Suvestinė redakcija nuo 2023-02-25

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2016-04-04, i. k. 2016-07353

 

Nauja redakcija nuo 2019-06-28:

Nr. 4-396, 2019-06-27, paskelbta TAR 2019-06-27, i. k. 2019-10361

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS EKONOMIKOS IR INOVACIJŲ MINISTRAS

 

įsakymas

DĖL RIZIKOS KAPITALO PRIEMONĖS „KO-INVESTICINIS FONDAS“ schemos patvirtinimo

 

2016 m. balandžio 4 d. Nr. 4-265

Vilnius

 

 

T v i r t i n u  Rizikos kapitalo priemonės „Ko-investicinis fondas“ schemą (pridedama).

 

 

 

Ūkio ministras                                                                                                                 Evaldas Gustas

 


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2016 m. balandžio 4 d. įsakymu Nr. 4-265

(Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2023 m. vasario 24 d. įsakymo Nr. 4-104

redakcija)

 

RIZIKOS KAPITALO PRIEMONĖS „KO-INVESTICINIS FONDAS“ SCHEMA

 

Eil.

Nr.

Pagrindiniai elementai

Paaiškinimas

1.

Teisinis pagrindas

 

2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai su visais pakeitimais.

2014 m. birželio 17 d. Komisijos reglamentas (ES) Nr. 651/2014, kuriuo tam tikrų kategorijų pagalba skelbiama suderinama su vidaus rinka taikant Sutarties 107 ir 108 straipsnius, su visais pakeitimais.

2009 m. balandžio 7 d. finansavimo sutartis Nr. 11K-015/8-175, sudaryta tarp Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos (toliau – Ministerija), Lietuvos Respublikos finansų ministerijos ir uždarosios akcinės bendrovės „Investicijų ir verslo garantijos“ (toliau – INVEGA) (toliau – Sutartis).

2.

Rizikos kapitalo priemonei „Ko-investicinis fondas“ skirta finansavimo suma

15 000 000 (penkiolika milijonų) eurų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų ir į kontroliuojantįjį fondą „INVEGOS fondas“ (toliau – INVEGOS fondas) grįžusių ir (ar) grįšiančių finansų inžinerijos priemonių lėšų (be valdymo išlaidų INVEGOS fondo valdytojui).

3.

Schemos galiojimo trukmė

Rizikos kapitalo investicijos pagal šią schemą bus atliekamos Reglamento (ES) Nr. 651/2014 ir Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 taikymo laikotarpiu.

4.

Vartojamos sąvokos

Technologinės ekoinovacijos – tai naujų ar ženkliai pagerintų gaminių ir (arba) paslaugų, naujų ar ženkliai pagerintų technologinių procesų (susijusių su įrenginių, technologijų keitimu), kuriuos įdiegus mažėja neigiamas ūkinės veiklos poveikis aplinkai bei skatinama pramonės simbiozė ir užtikrinamas tęstinis aplinkos apsaugos efektas, diegimas ir (ar) kūrimas įmonėje. Technologinės ekoinovacijos apima racionalių išteklių naudojimo ir taršos prevencijos metodus (technologinio proceso modernizavimą (optimizavimą), siekiant sumažinti neigiamą poveikį aplinkai ir (ar) tausoti gamtos išteklius, beatliekę gamybą, pakartotinį atliekų naudojimą ir (ar) perdirbimą, perteklinės šilumos panaudojimą (rekuperavimas, regeneravimas, srautų atskyrimas). Gaminių ir (arba) paslaugų ar technologinių procesų pagerinimas suprantamas kaip patobulinimas, kuris leidžia sumažinti neigiamą poveikį aplinkai dėl oro taršos, nuotekų taršos ir atliekų susidarymo arba šio poveikio išvengti.

Kitos šioje schemoje vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Reglamente (ES) Nr. 651/2014, Reglamente (ES) Nr. 1407/2013 ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. sausio 6 d. nutarime Nr. 5 „Dėl Sostinės regiono ir Vidurio ir vakarų Lietuvos regiono sudarymo“.

