isgyaz13

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2021 M. VASARIO 25 D. SPRENDIMO NR. T-49 „DĖL DAUGIABUČIŲ GYVENAMŲJŲ NAMŲ KIEMŲ DANGŲ REMONTO, DALYVAUJANT FIZINIAMS IR (AR) JURIDINIAMS ASMENIMS, ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2022 m. gruodžio 22 d. Nr. T-298

Pakruojis

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 32 punktu, 16 straipsnio 2 dalies 17 punktu ir 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Pakruojo rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

Pakeisti Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2021 m. vasario 25 d. sprendimu Nr. T-49 „Dėl Daugiabučių gyvenamųjų namų kiemų dangų remonto, dalyvaujant fiziniams ir (ar) juridiniams asmenims, organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ patvirtintą Daugiabučių gyvenamųjų namų kiemų dangos remonto, dalyvaujant fiziniams ir (ar) juridiniams asmenims, organizavimo tvarkos aprašą ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                         Saulius Margis


 

PATVIRTINTA

Pakruojo rajono savivaldybės tarybos

2021 m. vasario 25 d. sprendimu Nr. T-49

(Pakruojo rajono savivaldybės tarybos

2022 m. gruodžio 22 d. sprendimo Nr. T-298

redakcija)

 

DAUGIABUČIŲ GYVENAMŲJŲ NAMŲ KIEMŲ DANGŲ REMONTO, DALYVAUJANT FIZINIAMS IR (AR) JURIDINIAMS ASMENIMS, ORGANIZAVIMO

TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.    Daugiabučių gyvenamųjų namų kiemų dangų remonto, dalyvaujant fiziniams ir (ar) juridiniams asmenims, organizavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato daugiabučių gyvenamųjų namų kiemų dangų remonto atlikimo tvarką, atvejus ir sąlygas dalyvaujančių fizinių ir (ar) juridinių asmenų (toliau – Pareiškėjas) iniciatyva Pakruojo rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) bendrojo naudojimo teritorijoje.

2.    Šiame Apraše vartojamos sąvokos:

Daugiabučių gyvenamųjų namų kiemo danga visų rūšių transporto bei pėsčiųjų judėjimo vietų: kiemų važiuojamosios dalies ir šaligatvių, automobilių stovėjimo aikštelių danga.

Bendrojo naudojimo teritorija – tai Savivaldybės teritorijoje esanti valstybinė žemė, neišnuomota ar kitais būdais nesuteikta naudotis fiziniam ir / ar juridiniam asmeniui, taip pat prie daugiabučių namų teritorijų planavimo dokumentais suformuoti (ar įteisinti) žemės sklypai.

Pareiškėjas – daugiabučio gyvenamojo namo daugumos gyventojų (50 procentų ir daugiau) įgaliotas fizinis ar juridinis asmuo.

Projektas – daugiabučių gyvenamųjų namų susisiekimo komunikacijų remontui (statybai) reikalingos dokumentacijos parengimas, darbai, techninė priežiūra.

Paraiška – Pareiškėjo Savivaldybės administracijai teikiamas nustatytos formos dokumentas dėl projekto vykdymo (Aprašo priedas Nr. 1).

Sutartis – Pareiškėjo ir Savivaldybės administracijos sudaryta sutartis, kurioje numatoma tikslinė lėšų panaudojimo paskirtis ir įvardijami bendrai finansuojami remonto darbai ir finansavimo sąlygos (Aprašo priedas Nr. 2).

Kitos šiame Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos statybos įstatymo, Lietuvos Respublikos kelių įstatymo ir kitų teisės aktų sąvokas.

3.    Savivaldybės ir Pareiškėjo kartu įgyvendinamas projektas finansuojamas iš Savivaldybės biudžeto (toliau – Savivaldybės lėšos) ne daugiau 80 procentų projekto kainos ir Pareiškėjo lėšų – ne mažiau 20 procentų projekto kainos.

