PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2022 m. vasario 23 d. Nr. A1-158
Pagėgiai
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais ir rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, ir Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“:
1. T v i r t i n u Pagėgių savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir paslaugų kokybės kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).
2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Pagėgių savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. lapkričio 11 d. įsakymą Nr. A1-1025 „Dėl Pagėgių savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir paslaugų kokybės kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“.
3. S k e l b i u šį įsakymą Teisės aktų registre ir Pagėgių savivaldybės interneto svetainėje www.pagegiai.lt.
PATVIRTINTA
Pagėgių savivaldybės
administracijos direktoriaus
2022 m. vasario 23 d. įsakymu Nr. A1-158
PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOSAPRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Pagėgių savivaldybės (toliau – Savivaldybė) socialinės priežiūros akreditavimo ir paslaugų kokybės kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato įstaigos, pageidaujančios teikti akredituotą socialinę priežiūrą, akredituotą vaikų dienos socialinę priežiūrą, funkcijas, veiklos organizavimo ypatumus, akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus ir rekomendacijas, prašymų ir dokumentų, reikalingų akredituotai socialinei priežiūrai teikti, pateikimą, jų vertinimą, socialinės priežiūros akreditavimo procedūras, Savivaldybės įgaliojimus bei funkcijas ir akredituotą socialinę priežiūrą teikiančių įstaigų apskaitą.
2. Socialinės priežiūros paslaugas teikiančių įstaigų akreditavimo tikslas – įvertinti įstaigos, norinčios teikti akredituotą socialinę priežiūrą, pasirengimą teikti socialines paslaugas.
3. Socialinės priežiūros paslaugas teikiančių įstaigųakreditavimo uždaviniai:
4. Apraše vartojamos sąvokos:
4.1. paslaugų teikėjai – nevyriausybinės organizacijos, bendruomenės, viešosios įstaigos, savivaldybės biudžetinės įstaigos, privatūs ir kiti teikėjai, kurie teisės aktų nustatyta tvarka turi teisę teikti akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugas ir kurioms yra skiriamas finansavimas iš valstybės biudžeto dotacijos savivaldybėms ir savivaldybės biudžeto tiesioginio finansavimo;
4.2. kitos Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme,Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme, Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatyme, Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme, Lietuvos Respublikos religinių bendruomenių ir bendrijų įstatyme, Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Lietuvos Respublikos savanoriškos veiklos įstatyme ir kt. teisės aktuose.
II SKYRIUS
PRAŠYMŲ IR DOKUMENTŲ PATEIKIMAS, JŲ VERTINIMAS
5. Įstaiga, pageidaujanti teikti akredituotą socialinę priežiūrą Savivaldybei, kurios teritorijoje vykdys (vykdo) veiklą, pateikia Savivaldybės administracijai nustatytos formos prašymą su priedais, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro, leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą. Prašymas turi būti užpildytas lietuvių kalba, pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens. Prašymas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu 2014 m. liepos 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 910/2014 dėl elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų vidaus rinkoje, kuriuo panaikinama Direktyva 1999/93/E, nustatytus kvalifikuotam elektroniniam parašui keliamus reikalavimus. Jei įstaiga vykdo veiklą skirtingose savivaldybėse, ji gali joms teikti kelis prašymus dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo.
6. Įstaiga kartu su prašymu privalo pateikti šiuos lietuvių kalba surašytus dokumentus (arba jų vertimus, patvirtintus vertėjo, pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens) arba teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintas jų kopijas:
6.2. jei įstaigai atstovauja ne jos vadovas, – dokumentą, patvirtinantį asmens teisę veikti pareiškėjo vardu;
6.4. jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Socialinių paslaugų katalogu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“ (toliau – Katalogas), būtinos patalpos:
6.4.1. dokumentus, patvirtinančius teisę naudotis patalpomis (pvz., valstybės įmonės Registrų centro išrašą (nuorašą) ir (ar) patalpų nuomos ir (ar) panaudos sutartis);
6.4.2. dokumentus, patvirtinančius patalpų, kuriose bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, atitiktį, numatytą VDC reikalavimuose ir rekomendacijose, kitoms socialinės priežiūros paslaugoms, ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose patalpoms nustatytiems reikalavimams (pvz., patalpų planus, kuriose bus teikiamos konkrečios socialinės priežiūros paslaugos);
6.5. įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų išsilavinimą, nurodytą VDC reikalavimuose ir rekomendacijose, kitoms socialinės priežiūros paslaugoms, ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose, pagrindžiančius dokumentus, atsižvelgiant į reikalavimus, nurodytus Socialinių paslaugų kataloge (pvz.: diplomus, kvalifikacinius ir (ar) mokymų baigimo pažymėjimus);
6.6. įstaiga, teikdama dokumentus akreditacijai, naujai planuojamai socialinei paslaugai teikti, turi pateikti pagrindžiančią informaciją apie socialinės paslaugos poreikį Savivaldybėje;
7. Įstaigos, kurių steigėja yra Savivaldybė, Aprašo 6.1, 6.4–6.5 papunkčiuose nurodytų dokumentų neteikia, jei Savivaldybės administracija šią informaciją turi ar gali gauti pati.
