Pakruojo_h 

 

 

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL METINĖS INVENTORIZACIJOS ATLIKIMO

 

2024 m.        d. Nr.

Pakruojis

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 34 straipsnio 6 dalies 2 punktu, Pakruojo rajono savivaldybės administracijos nuostatų, patvirtintų Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2023 m. kovo 23 d. sprendimu Nr. T-80 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės administracijos nuostatų patvirtinimo“, 28.2 papunkčiu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. birželio 15 d. nutarimu Nr. 630 „Dėl Inventorizacijos taisyklių patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos finansų ministro patvirtintais Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartais:

1. S u d a r a u nuolat veikiančią Pagrindinę Pakruojo rajono savivaldybės administracijos (toliau – administracija) inventorizacijos komisiją (toliau – Pagrindinė komisija):

1.1. Mindaugas Veliulis – administracijos direktorius (Pagrindinės komisijos pirmininkas);

1.2. Rasa Bagdonienė – Apskaitos skyriaus vedėja (Pagrindinės komisijos narė);

1.3. Daiva Buzienė – Turto ir ūkio skyriaus vedėja (Pagrindinės komisijos narė);

1.4. Gintaras Makauskas – Strateginės plėtros ir statybos skyriaus vedėjas (Pagrindinės komisijos narys);

1.5. Aivaras Stabužis – Turto ir ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas (Pagrindinės komisijos narys).

2. S u d a r a u šias papildomas administracijos inventorizacijos komisijas:

2.1. Nematerialiojo turto ir ilgalaikio materialiojo turto žemės, gyvenamųjų ir negyvenamųjų pastatų ir biologinio turto:

2.1.1. Gitana Udrytė-Šichovcova – Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vyriausioji specialistė (komisijos pirmininkė);

2.1.2. Edita Kriukienė – Žemės ūkio skyriaus teisininkė (komisijos narė);

2.1.3. Orinta Ramanauskienė – Strateginės plėtros ir statybos skyriaus vyriausioji specialistė (komisijos narė).

2.2. Ilgalaikio materialiojo turto – infrastruktūros ir kitų statinių, mašinų ir įrenginių, transporto priemonių:

2.2.1. Ginas Pocevičius – vyriausiasis specialistas (viešosios tvarkos pareigūnas) (komisijos pirmininkas);

2.2.2. Donatas Adomaitis – Strateginės plėtros ir statybos skyriaus Statybos ir viešųjų pirkimų poskyrio statybos inžinerijos technikas (komisijos narys);

2.2.3. Raimonda Parfionovienė – Socialinės rūpybos skyriaus atvejo vadybininkė (komisijos narė);

2.2.4. Rita Venslauskienė  –  Strateginės plėtros ir statybos skyriaus programų koordinatorė (komisijos narė).

2.3. Ilgalaikio materialiojo turto (nekilnojamųjų ir kilnojamųjų kultūros vertybių, kito ilgalaikio materialiojo turto, nebaigtos statybos), investicijų į nuosavybės vertybinius popierius, pinigų banko sąskaitose:

2.3.1. Virginijus Grigonis – Žemės ūkio skyriaus vyriausiasis specialistas (komisijos pirmininkas);

2.3.2. Virginija Kaminskienė – Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vyriausioji  specialistė (komisijos narė);

2.3.3. Raimundas Tamašauskas – Kultūros, paveldosaugos ir viešųjų ryšių skyriaus viešojo administravimo specialistas (komisijos narys).

2.4. Ilgalaikio materialiojo turto (baldų ir biuro įrangos), atsargų ir inventoriaus:

2.4.1. Austina Kuncevičienė – vyriausioji specialistė (ekologė) (komisijos pirmininkė);

2.4.2.Kristina Stalmačenkaitė Socialinės rūpybos skyriaus socialinių paslaugų specialistė (komisijos narė);

2.4.3. Laimutė Jackuvienė – Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus Civilinės metrikacijos ir archyvų poskyrio dokumentų tvarkytoja (komisijos narė);

2.4.4. Daiva Sidaugienė – Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus archyvo tvarkytoja (komisijos narė).

2.5. Gautinų ir mokėtinų sumų bei įsipareigojimų:

2.5.1. Eglė Derevianko – Apskaitos skyriaus finansininkė (komisijos pirmininkė);

2.5.2. Nijolė Paškevičienė – Apskaitos skyriaus buhalterė-apskaitininkė (komisijos narė);

2.5.3. Elita Bronislava Petrauskienė – Apskaitos skyriaus buhalterė-apskaitininkė (komisijos narė);

2.5.4. Virginija  Petruškevičienė – Apskaitos skyriaus buhalterė-apskaitininkė (komisijos narė).

3. N u r o d a u Pagrindinei komisijai:

3.1. supažindinti administracijos papildomas inventorizacijos komisijas su Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. birželio 15 d. nutarimu Nr. 630 „Dėl Inventorizacijos taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Inventorizacijos taisyklėmis (toliau – taisyklės), teikti paaiškinimus dėl šių taisyklių taikymo;

3.2. koordinuoti ir kontroliuoti administracijos papildomų inventorizacijos komisijų darbą, peržiūrėti ir patvirtinti papildomų komisijų pateiktus inventorizacijos aprašus;

3.3. apie inventorizacijos eigą ir iškilusias problemas informuoti administracijos direktorių;

3.4. apsvarstyti inventorizacijos rezultatus ir pateikti pasiūlymus administracijos direktoriui  per 5 darbo dienas nuo  inventorizacijos pabaigos.