 

II SKYRIUS

PRAIŠKŲ PRIĖMIMAS, VERTINIMAS IR SPRENDIMŲ

DĖL JŲ TINKAMUMO PRIĖMIMAS

 

4.    Paraiškos priimamos 60 kalendorinių dienų nuo kvietimo teikti paraiškas paskelbimo Pakruojo rajono spaudoje bei Savivaldybės interneto svetainėje www.pakruojis.lt.

5.    Paraiškos teikiamos:

5.1. elektronine forma, siunčiant visą dokumentų bylą (pasirašytą elektroniniu parašu) bendruoju Savivaldybės administracijos elektroniniu paštu [email protected];

5.2. popierine forma, pateikiant visus tinkamai patvirtintus dokumentus Savivaldybės administracijai, adresu: Kęstučio g. 4, Pakruojis.

6.    Kartu su nustatytos formos paraiška reikia pateikti atitinkamus dokumentus:

6.1. dokumentą, patvirtintą daugiabučio gyvenamojo namo gyventojų daugumos ir leidžiantį atstovauti Pareiškėjui (-ams) (dokumente turi būti nurodyti atstovo kontaktiniai duomenys);

6.2. planuojamo remontuoti objekto schemas su matmenimis;

6.3. planuojamo remontuoti objekto nuotraukas (fotofiksacija).

7.    Paraiškoms nagrinėti ir vertinti Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaroma komisija, kurią sudaro du Pakruojo rajono savivaldybės tarybos nariai, seniūnijos, kurios teritorijoje yra planuojamas remontuoti objektas, seniūnas, Savivaldybės administracijos Strateginės plėtros ir statybos skyriaus Statybos ir viešųjų pirkimų poskyrio vyriausiasis specialistas (savivaldybės vyriausiasis inžinierius) ir Savivaldybės administracijos Strateginės plėtros ir statybos skyriaus paskirtas valstybės tarnautojas (komisijos koordinatorius).

8.    Komisija, pasibaigus paraiškų priėmimo terminui, per 20 darbo dienų privalo įvertinti paraiškas ir pateikti Savivaldybės administracijos direktoriui išvadą (išvada įforminama protokolu) dėl paraiškų įtraukimo į planuojamų remontuoti objektų sąrašą eiliškumo tvarka pagal surinktų balų skaičių. O jei keli projektai surinks vienodai balų, eiliškumas bus nustatomas pagal paraiškos pateikimo datą.

9.    Paraiškos vertinamos pagal šiuos kriterijus:

9.1.    Pareiškėjo prisidėjimo dydis (PD). Jei Pareiškėjas prisideda prie projekto 20 proc., skiriama 0 balų; už kiekvieną papildomą prisidedamą procentą skiriama 10 balų (21 proc. – 10 balų, 22 proc. – 20  balų, 23 proc. – 30 balų ir t. t.).

9.2. Projekto nauda (PN) Pakruojo rajono socialinei gerovei. Vertinama daugiabučių gyvenamųjų namų kiemų danga, kuri eismo dalyvius tiesiogiai veda prie visuomeninių objektų, kitų daugiabučių gyvenamųjų namų kiemų. Paraiškoje už vieną nurodytą visuomeninį objektą ar kitų daugiabučių gyvenamųjų namų kiemą skiriami 5 balai, už du – 10 balų ir t. t.

9.3. Paraiškoje nurodytų darbų būtinumas (DB), kuris nustatomas pagal kriterijus įvertinus daugiabučių gyvenamųjų namų kiemų dangų būklę: gera – 2 balai, patenkinama – 5 balai, bloga – 10 balų, labai bloga – 20 balų.

9.4.    Daugiabučio namo savininkų dalyvavimas daugiabučių namų modernizavimo programoje (DM). Jei daugiabutis namas modernizuotas, skiriama – 10 balų; jei paraišką teikia grupė daugiabučių namų, iš kurių bent vienas namas yra modernizuotas, – 5 balai; jei nemodernizuotas – 0.

9.5. Pareiškėjo įvertinimas (PĮ) apskaičiuojamas sudedant atskirų kriterijų balus:

PĮ = PD + PN + DB+DM.