8. Aprašo 5 ir 6 punktuose nurodyti dokumentai gali būti pateikiami vienu elektroniniu laišku Savivaldybės administracijos nurodytu elektroninio pašto [email protected]. Šie dokumentai vienu laišku gali būti pateikiami naudojant specialias didelės apimties byloms siųsti pritaikytas programas ir (ar) mainavietes internete.
9. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta komisija (toliau – Komisija), gavusi Aprašo 5 punkte nurodytą prašymą, įvertina, ar:
9.1. įstaiga atitinka Socialinės priežiūros reikalavimuose nustatytus reikalavimus personalo išsilavinimui ir patalpoms (jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Katalogu, patalpos yra būtinos);
9.2. prašymas užpildytas Aprašo 5 punkte nustatyta tvarka ir jame pateikta visa reikalinga informacija;
10. Komisija, nustačiusi, kad įstaiga prašyme nenurodė visos reikalingos informacijos, pateikė ne visus Aprašo 6 punkte nurodytus dokumentus, dokumentai netinkamai įforminti, apie tai per 5 darbo dienas nuo jų gavimo dienos raštu informuoja juos pateikusią įstaigą, prašydama pateikti (patikslinti) atitinkamus dokumentus ir (ar) informaciją, ir nustato terminą reikalingiems dokumentams ir (ar) informacijai pateikti (patikslinti). Jei per nustatytą terminą įstaiga trūkstamų dokumentų ir (ar) informacijos nepateikia (nepatikslina), priimamas sprendimas įstaigos pateikto prašymo ir dokumentų vertinimo procedūrą nutraukti. Apie tai įstaiga per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos informuojama raštu, nurodant minėtos procedūros nutraukimo priežastį.
11. Aprašo 9 ir 10 punktuose nurodytos procedūros atliekamos ne ilgiau nei per 30 kalendorinių dienų nuo Aprašo 5 punkte nurodyto prašymo gavimo dienos.
III SKYRIUS
TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUTEIKIMAS
13. Komisija, nustačiusi, kad įstaiga prašyme nurodė visą reikalingą informaciją, pateikė visus reikalingus Aprašo 6 punkte nurodytus tinkamai įformintus dokumentus, priima sprendimą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo. Komisijos sprendimas įforminamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Apie priimtą sprendimą įstaiga per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos informuojama raštu, pateikiant sprendimo kopiją.
14. Savivaldybės administracijos Socialinės politikos ir sveikatos skyriaus vyr. specialistas įveda informaciją apie įstaigą, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (prašymo datą, savivaldybės, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, pavadinimą, įstaigos, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kodą, pavadinimą, kontaktus (telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), pažymi gavėjus, kuriems prašoma leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą, socialinės priežiūros teikimo vietos kontaktus (veiklos adresą, telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), nurodo vietų skaičių įstaigoje, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, įveda sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo datą (jei prašoma leisti teikti vaikų dienos socialinę priežiūrą, pažymi, kokią negalią turinčius vaikus įstaiga gali priimti, ar patekimas į įstaigos patalpas pritaikytas neįgaliesiems) į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS).
15. Socialinių paslaugų įstaigos, teikiančios akredituotą socialinę priežiūrą, finansuojamos Socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodikoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 10 d. nutarimu Nr. 978 „Dėl Socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“, nustatyta tvarka. Įstaiga, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kreipiasi į Savivaldybės administraciją dėl asmeniui (šeimai) teikiamų socialinių paslaugų išlaidų finansavimo sutarties sudarymo.
