Pasvalio rajono savivaldybės meras
potvarkis
Dėl viešų konkursų PASVALIO RAJONO savivaldybės SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGų vadovų pareigoms eiti organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo
2024 m. balandžio 26 d. Nr. MV-155
Pasvalys
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi, 27 straipsnio 2 dalies 7 punktu, Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 15 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymo 5 straipsnio 2 dalimi, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo 23 straipsnio 1 dalimi, vykdydamas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2018 m. gegužės 10 d. įsakymą Nr. V-574 „Dėl Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos valstybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų vadovų konkursų organizavimo nuostatų ir Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos valstybės ir savivaldybių biudžetinių ir viešųjų įstaigų, jų padalinių ir filialų vadovams keliamų kvalifikacinių reikalavimų patvirtinimo“:
1. Patvirtinu Viešų konkursų Pasvalio rajono savivaldybės sveikatos priežiūros įstaigų vadovų pareigoms eiti organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Nustatau, kad šis potvarkis:
Potvarkis gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Pasvalio rajono savivaldybės mero
2024 m. balandžio 26 d. potvarkiu Nr. MV-155
viešų konkursų PASVALIO RAJONO savivaldybės SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGų vadovų pareigoms eiti organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašas
I skyrius
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Viešų konkursų Pasvalio rajono savivaldybės sveikatos priežiūros įstaigų vadovų pareigoms eiti organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato viešų konkursų Pasvalio rajono savivaldybės viešųjų sveikatos priežiūros įstaigų: Pasvalio ligoninės ir Pasvalio pirminės asmens sveikatos priežiūros centro (toliau kartu – Viešoji įstaiga) ir Pasvalio rajono savivaldybės biudžetinės įstaigos: Pasvalio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuro (toliau – Biudžetinė įstaiga) – vadovo pareigoms eiti organizavimo ir vykdymo tvarką.
2. Viešosios įstaigos ir Biudžetinės įstaigos (toliau kartu – Įstaiga) vadovas į darbą priimamas viešo konkurso (toliau – Konkursas) būdu penkeriems metams. Kvalifikacinius reikalavimus Įstaigų vadovams nustato Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministras (toliau – Kvalifikaciniai reikalavimai).
3. Konkurso organizavimo ir vykdymo procedūra apima:
3.2. dokumentų, kuriuos būtina pateikti norint dalyvauti Konkurse (toliau – dokumentai), pateikimą, priėmimą ir vertinimą;
II skyrius
KONKURSO PASKELBIMAS
4. Sprendimą skelbti Konkursą Įstaigos vadovo pareigoms eiti priima Pasvalio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) meras. Sprendime suformuluojamas pavedimas Savivaldybės administracijai dėl Konkurso organizavimo ir vykdymo procedūros.
5. Konkursas Įstaigos vadovo pareigoms eiti skelbiamas per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą Viešojo valdymo agentūros svetainėje, Savivaldybės ir Įstaigos, kurios vadovo pareigoms eiti skelbiamas Konkursas, interneto svetainėse. Informacija apie Konkursą gali būti skelbiama ir kituose informacijos šaltiniuose.
6. Konkurso skelbime nurodoma:
6.2. Įstaigos, į kurios vadovo pareigas organizuojamas konkursas, pavadinimas, teisinė forma, buveinė, kodas;
6.4. pareigybei nustatyti Kvalifikaciniai reikalavimai bei mėnesinio darbo užmokesčio dydis ar dydžio intervalas arba pareiginės algos koeficiento dydžio intervalas;
III skyrius
DOKUMENTŲ PATEIKIMAS IR PRIĖMIMAS
7. Pretendentas, ketinantis dalyvauti Konkurse, privalo pateikti:
7.1. prašymą leisti dalyvauti Konkurse (toliau – prašymas), nurodęs, kokiu būdu – raštu ar nurodytu elektroniniu paštu – informuoti jį apie atitiktį Apraše nustatytiems reikalavimams;
7.2. asmens tapatybę, išsilavinimą ir (arba) darbo patirtį (jei reikalaujama) patvirtinančių dokumentų kopijas;
8. Pretendentas dokumentus teikia per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą Viešojo valdymo agentūros svetainėje arba tiesiogiai Savivaldybės administracijai.
