kėdainių rajono savivaldybėS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL BENDRŲJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ IR SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS VERTINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2021 m. gegužės 24 d. Nr. AD-1-642
Kėdainiai
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 12 punktu, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 1 ir 6 dalimis ir Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir atsižvelgiant į Kėdainių rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos 2020 m. gruodžio 30 d. audito ataskaitos Nr. K1-6 „Socialinių paslaugų teikimas Kėdainių rajono savivaldybėje“ 6 ir 7 rekomendacijas“:
1. T v i r t i n u Bendrųjų socialinių paslaugų ir socialinės priežiūros kokybės vertinimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios 2020 m. rugsėjo 23 d. įsakymą Nr. AD-1-1135 „Dėl bendrųjų socialinių paslaugų ir socialinės priežiūros kokybės vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo.
PATVIRTINTA
Kėdainių rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2021 m. gegužės 24 d. įsakymu Nr. AD-1-642
BENDRŲJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ IR SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS VERTINIMO TVARKOS APRAŠas
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Bendrųjų socialinių paslaugų ir socialinės priežiūros kokybės vertinimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja Kėdainių rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje teikiamų bendrųjų socialinių paslaugų ir socialinės priežiūros (toliau – paslaugų) kokybės vertinimo (toliau – vertinimas) organizavimą ir vykdymą socialines paslaugas teikiančiose Savivaldybės biudžetinėse įstaigose, viešosiose įstaigose, asociacijose, bendruomenėse, privačiuose ar kituose priežiūros ir paslaugų teikėjuose (toliau – paslaugų teikėjai), kuriems finansavimas skirtas iš valstybės ir (ar) Savivaldybės biudžeto.
2. Vertinimą vykdo Kėdainių rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius (toliau – Socialinės paramos skyrius), vadovaudamasis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Socialinių paslaugų ir priežiūros departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos rekomendacijomis dėl socialinės priežiūros kokybės kontrolės ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais paslaugų priežiūrą ir kontrolę.
4. Vertinimo uždaviniai:
4.3. vertinti ir kontroliuoti tinkamą dokumentacijos tvarkymą ir finansuojamų veiklų lėšų tikslinį panaudojimą;
5. Vertinimas atliekamas vadovaujantis etikos, teisingumo, bendradarbiavimo ir nešališkumo principais.
II SKYRIUS
VERTINIMO ORGANIZAVIMAS
7. Paslaugų teikėjus Socialinės paramos skyrius vertina atlikdamas planinius ir neplaninius patikrinimus paslaugų teikėjo buveinėje ar paslaugų teikimo vietoje.
8. Socialinės paramos skyrius, prieš pradėdamas planinį vertinimą, ne mažiau kaip prieš 5 darbo dienas informuoja elektroniniu būdu paslaugų teikėją apie numatomą vykdyti vertinimą ir nurodo vertinimo pagrindą, sritį, pateikia preliminarių dokumentų, kuriuos turi pateikti Socialinių paslaugų skyriui, sąrašą.
9. Socialinės paramos skyrius turi teisę iš anksto su paslaugų teikėju nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti neplaninį paslaugų teikėjų vertinimą. Neplaninis vertinimas atliekamas šiais atvejais:
9.1. gavus valstybės ar savivaldybės institucijos, įstaigos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti vertinimą;
9.2. gavus fizinio ar juridinio asmens motyvuotą ar teisiškai pagrįstą pranešimą apie galimai neteisėtai, nekokybiškai ar netinkamai teikiamas paslaugas;
10. Atliekant paslaugų teikėjo vertinimą, užpildoma Bendrųjų socialinių paslaugų ir socialinės priežiūros kokybės vertinimo forma (1 priedas).
11. Socialinės paramos skyrius, atlikdamas paslaugų teikėjų vertinimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, savivaldybės įstaigas, kitas institucijas ir įstaigas bei gavėjus dėl informacijos apie paslaugų teikėjo teikiamas paslaugas gavimo.
12. Paslaugų teikėjo paslaugų kokybės vertinimas apima:
12.1. konsultavimą ir kitų prevencinių veiksmų, skirtų užkirsti kelią galimiems teisės aktų pažeidimams, atlikimą;
12.3. vertinimo metu nustačius teisės aktų pažeidimus – poveikio priemonių taikymo procedūrų inicijavimą;
III SKYRIUS
VERTINIMO VYKDYMAS
13. Paslaugų teikėjo teikiamų paslaugų vertinimas atliekamas ne rečiau kaip kartą per 3 metus. Jeigu paslaugų teikėjas teikia kelias paslaugas, paslaugos gali būti vertinamos dalimis.
