LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL FINANSŲ MINISTRO 2014 M. GRUODŽIO 30 D. ĮSAKYMO NR. 1K-499 „DĖL 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS STEBĖSENOS RODIKLIŲ SKAIČIAVIMO APRAŠO PATVIRTINIMO“
PAKEITIMO
2023 m. lapkričio 8 d. Nr. 1K-371
Vilnius
P a k e i č i u 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. 1K-499 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašo patvirtinimo“, IV skyrių „Specialieji produkto stebėsenos rodikliai“:
1. Pakeičiu rodiklio P.S.377 aprašymą ir jį išdėstau taip:
„P.S.377 |
„Aukštosios mokyklos, kuriose bent už 289 tūkst. eurų pagal veiksmų programą ERPF lėšomis atnaujinta koncentruota studijų infrastruktūra“ |
Skaičius |
Aukštoji mokykla – universitetas ir kolegija (šaltinis: Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymas).
Studijos – asmens, įgijusio ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą, mokymasis aukštojoje mokykloje pagal tam tikrą studijų programą arba disertacijos rengimas (šaltinis: Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymas).
Koncentruota studijų infrastruktūra – pastatai, jų dalis ir (arba) įranga, kuriais naudotis yra sudarytos sąlygos daugiau nei vienai aukštajai mokyklai.
Atnaujinimas – pastatų ar jų dalies rekonstrukcija, remontas, aprūpinimas ugdymo procesui reikalinga įranga ir (arba) baldais.
Aukštoji mokykla turi būti atnaujinta ne mažiau kaip už 289 tūkst. eurų.
Veiksmų programa – 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programa.
ERPF – Europos regioninės plėtros fondas. |
Automatiškai apskaičiuojamas |
Skaičiuojamas sumuojant aukštąsias mokyklas, kuriose įgyvendinant projekto veiklas buvo atnaujinta koncentruota studijų infrastruktūra (aukštųjų mokyklų skaičius).
Ta pati aukštoji mokykla, įgyvendinant tą patį projektą kelis kartus atnaujinusi studijų infrastruktūrą, skaičiuojama vieną kartą.
|
Pirminiai šaltiniai: paslaugų (prekių) priėmimo–perdavimo aktai, statybos užbaigimo aktai ir (arba) deklaracijos apie statybos užbaigimą (kopijos), dviejų ar daugiau aukštųjų mokyklų pasirašytas susitarimas dėl bendro studijų infrastruktūros naudojimo (kai numatytas bendras infrastruktūros naudojimas).
Antriniai šaltiniai: mokėjimo prašymai.
Registruojant pasiektą reikšmę mokėjimo prašymuose papildomai nurodomas kiekvienos aukštosios mokyklos juridinio asmens kodas. |
Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai projekto veiklų įgyvendinimo metu pasirašomi paslaugų (prekių) priėmimo–perdavimo aktai, statybos užbaigimo aktai ir (arba) deklaracijos apie statybos užbaigimą, dviejų ar daugiau aukštųjų mokyklų susitarimas dėl bendro studijų infrastruktūros bendro naudojimo (kai numatytas bendras infrastruktūros naudojimas). |
Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą antriniuose šaltiniuose yra atsakingas projekto vykdytojas.“ |
2. Pakeičiu rodiklio P.S.378 aprašymą ir jį išdėstau taip:
„P.S.378 |
„Bent už 289 tūkst. eurų pagal veiksmų programą ERPF lėšomis atnaujintos profesinio mokymo įstaigos“ |
Skaičius |
Profesinis mokymas – mokymas, vykdomas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintas ir įregistruotas profesinio mokymo programas ar jų modulius. Mokomas asmuo įgyja kvalifikaciją (arba jos dalį), atitinkančią profesinį standartą, ar ją tobulina, keičia arba įgyja kompetenciją, reikalingą įstatymų reglamentuojamam darbui ar funkcijai atlikti (šaltinis: Lietuvos Respublikos profesinio mokymo įstatymas).
Profesinio mokymo įstaiga – mokykla ar kita įstaiga, kurios pagrindinė veikla – profesinis mokymas (šaltinis: Lietuvos Respublikos profesinio mokymo įstatymas).
Atnaujinimas – pastatų ar jų dalies rekonstrukcija, remontas, aprūpinimas ugdymo procesui reikalinga įranga ir (arba) baldais.
Profesinio mokymo įstaiga turi būti atnaujinta ne mažiau kaip už 289 tūkst. eurų.
Veiksmų programa – 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programa.
ERPF – Europos regioninės plėtros fondas. |
Automatiškai apskaičiuojamas |
Skaičiuojamas sumuojant įgyvendinant projekto veiklas atnaujintas profesinio mokymo įstaigas (įstaigų skaičius).
Ta pati profesinio mokymo įstaiga, atnaujinta kelis kartus įgyvendinant tą patį projektą, skaičiuojama vieną kartą.
|
Pirminiai šaltiniai: paslaugų (prekių) priėmimo–perdavimo aktai, statybos užbaigimo aktai ir (arba) deklaracijos apie statybos užbaigimą (kopijos).
Antriniai šaltiniai: mokėjimo prašymai.
Registruojant pasiektą reikšmę mokėjimo prašymuose papildomai nurodomas kiekvienos profesinio mokymo įstaigos juridinio asmens kodas. |
Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai projekto veiklų įgyvendinimo metu yra pasirašomi paslaugų (prekių) priėmimo–perdavimo aktai, statybos užbaigimo aktai ir (arba) deklaracijos apie statybos užbaigimą. |
Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą antriniuose šaltiniuose yra atsakingas projekto vykdytojas.“ |
3. Papildau rodikliais P.S.463 ir P.S.464:
„P.S.463 |
„Aukštosios mokyklos, kuriose bent už 289 tūkst. eurų pagal veiksmų programą ERPF lėšomis atnaujinta koncentruota studijų infrastruktūra“ |
Skaičius |
Aukštoji mokykla – universitetas ir kolegija (šaltinis: Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymas).