5.

Finansų tarpininko atrinkimas ir sąlygos

 

Ministerija kartu su Finansų ministerija Sutartimi INVEGĄ paskyrė INVEGOS fondo valdytoja, o INVEGOS fondo esamoms ir naujoms priemonėms įgyvendinti skyrė Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų ir dalį grįžusių ir (ar) grįšiančių lėšų.

INVEGA iš INVEGOS fondo finansuojamą rizikos kapitalo priemonę „Ko-investicinis fondas“ (toliau – Priemonė) įgyvendina kartu su specialiai rizikos kapitalo fondams valdyti ir jiems efektyviai įgyvendinti įsteigta INVEGOS patronuojamąja įmone, kurios teisinė forma – uždaroji akcinė bendrovė, o vienintelė akcininkė – INVEGA.

Priemonę valdo INVEGA kartu su INVEGOS patronuojamąja įmone. Priemonė yra įgyvendinama per INVEGOS patronuojamosios įmonės įkurtą komanditinę ūkinę bendriją (toliau – Fondas), kurios tikroji narė yra INVEGOS patronuojamoji įmonė (toliau – Fondo valdytojas), o narė komanditorė – INVEGA. Fondas yra laikomas viešuoju investuotoju. Fondas yra sudarytas iš kelių subfondų, kurie skirti rizikos kapitalo priemonėms, turinčioms tam tikras investavimo strategijas, įgyvendinti. Siekiant atskirti Priemonės investavimo strategiją, Fonde papildomai yra išskirtas specialiai Priemonei įgyvendinti skirtas subfondas (toliau – Subfondas). Fondo valdytojas atrinks privačius ir iš dalies privačius investuotojus – ne valstybės lėšomis ar iš dalies valstybės lėšomis finansuojamus reguliuojamus (licencijuotus ir finansų rinkų priežiūros institucijų prižiūrimus) bei nereguliuojamus rizikos ir privataus kapitalo fondus, kurie teikia finansavimą įmonėms, taip pat ne valstybės lėšomis ar iš dalies valstybės lėšomis finansuojamus alternatyvaus finansavimo fondus ir kitus kolektyvinio investavimo subjektus, verslo angelus (toliau – privatūs investuotojai), kurie kartu su Subfondu investuos į įmonių kapitalą. 

6.

Subfondo dydis

Priemonei skirta finansavimo suma, nurodyta šios schemos 2 punkte.

7.

Remiami subjektai

 

Investicijos, įskaitant paskesnes investicijas, bus atliekamos:

7.1. į labai mažas įmones arba mažas įmones, kurios atitinka labai mažos įmonės arba mažos įmonės statusą pagal Lietuvos Respublikos smulkiojo ir vidutinio verslo plėtros įstatymo (toliau – SVV įstatymas) nuostatas ir Reglamento (ES) Nr. 651/2014 22 straipsnio 2 dalyje nustatytus reikalavimus (toliau – labai maža įmonė ar maža įmonė, kuriai taikomi Reglamento (ES) Nr. 651/2014 reikalavimai);

7.2. į labai mažas įmones, mažas įmones arba vidutines įmones, kurios atitinka labai mažos įmonės, mažos įmonės arba vidutinės įmonės statusą pagal SVV įstatymo nuostatas ir kurioms taikomi Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 reikalavimai (toliau – labai maža įmonė, maža įmonė ar vidutinė įmonė, kuriai taikomi Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 reikalavimai);

7.3. vienodomis sąlygomis tarp Subfondo ir privačių investuotojų (toliau – vienodos sąlygos) į labai mažas įmones, mažas įmones arba vidutines įmones, kurios atitinka labai mažos įmonės, mažos įmonės arba vidutinės įmonės statusą pagal SVV įstatymą, o investicija į tokią įmonę nelaikoma valstybės pagalba (toliau – labai maža įmonė, maža įmonė ar vidutinė įmonė, kuriai neteikiama valstybės pagalba) (toliau kartu – galutiniai naudos gavėjai).

