Suvestinė redakcija nuo 2022-11-25

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2016-04-28, i. k. 2016-10613

 

Nauja redakcija nuo 2022-05-23:

Nr. SV-S-519, 2022-05-18, paskelbta TAR 2022-05-19, i. k. 2022-10543

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO VALDYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL RENGINIŲ LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIME ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2016 m. balandžio 27 d. Nr. SV-S-1497

Vilnius

 

Lietuvos Respublikos Seimo valdyba nusprendžia:

Patvirtinti Renginių Lietuvos Respublikos Seime organizavimo tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Seimo Pirmininkė                                                                                                Loreta Graužinienė

 

 

 


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Seimo valdybos

2016 m. balandžio 27 d. sprendimu Nr. SV-S-1497

(Lietuvos Respublikos Seimo valdybos

2022 m. gegužės 18 d. sprendimo

Nr. SV-S-519 redakcija)

 

RENGINIŲ LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIME ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Renginių Lietuvos Respublikos Seime organizavimo tvarkos apraše (toliau – Aprašas) nustatoma konferencijų, spaudos konferencijų, parodų eksponavimo ir parodų atidarymo renginių, ekskursijų, atvirų durų valandų ir kitų renginių, susijusių su Lietuvos Respublikos Seimo ar Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos veikla, taip pat renginių, skirtų valstybės šventėms, kitoms Lietuvos Respublikai svarbioms istorinėms datoms ir atmintinoms dienoms, susijusioms su valstybingumo raida ir parlamentarizmo tradicijomis, paminėti, įskaitant visuomenei atvirus renginius Seimo veiklos, Lietuvos valstybingumo ir parlamentarizmo istorijos temomis Seimo lankytojų centre ir Seimo skaitykloje, (toliau – renginys) organizavimo Seime tvarka.

2. Iškilmingų minėjimų Seime ir su jais susijusių renginių organizavimo tvarka nustatoma Iškilmingų minėjimų Lietuvos Respublikos Seime reglamente, patvirtintame Lietuvos Respublikos Seimo valdybos 2016 m. vasario 24 d. sprendimu Nr. SV-S-1388 „Dėl Iškilmingų minėjimų Lietuvos Respublikos Seime reglamento patvirtinimo“.

 

II SKYRIUS

RENGINIŲ ORGANIZAVIMAS

 

3. Renginį Seime turi teisę inicijuoti:

3.1. Seimo valdybos narys;

3.2. Seimo komitetas, komisija, frakcija ir Mišri Seimo narių grupė (toliau – Seimo struktūriniai padaliniai);

3.3. Seimo narys;

3.4. Lietuvos Nepriklausomybės Akto signatarų klubas;

3.5. Seimo kanceliarija;

3.6. kiti Apraše nurodyti subjektai Apraše nustatytais atvejais.

4. Sprendimą organizuoti renginį priima:

4.1. Seimo kancleris arba jo įgaliotas Seimo kanceliarijos departamento direktorius (toliau – sprendimą priimantis asmuo);

4.2. Seimo valdyba:

4.2.1. kai renginį numatoma organizuoti Seimo posėdžio metu;

4.2.2. kai renginys yra tarptautinis;

4.2.3. Seimo kanclerio teikimu sprendimą priimančio asmens siūlymu esant ypatingoms aplinkybėms.

5. Renginiai, išskyrus renginius Seimo lankytojų centre ir Seimo skaitykloje, taip pat Apraše nustatytus atvejus, paprastai organizuojami ne Seimo posėdžių dienomis ir taip, kad nebūtų trikdomas Seimo darbas.

6. Kai Seimas priima nutarimą dėl renginio organizavimo, Seimo nutarimas įgyvendinamas Seimo valdybos sprendimu, jeigu tame Seimo nutarime nenustatyta kitaip. Jeigu Seimo valdybos ar sprendimą priimančio asmens sprendimu Apraše nustatyta tvarka yra pritarta renginio Seime organizavimui, tačiau šis renginys gali trukdyti renginiui, dėl kurio organizavimo Seimas priėmė nutarimą, inicijuojamas sprendimo, kuriuo Seimo valdyba ar sprendimą priimantis asmuo pritarė renginio organizavimui, pakeitimas dėl šio renginio kitos datos ir (ar) kito laiko.