14. Paslaugų teikėjo vertinimą atlieka ne mažiau kaip du valstybės tarnautojai. Planinio vertinimo užduotys ir jų atlikimo terminai yra suformuojamos Kėdainių rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus valstybės tarnautojų einamųjų metų užduotyse. Esant poreikiui atlikti neplaninį vertinimą, jį atlieka Administratoriaus direktoriaus įsakymu paskirti valstybės tarnautojai.
15. Socialinės paramos skyrius, atlikdamas paslaugų teikėjo vertinimą, tikrina, ar paslaugų teikėjas laikosi paslaugų teikimą reglamentuojančių teisės aktų bei rekomendacijų.
16. Socialinės paramos skyrius, atlikęs vertinimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų, parengia ir vertintam paslaugų teikėjui elektroniniu paštu išsiunčia susipažinti užpildytą vertinimo formą (1 priedas).
17. Vertinimo formoje turi būti pateikta vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, nurodytos išvados ir rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės paslaugų kokybei gerinti ir pan.).
18. Paslaugų teikėjas, gavęs užpildytą vertinimo formą, susipažįsta su ja ir ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo užpildytos vertinimo formos gavimo dienos, Socialinės paramos skyriui teikia informaciją apie veiksmus (priemones), kurių ėmėsi ar planuoja imtis vykdydama pateiktas rekomendacijas.
19. Socialinės paramos skyrius kito vertinimo metu patikrina, ar paslaugų teikėjas įvykdė rekomendacijas.
20. Socialinės paramos skyrius, nustatęs teisės aktų pažeidimus ar neatitiktis teisės aktų reikalavimams, gali pagal kompetenciją inicijuoti poveikio priemonių, numatytų finansavimo sutartyse, taikymą.
21. Vertinimo išvados ir informacija apie rekomendacijų įgyvendinimą pateikiama Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui, kuruojančiam socialinę sritį. Vertinimų metu nustatytos rizikos, rizikų valdymų būdai bei rezultatai yra pateikiami metiniuose Kėdainių rajono savivaldybės socialinių paslaugų planuose.
IV SKYRIUS
PASLAUGŲ teikėjų VIDINIS VEIKLOS VERTINIMAS
22. Vidinis veiklos vertinimas atliekamas Socialinės paramos skyriaus reguliavimo sričiai priskirtose biudžetinėse įstaigose ir rekomenduojamas atlikti paslaugų teikėjams, kuriems finansavimas skirtas iš valstybės ir (ar) Savivaldybės biudžeto (apie tai įrašoma finansavimo sutartyse).
23. Vidinio veiklos vertinimo tikslas – gerinti socialinių paslaugų kokybę, matuoti socialinių paslaugų gavėjų, jų artimųjų, kitų suinteresuotų asmenų pasitenkinimą gaunamomis socialinėmis paslaugomis ir socialinių paslaugų poveikį, vertinti darbuotojų poreikius ir lūkesčius.
24. Vidinį veiklos vertinimą organizuoja ir atlieka paslaugų teikėjas ne rečiau kaip kartą per metus pagal savo pasirinktus kriterijus ir metodus pagal teikiamų paslaugų ypatybes. Kai paslaugų teikėjas teikia kelias paslaugas, vertinimas atliekamas ne mažiau kaip dviem paslaugoms per metus, tačiau kiekviena paslauga turi būti įvertinta ne rečiau kaip kas trejus metus.
25. Vidinis veiklos vertinimas gali būti atliekamas taikant šiuos metodus:
25.1. socialinių paslaugų gavėjų, šeimos narių, artimųjų, kitų suinteresuotų narių apklausa, siekiant ištirti jų nuomonę apie teikiamų socialinių paslaugų kokybę ir išsiaiškinti svarbiausius aspektus, kuriuos reikia tobulinti siekiant efektyviau teikti socialines paslaugas (kasmet apklausiama ne mažiau kaip 25 procentų paslaugos gavėjų bei jų šeimos narių, artimųjų, kitų suinteresuotų narių, jei kasmet apklausiami ne visi gavėjai bei jų šeimos nariai, artimieji, kiti suinteresuoti nariai, kiekvienais metais negali būti apklausiami tie patys asmenys) (2 ir 3 priedai);
25.2. darbuotojų anketinė apklausa, siekiant gerinti teikiamų socialinių paslaugų kokybę, darbo organizavimo efektyvumą, išanalizuoti, kaip darbuotojai vertina savo darbo aplinką, kokių sunkumų kyla teikiant paslaugas (kasmet apklausiama ne mažiau kaip 50 procentų paslaugą teikiančių darbuotojų, jei kasmet apklausiami ne visi darbuotojai, kiekvienais metais negali būti apklausiami tie patys asmenys) (4 priedas);
25.3. teikiamų paslaugų proceso atitikties teisės aktams, reglamentuojantiems socialinių paslaugų teikimą, vertinimas;
25.4. dokumentacijos atitikties teisės aktams, reglamentuojantiems socialinių paslaugų teikimą, vertinimas;
26. jei Kėdainių rajono savivaldybės administracija gauna skundą dėl įstaigos netinkamo socialines paslaugas teikiančių darbuotojų darbo organizavimo, 25.2 punkte nurodytą apklausą atlieka Kėdainių rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrus.