 

Ne mažiau kaip 4 000 000 (keturi milijonai) eurų Subfondo investicijų nominaliosios vertės turės būti investuota į labai mažas įmones ar mažas įmones, kurioms taikomi Reglamento (ES) Nr. 651/2014 reikalavimai, ir (ar) labai mažas įmones, mažas įmones ar vidutines įmones, kurioms taikomi Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 reikalavimai, jeigu šios įmonės kuria, yra įsidiegusios ir (ar) ketina įsidiegti technologines ekoinovacijas.

8.

Netinkamos investicijos

Netinkamomis investicijomis iš Subfondo bus laikomos investicijos:

8.1. nurodytos Reglamento (ES) Nr. 651/2014 1 straipsnio
2–5 dalyse (taikoma tik
labai mažai įmonei ar mažai įmonei, kuriai taikomi Reglamento (ES) Nr. 651/2014  reikalavimai);

8.2. į įmones, veikiančias Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 1 straipsnio 1 dalyje išvardytuose sektoriuose (taikoma tik labai mažai įmonei, mažai įmonei ar vidutinei įmonei, kuriai nustatyti Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 reikalavimai);

8.3. į įmones, kurioms galėtų būti ir (arba) yra taikoma Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 4 straipsnio 3 dalies a punkte nurodyta kolektyvinė nemokumo procedūra (taikoma tik labai mažai įmonei, mažai įmonei ar vidutinei įmonei, kuriai taikomi Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 reikalavimai);

8.4. į įmones, užsiimančias tabako, distiliuotų alkoholinių gėrimų ir susijusių produktų gamyba bei prekyba;

8.5. į įmones, užsiimančias ginklų ir šaudmenų mažmenine prekyba;

8.6. į įmones, užsiimančias azartinių lošimų organizavimu;

8.7. į įmones, kurios veikia informacinių technologijų sektoriuje ir užsiima elektroninių duomenų programų ar sprendimų tyrimu, kūrimu ar techniniu pritaikymu, jeigu šių programų naudojimu ar sprendimų taikymu siekiama konkrečiai remti veiklą, susijusią su tabako, distiliuotų alkoholinių gėrimų ir susijusių produktų gamyba bei prekyba, bet kokios rūšies ginklų ir šaudmenų mažmenine prekyba, taip pat remti internetinius azartinius žaidimus ir internetinį kazino, pornografiją ir sudaryti sąlygas nelegaliai pasinaudoti elektroninių duomenų perdavimo tinklais, atsisiųsti elektroninių duomenų;

8.8. į įmones, kurių naudos gavėjams, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo 2 straipsnio 14 dalyje, arba fiziniams ir juridiniams asmenims, kurių naudai bus naudojamos investicijos, yra taikomos sankcijos (bet kokios prekybinės, ekonominės ar finansinės sankcijos, embargas ar kitos ribojančios priemonės), kurias nustato, taiko ar administruoja Jungtinių Tautų Saugumo Taryba, Europos Sąjunga, Lietuvos Respublika, Jungtinių Amerikos Valstijų Vyriausybė (įskaitant Jungtinių Amerikos Valstijų Iždo departamento Užsienio lėšų kontrolės biurą (angl. The Office of Foreign Assets Control of the U.S. Department of the Treasury), Jungtinė Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos Karalystė.

9.

Remiama veikla

Investicijos atliekamos nuosavo kapitalo arba kvazinuosavo kapitalo forma.

10.

Finansavimo dydis vienai įmonei

Bendra investicijų iš Subfondo, įskaitant paskesnes investicijas, į vieną labai mažą įmonę ar mažą įmonę, kuriai taikomi Reglamento (ES) Nr. 651/2014 reikalavimai, suma neturi viršyti Reglamento (ES) Nr. 651/2014 22 straipsnio 3 dalies c punkte ir 5 dalyje nustatytos sumos, atsižvelgiant į Reglamento (ES) Nr. 651/2014 8 straipsnį.