7. Jeigu inicijuojamas daugiau negu vienas renginys tuo pačiu metu ir nėra galimybės visiškai užtikrinti jų įgyvendinimą pagal renginio iniciatorių prašymą, pirmenybė teikiama Aprašo 6 punkte nurodytam renginiui, dėl kurio organizavimo Seimas priėmė nutarimą, kitais atvejais pirmenybė teikiama pagal Aprašo 3 punkte nustatytą renginių iniciatorių eiliškumą, o kai nėra galimybės užtikrinti renginio iniciatorių eiliškumo, – pagal renginio iniciatorių prašymo pateikimo laiką.

8. Renginio iniciatorius ne vėliau kaip prieš 10 darbo dienų, išskyrus Apraše nustatytus atvejus, iki planuojamo renginio dienos užpildo prašymą Seimo kanceliarijos dokumentų valdymo sistemoje (toliau – DVS) ir pateikia visus prašomus duomenis bei prireikus prideda dokumentus.

9. Prireikus renginio iniciatorius patikslina renginio programą ir apie tai informuoja Seimo kanceliarijos Informacijos ir komunikacijos departamentą (toliau – Departamentas) el. paštu [email protected] ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas iki renginio dienos.

10. Renginio iniciatoriaus prašymu, jeigu yra galimybė, renginys gali būti fotografuojamas ir renginio nuotraukos viešinamos Seimo interneto svetainėje ir (ar) kitomis Seimo kanceliarijos turimomis visuomenės informavimo priemonėmis. Be to, gali būti daromas renginio garso ar garso ir vaizdo įrašas, renginys (ar renginio garso ar garso ir vaizdo įrašas) gali būti transliuojamas Seimo interneto svetainėje ir (ar) per televizijos programą „Seimas – tiesiogiai“, ir (ar) kitomis Seimo kanceliarijos turimomis visuomenės informavimo priemonėmis.

11. Atsakingi Seimo kanceliarijos darbuotojai informuoja renginio iniciatorių ir (ar) už renginį atsakingą asmenį apie renginio dalyvių asmens duomenų, kurių valdytoja tampa Seimo kanceliarija, teisinę apsaugą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus, kurie turi būti užtikrinti renginio metu (taip pat iki ir po renginio). Už renginį atsakingas asmuo privalo informuoti į renginį kviečiamus asmenis, kaip bus tvarkomi jų asmens duomenys. Jeigu renginys renginio iniciatoriaus prašymu fotografuojamas, Seimo kanceliarija nuotraukas viešina savo nuožiūra, jeigu renginio iniciatorius nenurodo kitaip.

12. Informacija apie renginius Seime ir kitos nuorodos pateikiamos valstybine kalba. Informacija apie tarptautinius renginius Seime ir kitos nuorodos pateikiamos valstybine kalba ir, jeigu yra galimybė, renginio iniciatorių pasirinkta užsienio kalba.

13. Renginiui organizuoti reikalingos lėšos naudojamos Seimo valdybos nustatyta valstybės biudžeto lėšų, skirtų Seimo ir Seimo kanceliarijos reprezentacinėms išlaidoms, naudojimo tvarka.

14. Seimo struktūrinių padalinių ir Seimo narių, inicijavusių renginį, išlaidos renginiui organizuoti apmokamos iš atitinkamo renginį inicijavusio subjekto parlamentinei veiklai skiriamų lėšų, vadovaujantis Seimo valdybos nustatyta tokių lėšų skyrimo, naudojimo ir atsiskaitymo už jas tvarka, arba Seimo valdybos sprendimu iš bendrųjų Seimo kanceliarijos asignavimų, kai organizuojamas tarptautinis renginys.

Punkto pakeitimai:

Nr. SV-S-744, 2022-11-23, paskelbta TAR 2022-11-24, i. k. 2022-23667

 

III SKYRIUS

SPAUDOS KONFERENCIJŲ ORGANIZAVIMAS

 

15. Spaudos konferenciją turi teisę inicijuoti:

15.1. Seimo valdybos narys;

15.2. Seimo struktūrinio padalinio vadovas;

15.3. Seimo narys;

15.4. Lietuvos Nepriklausomybės Akto signataras;

15.5. oficialus svečias;

15.6. Seimo kancleris ar jo įgaliotas Seimo kanceliarijos darbuotojas.

16. Organizuojant spaudos konferenciją, Aprašo 4 ir 5 punktai netaikomi. Prašymą surengti spaudos konferenciją iniciatorius pateikia DVS Aprašo 8 punkte nustatyta tvarka (kai spaudos konferencijos iniciatorius nėra DVS naudotojas, jis prašymą pateikia Departamentui elektroniniu paštu [email protected]) ne vėliau kaip prieš 2 valandas iki numatytos spaudos konferencijos pradžios. Departamentas pagal prašymų pateikimo eiliškumą, o kai pateikiami prašymai tuo pačiu metu surengti daugiau negu vieną spaudos konferenciją, – pagal Aprašo 15 punkte nurodytą iniciatorių eiliškumą sudaro spaudos konferencijų grafiką.

