Pagegiu

PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2022 m. vasario 23 d. Nr. A1-158

Pagėgiai

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais ir rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, ir Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo:

1.    T v i r t i n u Pagėgių savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir paslaugų kokybės kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).

2.    P r i p a ž į s t u netekusiu galios Pagėgių savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. lapkričio 11 d. įsakymą Nr. A1-1025 „Dėl Pagėgių savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir paslaugų kokybės kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“.

3. S k e l b i u šį įsakymą Teisės aktų registre ir Pagėgių savivaldybės interneto svetainėje www.pagegiai.lt.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                      Virginijus Komskis


 

PATVIRTINTA

Pagėgių savivaldybės

administracijos direktoriaus

2022 m. vasario 23 d. įsakymu Nr. A1-158

 

PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOSAPRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.    Pagėgių savivaldybės (toliau – Savivaldybė) socialinės priežiūros akreditavimo ir paslaugų kokybės kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato įstaigos, pageidaujančios teikti akredituotą socialinę priežiūrą, akredituotą vaikų dienos socialinę priežiūrą, funkcijas, veiklos organizavimo ypatumus, akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus ir rekomendacijas, prašymų ir dokumentų, reikalingų akredituotai socialinei priežiūrai teikti, pateikimą, jų vertinimą, socialinės priežiūros akreditavimo procedūras, Savivaldybės įgaliojimus bei funkcijas ir akredituotą socialinę priežiūrą teikiančių įstaigų apskaitą.

2. Socialinės priežiūros paslaugas teikiančių įstaigų akreditavimo tikslas – įvertinti įstaigos, norinčios teikti akredituotą socialinę priežiūrą, pasirengimą teikti socialines paslaugas.

3. Socialinės priežiūros paslaugas teikiančių įstaigųakreditavimo uždaviniai:

3.1. įvertinti įstaigos potencialą ir pasirengimą organizuoti socialinės priežiūros paslaugas;

3.2. užtikrinti socialinės priežiūros paslaugas teikiančios įstaigos veiklos kokybę ir kontrolę.

4. Apraše vartojamos sąvokos:

4.1. paslaugų teikėjai – nevyriausybinės  organizacijos, bendruomenės, viešosios įstaigos, savivaldybės biudžetinės įstaigos, privatūs ir kiti teikėjai, kurie teisės aktų nustatyta tvarka turi teisę teikti akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugas ir kurioms yra skiriamas finansavimas iš valstybės biudžeto dotacijos savivaldybėms ir savivaldybės biudžeto tiesioginio finansavimo;

4.2. kitos Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme,Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme, Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatyme, Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme, Lietuvos Respublikos religinių bendruomenių ir bendrijų įstatyme, Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Lietuvos Respublikos savanoriškos veiklos įstatyme ir kt. teisės aktuose.

 

II SKYRIUS

PRAŠYMŲ IR DOKUMENTŲ PATEIKIMAS, JŲ VERTINIMAS

 

5. Įstaiga, pageidaujanti teikti akredituotą socialinę priežiūrą Savivaldybei, kurios teritorijoje vykdys (vykdo) veiklą, pateikia Savivaldybės administracijai nustatytos formos prašymą su priedais, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro, leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą. Prašymas turi būti užpildytas lietuvių kalba, pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens. Prašymas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu 2014 m. liepos 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 910/2014 dėl elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų vidaus rinkoje, kuriuo panaikinama Direktyva 1999/93/E, nustatytus kvalifikuotam elektroniniam parašui keliamus reikalavimus. Jei įstaiga vykdo veiklą skirtingose savivaldybėse, ji gali joms teikti kelis prašymus dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo.

