
PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS
ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS
ADMINISTRACIJOS ŠVIETIMO SKYRIAUS VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ PAREIGYBIŲ APRAŠYMŲ PATVIRTINIMO
2020 m. liepos d. Nr. AP-
Pakruojis
Vadovaudamasi
Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2, 6 punktais, Lietuvos
Respublikos valstybės tarnybos įstatymo 8 straipsnio 4 dalies 1 punktu,
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2018 m. lapkričio 28 d. nutarimu Nr. 1176 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės
tarnybos įstatymo įgyvendinimo“ (Lietuvos
Respublikos Vyriausybės 2020 m. kovo 10 d. nutarimo Nr. 213 redakcija) patvirtinta Valstybės tarnautojų pareigybių
aprašymo ir vertinimo metodika:
1.
T v i r t i n u Pakruojo
rajono savivaldybės administracijos:
1.1.
Švietimo skyriaus
vedėjo pareigybės aprašymą (pridedama);
1.2.
Švietimo
skyriaus vyriausiojo specialisto pareigybės aprašymą (pridedama);
1.3.
Švietimo
skyriaus vyriausiojo specialisto pareigybės aprašymą (pridedama).
2.
Pripažįstu netekusiais galios:
2.1.
Pakruojo
rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. balandžio 11 d.
įsakymą Nr. AP-326 „Dėl Švietimo skyriaus vedėjo pareigybės aprašymo patvirtinimo“;
2.2.
Pakruojo
rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. vasario 26 d. įsakymo
Nr. AP-222 „Dėl Švietimo
skyriaus vyriausiųjų specialistų pareigybių aprašymų patvirtinimo“ 1.1 ir 1.2 papunkčius.
Šis įsakymas gali būti skundžiamas
Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Administracijos
direktorė
Ilona Gelažnikienė
|
PATVIRTINTA
|
|
Pakruojo
rajono savivaldybės administracijos direktoriaus
|
|
2020 m. liepos
d. įsakymu Nr. AP-
|
PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS
ADMINISTRACIJOS
|
ŠVIETIMO SKYRIAUS VEDĖJO
|
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
|
|
|
|
|
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
|
1.
Pareigybės lygmuo – skyriaus (biuro, tarnybos) vadovas (V lygmuo).
|
2.
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus
savivaldybės administracijos direktoriui.
|
|
|
|
|
|
|
|
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS0
|
3.
Pagrindinė veiklos sritis:0
|
|
4.
Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):0
|
4.1.
dokumentų valdymas;
|
4.2.
stebėsena ir analizė;
|
4.3.
sprendimų įgyvendinimas;
|
4.4.
kitos specialiosios veiklos sritys.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA0
5.
Pagrindinės veiklos srities specializacija:0
|
5.1.
švietimo srityje.
|
6.
Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:0
|
6.1.
švietimo srityje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Įstaigos vadovui pavedus atstovauja
įstaigai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais
asmenimis.
|
8. Konsultuoja su struktūrinio
padalinio veikla susijusiais klausimais.
|
9. Priima su struktūrinio padalinio
veikla susijusius sprendimus.
|
|
10. Rengia ir teikia pasiūlymus su
struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais.
|
|
11. Vadovauja struktūrinio padalinio
veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja
struktūrinio padalinio veiklai vykdyti aktualią informaciją.
|
|
12. Vadovauja struktūrinio padalinio
veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas.
|
|
13. Vadovauja su struktūrinio
padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba
prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią
informaciją.
|
|
14. Vadovauja su struktūrinio
padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su
struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus.
|
|
15. Valdo struktūrinio padalinio
žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16. Rengia savivaldybės tarybos
sprendimų, administracijos direktoriaus įsakymų projektus švietimo
klausimais.
|
17. Užtikrina Savivaldybės švietimo politikos
įgyvendinimą, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, Švietimo, mokslo
ir sporto ministro įsakymų, savivaldybės institucijų sprendimų ir kitų
teisės aktų, reglamentuojančių švietimą, vykdymą.
|
18. Užtikrina savivaldybės švietimo įstaigų
priežiūrą ir stebėseną.
|
19. Organizuoja, stebi ir tobulina bendrąjį
ugdymą, mokinių, turinčių specialiųjų ugdymo poreikių, ugdymą, ikimokyklinį
ir priešmokyklinį ugdymą, kitą neformalųjį vaikų švietimą, neformalųjį
suaugusiųjų švietimą, švietimo pagalbos teikimą, vaikų ir jaunimo užimtumą.