Investicijų iš Subfondo, įskaitant paskesnes investicijas, į vieną labai mažą įmonę, mažą įmonę ar vidutinę įmonę, kuriai taikomi Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 reikalavimai, suma negali viršyti Reglamente (ES) Nr. 1407/2013 numatyto galimos suteikti de minimis pagalbos dydžio. Subfondo investicijos į atitinkamą įmonę dydis negali viršyti 200 000 (dviejų šimtų tūkstančių) eurų per 3 metų laikotarpį, o atitinkamos įmonės, vykdančios ar ketinančios vykdyti krovinių vežimo keliais veiklą samdos pagrindais arba už atlygį, atveju negali viršyti 100 000 (šimto tūkstančių) eurų per 3 metų laikotarpį.

Visi tos pačios labai mažos įmonės, mažos įmonės ar vidutinės įmonės, kuriai taikomi Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 reikalavimai, kontroliuojami subjektai, atitinkantys bent vienos rūšies tarpusavio santykius, nustatytus Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 2 straipsnio 2 dalyje, laikomi viena įmone.

Atliekant investicijas į labai mažas įmones, mažas įmones ar vidutines įmones, kurioms taikomi Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 reikalavimai, vadovaujamasi Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 3 straipsnio 7–9 dalių nuostatomis.

Bendra investicijų iš Subfondo, įskaitant paskesnes investicijas, į galutinį naudos gavėją suma negali viršyti 1 600 000 (vieno milijono šešių šimtų tūkstančių) eurų.

11.

Investavimas į įmones

Investicijų iniciatoriai bus Fondo valdytojo atrinkti privatūs investuotojai, kurie kreipsis į Fondo valdytoją dėl investavimo į jų pasirinktus galutinius naudos gavėjus ir vėliau šias investicijas bendrai valdys savo ir Subfondo naudai pagal sudarytą investuotojų sutartį.

 

Fondo valdytojas įvertins privataus investuotojo pasiūlymą investuoti į galutinį naudos gavėją ir priims sprendimą dėl investavimo (investicijos kofinansavimo).

12.

Privataus investuotojo dalyvavimas Subfondo veikloje

Jei investuojama į labai mažą įmonę ar mažą įmonę, kuriai taikomi Reglamento (ES) Nr. 651/2014 reikalavimai, ar į labai mažą įmonę, mažą įmonę ar vidutinę įmonę, kuriai taikomi Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 reikalavimai, registruotą Vilniaus mieste, Kauno mieste ar Klaipėdos mieste, privatus investuotojas į konkrečią investiciją turės pritraukti ne mažiau nei 30 proc. papildomų lėšų. Jei investuojama į labai mažą įmonę ar mažą įmonę, kuriai taikomi Reglamento (ES) Nr. 651/2014 reikalavimai, ar į labai mažą įmonę, mažą įmonę ar vidutinę įmonę, kuriai taikomi Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 reikalavimai, registruotą ne Vilniaus mieste, Kauno mieste ar Klaipėdos mieste, privatus investuotojas į konkrečią investiciją turės pritraukti ne mažiau nei 20 proc. papildomų lėšų.  

 

Kai investuojama į labai mažą įmonę, mažą įmonę ar vidutinę įmonę, kuriai neteikiama valstybės pagalba, Subfondo lėšų dalis negali viršyti 50 proc. konkrečios investicijos.

13.