9. Pretendentų dokumentai priimami 14 kalendorinių dienų nuo konkurso paskelbimo Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje dienos.
10. Jei pretendentas dokumentus ir (ar) jų kopijas pateikia tiesiogiai Savivaldybės administracijai, Juridinio ir personalo skyriaus specialistai ne vėliau kaip per 3 darbo dienas pasibaigus dokumentų priėmimo terminui, juos patikrina ir pažymi ant pretendento tiesiogiai pateiktų dokumentų, o jei dokumentai pateikti per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą – pažymi joje, ar pretendentas atitinka Konkurso skelbime nustatytus reikalavimus pagal pretendento pateiktų dokumentų duomenis.
11. Jei kyla abejonių dėl pateiktų dokumentų tikrumo ar pateiktos informacijos aiškumo, galima paprašyti per 3 darbo dienas pateikti papildomą informaciją ar dokumentus.
12. Jei pretendentas neatitinka Kvalifikacinių reikalavimų ar nepateikė tai patvirtinančių dokumentų, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo paskutinės dokumentų priėmimo įstaigoje dienos išsiunčiamas pranešimas, kad jam neleidžiama dalyvauti pretendentų atrankoje. Jeigu pretendentas atitinka Apraše nustatytus reikalavimus, jam ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo visų dokumentų ar papildomai prašomos informacijos gavimo dienos jo nurodytu būdu išsiunčiamas pranešimas apie atitikimą.
IV skyrius
KOMISIJOS SUDARYMAS
15. Komisija sudaroma Savivaldybės mero potvarkiu ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki pretendentų atrankos.
16. Komisija sudaroma iš 5 narių:
16.3. Savivaldybės administracijos Juridinio ir personalo skyriaus vedėjo (ar jo funkcijas atliekančio asmens);
16.4. Savivaldybės administracijos Socialinės paramos ir sveikatos skyriaus specialisto, vykdančio Savivaldybės gydytojo / sveikatos reikalų koordinatoriaus funkcijas;
17. Savivaldybės mero potvarkyje dėl Komisijos sudarymo nurodoma: Komisijos pirmininkas, nariai, sekretorius, kuris nėra Komisijos narys, bei pretendentų atrankos data, laikas ir vieta.
18. Komisija yra teisėta, jeigu jos darbe dalyvauja daugiau kaip pusė Komisijos narių. Kai Komisijos darbe dėl svarbių priežasčių negali dalyvauti jos pirmininkas, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko paskirtas kitas Komisijos narys.
19. Jei paaiškėja objektyvios aplinkybės, Komisijos sudėtis, Komisijos sekretorius, Komisijos posėdžio data ir laikas gali būti keičiami iki Komisijos posėdžio pradžios.
20. Konkurse stebėtojo teisėmis gali dalyvauti valstybės ar savivaldybės institucijos ar įstaigos deleguotas atstovas (toliau – Stebėtojas). Stebėtojas, pasirašęs pasižadėjimą neatskleisti pretendentų asmens duomenų (2 priedas), turi teisę stebėti atrankos eigą. Stebėtojams pretendentų vertinimo metu draudžiama daryti garso ir (ar) vaizdo įrašus, naudoti kitas technines priemones, skirtas garso ir (ar) vaizdo įrašymui.
V skyrius
PRETENDENTŲ ATRANKA
21. Komisijos nariai, pasirašę pasižadėjimą neatskleisti pretendentų asmens duomenų (2 priedas), ne anksčiau nei 2 darbo dienos iki pretendentų atrankos, turi teisę susipažinti su jų pateiktais dokumentais.
22. Paaiškėjus, kad Komisijos narys yra pretendento sutuoktinis, artimas giminaitis ar asmuo, su pretendentu susijęs svainystės arba kitais ryšiais, Komisijos narys privalo nusišalinti.
