VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS

TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL TARYBOS 2017-05-31 SPRENDIMO NR. 1-970 „DĖL VAŽIAVIMO VIETINIO (MIESTO) REGULIARAUS SUSISIEKIMO MARŠRUTAIS BILIETŲ KAINŲ (TARIFŲ) NUSTATYMO“ PAKEITIMO

 

2018 m. balandžio 11 d.   Nr. 1-1466

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekso 16 straipsnio 2 dalimi, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 37 punktu, Vilniaus miesto savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a:

1. Pakeisti Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2017 m. gegužės 31 d. sprendimą Nr. 1-970 „Dėl važiavimo vietinio (miesto) reguliaraus susisiekimo maršrutais bilietų kainų (tarifų) nustatymo“:

1.1. išdėstyti 4.3 papunktį taip:

4.3. kombinuotos kelionių jungties „Statyk ir važiuok“ bilieto, nustatytu laiku įsigyto pastačius kelių transporto priemonę kombinuotos kelionių jungties „Statyk ir važiuok“ automobilių stovėjimo aikštelėje, kuris galioja vienam asmeniui nuo įsigijimo momento iki išvažiavimo iš aikštelės, bet ne ilgiau kaip iki tos pačios dienos 24 val., įkainis nustatomas vadovaujantis 4.31  papunkčiu patvirtintu Kompleksinių kelionių aikštelių „Statyk ir važiuok“ įkainių nustatymo tvarkos aprašu;“

1.2. papildyti 4.31 papunkčiu ir išdėstyti jį taip:

4.31. patvirtinti Kompleksinių kelionių aikštelių „Statyk ir važiuok“ įkainių nustatymo tvarkos aprašą (pridedama);“.

2. Nustatyti, kad šis sprendimas įsigalioja 2018 m. gegužės 1 d.

3.  Pavesti Miesto ūkio ir transporto departamento direktoriui kontroliuoti, kaip vykdomas šis sprendimas.

 

 

 

Mero pavaduotoja, pavaduojanti merą                                                                   Edita Tamošiūnaitė

 

PATVIRTINTA           

Vilniaus miesto savivaldybės tarybos

2018 m. balandžio 11 d.

sprendimu Nr. 1-1466

 

 

KOMPLEKSINIŲ KELIONIŲ AIKŠTELIŲ „STATYK IR VAŽIUOK“ ĮKANIŲ NUSTATYMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Kompleksinių kelionių aikštelių „Statyk ir važiuok“ įkainių nustatymo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja kompleksinių kelionių aikštelių „Statyk ir važiuok“ įkainių nustatymo principus ir metodiką.

2.  Šiame apraše vartojama sąvoka kombinuotos kelionių jungties „Statyk ir važiuok“ bilietas – nustatytu laiku įsigytas bilietas pastačius kelių transporto priemonę kompleksinių kelionių aikštelėje „Statyk ir važiuok“, kuris galioja vienam asmeniui nuo įsigijimo momento iki išvažiavimo iš aikštelės, bet ne ilgiau kaip iki tos pačios dienos 24 val.

3.  Kombinuotos kelionės jungties „Statyk ir važiuok“ bilieto įkainis yra kintamas, priklauso nuo aikštelių apkrovimo, apskaičiuojamas taikant šiame Tvarkos apraše nustatytus koeficientus.

4.  Kombinuotos kelionės jungties „Statyk ir važiuok“ bilieto įkainis apskaičiuojamas ir keičiamas atsižvelgiant į vidutinį 6 mėnesinių visų kompleksinių kelionių aikštelių „Statyk ir važiuok“ užimtumą darbo dienomis nuo 9 iki 18 val. Kombinuotos kelionės jungties „Statyk ir važiuok“ bilieto įkainis keičiamas ne dažniau kaip kartą per 6 mėnesius.