Pelno iš vienos investicijos pasiskirstymas

13.1. Investuojant į labai mažą įmonę ar mažą įmonę, kuriai taikomi Reglamento (ES) Nr. 651/2014 reikalavimai, ar į labai mažą įmonę, mažą įmonę ar vidutinę įmonę, kuriai taikomi Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 reikalavimai (toliau kartu – įmonė), pelnas paskirstomas taip:

13.1.1. pirmiausia Subfondas ir privatūs investuotojai atgauna savo investuotas sumas;

13.1.2. jeigu įmonė iki Subfondo pradinės rizikos finansų investicijos ar per 12 mėn. laikotarpį po Subfondo pradinės rizikos finansų investicijos atlikimo į ją dienos nėra pritraukusi papildomai lėšų (viešo ar kitu akcijų platinimo investuotojams būdu) ir nėra įtraukta į alternatyviąją rinką „First North“ Lietuvos Respublikoje, ir pelno iš investicijos suma investicijos realizavimo momentu yra lygi arba viršija 6 proc. metinių sudėtinių palūkanų, Subfondas už kiekvienus investavimo metus gauna 6 proc. savo investuotos sumos metinių sudėtinių palūkanų;

13.1.3. jeigu įmonė iki Subfondo pradinės rizikos finansų investicijos ar per 12 mėn. laikotarpį po Subfondo pradinės rizikos finansų investicijos atlikimo į ją dienos yra pritraukusi papildomai lėšų (viešo ar kitu akcijų platinimo investuotojams būdu) ir yra įtraukta į alternatyviąją rinką „First North“ Lietuvos Respublikoje, ir pelno iš investicijos suma investicijos realizavimo momentu yra lygi arba viršija 4 proc. metinių sudėtinių palūkanų, Subfondas už kiekvienus investavimo metus gauna 4 proc. savo investuotos sumos metinių sudėtinių palūkanų;

13.1.4. šios schemos 13.1.2 ir 13.1.3 papunkčiuose nustatyta metinė pelno dalis yra didžiausias Subfondui, kaip viešajam investuotojui, skiriamas grąžos dydis;

13.1.5. pelno dalis, likusi paskirsčius Subfondui šios schemos 13.1.2 ar 13.1.3 papunktyje nustatytą pelno dalį, atitenka privatiems investuotojams;

13.1.6. jei pelno iš investicijos suma neviršija šios schemos 13.1.2 ar 13.1.3 papunktyje nustatytos pelno sumos, pelnas paskirstomas privatiems investuotojams ir Subfondui proporcingai investuotoms sumoms.

13.2. Investuojant į labai mažas įmones, mažas įmones ar vidutines įmones, kurioms neteikiama valstybės pagalba, pelnas Subfondui ir privatiems investuotojams paskirstomas proporcingai pagal jų investuotas sumas.

14.

Valstybės pagalbos sumavimas

Subfondo investicijoms į labai mažas įmones ar mažas įmones, kurioms taikomi Reglamento (ES) Nr. 651/2014 reikalavimai, yra taikomos Reglamento (ES) Nr. 651/2014 8 straipsnio nuostatos.

 

Subfondo investicijoms į labai mažas įmones, mažas įmones ar vidutines įmones, kurioms taikomi Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 reikalavimai, yra taikomos Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 5 straipsnio nuostatos.

15.

Stebėsena

Fondo valdytojas turės užtikrinti, kad investicijos į labai mažas įmones ar mažas įmones, kurioms taikomi Reglamento (ES) Nr. 651/2014 reikalavimai, atitiktų Reglamento (ES) Nr. 651/2014 nuostatas, investicijos į labai mažas įmones, mažas įmones ar vidutines įmones, kurioms taikomi Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 reikalavimai, atitiktų Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 nuostatas; taip pat kad labai mažos įmonės, mažos įmonės ir vidutinės įmonės atitiktų šios schemos nuostatas. Fondo valdytojas taip pat bus atsakingas už suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registravimą Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registre, kurio nuostatai patvirtinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. sausio 19 d. nutarimu Nr. 35 „Dėl Suteiktos valstybės pagalbos ir nereikšmingos (de minimis) pagalbos registro nuostatų patvirtinimo“.