23. Atvykdami į atranką pretendentai privalo turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Pretendentams, nepateikusiems šio dokumento, neleidžiama dalyvauti atrankoje ir apie tai pažymima Konkurso protokole (3 priedas).
24. Pretendentų atranka turi įvykti ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų pasibaigus dokumentų priėmimo terminui.
25. Jei yra daugiau negu vienas pretendentas, vertinimo metu pretendentų eiliškumas nustatomas abėcėlės tvarka pagal pretendento pavardę.
26. Pretendentų atrankos eigai fiksuoti daromas skaitmeninis garso įrašas, kuris teisės aktų nustatyta tvarka saugomas kartu su Konkurso protokolu.
27. Pretendentų atrankos vertinimo metodai – Įstaigos, kuriai vadovauti asmuo pretenduoja, strateginių veiklos gairių pristatymas bei vertinimas ir pokalbis (interviu). Bendras maksimalus įvertinimas – 10 balų.
28. Pretendentų atranka pradedama nuo Įstaigos, kuriai vadovauti pretenduoja, strateginių veiklos gairių pristatymo (iki 15 min.) bei vertinimo. Po pristatymo Komisijos nariai gali užduoti klausimus apie pristatytas strategines veiklos gaires, o pretendentai – pateikti paaiškinimus.
29. Antroji atrankos dalis – pokalbis (interviu). Jo metu vertinamas teorinis pretendentų pasirengimas eiti Įstaigos vadovo pareigas, kompetencijos ir gebėjimas atlikti pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas. Taip pat vertinami pretendentų vadovavimo gebėjimai: gebėjimas inicijuoti idėjas, planus, numatyti užduotis, veiklos žingsnius, koordinuoti darbus pagal jų, kaip įstaigos vadovų pateiktas strategines veiklos gaires.
30. Pokalbio (interviu) metu pretendentams pateikiami vienodi ir (ar) lygiaverčiai klausimai išlaikant jų seką, su galimybe užduoti tikslinamuosius ir (ar) papildomus klausimus.
31. Kiekvienas Komisijos narys atskirai įvertina pretendentų pristatytas Įstaigos strategines veiklos gaires bei pretendentų kompetencijas ir gebėjimus pokalbio (interviu) metu ir užpildo pretendentų individualaus vertinimo lentelę (4 priedas). Blogiausias įvertinimas yra 1 balas, geriausias – 10 balų. Vertinimo balai pagal atskirą vertinimo metodą sudedami ir padalijami iš vertinant taikytų vertinimo metodų skaičiaus, įrašant bendrą įvertinimo balą (vidurkį).
32. Komisijos nariai užpildytas ir pasirašytas pretendentų individualaus vertinimo lenteles perduoda Komisijos sekretoriui. Komisijos sekretorius kiekvieno pretendento įvertinimo balą įrašo į bendrą vertinimo suvestinę lentelę. Pretendento surinkti balai suskaičiuojami taip: pretendentui paskirti balai sudedami ir padalijami iš dalyvaujančių Komisijos narių skaičiaus. Lentelėje pažymima atrankoje užimta vieta.
33. Atranką laimi daugiausia balų, bet ne mažiau kaip 6 balus surinkęs pretendentas. Pretendentai, surinkę mažiau kaip 6 balus, laikomi neperėjusiais pretendentų atrankos.
34. Jei didžiausią (vienodą) balų skaičių surinko 2 ir daugiau pretendentų, tai vertinama šių pretendentų papildoma kompetencija, užduodant papildomus klausimus. Blogiausias įvertinimas yra 1 balas, geriausias – 10 balų. Tuo atveju pretendentų atranką laimi daugiausia balų (išvedus kiekvieno pretendento surinktų balų vidurkį) už papildomas kompetencijas surinkęs pretendentas.
35. Atrankos rezultatai įforminami Konkurso protokole. Komisijos pirmininkas supažindina dalyvavusius pretendentus su rezultatais, paskelbdamas Konkurso laimėtoją.
37. Komisijos narių užpildytos ir pasirašytos pretendentų individualaus vertinimo lentelės pridedamos prie Konkurso protokolo.