16. Įstaigai teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikiama 3 metams nuo sprendimo teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo dienos. Pasibaigus šiam terminui, įstaigos iš naujo kreipiasi į Savivaldybę Apraše nustatyta tvarka dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo. Jei įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą buvo laikinai sustabdyta, 3 metų laikotarpis skaičiuojamas susumavus akredituotos socialinės priežiūros teikimo laikotarpius.
17. Pasikeitus prašyme ar jo priede (prieduose) pateiktiems duomenims, akredituotą socialinę priežiūrą teikianti įstaiga nedelsdama, bet ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo šių duomenų pasikeitimo dienos, raštu informuoja Savivaldybės administraciją, kuriai buvo teiktas prašymas, nurodydama, kuriuos duomenis prašoma patikslinti, ir duomenų tikslinimo priežastį, kartu pateikdama iš naujo užpildytą atitinkamą (-as) prašymo priedo (-ų) formą (-as). Per 3 darbo dienas nuo šio prašymo gavimo dienos Savivaldybės administracijos Socialinės politikos ir sveikatos skyrius patikslina šiuos duomenis SPIS.
IV SKYRIUS
ĮSTAIGOS TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ
SUSTABDYMAS AR PANAIKINIMAS
18. Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą Socialinių paslaugų įstatyme nustatytais atvejais ir gavus informaciją apie netinkamą ir nekokybišką paslaugų teikimą gali būti sustabdoma ar panaikinimas Komisijos sprendimu. Komisijos sprendimas surašant posėdžio protokolą įforminamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.
19. Apie teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymą ar panaikinimą įstaiga informuojama raštu per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos, pateikiant šio sprendimo kopiją. Savivaldybės administracijos Socialinės politikos ir sveikatos skyrius įveda sprendimo sustabdyti ar panaikinti teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą datą į SPIS per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.
V SKYRIUS
AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖ
20. Akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo uždavinys – išsiaiškinti paslaugų gavėjų poreikių patenkinimą, nuomonę apie teikiamų akredituotų socialinės priežiūros paslaugų kokybę iš kliento bei darbuotojo pusės bei identifikuoti kylančias su paslaugų teikimu susijusias problemas.
21. Vertinimas atliekamas stebėjimo, anketinės apklausos ir atitikties norminiams reikalavimams vertinimo metodais.
23. Paslaugų gavėjų lygmeniu paslaugų kokybė vertinama siekiant išsiaiškinti paslaugų gavėjų nuomonę apie paslaugas ir jų išvystymo pakankamumą bei nustatyti paslaugų poreikius. Apklausa gali būti atliekama betarpiškai, telefonu, el. paštu, paslaugos teikimo vietoje, asmens namuose užpildant Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavėjo apklausos anketą (Aprašo 2 priedas).
25. Savivaldybės administracijos direktorius įsakymu paskiria administracijos darbuotojus ir paveda atlikti konkrečios (-ių) įstaigos (-ų) planinį arba neplaninį vertinimą.
26. Paskirti darbuotojai, prieš pradėdamas planinį įstaigų vertinimą, ne mažiau kaip prieš 5 darbo dienas raštu informuoja įstaigą apie numatomą vykdyti vertinimą, pateikia preliminarių dokumentų, kuriuos įstaiga patikrinimo metu turės pateikti, sąrašą.
27. Savivaldybės administracija turi teisę iš anksto su įstaiga nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti neplaninį patikrinimą. Neplaninis patikrinimas gali būti atliekamas:
27.1. gavus kitos kompetentingos institucijos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti įstaigos vertinimą;
27.3. turint informacijos ar kilus pagrįstų įtarimų dėl įstaigos veiklos, kuri gali neatitikti akredituotai socialinei priežiūrai keliamų reikalavimų;
28. Atliekant įstaigos vertinimą, užpildomas Akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo aktas (Aprašo 3 priedas).
29. Įstaigos teikiamų akredituotos socialinės priežiūros paslaugų vertinimas atliekamas ne rečiau kaip 1 kartą per 3 metus.
30. Atlikusi vertinimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų administracijos darbuotojai parengia ir vertintai įstaigai elektroniniu paštu ar paštu išsiunčia susipažinti vertinimo aktą.
31. Įstaiga, gavusi vertinimo aktą, susipažįsta su juo ir per ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo vertinimo akto gavimo dienos, teikia informaciją apie veiksmus (priemones), kurių ėmėsi vykdydama pateiktas rekomendacijas.
32. Nustačius, kad visi neatitikimai ir (ar) pažeidimai pašalinti, paskirtai darbuotojai parengia išvadą kurią pristato komisijai dėl teisės įstigai tęsti teikti akredituotą socialinę priežiūrą.