10.     Jei fiziniai ir juridiniai asmenys pateikė paraiškas dėl daugiabučių gyvenamųjų namų kiemų, kurių žemės sklypai ribojasi ar į jų kiemus patenkama bendra įvaža, dangų remonto, Savivaldybė bendros įvažos remonto darbus finansuoja 100 proc. (bendros daugiabučių gyvenamųjų namų kiemų dangos įvažos remonto darbų atlikimas ir finansavimas priklauso nuo situacijos įvertinimo).

11.     Jei fizinių ir juridinių asmenų paraiškos, įvertintos pagal Aprašo 9 punkto kriterijus, yra įtrauktos į planuojamų remontuoti objektų sąrašą, tačiau darbų atlikimas negalimas dėl tuo metu modernizuojamų daugiabučių gyvenamųjų namų ar atliekamų kitų remonto darbų, daugiabučių gyvenamųjų namų kiemų dangų remonto darbų atlikimas nukeliamas į kitus metus prioritetine tvarka.

12.     Savivaldybės administracijos direktorius tvirtina planuojamų remontuoti objektų sąrašą.

13.     Apie priimtą sprendimą įtraukti objektą į planuojamų remontuoti objektų sąrašą ar paraiškos atmetimo atveju, Pareiškėjas informuojamas raštu (el. paštu ar paštu).

14.  Planuojamų remontuoti objektų sąrašas viešai skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje.

15.  Jei fiziniai ir juridiniai asmenys teikia paraiškas dėl daugiabučio gyvenamojo namo dalies kiemo dangos remonto (daugiabučio gyvenamojo namo kiemo danga ribojasi su greta jau remontuojama kiemo danga ir, neatlikus šios dalies remonto, nebus kompleksiškai sutvarkyta bendra teritorija) po to, kai yra įvykdyti šio Aprašo 12–14 punktai, šios dalies kiemo dangos tvarkymo darbai gali būti atliekami išimties tvarka – kartu su gretutinio daugiabučio gyvenamojo namo kiemo dangos remonto darbais.

16.  Komisija, išnagrinėjusi pateiktas paraiškas, įvertina, ar paraiškos atitinka Aprašo 9 punkte nustatytus kriterijus, sudaro objektų, kuriems siūloma skirti finansavimą, eilę. Objektai, kuriems neužtenka finansavimo einamaisiais metais, iš sąrašo neišbraukiami – sąrašas yra tęstinis, kuris kiekvienais metais papildomas pagal naujai gautas paraiškas. Paraiškų iš naujo teikti nebereikia.

17.  Aprašo 16 punktas taikomas paraiškoms, pradėtoms teikti nuo 2022 metų.

 

III SKYRIUS

DARBŲ ATLIKIMO TVARKA

 

18.  Pagal patvirtintą planuojamų remontuoti objektų sąrašą, parengiamos darbų sąmatos.

19.  Skyrus lėšų Savivaldybės biudžete Aprašo 1 punkte nurodytiems darbams įgyvendinti, Savivaldybės administracija informuoja Pareiškėją (el. paštu ar paštu) apie galimybę finansuoti paraišką.

20.  Pareiškėjas per 10 (dešimt) darbo dienų nuo informacinio rašto išsiuntimo dienos kviečiamas pasirašyti šio Aprašo priede Nr. 2 nurodytą sutartį (toliau – Sutartis).

21.  Pareiškėjo, per šio Aprašo 20 punkte nurodytą laiką nepasirašiusio Sutarties, paraiška išbraukiama iš planuojamų remontuoti objektų sąrašo.

22.  Pareiškėjas per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties sudarymo datos perveda Projektui įgyvendinti skirtas lėšas į Sutartyje nurodytą Savivaldybės administracijos sąskaitą.

23.  Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka atlikus rangos darbų pirkimą, tikslinama projektui įgyvendinti skiriamų Pareiškėjo ir Savivaldybės lėšų suma pasirašant papildomą susitarimą.