 

Investicijos į labai mažas įmones, mažas įmones ar vidutines įmones, kurioms neteikiama valstybės pagalba, atliekamos vienodomis sąlygomis su privačiais investuotojais. Fondo valdytojas yra įpareigotas užtikrinti, kad investicijos į labai mažas įmones, mažas įmones ar vidutines įmones, kurioms neteikiama valstybės pagalba, atitiktų rinkos ekonomikos sąlygas, o Fondo valdytojas atitiktų visus rinkos ekonomikos veiklos vykdytojui keliamus reikalavimus, kaip tai apibrėžta 2016 m. liepos 19 d. Komisijos pranešime Nr. 2016/C 262/01 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 straipsnio 1 dalyje vartojamos valstybės pagalbos sąvokos.

16.

Investavimo teritorija

Subfondas galės investuoti į galutinius naudos gavėjus, pradinės rizikos finansų investicijos mokėjimų metu registruotus Lietuvos Respublikoje, vėliau – bet kurioje Europos ekonominės erdvės valstybėje arba Šveicarijos Konfederacijoje,  kurie vienus metus po pradinės rizikos finansų investicijos pirmo mokėjimo pervedimo teiks naudą Lietuvos Respublikai.

Nauda Lietuvos Respublikai teikiama, kai daugiau nei 50 proc. darbo vietų sukuriama (išlaikoma) arba daugiau nei 50 proc. metinių pajamų gaunama, arba daugiau nei 50 proc. mokesčių sumokama Lietuvos Respublikoje.

17.

Skaidrumo reikalavimai

Vadovaujantis Reglamento (ES) Nr. 651/2014 9 straipsnio nuostatomis, informaciją apie suteiktą pagalbą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo pagalbos suteikimo dienos būtina paskelbti Europos Komisijos valstybės pagalbos skaidrumo viešos paieškos svetainėje https://webgate.ec.europa.eu/competition/transparency/public?lang=en.

18.

Informacijos ir dokumentų saugojimas

18.1. INVEGA, INVEGOS patronuojamoji įmonė ir Subfondas užtikrina su Priemonės įgyvendinimu ir investicijomis susijusių dokumentų saugojimą, vadovaudamiesi Reglamento (ES) Nr. 651/2014 12 straipsnio nuostatomis ir Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 6 straipsnio nuostatomis.

18.2. Asmens duomenų valdytoja INVEGA, juridinio asmens kodas 110084026, buveinės adresas – Konstitucijos pr. 7, 09308 Vilnius, tel.  (8  5) 210 7510, el. paštas [email protected], bei INVEGOS patronuojamoji įmonė – UAB „Kofinansavimas“, juridinio asmens kodas 304295647, buveinės adresas – Konstitucijos pr. 7, 09308 Vilnius, el. paštas [email protected] (duomenų apsaugos pareigūno el. paštas [email protected]), tvarko su Priemonės įgyvendinimu susijusius asmens duomenis.

18.3. Įgyvendinant Priemonę, tvarkomi šie asmens duomenys:

18.3.1. galutinio naudos gavėjo pateikti komandos narių asmens duomenys: komandos nario vardas, pavardė, gyvenimo aprašyme  (CV) nurodyti asmens duomenys, aktualūs Priemonės įgyvendinimui ir komandos narių vertinimui;

18.3.2. tais atvejais, kai į Subfondą įtraukiamos privataus investuotojo (fizinio asmens) lėšos, tvarkomi privataus investuotojo (fizinio asmens) INVEGOS patronuojamajai įmonei pateikti privataus investuotojo (fizinio asmens) duomenys: privataus investuotojo vardas, pavardė, asmens kodas, pilietybė, gyvenamosios vietos adresas, telefono ryšio numeris, el. pašto adresas, informacija apie su investicija susijusias turimas profesines žinias ir patirtį, pareigas, planuojamos investicijos sumą.

