PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL TARYBOS 2021 M. BALANDŽIO 1 D. SPRENDIMO NR. T2-76 „DĖL PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2023 m. vasario 3 d. Nr. T2-1

Palanga

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 7 straipsnio 7 punktu ir 18 straipsnio 1 dalimi, Palangos miesto savivaldybės taryba nusprendžia:

Pakeisti Priešmokyklinio ugdymo organizavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Palangos miesto savivaldybės tarybos 2021 m. balandžio 1 d. sprendimo Nr. T2-76 „Dėl Priešmokyklinio ugdymo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 1 punktu:

1. Pakeisti 9.6 papunktį ir jį išdėstyti taip:

9.6. nustato ugdomosios veiklos planavimo, vaiko ugdymosi pažangos ir pasiekimų vertinimo formą ir jų parengimo terminus;“.

2. Pakeisti 9.7 papunktį ir jį išdėstyti taip:

9.7. pateikia mokyklai, vykdančiai priešmokyklinio ugdymo, kai vaikui yra rekomenduojama tęsti ugdymąsi pagal Programą papildomai dar vienus metus, ar pradinio ugdymo programą, ar kitam švietimo teikėjui, kuris vykdys priešmokyklinio ugdymo, kai vaikui yra rekomenduojama tęsti ugdymąsi pagal Programą papildomai dar vienus metus, ar pradinio ugdymo programą, priešmokyklinio ugdymo pedagogo (-ų) ar Jungtinės grupės ikimokyklinio ugdymo auklėtojo (-ų), (švietimo pagalbos specialisto (-ų), jeigu buvo teikta pagalba), rekomendaciją, parengtą pagal Tvarkos aprašo priede pateiktą formą (toliau – Rekomendacija). Rekomendacija turi būti pasirašyta priešmokyklinio ugdymo pedagogo (-ų) ar Jungtinės grupės ikimokyklinio ugdymo auklėtojo (-ų) ir patvirtinta Mokyklos vadovo.“.

3. Pakeisti 21.3 papunktį ir jį išdėstyti taip:

21.3. vertina vaikų ugdymosi pažangą ir pasiekimus ne rečiau kaip 3 kartus per vienus mokslo metus vadovaudamasis Programa;“.

4. Pakeisti 21.4 papunktį ir jį išdėstyti taip:

21.4. per 4 savaites nuo Programos pradžios atlieka vaikų ugdymo ir ugdymosi poreikių vertinimą, kurį fiksuoja Mokyklos vaiko ugdymosi pažangos ir pasiekimų vertinimo nustatytoje formoje, ir aptaria jį su tėvais (globėjais);“.

5. Pakeisti 21.5 papunktį ir jį išdėstyti taip:

21.5. įgyvendinęs Programą, atlieka vaikų ugdymosi pažangos ir pasiekimų vertinimą pagal visas Programoje ugdomas kompetencijas ir visose Programoje aprašytose pasiekimų srityse, aptaria jį su tėvais (globėjais) ir parengia Rekomendaciją pagal Tvarkos aprašo priede nustatytą formą;“.

6. Pakeisti 21.6 papunktį ir jį išdėstyti taip:

21.6. Išvada Rekomendacijoje dėl tolesnio vaiko mokymosi pagal pradinio ugdymo programą arba ugdymosi pagal priešmokyklinio ugdymo programą teikiama įvertinus visų metų vaiko pažangą ir pasiekimus ugdantis pagal Programą. Priešmokyklinio ugdymo įvertinimai atitinka iki pagrindinį, pagrindinį ar aukštesnįjį pasiekimų lygius, nustatytus Programoje. Jei vaiko visų kompetencijų raiška yra iki pagrindinio ar aukštesnio pasiekimų lygio, vaikas toliau tęsia mokymąsi pagal pradinio ugdymo programą. Jei vaiko bent vienos Programoje ugdomos kompetencijos raiška yra žemesnė nei iki pagrindinio pasiekimų lygio, vaikas toliau tęsia ugdymąsi pagal priešmokyklinio ugdymo programą;“.

7. Pakeisti 21.7 papunktį ir jį išdėstyti taip:

21.7. vaiko, turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių, pažangą ir pasiekimus vertina kartu su Mokyklos vaiko gerovės komisija, aptaria su tėvais (globėjais) ir parengia Rekomendaciją, skirtą mokyklai, vykdančiai priešmokyklinio ugdymo, kai vaikui yra rekomenduojama tęsti ugdymąsi pagal Programą papildomai dar vienus metus, ar pradinio ugdymo programą, ar kitam švietimo teikėjui, kuris vykdys priešmokyklinio ugdymo, kai vaikui yra rekomenduojama tęsti ugdymąsi pagal Programą papildomai dar vienus metus, ar pradinio ugdymo programą, ir Mokyklos vaiko gerovės komisijai;“.