5.  Kompleksinių kelionių aikštelių „Statyk ir važiuok“ užimtumo vertinimo ataskaitinis laikotarpis (toliau – ataskaitinis laikotarpis) – 6 mėnesiai, t. y., jeigu 6 iš eilės einančius mėnesius po tarifo patvirtinimo kompleksinių kelionių aikštelių „Statyk ir važiuok“ užimtumas pasiekia skaičiuojamąjį vidutinį mėnesinį užimtumą, kombinuotos kelionės jungties „Statyk ir važiuok“ bilieto įkainiai perskaičiuojami pagal šiame Tvarkos apraše nustatytą metodiką.

6. Kompleksinių kelionių aikšteles „Statyk ir važiuok“ administruoja ir pagal šiame Tvarkos apraše nustatytą metodiką įkainius keičia Savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“.

7. Automobilių stovėjimo aikštelės į kompleksinių kelionių aikštelių „Statyk ir važiuok“ veiklą įtraukiamos Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

 

II SKYRIUS

KOMPLEKSINIŲ KELIONIŲ AIKŠTELIŲ „STATYK IR VAŽIUOK“ KOMBINUOTOS KELIONĖS JUNGTIES „STATYK IR VAŽIUOK“ BILIETO ĮKAINIS

 

8. Kombinuotos kelionės jungties „Statyk ir važiuok“ bilieto įkainis (K) apskaičiuojamas pagal formulę:

8.1. K = Kb. x U, kur,

Kb – bazinis kombinuotos kelionės jungties „Statyk ir važiuok“ bilieto įkainis, Kb. = 0,5 Eur (su PVM);

U – užimtumo reguliavimo koeficientas, parenkamas atsižvelgiant į kompleksinių kelionių aikštelių „Statyk ir važiuok“ užimtumą. Koeficiento ribos 1–4, žingsnis – 1;

8.2.  galimi kombinuotos kelionės jungties „Statyk ir važiuok“ bilieto įkainiai (K):

Koeficientas

U

Apkrovimas

1

2

3

4

<50 proc.

0,5 Eur

0,5 Eur

1 Eur

1,5 Eur

>50 - <80

0,5 Eur

1 Eur

1,5 Eur

2 Eur

> 80 proc.

 

1 Eur

1,5 Eur

2 Eur

 

9.  Jei per ataskaitinį laikotarpį visų kompleksinių kelionių aikštelių „Statyk ir važiuok“ vidutinis užimtumas yra mažiau kaip 50 proc., kombinuotos kelionės jungties „Statyk ir važiuok“ bilieto įkainis (K) keičiamas bazinį kombinuotos kelionės jungties „Statyk ir važiuok“ bilieto įkainį (Kb.) dauginant iš mažesnio negu tuo metu galiojantis šio Tvarkos aprašo 8.2 punkte nurodyto užimtumo reguliavimo koeficiento (U).

10. Jei per ataskaitinį laikotarpį visų kompleksinių kelionių aikštelių „Statyk ir važiuok“ vidutinis užimtumas yra daugiau kaip 50 proc. ir mažiau kaip 80 proc., kombinuotos kelionės jungties „Statyk ir važiuok“ bilieto įkainis (K) nekeičiamas.

11. Jei per ataskaitinį laikotarpį visų kompleksinių kelionių aikštelių „Statyk ir važiuok“ vidutinis užimtumas pasiekia daugiau kaip 80 proc., kombinuotos kelionės jungties „Statyk ir važiuok“ bilieto įkainis (K) keičiamas bazinį kombinuotos kelionės jungties „Statyk ir važiuok“ bilieto įkainį (Kb.) dauginant iš didesnio negu tuo metu galiojantis užimtumo reguliavimo koeficiento U.

12. Kombinuotos kelionės jungties „Statyk ir važiuok“ bilieto įkainis (K) negali būti mažesnis kaip 0,5 Eur (su PVM) (bazinis kombinuotos kelionės jungties bilieto įkainis (Kb.) ir didesnis kaip 2 Eur (su PVM).

___________________________________