24Patikslinus Sutartį ir Pareiškėjui įvykdžius sutartinius įsipareigojimus, Savivaldybės administracija organizuoja projekto įgyvendinimą teisės aktų nustatyta tvarka.

25.  Savivaldybės administracija Projekto vykdymo išlaidas apmoka iš Savivaldybės biudžete tam tikslui numatytų lėšų ir iš Pareiškėjo lėšų.

26.  Užbaigus projekto darbus, nepanaudotas Pareiškėjo lėšas (jei jų yra) Savivaldybės administracija per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų grąžina Pareiškėjui.

27.  Pareiškėjui / Savivaldybės administracijai nevykdant Sutartyje numatytų įsipareigojimų ar juos vykdant netinkamai, Sutartis su Savivaldybės administracija / Pareiškėju gali būti vienašališkai nutraukiama atlyginant Pareiškėjo / Savivaldybės administracijos patirtas išlaidas.

28.  Nutraukus Sutartį iki darbų pradžios, Pareiškėjui grąžinamos jo Projektui skirtos lėšos.

 

IV sKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

29.  Už Projekto įgyvendinimą ir Sutarties vykdymą atsakingas komisijos koordinatorius.

30Savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimo kontrolę vykdo Savivaldybės Kontrolės ir audito tarnyba. Aprašo reikalavimų laikymąsi kontroliuoja įgalioti Savivaldybės administracijos darbuotojai teisės aktų nustatyta tvarka.

31.  Šis Aprašas gali būti pakeistas ar pripažintas netekusiu galios Savivaldybės tarybos sprendimu.

 

______________

part_559b521a41c14a57853a5f75851f1575_end


 

Daugiabučių gyvenamųjų namų kiemų

dangų remonto, dalyvaujant fiziniams

ir (ar) juridiniams asmenims,

organizavimo tvarkos aprašo

priedas Nr. 1

 

 

 

____________________________________________________________________________

(Pareiškėjo vardas, pavardė, tel. Nr.)

_______________________________________________________________________________

(Pareiškėjo adresas, el. paštas.)

 

Pakruojo rajono savivaldybės administracijai

 

 

P A R A I Š K A

DĖL PROJEKTO VYKDYMO

______________________

(data)

 

Vadovaudamiesi Daugiabučių gyvenamųjų namų kiemų dangų remonto, dalyvaujant fiziniams ir (ar) juridiniams asmenims, organizavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2021 m. vasario 25 d. sprendimu Nr. T-49 (Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2022 m.______ d. sprendimo Nr. ___ redakcija), prašome įrašyti į bendrą vykdytinų projektų sąrašą nurodytą (-us) projektą (-us).

Trumpas projekto aprašymas:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pareiškėjo prisidėjimo dydis (procentais):

 

PRIDEDAMA:

1.   Dokumentas atstovauti pareiškėjui (-ams), lapų skaičius.

2.   Planuojamo remontuoti objekto schemos su matmenimis (privaloma), lapų skaičius.

3.   Objekto nuotraukos (fotofiksacija), lapų skaičius .

4.   Kita.....................................................

 

__________________                                                                        __________________________

(Parašas)                                                                                              (Vardas, pavardė)

part_2dcfc4258e1f4e1c9bcd006bf31708a2_end


 

Daugiabučių gyvenamųjų namų kiemų

dangų remonto, dalyvaujant fiziniams

ir (ar) juridiniams asmenims,

organizavimo tvarkos aprašo

priedas Nr. 2

 

S U T A R T I S

 

20_____ m. ______________d. Nr.

Pakruojis

 

Pakruojo rajono savivaldybės administracija, juridinio asmens kodas 288733050, kurios registruota buveinė yra adresu: Kęstučio g. 4, LT-83152 Pakruojis, duomenys apie įstaigą kaupiami ir saugomi Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre, atstovaujama administracijos direktoriaus _________________________, veikiančio pagal Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2019 m. balandžio 30  d. sprendimą Nr. TP-101 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus skyrimo“ bei Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2022 m. birželio 30 d. sprendimą Nr. T-189 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės administracijos nuostatų patvirtinimo“, (toliau – Savivaldybės administracija)

ir _________________________________________________________________________,

(pareiškėjo vardas, pavardė arba pavadinimas, kodas)

atstovaujamas (-a) ____________________________________________________________________  

(pareigos, vardas, pavardė (juridiniam asmeniui)

(toliau – Pareiškėjas),

Savivaldybės administracija ir Pareiškėjas sutartyje kartu vadinami Šalimis, kiekvienas atskirai – Šalimi, sudaro šią sutartį (toliau – Sutartis).

