Paveikslėlis, kuriame yra eskizas, piešimas, iliustracija, simbolis  Automatiškai sugeneruotas aprašymas

 

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRO 2008 M. LAPKRIČIO 24 D. ĮSAKYMO NR. ISAK-3216 „DĖL MOKYTOJŲ IR PAGALBOS MOKINIUI SPECIALISTŲ (IŠSKYRUS PSICHOLOGUS) ATESTACIJOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2023 m. rugsėjo 5 d. Nr. V-1143

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2008 m. lapkričio 24 d. įsakymą Nr. ISAK-3216 „Dėl Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų (išskyrus psichologus) atestacijos nuostatų patvirtinimo“:

1. Pakeičiu preambulę ir ją išdėstau taip:

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 56 straipsnio 2 dalies 3 punktu,“.

2. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintus Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų (išskyrus psichologus) atestacijos nuostatus:

2.1. Pakeičiu 2 punktą ir jį išdėstau taip:

2. Atestuotis šių nuostatų nustatyta tvarka gali mokytojai ir pagalbos mokiniui specialistai, atitinkantys Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo ir kitų teisės aktų nustatytus reikalavimus.“

2.2. Pakeičiu 23 punktą ir jį išdėstau taip:

23. Atestacijos komisijos sudėtį tvirtina: savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija (valstybinės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgaliotas asmuo, savivaldybės vykdomoji institucija (savivaldybės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgaliotas asmuo, savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija (dalyvių susirinkimas) (valstybinės ir savivaldybės švietimo įstaigos – viešosios įstaigos) ar jos (jo) įgaliotas asmuo, dalyvių susirinkimas (savininkas) (kitos institucijos) ar jo įgaliotas asmuo.“

2.3. Pakeičiu 25 punktą ir jį išdėstau taip:

25. Atestacijos komisiją institucijoje sudaro pirmininkas ir 4–6 nariai. Valstybinėje ar savivaldybės mokykloje pirmininku (mokyklos tarybos siūlymu) tampa mokyklos vadovas arba jo pavaduotojas, vieną du narius į atestacijos komisiją renka mokyklos taryba (negali būti siūlomi mokiniai), du tris narius (turinčius ne mažesnę kaip vyresniojo mokytojo ar vyresniojo pagalbos mokiniui specialisto kvalifikacinę kategoriją) renka mokytojų taryba (jeigu ji yra), vieną narį skiria savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija (valstybinės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgaliotas asmuo, savivaldybės vykdomoji institucija (savivaldybės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgaliotas asmuo, savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija (dalyvių susirinkimas) (valstybinės ir savivaldybės švietimo įstaigos – viešosios įstaigos) ar jos (jo) įgaliotas asmuo. Į atestacijos komisijas taip pat gali būti įtraukiami švietimo įstaigos socialinių partnerių atstovai. Kitose institucijose atestacijos komisija sudaroma savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos (dalyvių susirinkimo) ar jos (jo) įgalioto asmens nuožiūra. Jeigu institucijoje darbuotojų teisėms ir interesams atstovauja darbuotojų atstovai, į atestacijos komisijos sudėtį įtraukiamas jų deleguotas asmuo.“

2.4. Pakeičiu 28.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

28.2. pagal per metus pateiktus mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų prašymus kasmet rengti ir suderinus su institucijos vadovu, mokyklos taryba, darbuotojų atstovais teikti savininko teises ir pareigas įgyvendinančiai institucijai (valstybinės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgaliotam asmeniui, savivaldybės vykdomajai institucijai (savivaldybės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgaliotam asmeniui, savininko teises ir pareigas įgyvendinančiai institucijai (dalyvių susirinkimui) (valstybinės ir savivaldybės švietimo įstaigos – viešosios įstaigos) ar jos (jo) įgaliotam asmeniui, dalyvių susirinkimui (savininkui) (kitos institucijos) ar jo įgaliotam asmeniui tvirtinti trejų metų (slenkamuoju principu sudaromą) atestacijos programą. Atestacijos laikotarpis programoje gali būti nurodomas mėnesiais, ketvirčiais arba pusmečiais;“.