27. Paslaugų teikėjai vidinės veiklos vertinimo rezultatus pateikia susipažinti Socialinės paramos skyriui, jam atliekant teikiamų paslaugų kokybės vertinimą. Savivaldybės biudžetinės socialinių paslaugų įstaigos bei viešosios įstaigos, kurių dalininkas yra Kėdainių rajono savivaldybė, vidinės veiklos vertinimo rezultatus, jų metu nustatytas rizikas pateikia ir metinėse veiklos ataskaitose bei nurodo kaip planuojama valdyti rizikas ir tobulinti įstaigos paslaugų kokybę.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
28. Socialinės paramos skyrius turi teisę gauti iš paslaugų teikėjų visą vertinimui reikalingą informaciją.
30. Paslaugų teikėjai ir Socialinės paramos skyrius, vykdydami Tvarkos apraše nustatytas funkcijas, turi užtikrinti 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimų laikymąsi. Paslaugų teikėjai fizinių asmenų duomenis tvarko tik paslaugų teikimo tikslais, Socialinės paramos skyrius – tvarkos apraše nurodytų funkcijų vykdymo tikslais.
Bendrųjų socialinių paslaugų ir socialinės priežiūros
kokybės vertinimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Bendrųjų socialinių paslaugų ir socialinės priežiūros kokybės vertinimo forma)
BENDRŲJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ IR SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS VERTINIMAS
Paslaugos teikėjo pavadinimas ______________________________________________________
Apsilankymo tikslas ______________________________________________________________
Vertinimo rūšis (planinis /neplaninis)_________________________________________________
Paslaugos (-ų) rūšis (-ys)___________________________________________________________
Paslaugos teikėjo vertinimo kriterijai:
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijus |
Vertinimo turinys |
Atitiktis rekomendacijoms: taip / ne / iš dalies / netaikoma |
Pastabos / rekomendacijos |
1. |
Paslaugų teikimas |
Sudaromi paslaugų gavėjų sąrašai |
|
|
|
|
Formuojamos paslaugų gavėjų asmens bylos, teisės aktų nustatyta tvarka segama visa informacija susijusi su teikiama paslauga (patikrinama atsitiktinės atrankos būdu ne mažiau kaip 10 proc. gavėjų) |
|
|
|
|
Vertinamas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis (patikrinama atsitiktinės atrankos būdu ne mažiau kaip 10 proc. gavėjų) |
|
|
Paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą ir nustatytą poreikį (patikrinama atsitiktinės atrankos būdu ne mažiau kaip 10 proc. gavėjų) |
|
|
||
|
|
Patvirtinti paslaugų teikimo tvarkos aprašai |
|
|
|
|
Vykdoma vidinė kontrolė, atliekamas savęs įsivertinimas |
|
|
|
|
Informacija suvedama į Socialinių paslaugų informacinę sistemą SPIS (patikrinama atsitiktinės atrankos būdu ne mažiau kaip 10 proc. gavėjų) |
|
|
|
|
Sudaromos paslaugų teikimo sutartys tarp paslaugų gavėjo ir įstaigos |
|
|
2. |
Personalas |
Darbuotojų etatų struktūra, darbo krūvis, darbuotojams tenkančių paslaugos gavėjų skaičiaus atitiktis reikalavimams / rekomendacijoms |
|
|
|
|
Organizuojami darbuotojų pasitarimai paslaugų teikimo klausimais, dalijamasi patirtimi tarpusavyje ir su kitomis įstaigomis, tobulinama kvalifikacija |
|
|
3. |
Paslaugų teikimo vieta |
Patalpos tvarkingos, tinkamai apšviestos, saugios, pritaikytos asmenims su negalia |
|
|
4. |
Paslaugų viešinimas |
Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, spaudoje, renginiuose, informacinėse lentose ir pan.) |
|
|
5. |
Bendradarbiavimas |
Paslaugos teikimas derinimas su kitomis pagalbos formomis, teikiant paslaugas bendradarbiaujama su socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros ir kitomis įstaigomis, bendruomene, seniūnijomis ir pan. |
|
|
6. |
Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas |
Paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo (patikrinama atsitiktinės atrankos būdu ne mažiau kaip 10 proc. gavėjų). |
|
|
Tikrinti dokumentai: ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Įvertintos rizikos:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Išvados:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.) bei priemonėms rizikoms valdyti:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Vertinimą atliko:
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Bendrųjų socialinių paslaugų ir socialinės priežiūros
kokybės vertinimo tvarkos aprašo
2 priedas
Rekomenduojama ANKETos forma SOCIALINIŲ PASLAUGŲ GAVĖJUI
Kviečiame dalyvauti anoniminėje apklausoje apie Jums teikiamas socialines paslaugas. Apibendrinti rezultatai bus panaudoti tobulinant teikiamų socialinių paslaugų kokybę Kėdainių rajono savivaldybėje.