6. Įstaiga kartu su prašymu privalo pateikti šiuos lietuvių kalba surašytus dokumentus (arba jų vertimus, patvirtintus vertėjo, pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens)  arba teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintas jų kopijas:

6.1. įstaigos steigimo dokumentą (pvz.: įstatus, nuostatus, steigimo sutartį ir pan.);

6.2. jei įstaigai atstovauja ne jos vadovas, – dokumentą, patvirtinantį asmens teisę veikti pareiškėjo vardu;

6.3. asmens, turinčio teisę veikti įstaigos vardu, pasirašytą deklaraciją (Aprašo 1 priedas);

6.4. jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Socialinių paslaugų katalogu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“ (toliau – Katalogas), būtinos patalpos:

6.4.1. dokumentus, patvirtinančius teisę naudotis patalpomis (pvz., valstybės įmonės Registrų centro išrašą (nuorašą) ir (ar) patalpų nuomos ir (ar) panaudos sutartis);

6.4.2. dokumentus, patvirtinančius patalpų, kuriose bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, atitiktį, numatytą VDC reikalavimuose ir rekomendacijose, kitoms socialinės priežiūros paslaugoms, ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose patalpoms nustatytiems reikalavimams (pvz., patalpų planus, kuriose bus teikiamos konkrečios socialinės priežiūros paslaugos);

6.5. įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų išsilavinimą, nurodytą VDC reikalavimuose ir rekomendacijose, kitoms socialinės priežiūros paslaugoms, ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose, pagrindžiančius dokumentus, atsižvelgiant į reikalavimus, nurodytus Socialinių paslaugų kataloge (pvz.: diplomus, kvalifikacinius ir (ar) mokymų baigimo pažymėjimus);

6.6. įstaiga, teikdama dokumentus akreditacijai, naujai planuojamai socialinei paslaugai teikti, turi pateikti pagrindžiančią informaciją apie socialinės paslaugos poreikį Savivaldybėje;

6.7. kitus dokumentus, pagrindžiančius įstaigos atitiktį akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams.

7. Įstaigos, kurių steigėja yra Savivaldybė, Aprašo 6.1, 6.4–6.5 papunkčiuose nurodytų dokumentų neteikia, jei Savivaldybės administracija šią informaciją turi ar gali gauti pati.

8. Aprašo 5 ir 6 punktuose nurodyti dokumentai gali būti pateikiami vienu elektroniniu laišku Savivaldybės administracijos nurodytu elektroninio pašto [email protected]. Šie dokumentai vienu laišku gali būti pateikiami naudojant specialias didelės apimties byloms siųsti pritaikytas programas ir (ar) mainavietes internete.

9. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta komisija (toliau – Komisija), gavusi Aprašo 5 punkte nurodytą prašymą, įvertina, ar:

9.1. įstaiga atitinka Socialinės priežiūros reikalavimuose nustatytus reikalavimus personalo išsilavinimui ir patalpoms (jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Katalogu, patalpos yra būtinos);

9.2. prašymas užpildytas Aprašo 5 punkte nustatyta tvarka ir jame pateikta visa reikalinga informacija;

9.3. pateikti visi Aprašo 6 punkte nurodyti dokumentai.

10. Komisija, nustačiusi, kad įstaiga prašyme nenurodė visos reikalingos informacijos, pateikė ne visus Aprašo 6 punkte nurodytus dokumentus, dokumentai netinkamai įforminti, apie tai per 5 darbo dienas nuo jų gavimo dienos raštu informuoja juos pateikusią įstaigą, prašydama pateikti (patikslinti) atitinkamus dokumentus ir (ar) informaciją, ir nustato terminą reikalingiems dokumentams ir (ar) informacijai pateikti (patikslinti). Jei per nustatytą terminą įstaiga trūkstamų dokumentų ir (ar) informacijos nepateikia (nepatikslina), priimamas sprendimas įstaigos pateikto prašymo ir dokumentų vertinimo procedūrą nutraukti. Apie tai įstaiga per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos informuojama raštu, nurodant minėtos procedūros nutraukimo priežastį.

11. Aprašo 9 ir 10 punktuose nurodytos procedūros atliekamos ne ilgiau nei per 30 kalendorinių dienų nuo Aprašo 5 punkte nurodyto prašymo gavimo dienos.

12. Sprendimą dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo priima Komisija.

 

 

 

III SKYRIUS

TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUTEIKIMAS

 

13. Komisija, nustačiusi, kad įstaiga prašyme nurodė visą reikalingą informaciją, pateikė visus reikalingus Aprašo 6 punkte nurodytus tinkamai įformintus dokumentus, priima sprendimą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo. Komisijos sprendimas įforminamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Apie priimtą sprendimą įstaiga per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos informuojama raštu, pateikiant sprendimo kopiją.