2.5. Pakeičiu 33 punktą ir jį išdėstau taip:

33. Posėdyje nedalyvaujant atestacijos komisijos pirmininkui, jo pareigas laikinai perima savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos (valstybinės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgalioto asmens, savivaldybės vykdomosios institucijos (savivaldybės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgalioto asmens, savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos (dalyvių susirinkimo) (valstybinės ir savivaldybės švietimo įstaigos – viešosios įstaigos) ar jos (jo) įgalioto asmens, dalyvių susirinkimo (savininko) (kitos institucijos) ar jo įgalioto asmens deleguotas komisijos narys.

2.6. Pakeičiu 44 punktą ir jį išdėstau taip:

44. Mokytojo ar pagalbos mokiniui specialisto, pretenduojančio įgyti mokytojo metodininko ar pagalbos mokiniui specialisto metodininko kvalifikacinę kategoriją, praktinę veiklą vertina trijų vertintojų grupė: institucijos vadovas ar kuruojantis vadovas, savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos (valstybinės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgalioto asmens, savivaldybės vykdomosios institucijos (savivaldybės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgalioto asmens, savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos (dalyvių susirinkimo) (valstybinės ir savivaldybės švietimo įstaigos – viešosios įstaigos) ar jos (jo) įgalioto asmens, dalyvių susirinkimo (savininko) (kitos institucijos) ar jo įgalioto asmens deleguotas atstovas (švietimo padalinio specialistas, kitos institucijos vadovas, vadovo pavaduotojas ugdymui ir kt.) ir dalyko mokytojas ar pagalbos mokiniui specialistas (deleguotas savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos (valstybinės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgalioto asmens, savivaldybės vykdomosios institucijos (savivaldybės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgalioto asmens, savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos (dalyvių susirinkimo) (valstybinės ir savivaldybės švietimo įstaigos – viešosios įstaigos) ar jos (jo) įgalioto asmens, dalyvių susirinkimo (savininko) (kitos institucijos) ar jo įgalioto asmens). Į vertintojų grupę negali būti deleguojamas tos pačios institucijos mokytojas ar pagalbos mokiniui specialistas.“

2.7. Pakeičiu 45 punktą ir jį išdėstau taip:

45. Mokytojo ar pagalbos mokiniui specialisto, pretenduojančio įgyti mokytojo eksperto ar pagalbos mokiniui specialisto eksperto kvalifikacinę kategoriją, praktinę veiklą vertina trijų vertintojų grupė: institucijos vadovas ar kuruojantis vadovas, savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos (valstybinės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgalioto asmens, savivaldybės vykdomosios institucijos (savivaldybės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgalioto asmens, savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos (dalyvių susirinkimo) (valstybinės ir savivaldybės švietimo įstaigos – viešosios įstaigos) ar jos (jo) įgalioto asmens, dalyvių susirinkimo (savininko) (kitos institucijos) ar jo įgalioto asmens deleguotas atstovas (švietimo padalinio specialistas, kitos institucijos vadovas, vadovo pavaduotojas ugdymui ir kt.) ir Nacionalinės švietimo agentūros (toliau – NŠA) deleguotas ekspertas (vertintojas).“

2.8. Pakeičiu 49 punktą ir jį išdėstau taip:

49. Atestacijos komisijos pirmininkas, vadovaudamasis atestacijos programa (prieš 6 mėnesius iki atestacijos komisijos posėdžio, kuriame numatyta atestuoti mokytoją ar pagalbos mokiniui specialistą atitinkamai metodininko ar eksperto kvalifikacinei kategorijai), raštu kreipiasi: į savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją (valstybinės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgaliotą asmenį, savivaldybės vykdomąją instituciją (savivaldybės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgaliotą asmenį, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją (dalyvių susirinkimą) (valstybinės ir savivaldybės švietimo įstaigos – viešosios įstaigos) ar jos (jo) įgaliotą asmenį, dalyvių susirinkimą (savininką) (kitos institucijos) ar jo įgaliotą asmenį, į NŠA dėl praktinės veiklos vertintojų paskyrimo.“

2.9. Papildau 62.181 papunkčiu:

62.181. bet kurio dalyko mokytojui ar pagalbos mokiniui specialistui, mokančiam pagal Gyvenimo įgūdžių bendrąją programą;“.