|
20. Bendradarbiauja su valstybės ir
savivaldybės įstaigomis, kitais savivaldybės padaliniais, kitų savivaldybių
švietimo padaliniais priskirtos kompetencijos klausimais, atstovauja
skyriui.
|
|
|
|
|
|
|
|
21. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio
su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
|
22. Išsilavinimo ir darbo patirties
reikalavimai:0
|
22.1. išsilavinimas – aukštasis
universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro
kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo
kvalifikacija;
|
22.2. studijų kryptis –
pedagogika;
|
22.3. studijų kryptis –
edukologija;
|
22.4. studijų kryptis –
andragogika;
|
arba:
|
|
22.5. išsilavinimas – aukštasis
universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro
kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo
kvalifikacija;
|
22.6. darbo patirties trukmė – ne
mažiau kaip 5 metai.
|
23. Atitikimas kitiems
reikalavimams:0
|
23.1. atitikti teisės aktuose
nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar
susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“.
|
23.2. atitikti Lietuvos
Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. lapkričio 3 d.
įsakymo Nr. ISAK-1717 5.1. punkto reikalavimus - turėti ne mažesnę
kaip 3 metų švietimo organizavimo ir (ar) priežiūros patirtį, įgytą
viešojo administravimo institucijoje, arba 3 metų vadovaujamo darbo
patirtį pareigybėje, kurią einant atliekamas darbas yra laikomas
pedagoginiu.
|
23.3. gebėti dirbti su
kompiuterinėmis programomis.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
|
24.
Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
|
24.1.
komunikacija – 5;
|
24.2.
analizė ir pagrindimas – 5;
|
24.3.
patikimumas ir atsakingumas – 4;
|
24.4.
organizuotumas – 4;
|
24.5.
vertės visuomenei kūrimas – 4.
|
|
25.
Vadybinės ir lyderystės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
|
25.1.
lyderystė – 4;
|
25.2.
veiklos valdymas – 4;
|
25.3.
strateginis požiūris – 4.
|
|
26.
Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
|
26.1.
informacijos valdymas – 4;
|
26.2.
įžvalgumas – 4.
|
|
27.
Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
|
27.1.
dokumentų valdymas – 4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Susipažinau
|
|
|
|
(Parašas)
|
|
|
|
(Vardas ir pavardė)
|
|
|
|
(Data)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PATVIRTINTA
|
|
Pakruojo rajono
savivaldybės administracijos direktoriaus
|
|
2020 m. liepos
d. įsakymu Nr. AP-
|
PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS
ADMINISTRACIJOS
|
ŠVIETIMO SKYRIAUS
|
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
|
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
|
1.
Pareigybės lygmuo – vyriausiasis specialistas (IX lygmuo).
|
2.
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus
vedėjui.
|
|
|
|
|
|
|
|
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS0
|
3.
Pagrindinė veiklos sritis:0
|
3.1.
stebėsena ir analizė.
|
|
4.
Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):0
|
4.1.
veiklos planavimas;
|
4.2.
sprendimų įgyvendinimas.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA0
|
5.
Pagrindinės veiklos srities specializacija:0
|
|
6.
Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Konsultuoja priskirtos srities
klausimais.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Apdoroja su stebėsena ir (ar)
analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios
informacijos apdorojimą.
|
9. Apdoroja su veiklos planavimu
susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su veiklos planavimu
susijusios informacijos apdorojimą.
|
10. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu
susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu
susijusios informacijos apdorojimą.
|
11. Atlieka suformuotos politikos ir
dokumentų nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėseną, analizę ir
vertinimą arba prireikus koordinuoja suformuotos politikos ir dokumentų
nuostatų įgyvendinimo, statistinių rodiklių stebėsenos, analizės ir
vertinimo atlikimą.
|
12. Rengia ataskaitas, išvadas ir
kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų
dokumentų rengimą.
|
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su
stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
|
14. Rengia teisės aktų projektus ir
kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba
prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl
stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
|
15. Atlieka veiklos planavimo
dokumentų įgyvendinimo stebėseną ir vertinimą arba prireikus koordinuoja
veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimą ir vertinimą.