14. Savivaldybės administracijos Socialinės politikos ir sveikatos skyriaus vyr. specialistas įveda informaciją apie įstaigą, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (prašymo datą, savivaldybės, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, pavadinimą, įstaigos, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kodą, pavadinimą, kontaktus (telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), pažymi gavėjus, kuriems prašoma leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą, socialinės priežiūros teikimo vietos kontaktus (veiklos adresą, telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), nurodo vietų skaičių įstaigoje, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, įveda sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo datą (jei prašoma leisti teikti vaikų dienos socialinę priežiūrą, pažymi, kokią negalią turinčius vaikus įstaiga gali priimti, ar patekimas į įstaigos patalpas pritaikytas neįgaliesiems) į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS).

15. Socialinių paslaugų įstaigos, teikiančios akredituotą socialinę priežiūrą, finansuojamos Socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodikoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 10 d. nutarimu Nr. 978 „Dėl Socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“, nustatyta tvarka. Įstaiga, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kreipiasi į Savivaldybės administraciją dėl asmeniui (šeimai) teikiamų socialinių paslaugų išlaidų finansavimo sutarties sudarymo.

16. Įstaigai teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikiama 3 metams nuo sprendimo teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo dienos. Pasibaigus šiam terminui, įstaigos iš naujo kreipiasi į Savivaldybę Apraše nustatyta tvarka dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo. Jei įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą buvo laikinai sustabdyta, 3 metų laikotarpis skaičiuojamas susumavus akredituotos socialinės priežiūros teikimo laikotarpius.

17. Pasikeitus prašyme ar jo priede (prieduose) pateiktiems duomenims, akredituotą socialinę priežiūrą teikianti įstaiga nedelsdama, bet ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo šių duomenų pasikeitimo dienos, raštu informuoja Savivaldybės administraciją, kuriai buvo teiktas prašymas, nurodydama, kuriuos duomenis prašoma patikslinti, ir duomenų tikslinimo priežastį, kartu pateikdama iš naujo užpildytą atitinkamą (-as) prašymo priedo (-ų) formą (-as). Per 3 darbo dienas nuo šio prašymo gavimo dienos Savivaldybės administracijos Socialinės politikos ir sveikatos skyrius patikslina šiuos duomenis SPIS.

 

 

IV SKYRIUS

ĮSTAIGOS TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ

SUSTABDYMAS AR PANAIKINIMAS

18. Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą Socialinių paslaugų įstatyme nustatytais atvejais ir gavus informaciją apie netinkamą ir nekokybišką paslaugų teikimą gali būti sustabdoma ar panaikinimas Komisijos sprendimu. Komisijos sprendimas surašant posėdžio protokolą įforminamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

19. Apie teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymą ar panaikinimą įstaiga informuojama raštu per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos, pateikiant šio sprendimo kopiją. Savivaldybės administracijos Socialinės politikos ir sveikatos skyrius įveda sprendimo sustabdyti ar panaikinti teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą datą į SPIS per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.

 

V SKYRIUS

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖ

 

 

20. Akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo uždavinys – išsiaiškinti paslaugų gavėjų poreikių patenkinimą, nuomonę apie teikiamų akredituotų socialinės priežiūros paslaugų kokybę iš kliento bei darbuotojo pusės bei identifikuoti kylančias su paslaugų teikimu susijusias problemas.

21. Vertinimas atliekamas stebėjimo, anketinės apklausos ir atitikties norminiams reikalavimams vertinimo metodais.

22. Vertinimas organizuojamas paslaugų gavėjų lygmeniu ir įstaigų lygmeniu.

23. Paslaugų gavėjų lygmeniu paslaugų kokybė vertinama siekiant išsiaiškinti paslaugų gavėjų nuomonę apie paslaugas ir jų išvystymo pakankamumą bei nustatyti paslaugų poreikius. Apklausa gali būti atliekama betarpiškai, telefonu, el. paštu, paslaugos teikimo vietoje, asmens namuose užpildant Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavėjo apklausos anketą (Aprašo 2 priedas).

24.  Įstaigų vertinimai bei patikrinimai gali būti planiniai ir neplaniniai.

25Savivaldybės administracijos direktorius įsakymu paskiria administracijos darbuotojus ir paveda atlikti konkrečios (-ių) įstaigos (-ų) planinį arba neplaninį vertinimą.