33. Jei neatitikimai nepašalinti komisija siūloSavivaldybės administracijos direktoriui priimti sprendimą dėl akreditacijos sustabdymo panaikinimo. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymas dėl įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo panaikinimo kopija išsiunčiamas įstaigai.
VI SKYRIUS
SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS VEIKLOS TURINYS
35. Vaikų dienos socialinė priežiūra apima:
35.1. socialinių ir gyvenimo įgūdžių ugdymo, sociokultūrines ir kitas su vaiko ugdymu, jo teisių apsauga, integracija į šeimą, visuomene susijusias paslaugas (socialinių, higienos įpročių formavimas, pagalba ruošiant pamokas);
35.2. neformaliojo švietimo, socialinės reabilitacijos, integracijos, prevencijos ir kitų programų negalią turintiems vaikams organizavimą ir vykdymą;
35.6. nuolatinių ryšių su savo veiklos teritorijoje veikiančiomis mokyklomis, policija, nevyriausybinėmis organizacijomis, kitomis socialinių paslaugų įstaigomis, savivaldybės ir gyvenamosios vietos bendruomenėmis, religinėmis bendruomenėmis, bendrijomis ir su vaiko teisių apsauga susijusiomis bei pagalbą vaikams, šeimai teikiančiomis institucijomis ir įstaigomis kitomis įstaigomis ir organizacijomis (pvz., sveikatos priežiūros) – plėtojimą ir palaikymą;
36. Įstaiga gali vykdyti šią papildomą veiklą:
38. vienas darbuotojas turi dirbti su ne didesne kaip 15 asmenų grupe, du darbuotojai – su ne didesne kaip 25 asmenų grupe. Paslaugą turi gauti ne mažiau kaip 10 gavėjų.
39. bent vienas įstaigos darbuotojas turi turėti Socialinių paslaugų įstatyme 20 straipsnio 6 dalyje nurodytą išsilavinimą ir dirbti ne mažiau kaip 0,25 etato.
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
41. Aprašas gali būti keičiamas, pildomas ir pripažįstamas netekusiu galios Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.
Pagėgių savivaldybės socialinės
priežiūros akreditavimo ir
paslaugų kokybės kontrolės
tvarkos aprašo
1 priedas
DEKLARACIJA
___________
(data)
Aš, _________________________________________________ , veikiantis (-i)
(vardas ir pavardė)
pareiškėjo ___________________________________________________ vardu, patvirtinu, kad:
(pareiškėjo pavadinimas)
3. Pareiškėjas per pastaruosius trejus metus iki prašymo pateikimo savivaldybės administracijai dienos nebandė gauti konfidencialios informacijos ir (ar) daryti įtaką savivaldybės administracijos valstybės tarnautojams ir (ar) darbuotojams, komisijų nariams.
Man yra žinoma, kad, šioje deklaracijoje nurodžius klaidinančią ar melagingą informaciją, teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą gali būti sustabdyta ar panaikinta.
Patvirtinu, kad:
2. Įstaiga, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, atitinka socialinės priežiūros teikimo reikalavimus, nustatytus Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimuose ir rekomendacijose, patvirtintose Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“, ir (ar) Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“.
_____________________________ _______________ _______________________
(pareiškėjo vadovo ar jo (parašas) (vardas ir pavardė)
įgalioto asmens pareigų pavadinimas)
Pagėgių savivaldybės socialinės
priežiūros akreditavimo ir
paslaugų kokybės kontrolės
tvarkos aprašo
2 priedas
AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ GAVĖJO
APKLAUSOS ANKETA
Gerb. Paslaugų gavėjau, kviečiame dalyvauti apklausoje apie akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę. Apibendrinti rezultatai bus panaudoti tobulinant teikiamų socialinių paslaugų kokybę Pagėgių savivaldybėje. Dėkojame už skirtą laiką - visi atsakymai mums labai svarbūs.
1. Pažymėkite lentelėje( pabraukiant), kokias socialinės priežiūros paslaugas gavote/gaunate 202.... metais, ir įvertinkite jų kokybę?