2.10. Pakeičiu 66 punktą ir jį išdėstau taip:

66. Kuruojantis vadovas pagal mokytojo ar pagalbos mokiniui specialisto veiklos stebėjimo rezultatus ir išvadas, prireikus pasitaręs su atitinkama metodine grupe (metodine taryba, mokytojų taryba), gali siūlyti atestacijos komisijai svarstyti mokytojo ar pagalbos mokiniui specialisto veiklos atitikties turimai kvalifikacinei kategorijai klausimą, nesvarbu, kiek metų praėjo nuo kvalifikacinės kategorijos įgijimo. Mokytojo ar pagalbos mokiniui specialisto veiklos ir turimos kvalifikacinės kategorijos atitikties nustatymą taip pat gali inicijuoti institucijos vadovas, atestacijos komisija, savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija (valstybinės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgaliotas asmuo, savivaldybės vykdomoji institucija (savivaldybės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgaliotas asmuo, savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija (dalyvių susirinkimas) (valstybinės ir savivaldybės švietimo įstaigos – viešosios įstaigos) ar jos (jo) įgaliotas asmuo, dalyvių susirinkimas (savininkas) (kitos institucijos) ar jo įgaliotas asmuo arba švietimo priežiūrą vykdančios institucijos.“

2.11. Pakeičiu 80 punktą ir jį išdėstau taip:

80. Jei švietimo priežiūrą vykdančios institucijos nustato, kad mokytojo ar pagalbos mokiniui specialisto praktinė veikla buvo įvertinta neobjektyviai ar nekompetentingai, savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos (valstybinės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgalioto asmens, savivaldybės vykdomosios institucijos (savivaldybės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgalioto asmens, savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos (dalyvių susirinkimo) (valstybinės ir savivaldybės švietimo įstaigos – viešosios įstaigos) ar jos (jo) įgalioto asmens, dalyvių susirinkimo (savininko) (kitos institucijos) ar jo įgalioto asmens iniciatyva turi būti svarstomas vertintojų kompetencijos klausimas ir teisė vertinti mokytojų ar pagalbos mokiniui specialistų praktinę veiklą ateityje, jiems gali būti taikoma atsakomybė teisės aktų nustatyta tvarka.“

2.12. Pakeičiu 82 punktą ir jį išdėstau taip:

82. Savivaldybės švietimo įstaigos mokytojų ar pagalbos mokiniui specialistų apeliacijas nagrinėja savivaldybės vykdomosios institucijos ar jos įgalioto asmens mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų atestacijos apeliacinė komisija (toliau – apeliacinė komisija).“

2.13. Pakeičiu 83 punktą ir jį išdėstau taip:

83. Jei mokytojas ar pagalbos mokiniui specialistas arba atestacijos komisija nesutinka su apeliacinės komisijos sprendimu, per vieną mėnesį nuo apeliacinės komisijos sprendimo priėmimo dienos jis (ji) gali pateikti apeliaciją (kartu su atestacijos dokumentais) NŠA Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų (išskyrus psichologus) atestacijos apeliacinei komisijai (toliau – NŠA apeliacinė komisija).“

2.14. Pakeičiu 84 punktą ir jį išdėstau taip:

84. Institucijų, išskyrus savivaldybės švietimo įstaigas, mokytojai ar pagalbos mokiniui specialistai apeliacijas dėl atestacijos teikia NŠA apeliacinei komisijai.“

2.15. Pakeičiu 85 punktą ir jį išdėstau taip:

85. Jei atestacijos komisija mokytojo ar pagalbos mokiniui specialisto prašymu nesutinka kreiptis į savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją (valstybinės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgaliotą asmenį, savivaldybės vykdomąją instituciją (savivaldybės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgaliotą asmenį, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją (dalyvių susirinkimą) (valstybinės ir savivaldybės švietimo įstaigos – viešosios įstaigos) ar jos (jo) įgaliotą asmenį, dalyvių susirinkimą (savininką) (kitos institucijos) ar jo įgaliotą asmenį arba NŠA dėl praktinės veiklos vertintojų paskyrimo ar daro kitas nepagrįstas kliūtis atestacijai, mokytojas ar pagalbos mokiniui specialistas gali kreiptis atitinkamai į apeliacinę komisiją arba NŠA apeliacinę komisiją.“