|
16. Rengia ir teikia pasiūlymus su
veiklos planavimu susijusiais klausimais.
|
17. Rengia teisės aktų projektus bei
kitus dokumentus, susijusius su veiklos planavimo įgyvendinimu ar
stebėsena, arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų bei kitų
dokumentų dėl veiklos planavimo įgyvendinimo ar stebėsenos rengimą.
|
18. Rengia veiklos planavimo
dokumentus arba prireikus koordinuoja veiklos planavimo dokumentų rengimą.
|
19. Nagrinėja prašymus ir kitus
dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų
vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų
ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų
vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų
rengimą.
|
20. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo
procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso
organizavimą.
|
21. Rengia ir teikia informaciją su
sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus
koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais
klausimais rengimą ir teikimą.
|
22. Rengia teisės aktų projektus ir
kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus
koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų
įgyvendinimo rengimą.
|
|
|
|
|
|
|
|
23. Organizuoja brandos egzaminų
vykdymą ir pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimą bei standartizuotų
testų vykdymą rajono mokyklose.
|
24. Koordinuoja bendrųjų ugdymo planų
ir programų įgyvendinimą, vykdo mokslo baigimo dokumentų išdavimą ir
apskaitą.
|
25. Koordinuoja skyriaus vedėjo
įsakymu priskirtų mokyklų veiklą bei matematikos, informacinių
technologijų, ekonomikos, užsienio kalbų, gamtos bei socialinių mokslų ir
pradinio ugdymo organizavimą.
|
26. Analizuoja ir vertina gimnazijų,
pagrindinių mokyklų bei specialiosios mokyklos strateginius planus,
stebi ir vertina vadybinę veiklą.
|
27. Rūpinasi moksleivių sveikos
gyvensenos įgyvendinimu, maitinimo ir pavėžėjimo paslaugų
organizavimu.
|
|
|
|
|
|
|
|
28. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio
su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
|
|
|
|
|
|
|
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
|
|
29. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
|
29.1. išsilavinimas – aukštasis
universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis
laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
|
29.2. studijų kryptis – pedagogika;
|
29.3. studijų kryptis – edukologija;
|
29.4. darbo patirtis – pedagoginio
darbo patirtis;
|
29.5. darbo patirties trukmė – ne
mažiau kaip 3 metai.
|
|
|
30. Atitikimas kitiems reikalavimams:0
|
30.1. atitikti teisės aktuose
nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su
įslaptinta informacija, ar suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su
įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.
|
30.2. gebėti dirbti su kompiuterinėmis
programomis.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
|
31.
Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
|
31.1.
vertės visuomenei kūrimas – 3;
|
31.2.
organizuotumas – 3;
|
31.3.
patikimumas ir atsakingumas – 3;
|
31.4.
analizė ir pagrindimas – 4;
|
31.5.
komunikacija – 4.
|
|
32.
Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
|
32.1.
informacijos valdymas – 3.
|
|
33.
Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
|
33.1.
veiklos planavimas – 3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PATVIRTINTA
Pakruojo rajono savivaldybės
administracijos
direktoriaus
2020 m. liepos d. įsakymu Nr. AP-
PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
|
ŠVIETIMO SKYRIAUS
|
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
|
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
|
1.
Pareigybės lygmuo – vyriausiasis specialistas (IX lygmuo).
|
2.
Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus
vedėjui.
|
|
|
|
|
|
|
|
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS0
|
3.
Pagrindinė veiklos sritis:0
|
3.1.
stebėsena ir analizė.
|
|
4.
Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):0
|
4.1.
sprendimų įgyvendinimas;
|
4.2.
veiklos planavimas;
|
4.3.
priežiūra ir kontrolė.
|
|
|
|
|
|
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA0
|
|
5.
Pagrindinės veiklos srities specializacija:0
|
5.1.
švietimo srityje.
|
6.
Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
|
6.1.