Dėkojame už skirtą laiką.
1. Įrašykite Jums socialines paslaugas teikiančios įstaigos pavadinimas
____________________________________________________________________________
Bendrąsias socialines paslaugas:
□ informavimas, konsultavimas
□ tarpininkavimas ir atstovavimas
□ transporto organizavimas
□ sociolkultūrinės paslaugos
□ kita (įrašykite)
Socialinės priežiūros paslaugas:
□ pagalba į namus
□ socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas
□ apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose
□ laikinas apnakvindinimas
□ intensyvi krizių įveikimo pagalba
□ apgyvendinimas nakvynės namuose
□ psichosocialinė pagalba
□ pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams ir šeimynų dalyviams ar besirengiantiems jais tapti
□vaikų dienos socialinė priežiūra
□ kita (įrašykite)
3. Kiek laiko Jums teikiamos socialinės paslaugos:
□ mažiau nei 3 mėnesius;
□ nuo 3 iki 6 mėnesių;
□ nuo 6 iki 12 mėnesių;
□ nuo 1 iki 3 metų;
□ nuo 3 iki 5 metų;
□ ilgiau kaip 5 metus.
4. Apie socialines paslaugas Jūs sužinojote iš:
□ spaudos, televizijos;
□ pažįstamų / artimųjų;
□ savivaldybės darbuotojų;
□ socialinių darbuotojų;
□ medikų;
□ kitų ________________.
5. Įvertinkite balais nuo 1 iki 5, kur 1 – žemiausias, 5 – aukščiausias balas:
Prašymo pateikimo galimybės |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Informacijos apie socialines paslaugas prieinamumas, aiškumas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Jūsų savijauta / gyvenimo kokybė iki socialinių paslaugų skyrimo |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Jūsų savijauta / gyvenimo kokybė po socialinių paslaugų suteikimo |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Teikiamų socialinių paslaugų kokybė |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Mokėjimo už teikiamas socialines paslaugas sąlygos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Nusiskundimų ar siūlymų pateikimo galimybės |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6. Ar pritariate žemiau nurodytiems teiginiams:
Man skiriama pakankamai laiko paslaugai suteikti |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Man pakanka teikiamų socialinių paslaugų |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Teikiant paslaugas atsižvelgiama į mano prašymus / siūlymus |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Teikiamos socialinės paslaugos pateisino mano lūkesčius |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Pasitikiu paslaugas teikiančiu darbuotoju |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Darbuotojas laiku atvyksta į darbą |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Darbuotojas išdirba visą grafike nustatytą darbo laiką |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Teikiantis paslaugas darbuotojas mandagus, atidus man |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Mano problemos sprendžiamos operatyviai ir sėkmingai |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Man teikiama pakankama informacija apie paslaugą |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Bendrųjų socialinių paslaugų ir socialinės priežiūros
kokybės vertinimo tvarkos aprašo
3 priedas
REKOMENDUOJAMA ANKETOS FORMA SOCIALINIŲ PASLAUGŲ GAVĖJO ŠEIMOS NARIUI / ARTIMAJAM / SUINTERESUOTAM ASMENIUI
Kviečiame dalyvauti anoniminėje apklausoje apie Jums teikiamas socialines paslaugas. Apibendrinti rezultatai bus panaudoti tobulinant teikiamų socialinių paslaugų kokybę Kėdainių rajono savivaldybėje.
Dėkojame už skirtą laiką.