 

I. SUTARTIES OBJEKTAS

 

1.    Savivaldybės administracija ir Pareiškėjas susitaria bendromis lėšomis įgyvendinti ___________________________________________________ projektą (toliau – projektas).

(projekto pavadinimas, vieta)

2.    Šia Sutartimi Pareiškėjas įsipareigoja skirti ______________ eurų (___________________________________________________) , o Savivaldybės administracija ( (suma žodžiais)

įsipareigoja skirti __________________ eurų (_________________________________________).

(suma žodžiais)

 

II. ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS

 

3.    Savivaldybės administracija įsipareigoja:

3.1. organizuoti ir koordinuoti projekto įgyvendinimą Sutartyje nurodytomis sąlygomis ir terminais bei skirti lėšų ne daugiau 80 proc. projekto vertės projekto įgyvendinimui iš Savivaldybės biudžeto lėšų;

3.2. pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nustatytą tvarką parinkti rangovą;

3.3. apskaityti Pareiškėjo pervestas lėšas nurodytoje Savivaldybės administracijos sąskaitoje.

4.    Pareiškėjas įsipareigoja:

4.1.    skirti lėšų ne mažiau 20 proc. projekto vertės projektui įgyvendinti;

4.2. per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties sudarymo datos pervesti projekto lėšas į nurodytą Savivaldybės administracijos sąskaitą;

5.    Pareiškėjo lėšos proporcingai naudojamos suteiktoms paslaugoms / atliktiems darbams apmokėti.

6.    Tuo atveju, jeigu Pareiškėjas pažeidžia Sutarties 4 punkte nurodytus terminus ir (ar) neperveda sutartų lėšų į Savivaldybės administracijos sąskaitą, privalo nedelsdamas (ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas) raštu apie tai informuoti Savivaldybės administraciją ir nurodyti konkrečias priežastis ir pažeidimo pašalinimo terminus.

7.    Pareiškėjui / Savivaldybės administracijai nevykdant Sutartyje numatytų įsipareigojimų ar juos vykdant netinkamai, Sutartis su Savivaldybės administracija / Pareiškėju gali būti vienašališkai nutraukiama atlyginant Pareiškėjo / Savivaldybės administracijos patirtas išlaidas.

8.    Savivaldybės administracija savo įsipareigojimus pagal Sutartį pradeda vykdyti, kai Pareiškėjas Sutarties 4.1 punkte numatytas projektui vykdyti skirtas lėšas perveda į Savivaldybės administracijos sąskaitą.

9.    Šalys susitaria Sutarties 1 punkte nurodytą projektą įgyvendinti per įmanomai trumpiausius terminus, bet ne ilgiau nei 12 mėnesių nuo Sutarties pasirašymo.

 

III. SUTARTIES GALIOJIMAS, PRATĘSIMAS, PAKEITIMAS IR NUTRAUKIMAS

 

10.  Ši Sutartis įsigalioja nuo jos sudarymo datos ir galioja iki visiško Šalių įsipareigojimų įvykdymo.

11.  Šalys susitaria, kad Sutartis gali būti pakeista ar nutraukta rašytiniu abiejų Šalių susitarimu, taip pat Savivaldybės administracijos ar Pareiškėjo nutraukta vienašališkai, jeigu Savivaldybės administracija ar Pareiškėjas nevykdo savo įsipareigojimų.

12.  Šalys susitaria, kad Sutartis gali būti pratęsiama rašytiniu abiejų Šalių susitarimu.