švietimo srityje.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Konsultuoja priskirtos srities
klausimais.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Apdoroja su stebėsena ir (ar)
analize susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios
informacijos apdorojimą.
|
9. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus
dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų, išvadų ir kitų dokumentų
rengimą.
|
10. Rengia ir teikia informaciją su
stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus
koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais
sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
|
11. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu
susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su sprendimų įgyvendinimu
susijusios informacijos apdorojimą.
|
12. Rengia teisės aktų projektus ir
kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės vykdymo arba
prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl
stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
|
13. Nagrinėja prašymus ir kitus
dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų
vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų
ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų
vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų
rengimą.
|
14. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo
procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų įgyvendinimo proceso
organizavimą.
|
15. Rengia ir teikia informaciją su
sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus
koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais
klausimais rengimą ir teikimą.
|
16. Rengia ir teikia pasiūlymus su
sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
|
17. Rengia teisės aktų projektus ir
kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo arba prireikus
koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų
įgyvendinimo rengimą.
|
18. Rengia ir teikia informaciją su
veiklos planavimo įgyvendinimu susijusiais sudėtingais klausimais arba
prireikus koordinuoja informacijos su veiklos planavimo įgyvendinimu
susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
|
19. Rengia teisės aktų projektus bei
kitus dokumentus, susijusius su veiklos planavimo įgyvendinimu ar
stebėsena, arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų bei kitų
dokumentų dėl veiklos planavimo įgyvendinimo ar stebėsenos rengimą.
|
20. Rengia veiklos planavimo
dokumentus arba prireikus koordinuoja veiklos planavimo dokumentų rengimą.
|
21. Apdoroja su priežiūra ir (ar)
kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios
informacijos apdorojimą.
|
22. Nagrinėja skundus ir kitus
dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo
arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl
priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba
prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
|
23. Rengia ir teikia pasiūlymus su
priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
|
|
|
|
|
|
|
|
24. Tiria ir analizuoja ugdymo įstaigų pedagogų
kokybinę sudėtį ir jų poreikį, rengia perspektyvines programas, koordinuoja
pedagogų kvalifikacijos tobulinimą ir bendradarbiauja šiuo klausimu su
Pakruojo suaugusiųjų ir jaunimo švietimo centru, ugdymo įstaigų vadovais,
konsultuoja mokyklų vadovus atestacijos klausimais.
|
25. Atlieka organizacinį darbą, susijusį su ugdymo
įstaigų vadovų priėmimu konkurso tvarka, vykdo atrankos komisijos
sekretoriaus funkcijas.
|
26. Analizuoja priskirtų ugdymo dalykų (dorinio
ugdymo, dailės, technologijų, muzikos, kūno kultūros, choreografijos),
ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokymo ir mokymosi būklę.
|
27. Vykdo savivaldybės Vaiko gerovės komisijos
sekretoriaus funkcijas.
|
28. Analizuoja ir vertina priskirtų
mokyklų (ikimokyklinio ugdymo įstaigų ir Pakruojo suaugusiųjų ir jaunimo
švietimo centro, Pakruojo Juozo Pakalnio muzikos mokyklos, Stačiūnų
daugiafunkcio centro) metinės ir strateginės veiklos programas, stebi ir
vertina vadybinę veiklą.
|
29. Analizuoja mokyklų neformalųjį
ugdymą ir koordinuoja vaikų neformaliojo švietimo programų įgyvendinimą.
|
|
|
|
|
|
|
|
30. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio
su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
|
|
|
|
31.
Išsilavinimo ir
darbo patirties
reikalavimai:0
|
|
|
|
|
31.1. išsilavinimas – aukštasis
universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis
laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
|
31.2.
studijų kryptis – pedagogika;
|
31.3.
studijų kryptis – edukologija;
|
31.4.
darbo patirtis – pedagoginio darbo patirtis;
|
31.5.
darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai.
|
|
|
|
|
|
|
32.
Atitikimas kitiems reikalavimams:0
|
|
|
|
32.1.
gebėti dirbti su kompiuterinėmis programomis.
|
|
|
|
|
|
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
|
33.
Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
|
33.1.
vertės visuomenei kūrimas – 3;
|
33.2.
organizuotumas – 3;
|
33.3.
patikimumas ir atsakingumas – 3;
|
33.4.
analizė ir pagrindimas – 4;
|
33.5.
komunikacija – 4.
|
|
34.
Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
|
34.1.
informacijos valdymas – 3.
|
|
35.
Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:0
|
35.1.
veiklos planavimas – 3.
|
|
|
Susipažinau
|
|
|
|
(Parašas)
|
|
|
|
(Vardas ir pavardė)
|
|
|
|
(Data)
|
|
|
|