26Paskirti  darbuotojai, prieš pradėdamas planinį įstaigų vertinimą, ne mažiau kaip prieš 5 darbo dienas raštu informuoja įstaigą apie numatomą vykdyti vertinimą, pateikia preliminarių dokumentų, kuriuos įstaiga patikrinimo metu turės pateikti, sąrašą.

27Savivaldybės administracija turi teisę iš anksto su įstaiga nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti neplaninį patikrinimą. Neplaninis patikrinimas gali būti atliekamas:

27.1.  gavus kitos kompetentingos institucijos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti įstaigos vertinimą;

27.2.  gavus skundą dėl įstaigos teikiamos akredituotos socialinės priežiūros;

27.3.  turint informacijos ar kilus pagrįstų įtarimų dėl įstaigos veiklos, kuri gali neatitikti akredituotai socialinei priežiūrai keliamų reikalavimų;

27.4.  siekiant užtikrinti, kad buvo pašalinti ankstesnio vertinimo metu nustatyti pažeidimai.

28.  Atliekant įstaigos vertinimą, užpildomas Akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo aktas (Aprašo 3 priedas).

29.     Įstaigos teikiamų akredituotos socialinės priežiūros paslaugų vertinimas atliekamas ne rečiau kaip 1 kartą per 3 metus.

30.     Atlikusi vertinimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų administracijos darbuotojai parengia ir vertintai įstaigai elektroniniu paštu ar paštu išsiunčia susipažinti vertinimo aktą.

31. Įstaiga, gavusi vertinimo aktą, susipažįsta su juo ir per ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo vertinimo akto gavimo dienos, teikia informaciją apie veiksmus (priemones), kurių ėmėsi vykdydama pateiktas rekomendacijas.

32Nustačius, kad visi neatitikimai ir (ar) pažeidimai pašalinti, paskirtai darbuotojai parengia išvadą  kurią pristato komisijai dėl  teisės įstigai tęsti teikti akredituotą socialinę priežiūrą.

33. Jei  neatitikimai nepašalinti komisija siūloSavivaldybės administracijos direktoriui priimti sprendimą dėl akreditacijos sustabdymo panaikinimo. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymas dėl įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo panaikinimo kopija išsiunčiamas įstaigai.

 

34. Apie teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymą ar panaikinimą Savivaldybės administracija informuoja įstaigą raštu per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.

 

 

 

VI SKYRIUS

SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS VEIKLOS TURINYS

 

35. Vaikų dienos socialinė priežiūra apima:

35.1. socialinių ir gyvenimo įgūdžių ugdymo, sociokultūrines ir kitas su vaiko ugdymu, jo teisių apsauga, integracija į šeimą, visuomene susijusias paslaugas (socialinių, higienos įpročių formavimas, pagalba ruošiant pamokas);

35.2. neformaliojo švietimo, socialinės reabilitacijos, integracijos, prevencijos ir kitų programų negalią turintiems vaikams organizavimą ir vykdymą;

35.3. informavimo, konsultavimo, tarpininkavimo paslaugas;

35.4. nemokamo įstaigą lankančių vaikų maitinimo organizavimą;

35.5. vaikų laisvalaikio užimtumo organizavimą;

35.6. nuolatinių ryšių su savo veiklos teritorijoje veikiančiomis mokyklomis, policija, nevyriausybinėmis organizacijomis, kitomis socialinių paslaugų įstaigomis, savivaldybės ir gyvenamosios vietos bendruomenėmis, religinėmis bendruomenėmis, bendrijomis ir su vaiko teisių apsauga susijusiomis bei pagalbą vaikams, šeimai teikiančiomis institucijomis ir įstaigomis kitomis įstaigomis ir organizacijomis (pvz., sveikatos priežiūros) – plėtojimą ir palaikymą;

36. Įstaiga gali vykdyti šią papildomą veiklą:

36.1. teikti vaikų užimtumo vasarą paslaugas;

36.2. organizuoti savanorišką veiklą;

36.3. pagal kompetenciją įgyvendinti vaiko minimalios priežiūros priemones, numatytas Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme;

37. vienas vaikas gali lankyti tik vieną savivaldybės finansuojamą akredituotą VDC.

38. vienas darbuotojas turi dirbti su ne didesne kaip 15 asmenų grupe, du darbuotojai – su ne didesne kaip 25 asmenų grupe. Paslaugą turi gauti ne mažiau kaip 10 gavėjų.