8. Pakeisti 21.11 papunktį ir jį išdėstyti taip:

21.11. vaikų, atvykstančių gydytis į VšĮ Palangos vaikų reabilitacijos sanatoriją „Palangos gintaras“, priešmokyklinį ugdymą organizuoja Palangos sanatorinė mokykla. Vaikai ugdomi grupėje, jei nesusidaro grupė, vaikas ugdomas individualiai. Prieš vaikui išvykstant iš VšĮ Palangos vaikų reabilitacijos sanatorijos „Palangos gintaras“ Palangos sanatorinė mokykla išduoda pažymą apie vaiko ugdymosi pažangą ir pasiekimus;“.

9. Pakeisti 21.13 papunktį ir jį išdėstyti taip:

21.13. Priešmokyklinio ugdymo pedagogas ar, vadovaujantis Tvarkos aprašo 19.2 papunkčiu, ikimokyklinio ugdymo auklėtojas, ugdantis vaiką namie ar sanatorijos mokykloje, vaikų ugdymosi pažangą ir pasiekimus vertina nuolat, pasirinkdamas vertinimo būdus ir metodus, vaikų pasiekimus fiksuoja vaiko pasiekimų apraše, aplanke, skaitmeninėse laikmenose ar kt. Ne rečiau kaip kartą per Mokyklos nustatytą ugdymo laikotarpį namie ugdomo vaiko ugdymo rezultatus aptaria kartu su tėvais (globėjais) ir Mokyklos vaiko gerovės komisija.“.

10. Pakeisti Tvarkos aprašo priedą ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Regionų apygardos administracinio teismo Klaipėdos rūmams (Galinio Pylimo g. 9, LT-91230 Klaipėda) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per 1 (vieną) mėnesį nuo sprendimo gavimo dienos.

 

 

 

 

Meras                                                                                                                        Šarūnas Vaitkus

 

 

Priešmokyklinio ugdymo tvarkos aprašo

priedas

 

(Priešmokyklinio ugdymo pedagogo (-ų) ar jungtinės grupės ikimokyklinio ugdymo auklėtojo (-ų) rekomendacijos forma)

 

PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO PEDAGOGO (-Ų) AR JUNGTINĖS GRUPĖS IKIMOKYKLINIO UGDYMO AUKLĖTOJO (-Ų) REKOMENDACIJA

 

__________________________________________

(Mokyklos pavadinimas)

 

_________________ Nr. ______

(Data)

Vaiko vardas, pavardė ________________________________________________

 

Gimimo data _______________________________________________________

 

Ugdymosi kalba_____________________________________________________

 

Gimtoji kalba _______________________________________________________

 

Mokyklos kontaktai (tel. numeris, el. pašto adresas)

________________________________________________________________________________

 

 

Vaiko pasiekimai – kompetencijos, baigus Priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą:

 

1. Komunikavimo kompetencija ________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

2. Kultūrinė kompetencija

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

3. Kūrybiškumo kompetencija

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

4. Pažinimo kompetencija

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

5. Pilietiškumo kompetencija

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

6. Skaitmeninė kompetencija

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

7. Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

8. Teikta švietimo pagalba (jos rezultatai) ir rekomendacija dėl švietimo pagalbos tęstinumo

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

9. Kita svarbi informacija (pvz., adaptacija grupėje, lankomumas ir kt.)

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

IŠVADA* dėl rekomendacijos tęsti vaiko mokymą pagal Pradinio ugdymo bendrąją programą arba tęsti vaiko ugdymą pagal Priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą (nurodyti, kurias kompetencijas ir ką konkrečiai jose tobulinti, kitą svarbią informaciją, kodėl rekomenduojama tęsti ugdymą(si) pagal Priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą) įvertinus visų metų vaiko pažangą ir pasiekimus, ugdantis pagal Priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą:

 

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

* IŠVADA nerašoma, kai vaikui tais kalendoriais metais sueina 7 metai ir jis privalo pradėti ugdytis pagal Pradinio ugdymo bendrąją programą.

 

 

 

Mokyklos vadovas                                  _________________         __________________________

(Parašas)                                                                (Vardas ir pavardė)

 

Priešmokyklinio ugdymo pedagogas (-ai) ______________ ___________________________

(Parašas)                                                               (Vardas ir pavardė)

 

ar

 

Jungtinės grupės ikimokyklinio ugdymo auklėtojas (-ai) ______________ _________________

(Parašas)                             (Vardas ir pavardė)

 

_____________________________