LOGOnespalv-maz2

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTRAS

 

 

ĮSAKYMAS

dėl žemės ūkio ministro 2015 m. balandžio 1 d. įsakymo Nr. 3D-243 „DĖL ŪKININKŲ IR KITŲ ASMENŲ, UŽSIIMANČIŲ ŽEMĖS ŪKIO VEIKLA, KONSULTAVIMO IŠLAIDŲ FINANSAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2022 m. sausio 21 d. Nr. 3D-28

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Ūkininkų ir kitų asmenų, užsiimančių žemės ūkio veikla, konsultavimo išlaidų finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2015 m. balandžio 1 d. įsakymu Nr. 3D-243 „Dėl Ūkininkų ir kitų asmenų, užsiimančių žemės ūkio veikla, konsultavimo išlaidų finansavimo taisyklių patvirtinimo“:

1. Pakeičiu 7.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

7.1. individualiomis ir / ar grupinėmis konsultacijomis pagal 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5.7 papunkčiuose nurodytas konsultavimo sritis, kurių didžiausias leidžiamas skaičius – 3 vnt., vienos konsultacijos trukmė – 1 val., individualią ir grupinę konsultaciją gali teikti vienas konsultantas ar konsultanto suburta konsultantų / ekspertų grupė. Pagal 5.6 papunktyje nurodytą konsultavimo sritį, leidžiamos tik individualios konsultacijos.“

2. Papildau 17.8 papunkčiu:

17.8. išduoti Žemės ūkio ministerijos nustatytos formos kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimus seminarų ar lauko dienų ar diskusijų grupių dalyviams;“. 

3. Papildau 17.9 papunkčiu:

17.9. ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo konsultavimo renginio pabaigos į Žemdirbių mokymo ir konsultavimo informacijos sistemą (toliau – ŽMIKIS) suvesti duomenis, t. y. nurodyti informaciją apie seminaro ar lauko dienos ar diskusijų grupės dalyvius: dalyvio vardą, pavardę, asmens kodą, valdos atpažinties kodą, gyvenamąją vietą, telefoną, el. paštą, išrašyto pažymėjimo seriją ir numerį ir kitus duomenis.“

4. Pakeičiu 18.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

18.2. dalyvavimo konsultaciniame renginyje (ne trumpesniame kaip 4 akademinių valandų) atveju finansuojama  iki 100 proc. renginio organizavimo kainos. Didžiausia seminaro, lauko dienos arba diskusijų grupės susitikimo organizavimo kaina – 740 Eur. Neužtikrinus minimalaus diskusijų grupės narių skaičiaus dalyvavimo visuose 3 diskusijų grupės susitikimuose, finansavimas mažinamas proporcingai – galutinį dalyvių skaičių dalijant iš minimalaus trijų susitikimų dalyvių skaičiaus, t. y. 18, dauginant iš didžiausios susitikimo organizavimo kainos, t. y. 740 Eur, ir dauginant iš 3 susitikimų.

5. Pakeičiu 32 punktą ir jį išdėstau taip:

32. Tuo atveju, kai atlikus paraiškų administracinės atitikties ir tinkamumo ir konsultavimo projektų naudos ir kokybės vertinimus, visoms paraiškoms finansuoti lėšų nepakanka pagal žemės ūkio ministro įsakymu patvirtintą skirti priemonei lėšų sumą, pagalba kiekvienam pareiškėjui, surinkusiam 50 ir daugiau atrankos balų, apskaičiuojama proporcingai surinktų balų skaičiui.“

6. Pakeičiu 38 punktą ir jį išdėstau taip:

38. Konsultavimo veiklos vykdytojas, gavęs Paraišką gauti konsultavimo paslaugas, turi ŽMIKIS patikrinti, ar pagalbos gavėjas projekto įgyvendinimo laikotarpiu nėra gavęs konsultavimo paslaugų pagal tas pačias konsultavimo veiklos sritis, kaip ir nurodyta pagalbos gavėjo pateiktoje Paraiškoje gauti konsultavimo paslaugas. Jei nustatoma, kad pagalbos gavėjas projekto įgyvendinimo laikotarpiu yra gavęs konsultavimo paslaugų pagal tas pačias konsultavimo veiklos sritis, kaip ir nurodyta Paraiškoje gauti konsultavimo paslaugas, Konsultavimo veiklos vykdytojas informuoja pagalbos gavėją, kad konsultavimo paslaugos jam negali būti suteiktos.“

7. Pakeičiu 49 punktą ir jį išdėstau taip:

49. Sutartyje numatyta veikla turi būti įgyvendinta ir už ją atsiskaityta ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 15 d. (jeigu sprendime dėl pagalbos skyrimo nenurodyta kitaip). Konsultavimo veiklos vykdytojas, kiekvienam ketvirčiui pasibaigus, per 10 darbo dienų (atsiskaitydamas už IV ketvirtį – iki gruodžio 15 d.) (jeigu sprendime dėl pagalbos skyrimo nenurodyta kitaip) Agentūrai tiesiogiai, paštu, per kurjerį pateikia ataskaitą apie konsultavimo projekto veiklos įvykdymo rezultatus ir lėšų poreikį už laikotarpį (toliau – ataskaita) (taisyklių 8 priedas). Kartu su ataskaita teikiama Pagalbos gavėjų sąrašų (toliau – pagalbos gavėjų sąrašas) (taisyklių 9 priedas) elektroninė versija (įrašyta į elektroninę laikmeną), parengta Excel formatu, nurodant pagalbos gavėjus, kurių konsultavimo išlaidas prašoma apmokėti. Pagalbos gavėjų sąraše pateikti duomenys turi atitikti ataskaitoje įrašytus duomenis. Ataskaitą ir kartu su ja teikiamus kitus dokumentus konsultavimo veiklos vykdytojas turi įteikti asmeniškai, per įgaliotą asmenį ar kurjerį arba registruota pašto siunta. Kitais būdais pateikta ataskaita ir kiti dokumentai nepriimami.“

8. Pakeičiu 1 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

9. Pakeičiu 7 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

10. Pakeičiu 9 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Žemės ūkio ministras                                                                                       Kęstutis Navickas