2.16. Pakeičiu 86 punktą ir jį išdėstau taip:

86. Apeliacinė komisija sudaroma iš 3–5 asmenų trejų metų laikotarpiui. Jos sudėtį ir darbo reglamentą tvirtina savivaldybės vykdomoji institucija ar jos įgaliotas asmuo. Apeliacinė komisija gali sudaryti papildomas specialistų grupes apeliacijoms nagrinėti, mokytojų ar pagalbos mokiniui specialistų praktinei veiklai vertinti.“

2.17. Pakeičiu 87 punktą ir jį išdėstau taip:

87. NŠA apeliacinė komisija sudaroma iš 5–7 asmenų trejų metų laikotarpiui. Jos sudėtį ir darbo reglamentą tvirtina NŠA direktorius. NŠA apeliacinė komisija gali sudaryti specialistų grupes apeliacijoms nagrinėti ir mokytojų ar pagalbos mokiniui specialistų praktinei veiklai vertinti.“

2.18. Pakeičiu 88 punktą ir jį išdėstau taip:

88. Jei mokytojas ar pagalbos mokiniui specialistas yra nepatenkintas atestacijos komisijos nutarimu, jis turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo nutarimo priėmimo dienos pateikti apeliaciją apeliacinei komisijai. Atestacijos komisijos pirmininkas atsakingas už tai, kad mokytojui ar pagalbos mokiniui specialistui laiku būtų pateikti visi apeliacijai reikalingi atestacijos dokumentai.“

2.19. Pakeičiu 89 punktą ir jį išdėstau taip:

89. Apeliacinė komisija turi išnagrinėti apeliaciją per vieną mėnesį (neįskaitant liepos ir rugpjūčio mėnesių) nuo jos gavimo dienos ir apie savo sprendimą raštu pranešti apeliacijos teikėjui.“

2.20. Pakeičiu 90 punktą ir jį išdėstau taip:

90. NŠA apeliacinė komisija apeliaciją turi išnagrinėti per du mėnesius (neįskaitant liepos ir rugpjūčio mėnesių) nuo jos gavimo dienos.“

2.21. Pakeičiu 91 punktą ir jį išdėstau taip:

91. NŠA apeliacinės komisijos siūlymas įforminamas NŠA apeliacinės komisijos posėdžio protokolu. Atsižvelgdamas į NŠA apeliacinės komisijos siūlymą, NŠA vadovas per 5 darbo dienas (nuo NŠA apeliacinės komisijos sprendimo priėmimo) priima sprendimą dėl apeliacijos. NŠA sprendimas dėl apeliacijos teikiamas apeliacijos teikėjui.“

2.22. Pakeičiu 92 punktą ir jį išdėstau taip:

92. Jei apeliacinė komisija ar NŠA apeliacinė komisija nustato, kad mokytojo ar pagalbos mokiniui specialisto veikla buvo įvertinta neobjektyviai, atestacijos komisija pakartotinai svarsto mokytojo ar pagalbos mokiniui specialisto pretenduojamos kvalifikacinės kategorijos suteikimo klausimą. Tokiu atveju darbo užmokesčio koeficientas mokytojui ar pagalbos mokiniui specialistui pagal jam suteiktą kvalifikacinę kategoriją nustatomas nuo pirminio atestacijos komisijos posėdžio (kurio nutarimą mokytojas apskundė) dienos (laikantis Nuostatų 54 punkto nuostatos).“

2.23. Pakeičiu 93 punktą ir jį išdėstau taip:

93. Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų atestacijos išlaidas apmokamos iš institucijos ar / ir jos savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos (dalyvių susirinkimo) lėšų teisės aktų nustatyta tvarka.“

2.24. Pakeičiu 94 punktą ir jį išdėstau taip:

94. NŠA apeliacinės komisijos nariams už darbą moka NŠA teisės aktų nustatyta tvarka.“

2.25. Pakeičiu 101 punktą ir jį išdėstau taip:

101. Savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija (valstybinės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgaliotas asmuo, savivaldybės vykdomoji institucija (savivaldybės švietimo įstaigos – biudžetinės įstaigos) ar jos įgaliotas asmuo, savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija (dalyvių susirinkimas) (valstybinės ir savivaldybės švietimo įstaigos – viešosios įstaigos) ar jos (jo) įgaliotas asmuo, dalyvių susirinkimas (savininkas) (kitos institucijos) ar jo įgaliotas asmuo tvirtina mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų atestacijos programą pagal 10 priede pateiktą pavyzdinę formą.“