39. bent vienas įstaigos darbuotojas turi turėti Socialinių paslaugų įstatyme 20 straipsnio 6 dalyje nurodytą išsilavinimą ir dirbti ne mažiau kaip 0,25 etato.

40. paslaugų gavėjas – vaikas, kuris reguliariai lankosi vaikų dienos centre ir kuriam teikiamos dienos socialinės priežiūros paslaugos ne trumpiau kaip 4 val. per dieną ir 3 dienas per savaitę;

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

41. Aprašas gali būti keičiamas, pildomas ir pripažįstamas netekusiu galios Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

42. Savivaldybė informaciją apie įstaigas, teikiančias akredituotą socialinę priežiūrą (pagal paslaugas), skelbia savo interneto svetainėje per mėnesį po socialinės paslaugos akreditavimo.

 

________________________________

part_4585bf4a29af4a80aa7316ca782232f1_end


 

Pagėgių savivaldybės socialinės

priežiūros akreditavimo ir

paslaugų kokybės kontrolės

 tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

 

DEKLARACIJA

 

___________

(data)

 

Aš, _________________________________________________ , veikiantis (-i)

(vardas ir pavardė)

 

pareiškėjo ___________________________________________________ vardu, patvirtinu, kad:

(pareiškėjo pavadinimas)

 

1. Pareiškėjas nėra sudaręs taikos sutarties su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklos.

2. Pareiškėjas prašyme ar jo prieduose nepateikė klaidinančios arba melagingos informacijos.

3. Pareiškėjas per pastaruosius trejus metus iki prašymo pateikimo savivaldybės administracijai dienos nebandė gauti konfidencialios informacijos ir (ar) daryti įtaką savivaldybės administracijos valstybės tarnautojams ir (ar) darbuotojams, komisijų nariams.

 

Man yra žinoma, kad, šioje deklaracijoje nurodžius klaidinančią ar melagingą informaciją, teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą gali būti sustabdyta ar panaikinta.

 

Patvirtinu, kad:

 

1Kartu su prašymu pateikti dokumentai, dokumentų užsienio kalba vertimai yra tikri.

2.    Įstaiga, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, atitinka socialinės priežiūros teikimo reikalavimus, nustatytus Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimuose ir rekomendacijose, patvirtintose Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“, ir (ar) Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“.

 

 

 

_____________________________ _______________ _______________________

(pareiškėjo vadovo ar jo (parašas)                (vardas ir pavardė) 

įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

 

 

part_12aa245138b6445d90c57800dc245e94_end


 

Pagėgių savivaldybės socialinės

priežiūros akreditavimo ir

paslaugų kokybės kontrolės

tvarkos aprašo

2 priedas

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ GAVĖJO

APKLAUSOS ANKETA

 

Gerb. Paslaugų gavėjau, kviečiame dalyvauti apklausoje apie akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę. Apibendrinti rezultatai bus panaudoti tobulinant teikiamų socialinių paslaugų kokybę Pagėgių savivaldybėje. Dėkojame už skirtą laiką - visi atsakymai mums labai svarbūs.

 

1. Pažymėkite lentelėje( pabraukiant), kokias socialinės priežiūros paslaugas gavote/gaunate 202.... metais, ir įvertinkite jų kokybę?

 

Pabraukite gautą/gaunamą paslaugą

Įvertinkite paslaugos kokybę balais nuo 1 iki 10

(10 - aukščiausias įvertinimas)

Įrašykite paslaugas teikiančią įstaigą

Vaikų dienos socialinė priežiūra

 

 

Pagalba į namus

 

 

Soc. įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas

 

 

Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose

 

 

Laikinas apnakvindinimas

 

 

Intensyvi krizių įveikimo pagalba

 

 

Psichosocialinė pagalba

 

 

Apgyvendinimas nakvynės namuose

 

 

Laikinas atokvėpis( socialinė priežiūra)

 

 

Pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams ir šeimynų dalyviams bei besirengiantiems jais tapti

 

 

Apgyvendinimas apsaugotame būste

 

 

Palydėjimo paslauga jaunuoliams

Kitos (įrašykite)

.............................................................................