13.  Visi šios Sutarties pakeitimai ir papildymai galioja, jeigu jie yra sudaryti raštu ir pasirašyti abiejų Šalių ar jų įgaliotų atstovų.

 

IV. GINČŲ SPRENDIMO TVARKA

 

14.  Jei viena Šalis pažeidžia šią Sutartį, tai nukentėjusioji Šalis turi teisę pareikšti kitai Šaliai pretenziją raštu, nurodydama protingą terminą, per kurį toji Šalis turi imtis priemonių pašalinti Sutarties pažeidimą.

15.  Šalys susitaria, kad ginčai, kylantys dėl Sutarties, sprendžiami derybų keliu. Jeigu ginčai, nesutarimai ar reikalavimai negali būti išspręsti derybų keliu, tai Šalys sprendžia juos Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

V. NENUGALIMOS JĖGOS APLINKYBĖS

 

16.  Šalys visiškai ar iš dalies atleidžiamos nuo šios Sutarties ar jos dalies įsipareigojimų vykdymo, jei tai įvyko dėl nenugalimos jėgos, atsiradusios po šios sutarties pasirašymo. Nenugalimos jėgos faktą turi įrodyti Šalis, nevykdanti ar nebegalinti vykdyti Sutartyje nustatytų įsipareigojimų.

17.  Nenugalimos jėgos aplinkybės turi būti patvirtintos Lietuvos Respublikos civilinio kodekso, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. liepos 15 d. nutarimo Nr. 840 „Dėl Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklių patvirtinimo“ ir Lietuvos Respublikos  Vyriausybės 1997 m. kovo 13 d. nutarimo Nr. 222 „Dėl Nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybes liudijančių pažymų išdavimo tvarkos patvirtinimo“  nustatyta tvarka.

18.  Apie nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių atsiradimą viena Šalis kitai įsipareigoja pranešti ne vėliau kaip per 15 (penkiolika) kalendorinių dienų nuo aplinkybių atsiradimo. Nepranešimas neatleidžia nuo Sutartyje numatytų įsipareigojimų vykdymo.

 

VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

19.  Visi su Sutartimi susiję pranešimai, prašymai, kiti dokumentai ar susirašinėjimai yra siunčiami faksu, elektroniniu paštu, jų originalus visais atvejais įteikiant Savivaldybės administracijos ir / ar Pareiškėjo atstovams asmeniškai ir pasirašytinai ar siunčiami registruotu laišku ar per kurjerį kiekvienam iš jų Sutartyje nurodytu adresu.

20.  Šalys pareiškia ir garantuoja viena kitai, kad sudarydamos Sutartį, jos nepažeidžia jokių sutarčių ar kitokių įsipareigojimų trečiųjų asmenų atžvilgiu. Šiai Sutarčiai sudaryti nereikia gauti jokių trečiųjų asmenų sutikimų.

21.  Šalys Sutartį perskaitė, suprato jos turinį, pasekmes ir tai paliudydamos bei niekieno neverčiamos pasirašė šią Sutartį dviem egzemplioriais, sudarytais lietuvių kalba. Abu egzemplioriai turi vienodą teisinę galią. Sutarties Šalys turi po vieną šios Sutarties egzempliorių.

22.  Sutarties priedai ir papildomi susitarimai yra neatskiriama šios Sutarties dalis.

 

 

VII. ŠALIŲ REKVIZITAI IR PARAŠAI

 

Savivaldybės administracija:                                                                   Pareiškėjas:

 

Pakruojo rajono savivaldybės administracija

Kodas: 288733050

Adresas: Kęstučio g. 4, LT-83152 Pakruojis

Tel. (8 421) 69 090

El. p. [email protected]

A. S. Nr. LT224010045600050061

Bankas: Luminor Bank AS Lietuvos skyrius

 

Administracijos direktorius

 

............................................                                           .....................................................

(vardas, pavardė, parašas)                                                                                         (pareigos, vardas, pavardė, parašas)

 

 

A.V.                                                                                        A.V.    

part_d0e6f012c62d45ee80b93abff37bf544_end