2.26. Pakeičiu 6 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

2.27. Pakeičiu 7 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Švietimo, mokslo ir sporto ministras                                                                 Gintautas Jakštas


 

Mokytojų ir pagalbos mokiniui

specialistų (išskyrus psichologus)

atestacijos nuostatų

6 priedas

 

(Mokytojo ir pagalbos mokiniui specialisto veiklos bei kompetencijos įsivertinimo ir vertinimo lentelės forma)

MOKYTOJO IR PAGALBOS MOKINIUI SPECIALISTO

VEIKLOS BEI KOMPETENCIJOS ĮSIVERTINIMO IR VERTINIMO LENTELĖ

 

________________________

(data)

________________________

(dokumento sudarymo vieta)

 

______________________________________

(institucijos pavadinimas)

Mokytojas ar pagalbos mokiniui specialistas __________

(vardas ir pavardė)

 

Vertintojas ______________________________________

(vardas ir pavardė, pareigos)

Turima kvalifikacinė kategorija_____________________

 

Vertintojas_______________________________________

(vardas ir pavardė, pareigos)

Pretenduojama įgyti kvalifikacinė kategorija___________

(nurodyti dalyką/ugdomąją veiklą)

Vertintojas ______________________________________

(vardas ir pavardė, pareigos)

 

Eil. Nr.

Kriterijus

Mokytojo ar pagalbos mokiniui specialisto įsivertinimas

Vertintojo įvertinimas

Vertintojo įvertinimas

Vertintojo įvertinimas

1.1

Geba numatyti konkrečius ugdymo tikslus ir uždavinius

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

1.2

Geba planuoti ugdymo turinį

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

1.3

Geba parinkti ir taikyti ugdymo būdus bei metodus

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

1.4

Geba tinkamai parinkti mokymo ir mokymosi medžiagą

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

1.5

Geba atskleisti ugdymo turinį

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

1.6

Geba kurti ugdymo ir ugdymosi aplinką

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

1.7

Geba naudoti laiką ir išteklius

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

1.8

Geba vertinti mokinių pasiekimus

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

2.1

Geba bendrauti ir bendradarbiauti

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

2.2

Tėvus (globėjus, rūpintojus), kolegas, institucijos administraciją informuoja apie mokinių mokymosi sėkmingumą, pasiekimus ir pažangą

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

2.3

Dalyvauja institucijos ir vietos bendruomenės socialiniame kultūriniame gyvenime

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

2.4

Geba dirbti komandoje ar / ir vadovauti jai

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

2.5

Geba rengti projektus, dalyvauti juos įgyvendinant

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

 

3

2

1

0

3.1

Geba vertinti savo veiklą / kompetenciją ir asmeninius pasiekimus

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3.2

Geba taikyti švietimo naujoves

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3.3

Geba naudotis įvairiais informaciniais ir komunikaciniais šaltiniais

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3.4

Geba tobulinti savo kvalifikaciją

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

 

Veiklos sritis

Kiti požymiai

Mokytojo, pagalbos mokiniui specialisto įsivertinimas

Vertintojo įvertinimas

Vertintojo įvertinimas

Vertintojo įvertinimas

I

1. Rengia individualias / dalyko programas atsižvelgdamas į mokinių poreikius

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2. Taiko ugdymo metodus, kurie skatina mokinius veiklą plėtoti už institucijos ribų paremiant mokymąsi tiriamąja ar kūrybine veikla

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

3. Dėl puikių dalykinių ir metodinių žinių yra kviečiamas dalyvauti Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos sudarytose dalykinėse komisijose, darbo grupėse

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

4. Dalyvauja savivaldybės sudarytose komisijose, darbo grupėse

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

5. Ugdytiniai yra įvairių olimpiadų konkursų varžybų ir pan. dalyviai / nugalėtojai / prizininkai / laureatai

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

6. Yra papildomos ugdomosios veiklos organizatorius ar vadovas, geba tikslingai derinti jos įvairovę mokinių poreikiams tenkinti