38. Laimėjęs Konkursą pretendentas pasirašo Konkurso protokole, kad su Konkurso rezultatais susipažino ir sutinka eiti laimėtas pareigas.
40. Pretendentai po Konkurso rezultatų paskelbimo turi teisę susipažinti su savo pokalbio (interviu) garso įrašu.
Vi skyrius
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
42. Savivaldybės meras, Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 15 straipsnyje nustatyta tvarka, dėl informacijos apie asmenį, siekiantį eiti Įstaigos vadovo pareigas, pateikimo kreipiasi į Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybą ne anksčiau kaip po 2 darbo dienų po Konkurso.
43. Gavus informaciją apie asmenį, siekiantį eiti Įstaigos vadovo pareigas, ir šios informacijos pagrindu priėmus sprendimą neskirti jo į pareigas, arba Konkursą laimėjusiam asmeniui atsisakius eiti pareigas, į šias pareigas gali būti skiriamas antrasis pagal rezultatus pretendentas. Pastarajam atsisakius – kitas pagal rezultatus, ir taip toliau iš eilės.
44. Dėl informacijos apie antrąjį ar kitą iš eilės pagal rezultatus pretendentą gavimo į Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybą kreipiamasi teisės aktų nustatyta tvarka.
45. Konkursą laimėjęs asmuo ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų po Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos informacijos apie asmenį, siekiantį eiti Įstaigos vadovo pareigas, gavimo dienos Savivaldybės mero sprendimu skiriamas į pareigas arba priimamas sprendimas jo į pareigas neskirti. Šis terminas gali būti pratęstas šalių susitarimu.
46. Konkursas laikomas neįvykusiu, jeigu:
46.1. paskelbus Konkursą, nė vienas pretendentas nepateikė Aprašo 7 punkte nurodytų dokumentų arba nė vienas neatitiko nustatytų Kvalifikacinių reikalavimų ir (ar) teigiamai atsakė į bent vieną iš pretendento anketos 4–10 klausimų;
47. Neįvykus Konkursui Aprašo 46 punkte nustatytais atvejais, naujas Konkursas organizuojamas iš naujo šia tvarka:
47.1. Savivaldybės meras, ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo Aprašo 46 punkte nustatytų aplinkybių atsiradimo, priima sprendimą, kad viešas Konkursas laikomas neįvykusiu;
47.2. ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Aprašo 47.1 papunktyje nurodyto sprendimo priėmimo dienos Savivaldybės meras suformuluoja naują pavedimą Savivaldybės administracijai dėl Konkurso organizavimo ir vykdymo procedūros;
Viešų konkursų Pasvalio rajono
savivaldybės sveikatos priežiūros
įstaigų vadovų pareigoms eiti
organizavimo ir vykdymo tvarkos
aprašo
1 priedas
PRETENDENTO ANKETA
__________________
(data)
__________________
(sudarymo vieta)
1. Pretendentas ___________________________________________________________
(vardas ir pavardė, gimimo data)
2. Viešosios ar biudžetinės įstaigos (toliau – Įstaiga) savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija, kuriai pateikiama anketa_________________________________________________
_____________________________________________________________________________ .
3. Įstaigos pavadinimas ir pareigybė įstaigoje, į kurią pretenduojama __________________