 

 

 

 

 

2. Ar tokios paslaugos tikėjotės? (apibraukite tinkantį variantą)

o    taip

o    ne

3. Jei atsakėte „ne“, nurodykite paslaugos trūkumus? (pvz., teko laukti paslaugos (nurodykite kiek), netenkino darbuotojo kompetencija, paslaugos laikas, neaiškiai atsakė į klausimus, trūko informacijos (nurodykite kokios) ir pan.)

 

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

4. Pateikite pasiūlymus, ką reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinių paslaugų kokybės?

 

..................................................................................................................................................    

AČIŪ

part_146c6b3559684780abc1f0342c4e45f9_end


 

Pagėgių savivaldybės socialinės

priežiūros akreditavimo ir

paslaugų kokybės kontrolės

 tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ

KOKYBĖS VERTINIMO AKTAS

 

 

Įstaigos pavadinimas _____________________________________________________________

 

Patikros rūšis (planinė/neplaninė)____________________________________________________

 

Eil.

Nr.

Vertinimo kriterijus

Vertinimo turinys

Atitiktis rekomendacijoms:

taip / ne / iš dalies / netaikoma

Pastabos /

rekomendacijos

1.

Paslaugos gavėjai

Paslaugų gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugų gavėjų skaičių

 

 

 

 

Formuojamos paslaugų gavėjų asmens bylos teisės aktų nustatyta tvarka, segama visa informacija, susijusi su teikiama paslauga

 

 

 

 

Vertinamas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis

 

 

2.

Paslaugų teikimas

Patvirtintas įstaigos metinis veiklos planas ir teikiamų paslaugų sąrašas

 

 

 

 

Nustatytos vidaus tvarkos taisyklės, patvirtintas paslaugų teikimo tvarkos aprašas (-ai), su jais supažindinti darbuotojai

 

 

 

 

Paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą

 

 

 

 

Pildomas įstaigą lankančių asmenų registracijos žurnalas

 

 

 

 

Vykdoma vidinė kontrolė

 

 

 

 

Informacija įvedama į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą SPIS

 

 

 

 

Sudaromos paslaugų teikimo sutartys tarp paslaugų gavėjo ir įstaigos

 

 

3.

Teikiantis paslaugas personalas

Patvirtinti darbuotojų pareigybių aprašymai, sudaromos darbo sutartys, patvirtintos darbų saugos instrukcijos, sudaromi darbuotojų darbo grafikai, darbuotojų išsilavinimas, profesinė kompetencija ir darbo krūvis atitinka reikalavimus ar rekomendacijas

 

 

 

 

Darbuotojams sudaryta galimybė tobulinti kvalifikaciją

 

 

 

 

Darbuotojai turi pažymas iš Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro, kad nėra teisti už nusikaltimus*

 

 

 

 

Organizuojami darbuotojų pasitarimai paslaugų teikimo klausimais, dalijamasi patirtimi tarpusavyje ir su kitomis įstaigomis, tobulinama kvalifikacija

 

 

4.

Paslaugų teikimo vieta

Patalpos tvarkingos, pritaikytos asmenims su negalia, atitinka priešgaisrinės saugos, darbo saugos ir higienos reikalavimus

 

 

 

 

Įstaiga turi ne mažiau nei 2 patalpas*

 

 

5.

Paslaugų viešinimas

Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, spaudoje, socialiniuose tinkluose, renginiuose, informacinėse lentose ir pan.)

 

 

6.

Bendradarbiavimas

Paslaugos teikimas derinamas su kitomis pagalbos formomis, teikiant paslaugas bendradarbiaujama su socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros ir kitomis įstaigomis, bendruomene, seniūnijomis ir pan.,

 

 

7.

Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas

Paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo.

 

 

* Taikoma teikiant vaikų dienos socialinę priežiūrą

 

Tikrinti dokumentai: ________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Išvados:

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

Vertinimą atliko:

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                (parašas) (vardas, pavardė)

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                (parašas) (vardas, pavardė)

 

 

Įstaiga įvykdė/neįvykdė rekomendacijas.

 

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                (parašas) (vardas, pavardė)

 

___________________ _________________ ____________________________

 

(pareigos)                                                (parašas) (vardas, pavardė)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pakartotinio patikrinimo data _____________

 

part_948e897f7e26453ab7d84ab63591ff05_end