Bendrosias socialinės paslaugos:
□ informavimas, konsultavimas
□ tarpininkavimas ir atstovavimas
□ transporto organizavimas
□ sociolkultūrinės paslaugos
□ kita (įrašykite)
Socialinės priežiūros paslaugos:
□ pagalba į namus
□ socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas
□ apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose
□ laikinas apnakvindinimas
□ intensyvi krizių įveikimo pagalba
□ apgyvendinimas nakvynės namuose
□ psichosocialinė pagalba
□ pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams ir šeimynų dalyviams ar besirengiantiems jais tapti
□vaikų dienos socialinė priežiūra
□ kita (įrašykite)
3. Kiek laiko teikiamos socialinės paslaugos Jūsų artimajam:
□ mažiau nei 3 mėnesius;
□ nuo 3 iki 6 mėnesių;
□ nuo 6 iki 12 mėnesių;
□ nuo 1 iki 3 metų;
□ nuo 3 iki 5 metų;
□ ilgiau kaip 5 metus.
4. Apie socialines paslaugas Jūs sužinojote iš:
□ spaudos, televizijos;
□ pažįstamų / artimųjų;
□ savivaldybės darbuotojų;
□ socialinių darbuotojų;
□ medikų;
□ kitų ________________.
5. Įvertinkite balais nuo 1 iki 5, kur 1 – žemiausias, 5 – aukščiausias balas:
Prašymo pateikimo galimybės |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Informacijos apie socialines paslaugas prieinamumas, aiškumas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Paslaugų gavėjo savijauta / gyvenimo kokybė iki socialinių paslaugų skyrimo |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Paslaugų gavėjo savijauta / gyvenimo kokybė po socialinių paslaugų suteikimo |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Teikiamų socialinių paslaugų kokybė |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Mokėjimo už teikiamas socialines paslaugas sąlygos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Nusiskundimų ar siūlymų pateikimo galimybės |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6. Ar pritariate žemiau nurodytiems teiginiams:
Paslaugų gavėjui skiriama pakankamai laiko paslaugai suteikti |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Teikiant paslaugas atsižvelgiama į paslaugos gavėjo prašymus |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Teikiamos socialinės paslaugos pateisino mano lūkesčius |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Pasitikiu socialines paslaugas teikiančiu darbuotoju |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Darbuotojas laiku atvyksta į darbą |
|
|
|
Darbuotojas išdirba visą grafike nustatytą darbo laiką |
|
|
|
Teikiantis paslaugas darbuotojas, mandagus, atidus |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Paslaugų gavėjo problemos sprendžiamos sėkmingai, operatyviai |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Paslaugų gavėjui ir man teikiama pakankama informacija apie paslaugą |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Bendrųjų socialinių paslaugų ir socialinės priežiūros
kokybės vertinimo tvarkos aprašo
4 priedas
REKOMENDUOJAMA ANKETOS FORMA DARBUOTOJUI
1. Prašome įvertinti balu nuo 1 iki 5, kur 1 – žemiausias, 5 – aukščiausias balas:
Darbo sąlygos (švara, saugumas, komfortas ir kt.) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Darbui reikalingos priemonės (darbų saugos priemonės, kanceliarinės ir ryšio priemonės, kompiuterinė įranga ir kt.) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Darbo organizavimas (darbo grafikas, vadavimas ir kt.) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Profesinė rizika (įvertinkite balu, kaip vertinate riziką savo darbe) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Patiriamas stresas darbe |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Saugumo užtikrinimas (skiepai, apsaugos, dezinfekcinės priemonės ir kt.) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Jūsų darbo krūvis |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Darbo tikslų ir rezultatų aiškumas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Bendradarbiavimas su kitomis įstaigomis |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Kaip vertinate savo pasitenkinimą darbu |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Įvertinkite savo motyvaciją darbui |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Darbo užmokestis |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Profesinės etikos laikymasis |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Dalyvavimas nustatant kvalifikacijos poreikį |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Teikiamų socialinių paslaugų viešinimo priemonės |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2. Kaip manote, kaip pasikeitė daugumos Jūsų klientų gyvenimo kokybė pradėjus teikti socialines paslaugas:
□ klientai tapo savarankiškesni, laimingesni;
□ klientų gyvenimo kokybė nepasikeitė;
□ neturiu nuomonės.
3. Su kokiomis socialinėmis grupėmis dirbate:
□ senyvo amžiaus asmenys;
□ neįgalūs asmenys;
□ asmenys, patiriantys socialinę riziką;
□ vaikai;
□ kita ___________________________.
4. Kokie pagrindiniai sunkumai darbe: ________________________________________________________________________________
6. Į kliento individualius poreikius atsižvelgiama:
□ dažniausiai; □ pagal aplinkybes; □ retai; □ neturiu nuomonės.
7. Jūsų siūlymai ar rekomendacijos tobulinant socialinių paslaugų teikimą ir organizavimą: _______________________________________________________________________________
Dėkojame už atsakymus!