Pabraukite gautą/gaunamą paslaugą |
Įvertinkite paslaugos kokybę balais nuo 1 iki 10 (10 - aukščiausias įvertinimas) |
Įrašykite paslaugas teikiančią įstaigą |
Vaikų dienos socialinė priežiūra |
|
|
Pagalba į namus |
|
|
Soc. įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas |
|
|
Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose |
|
|
Laikinas apnakvindinimas |
|
|
Intensyvi krizių įveikimo pagalba |
|
|
Psichosocialinė pagalba |
|
|
Apgyvendinimas nakvynės namuose |
|
|
Laikinas atokvėpis( socialinė priežiūra) |
|
|
Pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams ir šeimynų dalyviams bei besirengiantiems jais tapti |
|
|
Apgyvendinimas apsaugotame būste |
|
|
Palydėjimo paslauga jaunuoliams Kitos (įrašykite) ............................................................................. |
|
|
3. Jei atsakėte „ne“, nurodykite paslaugos trūkumus? (pvz., teko laukti paslaugos (nurodykite kiek), netenkino darbuotojo kompetencija, paslaugos laikas, neaiškiai atsakė į klausimus, trūko informacijos (nurodykite kokios) ir pan.)
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
4. Pateikite pasiūlymus, ką reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinių paslaugų kokybės?
..................................................................................................................................................
AČIŪ
Pagėgių savivaldybės socialinės
priežiūros akreditavimo ir
paslaugų kokybės kontrolės
tvarkos aprašo
3 priedas
AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ
KOKYBĖS VERTINIMO AKTAS
Įstaigos pavadinimas _____________________________________________________________
Patikros rūšis (planinė/neplaninė)____________________________________________________
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijus |
Vertinimo turinys |
Atitiktis rekomendacijoms: taip / ne / iš dalies / netaikoma |
Pastabos / rekomendacijos |
1. |
Paslaugos gavėjai |
Paslaugų gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugų gavėjų skaičių |
|
|
|
|
Formuojamos paslaugų gavėjų asmens bylos teisės aktų nustatyta tvarka, segama visa informacija, susijusi su teikiama paslauga |
|
|
|
|
Vertinamas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis |
|
|
2. |
Paslaugų teikimas |
Patvirtintas įstaigos metinis veiklos planas ir teikiamų paslaugų sąrašas |
|
|
|
|
Nustatytos vidaus tvarkos taisyklės, patvirtintas paslaugų teikimo tvarkos aprašas (-ai), su jais supažindinti darbuotojai |
|
|
|
|
Paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą |
|
|
|
|
Pildomas įstaigą lankančių asmenų registracijos žurnalas |
|
|
|
|
Vykdoma vidinė kontrolė |
|
|
|
|
Informacija įvedama į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą SPIS |
|
|
|
|
Sudaromos paslaugų teikimo sutartys tarp paslaugų gavėjo ir įstaigos |
|
|
3. |
Teikiantis paslaugas personalas |
Patvirtinti darbuotojų pareigybių aprašymai, sudaromos darbo sutartys, patvirtintos darbų saugos instrukcijos, sudaromi darbuotojų darbo grafikai, darbuotojų išsilavinimas, profesinė kompetencija ir darbo krūvis atitinka reikalavimus ar rekomendacijas |
|
|
|
|
Darbuotojams sudaryta galimybė tobulinti kvalifikaciją |
|
|
|
|
Darbuotojai turi pažymas iš Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro, kad nėra teisti už nusikaltimus* |
|
|
|
|
Organizuojami darbuotojų pasitarimai paslaugų teikimo klausimais, dalijamasi patirtimi tarpusavyje ir su kitomis įstaigomis, tobulinama kvalifikacija |
|
|
4. |
Paslaugų teikimo vieta |
Patalpos tvarkingos, pritaikytos asmenims su negalia, atitinka priešgaisrinės saugos, darbo saugos ir higienos reikalavimus |
|
|
|
|
Įstaiga turi ne mažiau nei 2 patalpas* |
|
|
5. |
Paslaugų viešinimas |
Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, spaudoje, socialiniuose tinkluose, renginiuose, informacinėse lentose ir pan.) |
|
|
6. |
Bendradarbiavimas |
Paslaugos teikimas derinamas su kitomis pagalbos formomis, teikiant paslaugas bendradarbiaujama su socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros ir kitomis įstaigomis, bendruomene, seniūnijomis ir pan., |
|
|
7. |
Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas |
Paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo. |
|
|
* Taikoma teikiant vaikų dienos socialinę priežiūrą
Tikrinti dokumentai: ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Išvados:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Vertinimą atliko:
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Įstaiga įvykdė/neįvykdė rekomendacijas.
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Pakartotinio patikrinimo data _____________