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

7. Planuodamas ugdomąją veiklą panaudoja nacionalinių tyrimų rezultatus

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

8. Rengia užduotis brandos egzaminams, yra valstybinių brandos egzaminų vertintojas

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

9. Kita

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

II

1. Siekdamas ugdymo tikslų užmezga ir palaiko konstruktyvius santykius su socialiniais partneriais

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2. Sukurta savita ir veiksminga klasės auklėtojo darbo sistema

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

3. Inicijuoja ir dalyvauja institucijos, vietos bendruomenės, mokinių ir mokytojų organizacijų veikloje

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

4. Dalyvauja vertinant ir nustatant kitų institucijų mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų, pretenduojančių įgyti metodininko ar eksperto kvalifikacines kategorijas, profesinę kompetenciją

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

5. Rengia užduotis šalies (ar tarptautinėms) olimpiadoms, konkursams

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

6. Yra savarankiškai parengęs šalies ar tarptautinio lygmens projektą ir gavo finansavimą projektui vykdyti

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

7. Kita

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

III

1. Dalyvauja tarptautiniuose renginiuose (skaito pranešimus, paskaitas, veda seminarus, vadovauja grupių darbui)

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2. Yra vadovėlio (-ių) autorius ar bendraautoris

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

3. Yra konsultantas, sertifikuotas mentorius, projekto koordinatorius (ne mažiau kaip 2 metai), tarptautinio lygmens sertifikatą turintis mokytojas

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

4. Studijuoja universitetinėje aukštojoje mokykloje pagal II–III pakopos studijų programą ir siekia įgyti papildomą kvalifikaciją

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

5. Rengia ir skaito pranešimus užsienio kalba

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

6. Skaito metodines-dalykines, pedagogines paskaitas, pranešimus institucijos, miesto (rajono) ir šalies pedagogams

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

7. Rengia kvalifikacijos tobulinimo programas ir dalyvauja jas įgyvendinant, veda autorinius seminarus mokytojams

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

8. Skaito pranešimus mokslinėse-praktinėse konferencijose miesto (rajono), apskrities, šalies pedagogams

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

9. Yra parengęs metodines ir mokomąsias priemones, aprobuotas savivaldybės dalyko metodinio būrelio / tarybos (profesijos mokytojams – ekspertų komisijos)

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

10. Vadovauja šalies profesinio mokymo metodinei komisijai arba yra tokios komisijos narys

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

 

11. Kita

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

Vertintojas (darbovietė ir pareigos)                                           (Parašas)                                 (Vardas ir pavardė)

 

Vertintojas (darbovietė ir pareigos)                                           (Parašas)                                 (Vardas ir pavardė)

 

Vertintojas (darbovietė ir pareigos)                                           (Parašas)                                 (Vardas ir pavardė)

 

Susipažinau

 

(Parašas)

 

(Mokytojo ar pagalbos mokiniui specialisto vardas ir pavardė)

 

(Data)

_________________

 

part_0f6ca0b52b2f46258ad57bd4b33bdcd9_end


 

Mokytojų ir pagalbos mokiniui

specialistų (išskyrus psichologus)

atestacijos nuostatų

7 priedas

 

(Socialinio pedagogo veiklos ir kompetencijos įsivertinimo ir vertinimo lentelės forma)

 

SOCIALINIO PEDAGOGO VEIKLOS IR KOMPETENCIJOS ĮSIVERTINIMO IR VERTINIMO LENTELĖ

 

________________________

 

(data)

 

________________________

 

(dokumento sudarymo vieta)

 

______________________________________

 

(institucijos pavadinimas)

 

Socialinis pedagogas ______________________

 

(vardas ir pavardė)

 

 

Vertintojas ______________________________________

 

(vardas ir pavardė, pareigos)

Turima kvalifikacinė kategorija______________

 

 

Vertintojas_______________________________________

 

(vardas ir pavardė, pareigos)

Pretenduojama įgyti kvalifikacinė kategorija____

 

 

Vertintojas ______________________________________

 

(vardas ir pavardė, pareigos)

 

 

Eil. Nr.

