isgyaz13

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL INDIVIDUALIŲ NUOTEKŲ VALYMO ĮRENGINIŲ ARBA NUOTEKŲ KAUPIMO REZERVUARŲ ĮSIGIJIMO IR ĮRENGIMO KOMPENSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2020 m. rugpjūčio 27 d. Nr. T-218

Pakruojis

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 17 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įstatymu, Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2006 m. gegužės 17 d. įsakymu Nr. D1-236 „Dėl Nuotekų tvarkymo reglamento patvirtinimo“, Pakruojo rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Patvirtinti Individualių nuotekų valymo įrenginių arba nuotekų kaupimo rezervuarų įsigijimo ir įrengimo kompensavimo tvarkos aprašą (pridedama).

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                        Saulius Margis


PATVIRTINTA

Pakruojo rajono savivaldybės tarybos

2020 m. rugpjūčio 27 d. sprendimu Nr. T-218

 

INDIVIDUALIŲ NUOTEKŲ VALYMO ĮRENGINIŲ ARBA NUOTEKŲ KAUPIMO REZERVUARŲ ĮSIGIJIMO IR ĮRENGIMO KOMPENSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

 

1Individualių nuotekų valymo įrenginių arba nuotekų kaupimo rezervuarų įsigijimo ir įrengimo kompensavimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja Pakruojo rajono savivaldybės gyventojų paraiškų teikimo, vertinimo, lėšų skyrimo už individualių buitinių nuotekų valymo įrenginių arba nuotekų kaupimo rezervuarų įsigijimą ir įrengimą tvarką.

2Individualių nuotekų valymo įrenginių arba nuotekų kaupimo rezervuarų įsigijimas ir įrengimas kompensuojamas Pakruojo rajono savivaldybės biudžeto lėšomis šio Tvarkos aprašo nustatyta tvarka.

3Tvarkos aprašas taikomas tik buityje susidarančių nuotekų tvarkymui.

4Kompensacijos individualių nuotekų valymo įrenginių arba nuotekų kaupimo rezervuarų įsigijimui ir įrengimui gali būti skiriamos tik tuo atveju, kai nėra techninės galimybės prisijungti prie centralizuotų nuotekų surinkimo tinklų ir tokie tinklai neplanuojami įrengti artimiausius 3 metus.

5.  Paraiškas kompensacijai gauti gali teikti Pakruojo rajono savivaldybės gyventojai (toliau – Pareiškėjai), savo gyvenamąją vietą deklaravę Pakruojo rajono savivaldybėje ir planuojantys įsigyti ir įsirengti individualius buityje susidarančių nuotekų valymo įrenginius arba nuotekų kaupimo rezervuarus (toliau – Įrenginys) Pakruojo rajone.

 

II SKYRIUS

REIKALAVIMAI NUOTEKŲ TVARKYMO ĮRENGINIAMS

 

6Nuotekų valymo įrenginiai turi atitikti Nuotekų tvarkymo reglamento, patvirtinto Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2006 m. gegužės 17 d. įsakymu Nr. D1-236, reikalavimus, o nuotekų kaupimo rezervuarai turi būti įrengti vadovaujantis Nuotekų kaupimo rezervuarų ir septikų įrengimo eksploatavimo ir kontrolės tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2015 m. sausio 9 d. įsakymu Nr. D1-18.

7Atsiradus galimybei prisijungti prie centralizuotų nuotekų surinkimo tinklų, nepriklausomai nuo įsigytų ir įsirengtų Įrenginių, privaloma ne vėliau kaip per vienus metus prisijungti prie bendros infrastruktūros.

 

III SKYRIUS

PARAIŠKŲ TEIKIMAS, VERTINIMAS, LĖŠŲ SKYRIMO IR ATSISKAITYMO UŽ JŲ PANAUDOJIMĄ TVARKA

 

8.  Asmenys, planuojantys įsigyti ir įsirengti Įrenginius, Pakruojo rajono savivaldybės administracijai einamaisiais metais nuo kovo 1 d. iki gegužės 1 d. turi pateikti nustatytos formos paraišką dėl individualių nuotekų valymo įrenginių arba nuotekų kaupimo rezervuarų įsigijimo ir įsirengimo kompensavimo (Tvarkos aprašo priedas). Su paraiška turi būti pateikti šie dokumentai:

8.1. Nekilnojamojo turto registro centrinio duomenų banko išrašo apie nuosavybės teise įregistruotą žemės sklypą (kuriame bus įrengiami Įrenginiai), kopija;

8.2. Jei žemės sklypas priklauso ne vienam savininkui, kito (-ų) savininko (-ų) sutikimas (-us) įrengti Įrenginį. Jei darbai atliekami ir gretimame (-uose) sklype (-uose), pateikiami tų sklypų savininkų sutikimai;

8.3. Nacionalinės žemės tarnybos leidimas įrengti Įrenginį (reikalingas, jei Įrenginys bus nuomojamoje žemėje);

9.  Pareiškėjas atsako už pateiktų duomenų ir dokumentų teisingumą.

10.  Paraiškas pagal šiame Tvarkos apraše nustatytus reikalavimus vertina Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta komisija (toliau – Komisija).

11.  Vertinant paraiškas prioritetas skiriamas šioms asmenų grupėms:

11.1.  daugiavaikėms šeimoms;

11.2.  socialinę paramą gaunantiems asmenims;

11.3.  būste gyvenančiam neįgaliam asmeniui.