18.4. Asmens duomenys, nurodyti šios schemos 18.3.1 ir 18.3.2 papunkčiuose, tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) 6 straipsnio 1 dalies c punktu ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu. Asmens duomenys INVEGOJE tvarkomi vadovaujantis INVEGOS generalinio direktoriaus patvirtintomis Asmens duomenų tvarkymo INVEGOJE taisyklėmis. Informacija apie asmens duomenų tvarkymą pateikiama INVEGOS interneto svetainėje www.invega.lt, skiltyje „Asmens duomenų apsauga“. Asmens duomenys INVEGOS patronuojamojoje įmonėje tvarkomi vadovaujantis INVEGOS patronuojamosios įmonės direktoriaus patvirtintomis UAB „Kofinansavimas“ asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis, kurios skelbiamos INVEGOS patronuojamosios įmonės interneto svetainėje www.coinvest.lt skiltyje „Apie-mus“.

18.5. Asmens duomenų tvarkymo tikslas – užtikrinti teisėtą valstybės pagalbos Subfondo galutiniam naudos gavėjui teikimą, vertinti ir nustatyti galutinio naudos gavėjo atitiktį šios schemos reikalavimams ir atlikti su nurodyto tikslo įgyvendinimu susijusius veiksmus: tikrinti galutinio naudos gavėjo pateiktos informacijos tikrumą, rengti statistines suteiktų Subfondo investicijų ataskaitas, tvarkyti apskaitą, atlikti auditą, vykdyti Lietuvos Respublikos teisės aktų, reguliuojančių pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevenciją, reikalavimus.

18.6. Galutiniam naudos gavėjui nepateikus šioje schemoje nurodytų asmens duomenų, Fondo valdytojas negalės nustatyti, ar galutinis naudos gavėjas atitinka remiamam subjektui taikomus reikalavimus.

18.7. Privačiam investuotojui (fiziniam asmeniui) nepateikus šioje schemoje nurodytų privataus investuotojo (fizinio asmens) duomenų, Fondo valdytojas negalės atrinkti privačių investuotojų, kurie kartu su Subfondu investuos į įmonių kapitalą.

18.8. INVEGA, INVEGOS patronuojamoji įmonė ir Subfondas įgyvendindami šią schemą turi teisę gauti duomenis iš kitų šaltinių: valstybės įmonės Registrų centro, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos, Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, Informatikos ir ryšių departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos bei kitų valstybės registrų ir informacinių sistemų, viešų ir privačių duomenų bazių bei viešai prieinamų šaltinių, kai iš jų yra gaunami duomenys, reikalingi šios schemos įgyvendinimo tikslais.

18.9. INVEGA, INVEGOS patronuojamoji įmonė ir Subfondas asmens duomenis teikia tretiesiems asmenims audito tikslais ir kitais su teisėsaugos institucijų ir kitų valstybės institucijų vykdoma veikla susijusiais tikslais, gavę oficialų Europos Sąjungos ir (ar) Lietuvos Respublikos institucijų (Europos Audito Rūmų, Europos Komisijos, Finansų ministerijos, Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos, Lietuvos Respublikos valstybės kontrolės, Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos, Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos, Lietuvos Respublikos konkurencijos tarybos ir kitų) prašymą, atitinkantį Reglamento (ES) 2016/679 reikalavimus.

18.10. Su šios schemos reikalavimų įgyvendinimu susijusius asmens duomenis INVEGA, INVEGOS patronuojamoji įmonė ir Subfondas tvarko ir saugo 10 metų nuo paskutinio dokumento dėl pagalbos suteikimo gavimo datos.

18.11. Duomenų subjektas gali kreiptis į INVEGĄ, INVEGOS patronuojamąją įmonę ir įgyvendinti šias Reglamente (ES) 2016/679 įtvirtintas teises:

18.11.1. teisę būti informuotam apie savo asmens duomenų tvarkymą;

18.11.2. teisę susipažinti su savo asmens duomenimis;

18.11.3. teisę reikalauti ištaisyti duomenis;

18.11.4. teisę reikalauti ištrinti asmens duomenis („teisę būti pamirštam“);

18.11.5. teisę reikalauti apriboti asmens duomenų tvarkymą;

18.11.6. teisę duomenų subjekto prašymu būti informuotam apie duomenų gavėjus.