_____________________________________________________________________________ .
4. Ar šios anketos 3 punkte nurodytoje įstaigoje dirba asmenys, su kuriais Jus sieja artimi giminystės ar svainystės ryšiai (tėvai, įtėviai, broliai, seserys ir jų vaikai, seneliai, sutuoktinis, vaikai, įvaikiai, jų sutuoktiniai ir jų vaikai, taip pat sutuoktinių tėvai, broliai, seserys ir jų vaikai), ar kurio nors iš šių asmenų ir Jūsų darbas įstaigoje taptų susijęs su vieno tiesioginiu pavaldumu kitam arba su vieno teise kontroliuoti kitą? _________________________________________________________
(jeigu taip, nurodykite tokio asmens pareigas, vardą ir pavardę)
5. Ar įstatymai draudžia arba Jums atimta teisė užimti pareigybę, nurodytą šios anketos 3 punkte? ______________________________________________________________________________
6. Ar esate pripažintas kaltu dėl sunkaus ar labai sunkaus nusikaltimo, nusikaltimo valstybės tarnybai ir viešiesiems interesams ar korupcinio pobūdžio nusikaltimo, nusikaltimo, kuriuo padaryta turtinė žala valstybei, padarymo ir turite neišnykusį ar nepanaikintą teistumą? _________________________________
______________________________________________________________________________
(jeigu taip, nurodykite, kada ir už ką nuteistas)
7. Ar esate pripažintas kaltu dėl baudžiamojo nusižengimo valstybės tarnybai ir viešiesiems interesams ar korupcinio pobūdžio baudžiamojo nusižengimo padarymo ir nuo apkaltinamojo nuosprendžio įsiteisėjimo dienos nepraėjo 3 metai? _________________________________________________________
______________________________________________________________________________
(jeigu taip, nurodykite, kada ir už ką nuteistas)
9. Ar buvote atleistas iš skiriamų arba renkamų pareigybių dėl priesaikos ar pasižadėjimo sulaužymo, pareigūno vardo pažeminimo ir nuo atleidimo iš pareigybių dienos nepraėjo 3 metai?_________
______________________________________________________________________________
10. Ar esate pripažintas neveiksniu ar neveiksniu tam tikroje srityje (ribotai veiksniu)?__
______________________________________________________________________________
(jeigu taip, nurodykite kokioje srityje esate pripažintas neveiksniu (ribotai veiksniu)
11. Ar esate kito juridinio asmens valdymo organo narys? __________________________
(jeigu taip, nurodykite kito juridinio asmens pavadinimą ir jo ryšį su įmone, įstaiga, nurodyta šios anketos 3 punkte)
Patvirtinu, kad pateikta informacija surašyta asmeniškai ir yra teisinga. Sutinku, kad visi šioje anketoje nurodyti asmens duomenys būtų tvarkomi priėmimo į šios anketos 3 punkte nurodytą pareigybę tikslais, taip pat – kad bus tikrinami, ar jie teisingi.
Man paaiškinta, kad paaiškėjus bent vienai aplinkybei, dėl kurios negaliu būti priimtas į šios anketos 3 punkte nurodytą pareigybę, gali būti atsisakoma mane priimti į pareigas arba galiu būti atleistas iš jų.
Pretendentas
(Parašas) ___________________
(Vardas, pavardė)_____________________
(Data) __________________
Žyma apie pretendento atitiktį Viešų konkursų Pasvalio rajono savivaldybės sveikatos priežiūros įstaigų vadovų pareigoms eiti organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo reikalavimams:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Juridinio ir personalo skyriaus
vedėjas __________________ _____________________________ ________________
(parašas) (vardas ir pavardė) (data)
Viešų konkursų Pasvalio rajono
savivaldybės sveikatos priežiūros
įstaigų vadovų pareigoms eiti
organizavimo ir vykdymo tvarkos
aprašo
2 priedas
PASIŽADĖJIMAS
__________________
(data)
__________________
(sudarymo vieta)
Aš, _________________________________________________________,
(vardas, pavardė)
pasižadu neatskleisti pretendentų, dalyvaujančių konkurse į _________________________
______________________________________________________________________________
(pareigų, į kurias vykdomas konkursas, pavadinimas)
asmens duomenų ir jiems vertinti sukurtų klausimų, užduočių ir atsakymų turinio.
_____________________ ____________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Viešų konkursų Pasvalio rajono
savivaldybės sveikatos priežiūros
įstaigų vadovų pareigoms eiti
organizavimo ir vykdymo tvarkos
aprašo
3 priedas
VIEŠO KONKURSO Į PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGOS vadovo PAREIGAS PRETENDENTŲ ATRANKOS
PROTOKOLAS
_________________ Nr._______
(data)
____________________
(surašymo vieta)
Pretendentų į ___________________________________________________________
(Įstaiga, pareigų pavadinimas)
____________________________________________________________________________
pareigas konkurso komisijos, sudarytos Pasvalio rajono savivaldybės mero _______________
(data)
potvarkiu Nr. MV-________, posėdis įvyko ___________________,
posėdžio pradžia _______________________, posėdžio pabaiga _____________________ .
