Molėtų rajono savivaldybės taryba
SPRENDIMAS
Dėl molėtų rajono savivaldybės tarybos 2024 m. gegužės 30 d. sprendimo nr. b1-134 „dėl molėtų rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų teikiamų atlygintinų paslaugų kainoraščio patvirtinimo“ pakeitimo
2025 m. vasario 20 d. Nr. B1-44
Molėtai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 2 dalies 29 punktu ir 16 straipsnio 1 dalimi, atsižvelgdama į Molėtų r. paslaugų centro 2025 m. vasario 11 d. prašymą Nr. SD–23,
Pakeisti Molėtų rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų teikiamų atlygintinų paslaugų kainoraštį, patvirtintą Molėtų rajono savivaldybės tarybos 2024 m. gegužės 30 d. sprendimu Nr. B1-134 „Dėl Molėtų rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų teikiamų atlygintinų paslaugų kainoraščio patvirtinimo“, ir 17 punktą išdėstyti taip:
„17.
17.1.
17.2.
17.3.
|
Įvertinimo psichologiniu, pedagoginiu, socialiniu ir medicininiu aspektais, išvadų, pažymų ir išrašų rengimo paslaugos kitų savivaldybių asmenims, švietimo įstaigoms, kurių steigėja ne Molėtų rajono savivaldybės taryba
Mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių kompleksinis vertinimas, ugdymo pritaikymas ir (ar) reikalingos švietimo pagalbos skyrimas ir Skyrimo tvarkos aprašo pažymos parengimas
Suaugusiojo specialiųjų ugdymosi poreikių kompleksinis vertinimas, ugdymo pritaikymas ir (ar) reikalingos švietimo pagalbos skyrimas ir Skyrimo tvarkos aprašo pažymos parengimas
Sveikatos priežiūros įstaigų, kitų dokumentų analizė ir Skyrimo tvarkos aprašo pažymos parengimas (kai dalyvauja du pedagoginės psichologinės tarnybos specialistai)
|
20 val.
21 val.
11 val.
|
339,00
356,00
186,00
|
17.4.
17.5.
17.6.
17.7.
17.8.
17.9.
17.10.
17.11.
17.12.
17.13.
17.14. |
Intelektinių gebėjimų įvertinimas pagal WISC-IIILT / IST-2000R / WIT ir PTV / BIS-HB/ WAIS-IIILT/ WASI/CFT – 2000R metodiką (kitais, ne specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo tikslais)
Vizualinių - motorinių gebėjimų įvertinimas pagal „Bender-Gestalt II“ metodiką;
Vaiko raidos įvertinimas pagal DISC arba VRS metodiką
Psichologinis vertinimas pagal „Raven“ progresuojančių matricų testą
Vaikų (6–18 m.) elgesio ir emocinių sunkumų vertinimas pagal ASEBA klausimyną (CBCL 6/18, TRF 6/18, YSR 11/18)
Vaikų (1½–5 m.) elgesio ir emocinių sunkumų vertinimas CBCL 1½-5 pagal Vaiko elgesio aprašą
Vaikų (7–16 m.) emocinių simptomų, elgesio problemų atranka tėvų, mokytojų ir vaikų versijomis pagal SDQ Galių ir sunkumų klausimyną
2-os klasės mokinių skaitymo ir rašymo sunkumų vertinimas pagal disleksijos atpažinimo testą DAT
Vaiko brandumo mokyklai įvertinimas pagal VBMĮ-2 metodiką
Mokinio (vaiko) pedagoginis gebėjimų įvertinimas / socialinis pedagoginis gebėjimų įvertinimas/ kalbos ir kalbėjimo įvertinimas
Pažymos dėl egzaminų pritaikymo parengimas (jei nereikia atlikti papildomų vertinimų) |
8 val.
5 val.
5 val.
2 val.
8 val.
8 val.
2 val.
8 val.
8 val.
4 val.
3 val. |
136,00
85,00
85,00
34,00
136,00
136,00
34,00
136,00
136,00
68,00
51,00“ |