PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS
ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL METINĖS INVENTORIZACIJOS ATLIKIMO
2024 m. d. Nr.
Pakruojis
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 34 straipsnio 6 dalies 2 punktu, Pakruojo rajono savivaldybės administracijos nuostatų, patvirtintų Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2023 m. kovo 23 d. sprendimu Nr. T-80 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės administracijos nuostatų patvirtinimo“, 28.2 papunkčiu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. birželio 15 d. nutarimu Nr. 630 „Dėl Inventorizacijos taisyklių patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos finansų ministro patvirtintais Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartais:
1. S u d a r a u nuolat veikiančią Pagrindinę Pakruojo rajono savivaldybės administracijos (toliau – administracija) inventorizacijos komisiją (toliau – Pagrindinė komisija):
1.4. Gintaras Makauskas – Strateginės plėtros ir statybos skyriaus vedėjas (Pagrindinės komisijos narys);
2. S u d a r a u šias papildomas administracijos inventorizacijos komisijas:
2.1. Nematerialiojo turto ir ilgalaikio materialiojo turto – žemės, gyvenamųjų ir negyvenamųjų pastatų ir biologinio turto:
2.1.1. Gitana Udrytė-Šichovcova – Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vyriausioji specialistė (komisijos pirmininkė);
2.2. Ilgalaikio materialiojo turto – infrastruktūros ir kitų statinių, mašinų ir įrenginių, transporto priemonių:
2.2.1. Ginas Pocevičius – vyriausiasis specialistas (viešosios tvarkos pareigūnas) (komisijos pirmininkas);
2.2.2. Donatas Adomaitis – Strateginės plėtros ir statybos skyriaus Statybos ir viešųjų pirkimų poskyrio statybos inžinerijos technikas (komisijos narys);
2.3. Ilgalaikio materialiojo turto (nekilnojamųjų ir kilnojamųjų kultūros vertybių, kito ilgalaikio materialiojo turto, nebaigtos statybos), investicijų į nuosavybės vertybinius popierius, pinigų banko sąskaitose:
2.3.2. Virginija Kaminskienė – Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vyriausioji specialistė (komisijos narė);
2.4. Ilgalaikio materialiojo turto (baldų ir biuro įrangos), atsargų ir inventoriaus:
2.4.2.Kristina Stalmačenkaitė – Socialinės rūpybos skyriaus socialinių paslaugų specialistė (komisijos narė);
2.4.3. Laimutė Jackuvienė – Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus Civilinės metrikacijos ir archyvų poskyrio dokumentų tvarkytoja (komisijos narė);
2.5. Gautinų ir mokėtinų sumų bei įsipareigojimų:
3. N u r o d a u Pagrindinei komisijai:
3.1. supažindinti administracijos papildomas inventorizacijos komisijas su Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. birželio 15 d. nutarimu Nr. 630 „Dėl Inventorizacijos taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Inventorizacijos taisyklėmis (toliau – taisyklės), teikti paaiškinimus dėl šių taisyklių taikymo;
3.2. koordinuoti ir kontroliuoti administracijos papildomų inventorizacijos komisijų darbą, peržiūrėti ir patvirtinti papildomų komisijų pateiktus inventorizacijos aprašus;
4. Į p a r e i g o j u šio įsakymo 2.1–2.4 papunkčiuose nurodytas administracijos papildomas inventorizacijos komisijas:
4.1 atlikti viso administracijoje esančio, įskaitant gautą pagal panaudos, pasaugos ir kitas sutartis, nematerialiojo, ilgalaikio materialiojo turto, biologinio turto, investicijų į nuosavybės vertybinius popierius, pinigų banko sąskaitose, atsargų ir inventoriaus metinę inventorizaciją 2024 m. lapkričio 30 d. duomenimis nuo 2024 m. gruodžio 2 d. iki 2025 m. sausio 6 d.;
4.2. inventorizaciją įforminti inventorizacijos aprašais, juos pasirašyti ir kartu su jų suvestine ir pastabomis iki 2024 m. sausio 6 d. pateikti Pagrindinei komisijai;
4.3. inventorizacijos metu nustačius turto trūkumus arba perteklių, paimti atsakingų asmenų, kuriems tas turtas priskirtas, paaiškinimus;
4.4. inventorizacijos metu nustatyti, ar nėra ilgalaikio materialaus turto nuvertėjimo požymių (sugadintas, nenaudojamas ir pan.), ir tai fiksuoti atskiruose inventorizacijos aprašuose;
5. N u s t a ta u, kad Pagrindinė komisija, vadovaudamasi administracijos direktoriaus sprendimais, priimtais atsižvelgiant į šio įsakymo 3.4 papunktyje nurodytus siūlymus, atlieka ir turto nurašymo komisijos funkcijas.
6. N u r o d a u Apskaitos skyriaus buhalterėms-apskaitininkėms Donatai Babrauskienei ir Sonatai Narkevičienei parengti nematerialiojo ir ilgalaikio materialiojo turto bei biologinio turto inventorizacijos aprašus, buhalterei-apskaitininkei Sandrai Noreikienei parengti atsargų ir inventoriaus inventorizacijos aprašus ir pateikti juos inventorizacijos komisijų pirmininkams.
7. Į p a r e i g o j u šio įsakymo 2.5 papunktyje nurodytą komisiją:
7.1. atlikti metinę gautinų ir mokėtinų sumų bei įsipareigojimų inventorizaciją 2024 m. gruodžio 31 d. duomenimis nuo 2025 m. sausio 2 d. iki 2025 m. sausio 20 d.;
8. Į p a r e i g o j u 2.5 papunktyje nurodytai komisijai pateikti inventorizacijos aprašus ir gautinų sumų senaties žiniaraščius 2024 m. gruodžio 31 d. duomenimis iki 2025 m. sausio 8 d.:
8.1. Turto ir ūkio skyriaus vyriausiąją specialistę Solveigą Naglienę – skolų / permokų už būsto nuomą;
8.2. Finansų skyriaus vyriausiąją specialistę Raimondą Janulienę – žemės nuomos mokesčio skolų / permokų ir žemės nuomos mokesčio delspinigių skolų / permokų;
9. N u r o d a u šiame įsakyme nurodytiems darbuotojams surašyti ir (ar) pasirašyti visus su inventorizacija susijusius apskaitos dokumentus.
11. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2023 m. lapkričio 29 d. įsakymą Nr. AV-601 „Dėl metinės inventorizacijos atlikimo“.
Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka Regionų apygardos administraciniam teismui (RAAT). Skundas (prašymas, pareiškimas) gali būti paduodamas RAAT Kauno (A. Mickevičiaus g. 8A, 44312 Kaunas), Klaipėdos (Galinio Pylimo g. 9, 91230 Klaipėda), Panevėžio (Respublikos g. 62, 35158 Panevėžys) arba Šiaulių (Dvaro g. 80, 76298 Šiauliai ) rūmuose per vieną mėnesį nuo skundžiamo individualaus teisės akto įteikimo suinteresuotai šaliai dienos.