Studijos – asmens, įgijusio ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą, mokymasis aukštojoje mokykloje pagal tam tikrą studijų programą arba disertacijos rengimas (šaltinis – Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymas).
Koncentruota studijų infrastruktūra – pastatai, jų dalis ir (arba) įranga, kuriais naudotis sudarytos sąlygos daugiau nei vienai aukštajai mokyklai.
Atnaujinimas – pastatų ar jų dalies rekonstrukcija, remontas, aprūpinimas ugdymo procesui reikalinga įranga ir (arba) baldais.
Aukštoji mokykla turi būti atnaujinta ne mažiau kaip už 289 tūkst. eurų.
Veiksmų programa – 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programa.
ERPF – Europos regioninės plėtros fondas. |
Įvedamasis uždavinio lygmeniu |
Šiam rodikliui apskaičiuoti bus naudojamos projektų lygmens specialiojo produkto stebėsenos rodiklio P.S.377 pasiekimų reikšmės. Uždavinio lygmeniu pasiekta stebėsenos rodiklio reikšmė skaičiuojama, neįtraukiant skirtingus veiksmų programos uždavinio lėšomis finansuojamus projektus įgyvendinančių besidubliuojančių aukštųjų mokyklų, kuriose vykdant projekto veiklas buvo atnaujinta koncentruota studijų infrastruktūra (aukštųjų mokyklų skaičius). |
Pirminiai šaltiniai: projekto duomenys apie projektų lygmens specialiojo produkto stebėsenos rodiklio P.S.377 reikšmių pasiekimą.
Antriniai šaltiniai: metinės veiksmų programos įgyvendinimo ataskaitos, 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų posistemis (SFMIS2014).
|
Uždavinio lygmeniu pasiekta stebėsenos rodiklio reikšmė nustatoma, kai kiekvienais einamaisiais kalendoriniais metais įgyvendinančioji institucija (VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra) apskaičiuoja iki praėjusių kalendorinių metų pabaigos pasiektą projektų lygmens specialiojo produkto stebėsenos rodiklio P.S.377 reikšmę (neįtraukdama skirtingus to paties veiksmų programos uždavinio lėšomis finansuojamus projektus įgyvendinančių besidubliuojančių aukštųjų mokyklų). |
Už duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę apskaičiavimą ir registravimą antriniuose šaltiniuose atsakinga įgyvendinančioji institucija (VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra). Duomenys apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę į SFMIS2014 už praėjusius kalendorius metus turi būti įvesti ne vėliau kaip iki kiekvienų einamųjų metų vasario 15 d.
|
P.S.464 |
„Bent už 289 tūkst. eurų pagal veiksmų programą ERPF lėšomis atnaujintos profesinio mokymo įstaigos“ |
Skaičius |
Profesinis mokymas – mokymas, vykdomas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintas ir įregistruotas profesinio mokymo programas ar jų modulius. Mokomas asmuo įgyja kvalifikaciją (arba jos dalį), atitinkančią profesinį standartą, ar ją tobulina, keičia arba įgyja kompetenciją, reikalingą įstatymų reglamentuojamam darbui ar funkcijai atlikti (šaltinis: Lietuvos Respublikos profesinio mokymo įstatymas).
Profesinio mokymo įstaiga – mokykla ar kita įstaiga, kurios pagrindinė veikla – profesinis mokymas (šaltinis: Lietuvos Respublikos profesinio mokymo įstatymas).
Atnaujinimas – pastatų ar jų dalies rekonstrukcija, remontas, aprūpinimas ugdymo procesui reikalinga įranga ir (arba) baldais.
Profesinio mokymo įstaiga turi būti atnaujinta ne mažiau kaip už 289 tūkst. eurų.
Veiksmų programa – 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programa.
ERPF – Europos regioninės plėtros fondas. |
Įvedamasis uždavinio lygmeniu |
Šiam rodikliui apskaičiuoti bus naudojamos projektų lygmens specialiojo produkto stebėsenos rodiklio P.S.378 pasiekimų reikšmės. Uždavinio lygmeniu pasiekta stebėsenos rodiklio reikšmė skaičiuojama, neįtraukiant skirtingus veiksmų programos uždavinio lėšomis finansuojamus projektus įgyvendinančių besidubliuojančių atnaujintų profesinio mokymo įstaigų (profesinio mokymo įstaigų skaičius).
|
Pirminiai šaltiniai: projekto duomenys apie projektų lygmens specialiojo produkto stebėsenos rodiklio P.S.378 reikšmių pasiekimą.
Antriniai šaltiniai: metinės veiksmų programos įgyvendinimo ataskaitos, 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų posistemis (SFMIS2014).
|
Uždavinio lygmeniu pasiekta stebėsenos rodiklio reikšmė nustatoma, kai kiekvienais einamaisiais kalendoriniais metais įgyvendinančioji institucija (VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra) apskaičiuoja iki praėjusių kalendorinių metų pabaigos pasiektą projektų lygmens specialiojo produkto stebėsenos rodiklio P.S.378 reikšmę (neįtraukdama skirtingus to paties veiksmų programos uždavinio lėšomis finansuojamus projektus įgyvendinančių besidubliuojančių profesinio mokymo įstaigų). |
Už duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę apskaičiavimą ir registravimą antriniuose šaltiniuose atsakinga įgyvendinančioji institucija (VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra). Duomenys apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę į SFMIS2014 už praėjusius kalendorius metus turi būti įvesti ne vėliau kaip iki kiekvienų einamųjų metų vasario 15 d.“
|