4. Į p a r e i g o j u šio įsakymo 2.1–2.4 papunkčiuose nurodytas administracijos papildomas inventorizacijos komisijas:

4.1 atlikti viso administracijoje esančio, įskaitant gautą pagal panaudos, pasaugos ir kitas sutartis,  nematerialiojo, ilgalaikio materialiojo turto, biologinio turto, investicijų į nuosavybės vertybinius popierius, pinigų banko sąskaitose, atsargų ir inventoriaus metinę inventorizaciją 2024 m. lapkričio 30 d. duomenimis nuo 2024 m. gruodžio 2 d. iki 2025 m. sausio 6 d.;

4.2. inventorizaciją įforminti inventorizacijos aprašais, juos pasirašyti ir kartu su jų suvestine ir pastabomis iki 2024 m. sausio 6 d. pateikti Pagrindinei komisijai;

4.3. inventorizacijos metu nustačius turto trūkumus arba perteklių, paimti atsakingų asmenų, kuriems tas turtas priskirtas, paaiškinimus;

4.4. inventorizacijos metu nustatyti, ar nėra ilgalaikio materialaus turto nuvertėjimo požymių (sugadintas, nenaudojamas ir pan.), ir tai fiksuoti atskiruose inventorizacijos aprašuose;

4.5. prireikus patikslinti ilgalaikio turto naudingo tarnavimo laiką dėl ilgalaikio turto rekonstrukcijos ar esminio pagerinimo darbų bei kitų priežasčių.

5. N u s t a ta u, kad Pagrindinė komisija, vadovaudamasi administracijos direktoriaus sprendimais, priimtais atsižvelgiant į šio įsakymo 3.4 papunktyje nurodytus siūlymus, atlieka ir turto nurašymo komisijos funkcijas.

6. N u r o d a u Apskaitos skyriaus buhalterėms-apskaitininkėms Donatai Babrauskienei ir Sonatai Narkevičienei parengti nematerialiojo ir ilgalaikio materialiojo turto bei biologinio turto inventorizacijos aprašus, buhalterei-apskaitininkei Sandrai Noreikienei parengti atsargų ir inventoriaus inventorizacijos aprašus ir pateikti juos inventorizacijos komisijų pirmininkams.

7. Į p a r e i g o j u šio įsakymo 2.5 papunktyje nurodytą komisiją:

7.1. atlikti  metinę gautinų ir mokėtinų sumų bei įsipareigojimų inventorizaciją 2024 m. gruodžio 31 d. duomenimis nuo 2025 m. sausio 2 d. iki 2025 m. sausio 20 d.;

7.2. inventorizaciją įforminti inventorizacijos aprašais;

7.3. nustatyti, ar gautinos sumos turi nuvertėjimo požymių;

7.4. esant nuvertėjimo požymių, parengti gautinų sumų senaties žiniaraščius.

8. Į p a r e i g o j u 2.5 papunktyje nurodytai komisijai pateikti inventorizacijos aprašus ir gautinų sumų senaties žiniaraščius 2024 m. gruodžio 31 d. duomenimis iki 2025 m. sausio 8 d.:

8.1. Turto ir ūkio skyriaus vyriausiąją specialistę Solveigą Naglienę  – skolų / permokų už būsto nuomą;

8.2. Finansų skyriaus vyriausiąją specialistę Raimondą Janulienę – žemės nuomos mokesčio skolų / permokų ir žemės nuomos mokesčio delspinigių skolų / permokų;

8.3. Žemės ūkio skyriaus rinkliavos administratorę Moniką Juozapaitytę – vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą skolų / permokų.

9. N u r o d a u  šiame įsakyme nurodytiems darbuotojams surašyti ir (ar) pasirašyti visus su inventorizacija susijusius apskaitos dokumentus.

10. N u s t a t a u, kad šis įsakymas įsigalioja 2024 m. gruodžio 2 d.

11. P r i p a ž į s t u  netekusiu galios Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2023 m. lapkričio 29 d. įsakymą Nr. AV-601 „Dėl metinės inventorizacijos atlikimo“.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka Regionų apygardos administraciniam teismui (RAAT). Skundas (prašymas, pareiškimas) gali būti paduodamas RAAT Kauno (A. Mickevičiaus g. 8A, 44312 Kaunas), Klaipėdos (Galinio Pylimo g. 9, 91230 Klaipėda), Panevėžio (Respublikos g. 62, 35158 Panevėžys) arba Šiaulių (Dvaro g. 80, 76298 Šiauliai ) rūmuose per vieną mėnesį nuo skundžiamo individualaus teisės akto įteikimo suinteresuotai šaliai dienos.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                         Mindaugas Veliulis