priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento

PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ASMENŲ APTARNAVIMO

 

2018 m. lapkričio 28 d. Nr. 1-434

Vilnius

 

 

1Nustatau:

1.1. Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamente prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau – departamentas) asmenys aptarnaujami, asmenų prašymai ir skundai priimami, nagrinėjami ir tvarkomi Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo, Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo, Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo, Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“, Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos darbo reglamento, patvirtinto Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2007 m. liepos 7 d. įsakymu Nr. 1-222 „Dėl Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos reglamento patvirtinimo“, nustatyta tvarka.

1.2.    Atvykę į departamentą asmenys aptarnaujami departamento Dokumentų valdymo skyriaus valstybės tarnautojų ir darbuotojų, atsakingų už asmenų aptarnavimą, adresu: Švitrigailos g. 18, Vilnius.

1.3.    Asmenų prašymai priimami departamento darbo laiku, taip pat papildomai  dvi valandas per savaitę pasibaigus departamento darbo laikui – pirmadieniais ir antradieniais nuo 16.30 val. iki 17.30 val.

1.4. Asmenų prašymai, gauti departamento pasitikėjimo telefonu, registruojami ir nagrinėjami Korupcijos prevencijos ir vidaus tyrimų skyriuje, vadovaujantis Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos pasitikėjimo telefonu ir pasitikėjimo elektroniniu paštu gautos informacijos taisyklėmis, patvirtintomis departamento direktoriaus 2009 m. rugpjūčio 13 d. įsakymu Nr. 1-266 „Dėl Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos pasitikėjimo telefonu ir pasitikėjimo elektroniniu paštu gautos informacijos nagrinėjimo taisyklių patvirtinimo“.

1.5. Asmenys priešgaisrinės saugos klausimais konsultuojami telefonu departamento darbo laiku. Konsultacijos priešgaisrinės saugos klausimais teikiamos konsultavimo telefonu, kurio numeris skelbiamas departamento interneto svetainėje. Konsultavimo telefonu įrašai saugomi departamente vienus metus.

1.6. Departamento direktorius asmenis priima departamente du kartus per mėnesį. Asmenų priėmimas pas departamento direktorių organizuojamas pagal Vidaus reikalų ministerijos asmenų priėmimo grafiką.

2.Pavedu:

2.1. departamento Dokumentų valdymo skyriui organizuoti asmenų aptarnavimą departamente, aptarnavimą telefonu, prašymų ir skundų, gautų tiesiogiai iš asmenų arba atsiųstų paštu ar per pasiuntinį, elektroninėmis priemonėmis, tvarkymą;

2.2. departamento Komunikacijos skyriui paskelbti šį įsakymą, taip pat valstybės tarnautojų ar darbuotojų, atsakingų už asmenų aptarnavimą, kontaktus ir darbo laiką.

3. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2010 m. spalio 22 d. įsakymą Nr. 1-296  „Dėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamente prie Vidaus reikalų ministerijos taisyklių patvirtinimo“.

 

 

 

Direktorius

vidaus tarnybos pulkininkas leitenantas                                                                     Kęstutis Lukošius