Komisijos pirmininkas ______________________________.
Komisijos sekretorius _______________________________.
Komisijos nariai ____________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Pareigybės, į kurią organizuojamas konkursas, pavadinimas __________________________
________________________________________________________________________________
Pretendentai: _______________________________________________________________
(vardai, pavardės)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Pretendentai, kuriems neleista dalyvauti konkurse, nes nepateikė asmens tapatybę patvirtinančio dokumento ___________________________________________________________
STEBĖTOJŲ REGISTRAVIMO LENTELĖ
Eil. Nr. |
Stebėtojo vardas ir pavardė |
Žyma apie dokumentų, nurodytų Aprašo 19 punkte, pateikimą |
Žyma apie pašalinimą iš konkurso, nurodant priežastį |
Stebėtojo parašas * |
|
|
|
|
|
*Stebėtojui atsisakius pasirašyti, apie tai pažymi komisijos sekretorius
BENDRA (STRATEGINIŲ VEIKLOS GAIRIŲ IR POKALBIO)
VERTINIMO SUVESTINĖ LENTELĖ
Eil. Nr. |
Pretendento vardas, pavardė |
Komisijos nariai ir jų skirti balai |
Balų skaičius (vidurkis) |
Užimta vieta |
||||
1 komisijos narys |
2 komisijos narys |
3 komisijos narys |
4 komisijos narys |
5 komisijos narys |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LYGIAVERČIŲ PRETENDENTŲ VERTINIMO SUVESTINĖ*
Eil. Nr. |
Pretendento vardas, pavardė |
Komisijos nariai ir jų skirti balai |
Balų skaičius (vidurkis) |
Užimta vieta |
||||
1 komisijos narys |
2 komisijos narys |
3 komisijos narys |
4 komisijos narys |
5 komisijos narys |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* Pildoma, tik kai didžiausią vienodą balų skaičių, bet ne mažiau nei 6 balus surinko daugiau kaip 2 pretendentai, pretendentams skiriant papildomus klausimus.
Komisijos sprendimas dėl konkurso laimėtojo: pripažinti/nepripažinti _______________________
(vardas, pavardė)
Konkurso Pasvalio rajono savivaldybės sveikatos priežiūros įstaigos vadovo pareigoms eiti laimėtoju.
Komisijos pirmininkas____________________ ___________________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Komisijos sekretorius ____________________ ___________________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Sutinku eiti konkurse laimėtas pareigas
______________ _________________________ ____________________________________
(data) (parašas) (vardas ir pavardė)
Su konkurso rezultatais susipažinome:
______________ _________________________ ____________________________________
(data) (parašas) (vardas ir pavardė)
_______________________________
Viešų konkursų Pasvalio rajono
savivaldybės sveikatos priežiūros
įstaigų vadovų pareigoms eiti
organizavimo ir vykdymo tvarkos
aprašo
4 priedas
PRETENDENTŲ INDIVIDUALAUS VERTINIMO LENTELĖ
Eil. Nr. |
Pretendento vardas ir pavardė |
Vertinimo kriterijai |
Įvertinimas balais |
Bendras įvertinimo balas |
|
|
|
Strateginės veiklos gairės |
|
|
|
Pokalbis (interviu) |
|
|
|||
|
|
Strateginės veiklos gairės |
|
|
|
Pokalbis (interviu) |
|
|
LYGIAVERČIŲ PRETENDENTŲ VERTINIMO SUVESTINĖ*
Eil. Nr. |
Pretendento vardas ir pavardė |
Pokalbio (interviu) įvertinimas balais |
|
|
|
|
|
|
|
|
* Pildoma, tik kai didžiausią vienodą balų skaičių, bet ne mažiau nei 6 balus surinko daugiau kaip 2 pretendentai, pretendentams skiriant papildomus klausimus.
Komisijos pirmininkas/narys _______________ _____________________________
(reikalingą pabraukti) (parašas) (vardas, pavardė)
___________________