Kriterijus

Socialinio pedagogo įsivertinimas

Vertintojo įvertinimas

Vertintojo įvertinimas

Vertintojo įvertinimas

1.1

Geba numatyti konkrečius socialinio pedagogo veiklos tikslus ir uždavinius

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

1.2

Geba parengti socialinio pedagogo pagalbos ugdytiniams planus ir juos tobulinti

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

1.3

Geba parinkti ir taikyti individualius ir grupinius socialinės pedagoginės pagalbos metodus

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

1.4

Geba analizuoti ir vertinti socialinių pedagoginių poveikio priemonių individui ir grupei veiksmingumą

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

2.1

Geba bendrauti ir bendradarbiauti su kolegomis, ugdytinių tėvais (globėjais, rūpintojai)

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

2.2

Geba koordinuoti socialinės pedagoginės pagalbos ugdytiniams teikimą ir socioedukacines veiklas institucijoje

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

2.3

Geba inicijuoti ir rengti projektus, programas, dalyvauti juos įgyvendinant

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3.1

Geba vertinti savo veiklą / kompetenciją ir asmeninius pasiekimus

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3.2

Geba taikyti socialinio ugdymo naujoves

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3.3

Geba tobulinti savo kvalifikaciją

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

3

2

1

0

 

 

Veiklos sritis

Kiti požymiai

Socialinio pedagogo įsivertinimas

Vertintojo įvertinimas

Vertintojo įvertinimas

Vertintojo įvertinimas

I

1. Dalyvauja Švietimo, mokslo ir sporto, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijų sudarytose dalykinėse komisijose, darbo grupėse

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2. Dalyvauja savivaldybės sudarytose komisijose, darbo grupėse

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

3. Inicijuoja ir organizuoja tiriamąją veiklą institucijos bendruomenėje

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

4. Ugdytiniai dalyvauja socialinėje veikloje (konferencijose, akcijose, projektuose)

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

5. Kita

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

II

1. Sukūręs savitą ir veiksmingą socialinio pedagogo darbo sistemą

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2. Dalyvauja vertinant ir nustatant kitų institucijų socialinių pedagogų, siekiančių įgyti socialinio pedagogo metodininko ar eksperto kvalifikacinę kategoriją, profesinę kompetenciją

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

3. Yra savarankiškai parengęs šalies ar tarptautinio lygio projektą ir gavęs finansavimą projektui vykdyti

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

4. Konsultuoja ir informuoja mokinius profesinės karjeros klausimais

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

5. Kuria, tobulina, organizuoja ugdomąją aplinką

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

6. Kita

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

III

1. Dalyvauja tarptautiniuose renginiuose (skaito pranešimus, paskaitas, veda seminarus, vadovauja grupių darbui)

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2. Yra socialinio ir prevencinio darbo srities švietimo konsultantas, prevencinio darbo grupės narys, socialinio pedagogo praktikos vadovas, rajono (miesto) regiono, šalies projekto koordinatorius (ne mažiau kaip vienus metus)

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

3. Rengia ir skaito pranešimus užsienio kalba

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

4. Skaito paskaitas, pranešimus rajono (miesto), apskrities, šalies pedagogams

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

5. Rengia kvalifikacijos tobulinimo programas ir dalyvauja jas įgyvendinant, veda autorinius seminarus

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

6. Skaito pranešimus mokslinėse-praktinėse konferencijose rajono (miesto), apskrities, šalies pedagogams

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

7. Yra parengęs metodines rekomendacijas (aprobuotas institucijų, reglamentuojančių socialinių pedagogų veiklą) šalies, rajono (miesto) socialiniams pedagogams ir mokytojams

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

8. Kita

2

1

0

2

1

0

2

1

0

2

1

0

 

 

Vertintojas (darbovietė ir pareigos)                                                (Parašas)                           (Vardas ir pavardė)

 

 

 

Vertintojas (darbovietė ir pareigos)                                                (Parašas)                           (Vardas ir pavardė)

 

 

 

Vertintojas (darbovietė ir pareigos)                                                (Parašas)                           (Vardas ir pavardė)

 

 

 

Susipažinau

 

 

 

(Parašas)

 

 

 

(Socialinio pedagogo vardas ir pavardė)

 

(Data)

 

_________________

 

part_8ee6ca9175e8455c9938ee5d79044263_end