VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS

TARYBA

 

 

SPRENDIMAS

DĖL TARYBOS 2017-12-20 SPRENDIMO NR. 1-1312 „DĖL VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS TERITORIJOS SUSKIRSTYMO Į ZONAS PAGAL NUSTATYTUS AUTOMOBILIŲ STOVĖJIMO VIETŲ SKAIČIAUS KOEFICIENTUS SCHEMOS, KOMPENSAVIMO UŽ PAPILDOMAI ĮRENGTAS AUTOMOBILIŲ STOVĖJIMO VIETAS TVARKOS APRAŠO IR SUTARTIES FORMOS TVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2022 m. gegužės 18 d. Nr. 1-1454

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“, patvirtinto Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. gruodžio 2 įsakymu Nr. D1-933 „Dėl statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ patvirtinimo“, 112.1.2 papunkčiu, Vilniaus miesto savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a:

1.  Pakeisti Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2017 m. gruodžio 20 d. sprendimu Nr. 1-1312 „Dėl Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos suskirstymo į zonas pagal nustatytus automobilių stovėjimo vietų skaičiaus koeficientus schemos, Kompensavimo už papildomai įrengtas automobilių stovėjimo vietas tvarkos aprašo ir sutarties formos tvirtinimo“ patvirtintą Kompensavimo už neįrengtas automobilių stovėjimo vietas tvarkos aprašą:

1.1. papildyti nauju 8 punktu ir jį išdėstyti taip:

8. Iki 30 proc. privalomų įrengti automobilių stovėjimo vietų gali būti įrengiama už sklypo ribų gatvių raudonųjų linijų ribose, išskyrus vietas specialiajam transportui ir žmonėms su negalia, laikantis statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ reikalavimų, šia nurodyta tvarka:

8.1. statytojas norėdamas pasinaudoti šiame punkte numatyta teise, kreipdamasis į Vilniaus miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos (toliau – Administracija) atsakingą padalinį dėl planavimo sąlygų teritorijų planavimo dokumentams rengti arba specialiųjų architektūros reikalavimų (kai teritorijų planavimo dokumentas nėra rengiamas) išdavimo ar jų pakeitimo, teikia prašymą dėl automobilių stovėjimo vietų įrengimo už sklypo ribų gatvių raudonųjų linijų ribose;

8.2. šios automobilių stovėjimo vietos gali būti įrengiamos gatvių raudonųjų linijų ribose tuo atveju, kai Administracijos atsakingi padaliniai išduodami ar keisdami planavimo sąlygas teritorijų planavimo dokumentams rengti arba specialiuosius architektūros reikalavimus (kai teritorijų planavimo dokumentas nėra rengiamas) minėtose sąlygose ir (ar) reikalavimuose įtvirtina teisę iki 30 proc. privalomų automobilių stovėjimo vietų įrengti už sklypo ribos esančios gatvės (gatvių) raudonųjų linijų ribose; 

8.3. statytojas įsipareigoja savo jėgomis ir lėšomis parengti projektinę dokumentaciją, suderinti ją su Administracija, savo lėšomis įrengti automobilių stovėjimo vietas už jų valdomo sklypo ribų gatvių raudonųjų linijų ribose;

8.4. statytojas turi teisę kreiptis į Administracijos atsakingą padalinį dėl projektinių pasiūlymų, kuriuose nurodoma, kur siūloma įrengti konkrečias automobilių stovėjimo vietas gatvių raudonųjų linijų ribose, įvertinimo;

8.5. statytojas pagal suderintą projektinę dokumentaciją savo lėšomis įrengęs automobilių stovėjimo vietas už jų valdomo sklypo ribų gatvių raudonųjų linijų ribose privalo jas neatlygintinai perduoti Vilniaus miesto savivaldybės administracijai pasirašant Turto perdavimo–priėmimo aktą prieš statinio ar statinių grupės, kurioms reikalingos šios automobilių stovėjimo vietos, statybos užbaigimą, bet ne vėliau kaip per 1 mėnesį nuo automobilių stovėjimo vietų statybos užbaigimo. Šių automobilių stovėjimo vietų įrengimas statytojo lėšomis ir perdavimas Administracijos nuosavybėn nesuteikia statytojui teisės neatlygintinai naudotis šiomis automobilių stovėjimo vietomis, šios automobilių stovėjimo vietos yra bendrojo naudojimo automobilių stovėjimo vietos ir statytojas gali naudotis jomis bendra tvarka, sumokėjęs aikštelę eksploatuojančiai organizacijai už automobilių stovėjimą, jei tokie mokesčiai ar rinkliavos už tokią automobilių stovėjimo vietą (-as) taikomi.“;

1.2. buvusius 8–23 punktus laikyti atitinkamai 9–24 punktais;

1.3. išdėstyti 13 punktą taip:

13. Administracijos atsakingi padaliniai, išduodami planavimo sąlygas teritorijų planavimo dokumentams rengti ir specialiuosius architektūros reikalavimus, nurodo Tarybos sprendimą, kuriuo buvo patvirtintas šis Aprašas.“;

1.4. išdėstyti 14 punktą taip:

14. Statytojas, pageidaujantis, kad projektuojant naują statinį, rekonstruojant ar remontuojant esamą statinį, keičiant statinio ar jo dalies paskirtį būtų papildomai mažinamas minimalus galimų automobilių stovėjimo vietų skaičius, turi su Administracija sudaryti sutartį pagal Tarybos sprendimu patvirtintą sutarties formą iki statybą leidžiančio dokumento išdavimo.“;

1.5. išdėstyti 19 punktą taip:

19. Kompensacija už neįrengtas automobilių stovėjimo vietas kaupiama ir apskaitoma atskiroje Administracijos Finansų ir ekonomikos skyriaus Mokesčių poskyrio sąskaitoje. Iš šios sąskaitos surinktos lėšos pervedamos į Savivaldybės biudžetą iki planuojamų metų sausio 10 dienos. Kompensacijos lėšų panaudojimas planuojamas ir apskaitomas Savivaldybės biudžete.”;

1.6. išdėstyti 22 punktą taip:

22. Atsižvelgdamas į kiekvienais metais Savivaldybės biudžete planuojamas panaudoti kompensacijos lėšas, Administracijos Infrastruktūros skyrius sudaro objektų, kuriems įrengti šios lėšos bus naudojamos, sąrašą, kurį tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius. Sąrašo projektas derinamas su Tarybos Paslaugų bei miesto ūkio ir Ekonomikos ir finansų komitetais.“;

1.7. išdėstyti 24 punktą taip:

24. Administracijos Finansų ir ekonomikos skyriaus Mokesčių poskyris ne rečiau kaip kartą per ketvirtį teikia Infrastruktūros skyriui informaciją apie surinktas kompensacijas už neįrengtas automobilių stovėjimo vietas.“

2. Pavesti Eismo organizavimo skyriui kontroliuoti, kaip vykdomas šis sprendimas.

 

 

 

Meras                                                                                                                 Remigijus Šimašius