12.  Pasibaigus Paraiškų teikimo laikui, Komisija apie numatytas skirti (neskirti) lėšas informuoja Pareiškėją per 20 darbo dienų nuo paraiškų pateikimo termino pasibaigimo.

13.  Jeigu paraiškų skaičius viršija kompensavimo galimybes, eiliškumas nustatomas pagal paraiškų vertinimo prioritetą ir registravimo datą Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Dokumentų valdymo sistemoje. Paraiškos vertinamos ir eilė sudaroma einamiesiems metams.

14.  Pareiškėjui atsisakius finansavimo, finansavimas siūlomas kitam Pareiškėjui eilės tvarka.

15.  Kompensacija skiriama vienam Pareiškėjui tik vienam naujam sertifikuotam bei atestuotam Įrenginiui įsigyti ir įsirengti:

15.1.  už individualų nuotekų valymo įrenginį ir jo įsirengimą – 600 Eur;

15.2.  už nuotekų kaupimo rezervuarą ir jo įsirengimą – 300 Eur.

16.  Darbai turi būti atlikti ir objektas pradėtas eksploatuoti iki einamųjų metų spalio 1 dienos.

17.  Kompensavimas skiriamas Pareiškėjui pateikus Įrenginio įsigijimo ir įrengimo išlaidas pagrindžiančius dokumentus:

17.1.  įsigijusiems ir įsirengusiems nuotekų kaupimo rezervuarus – pirkimą ir apmokėjimą patvirtinančių dokumentų kopijas ir sutartį su nuotekų vežėju, kurioje vadovaujantis 2015 m. rugsėjo 10 d. LR Vyriausybės nutarimu Nr. 989 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. sausio 31 d. nutarimo Nr. 127 „Dėl Atsiskaitymo už pateiktą geriamąjį vandenį ir suteiktas nuotekų tvarkymo paslaugas tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“ bus apskaičiuotas mokestis pagal nustatytą 1 asmens suvartojamo geriamojo vandens kiekį (gyventojui kub. m. per mėn.);

17.2.  įsigijusiems ir įsirengusiems nuotekų valymo įrenginius – pirkimą ir apmokėjimą patvirtinančių dokumentų kopijas, objekto perdavimo naudoti aktą ir pasirašytą sutartį su priežiūrą vykdančiu asmeniu.

18.  Komisija, patikrinusi, ar darbai atlikti ir Įrenginys paruoštas naudojimui, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų priima nutarimą dėl siūlymo skirti (neskirti) kompensaciją, kurį pateikia Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriui.   

19.  Lėšos skiriamos Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu ir pervedamos Pareiškėjui į paraiškoje nurodytą banko sąskaitą (atitinkamai pagal kompensuojamą pinigų sumą bei sudarytą finansavimo sutartį).

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

20. Nustačius, kad pareiškėjas pateikė neteisingus, melagingus duomenis ir dėl to nepagrįstai buvo suteikta kompensacija, lėšos iš Pareiškėjo išieškomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

21. Kilę ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymu nustatyta tvarka.

22. Tvarkos aprašas gali būti keičiamas, papildomas ar pripažįstamas netekusiu galios Pakruojo rajono savivaldybės tarybos sprendimu.

_______________________________

part_ff7d395ccc9c4162b6abb5ffbbbbb174_end


Individualių nuotekų valymo įrenginių arba

nuotekų kaupimo rezervuarų įsigijimo ir

įrengimo kompensavimo tvarkos aprašo

Priedas

 

(Paraiškos forma)

 

____________________________________________________________________________

(Pareiškėjo vardas, pavardė, asmens kodas, adresas, telefono Nr.)

 

 

 

Pakruojo rajono savivaldybės administracijai

 

 

PARAIŠKA

DĖL individualiŲ nuotekų valymo įrenginiŲ ARBA NUOTEKŲ kaupimo rezervuarų įsigIjimo IR ĮSIRENGIMO kompensavimo

 

__________________________________

(pateikimo data)

 

 

Aš, _____________________________________________________________________

(vardas, pavardė)

20 ___ metais adresu: ____________________________________________________________

planuoju (pasirinkti vieną):

įsigyti individualių nuotekų valymo įrenginį;

įsigyti sertifikuotą nuotekų kaupimo rezervuarą.

 

Informuoju, kad (pažymėti pasirinktą variantą):

esame daugiavaikė šeima;

esu socialinę parama gaunantis asmuo;

būste gyvena neįgalus asmuo;

_____________________________.

 

Prašau finansinę paramą pervesti į ______________ sąskaitą Nr.____________________________.

(banko pavadinimas)

 

PRIDEDAMA:

1.  Nekilnojamojo turto registro centrinio duomenų banko išrašo apie nuosavybės teise įregistruotą žemės sklypą kopija, ___l. (lapų skaičius).

2.  Žemės sklypo savininko sutikimas (reikalingas, jei yra ne vienas žemės sklypo savininkas), ___l.

3.  Nacionalinės žemės tarnybos leidimas dėl numatytų darbų atlikimo, jei numatyti darbai bus atliekami nuomojamoje žemėje, __l.

4.  Kiti dokumentai:

                                                    __________________________________________

 

Pareiškėjas                                  ________________                         __________________________

(parašas)                                                            (Vardas, pavardė)

 

part_454120b5f51c41e493fb76c3332b9076_end