18.12. Duomenų subjektas turi teisę pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai, jei mano, kad asmens duomenys tvarkomi pažeidžiant Reglamentą (ES) 2016/679. Duomenų subjektas taip pat turi teisę pateikti skundą teismui, jei mano, kad Reglamentu (ES) 2016/679 nustatytos jo teisės buvo pažeistos, nes jo asmens duomenys buvo tvarkomi pažeidžiant Reglamento (ES) 2016/679 nuostatas.

 

___________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos ūkio ministerija, Įsakymas

Nr. 4-774, 2016-12-09, paskelbta TAR 2016-12-12, i. k. 2016-28678

Dėl Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2016 m. balandžio 4 d. įsakymo Nr. 4-265 „Dėl Rizikos kapitalo priemonės „Ko-investicinis fondas“ schemos patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos ūkio ministerija, Įsakymas

Nr. 4-480, 2017-08-18, paskelbta TAR 2017-08-18, i. k. 2017-13433

Dėl Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2016 m. balandžio 4 d. įsakymo Nr. 4-265 „Dėl Rizikos kapitalo priemonės „Ko-investicinis fondas“ schemos patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Lietuvos Respublikos ūkio ministerija, Įsakymas

Nr. 4-3, 2018-01-05, paskelbta TAR 2018-01-05, i. k. 2018-00248

Dėl Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2016 m. balandžio 4 d. įsakymo Nr. 4-265 „Dėl Rizikos kapitalo priemonės „Ko-investicinis fondas“ schemos patvirtinimo“ pakeitimo

 

4.

Lietuvos Respublikos ūkio ministerija, Įsakymas

Nr. 4-313, 2018-05-28, paskelbta TAR 2018-05-28, i. k. 2018-08481

Dėl Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2016 m. balandžio 4 d. įsakymo Nr. 4-265 „Dėl rizikos kapitalo priemonės „Ko-investicinis fondas“ schemos patvirtinimo“ pakeitimo

 

5.

Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija, Įsakymas

Nr. 4-396, 2019-06-27, paskelbta TAR 2019-06-27, i. k. 2019-10361

Dėl Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2016 m. balandžio 4 d. įsakymo Nr. 4-265 „Dėl Rizikos kapitalo priemonės „Ko-investicinis fondas“ schemos patvirtinimo“ pakeitimo

 

6.

Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija, Įsakymas

Nr. 4-277, 2020-05-06, paskelbta TAR 2020-05-06, i. k. 2020-09595

Dėl Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2016 m. balandžio 4 d. įsakymo Nr. 4-265 „Dėl Rizikos kapitalo priemonės „Ko-investicinis fondas“ schemos patvirtinimo“ pakeitimo

 

7.

Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija, Įsakymas

Nr. 4-199, 2021-03-17, paskelbta TAR 2021-03-17, i. k. 2021-05334

Dėl Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2016 m. balandžio 4 d. įsakymo Nr. 4-265 „Dėl Rizikos kapitalo priemonės „Ko-investicinis fondas“ schemos patvirtinimo" pakeitimo

 

8.

Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija, Įsakymas

Nr. 4-1255, 2021-12-03, paskelbta TAR 2021-12-03, i. k. 2021-25158

Dėl Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministro 2016 m. balandžio 4 d. įsakymo Nr. 4-265 „Dėl Rizikos kapitalo priemonės „Ko-investicinis fondas“ schemos patvirtinimo“ pakeitimo

 

9.

Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija, Įsakymas

Nr. 4-104, 2023-02-24, paskelbta TAR 2023-02-24, i. k. 2023-03306

Dėl ekonomikos ir inovacijų ministro 2016 m. balandžio 4 d. įsakymo Nr. 4-265 „Dėl Rizikos kapitalo priemonės „Ko-investicinis fondas“ schemos patvirtinimo“ pakeitimo

 

 

part_f2039b92ab53459fa6f42ccb2df85635_end