia problema – sutvarkyti nesaugų, duobėtą lopšelio-darželio kiemą. Problemos sprendimui bus rengiamas projektas, ieškoma rėmėjų.

Atsižvelgdama į lopšelio-darželio bendruomenės poreikius, bus inicijuojama kurti naujas lopšelio-darželio lauko ir vidaus erdves. Šiam tikslui planuojama pasitelkti darbo grupes, savanorius (tėvus, globėjus): bus rengiami projektai, organizuojamos bendruomenės talkos. Pagerės lopšelio-darželio įvaizdis, prestižas.

________________________________________