17. Spaudos konferencijos organizuojamos Seimo Spaudos konferencijų salėje. Spaudos konferencijos, suderinus su Departamentu ne vėliau kaip prieš vieną dieną, gali būti rengiamos ir kitose patalpose Seimo rūmuose, tačiau vienu metu negali būti organizuojama daugiau kaip viena spaudos konferencija. Seimo Spaudos konferencijų salėje gali būti organizuojami ir kiti renginiai, tačiau prireikus organizuoti spaudos konferenciją, Seimo Spaudos konferencijų salėje suplanuotas kitas renginys organizuojamas kitose Seimo kanceliarijos teisėtai valdomose patalpose. Iniciatoriui ne vėliau kaip prieš vieną dieną informavus Departamentą ir kai yra techninės galimybės, iniciatoriaus pakviestiems į spaudos konferenciją dalyviams, neturintiems teisės įeiti į Seimo rūmus, sudaroma galimybė spaudos konferencijoje dalyvauti nuotoliniu būdu.

18. Kiekvienai spaudos konferencijai skiriamas pusvalandis. Jeigu po spaudos konferencijos nėra numatyta kita spaudos konferencija, spaudos konferencija gali trukti ilgiau.

19. Departamentas apie organizuojamą spaudos konferenciją paskelbia pranešimu žiniasklaidai ir Seimo interneto svetainėje.

20. Spaudos konferencijas gali vesti Departamento atsakingas darbuotojas, Seimo Pirmininko politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojas, Seimo frakcijos ar Mišrios Seimo narių grupės paskirtas politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojas, spaudos konferencijos iniciatorius arba dalyvis.

21. Visų Seimo Spaudos konferencijų salėje organizuojamų spaudos konferencijų garso ir vaizdo įrašai Seimo interneto svetainėje paskelbiami ne vėliau kaip per 8 darbo valandas pasibaigus spaudos konferencijai. Kai yra galimybė, spaudos konferencijos transliuojamos tiesiogiai internetu Seimo interneto svetainėje.

22. Kitose patalpose Aprašo 17 punkte nustatytais atvejais organizuojamų spaudos konferencijų garso ir vaizdo įrašas daromas ir tiesioginė transliacija vykdoma, kai yra galimybė.

 

IV SKYRIUS

parodų organizavimas

 

23. Parodų eksponavimą ir parodų atidarymo renginius turi teisę inicijuoti:

23.1. Seimo narys;

23.2. Seimo struktūrinis padalinys;

23.3. Lietuvos Nepriklausomybės Akto signatarų klubas;

23.4. Seimo kanceliarija.

24. Parodų eksponavimo grafikas sudaromas kalendoriniams metams. Prašymai kitais kalendoriniais metais eksponuoti parodas pateikiami Aprašo 8 punkte nustatyta tvarka ne vėliau kaip iki einamųjų metų spalio 31 dienos. Departamentas iki gruodžio 1 dienos parengia kitų kalendorinių metų parodų eksponavimo grafiką, jį paskelbia Seimo interneto svetainėje, prireikus atnaujina.

25. Parodos eksponuojamos ne ilgiau kaip 14 dienų, išskyrus Apraše nustatytus atvejus. Parodos iniciatorių prašymu, jeigu yra galimybė, sprendimą priimančio asmens sprendimu parodų eksponavimo trukmė gali būti keičiama.

26. Seime parodos eksponuojamos: Seimo I rūmų Lietuvos laisvės gynėjų ir Vitražo galerijose, Seimo II rūmų galerijose, Seimo III rūmų parodų galerijoje, Seimo II ir III rūmus jungiančioje galerijoje, Seimo lankytojų centre, Seimo Sausio 13-osios memoriale, Seimo skaitykloje, Didžiajame kieme:

26.1. Lietuvos laisvės gynėjų ir Vitražo galerijose eksponuojamos parodos parlamentarizmo istorijos ir valstybingumo tematika (valstybės kūrimas, atkūrimas, žymių politikos veikėjų veikla, reikšmingos Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės istorijos datos, spaudos draudimas, išsivaduojamieji judėjimai, sukilimai, ginkluotas pasipriešinimas, Atgimimas, Laisvės gynimas, tarptautinis Lietuvos pripažinimas, Lietuvos nacionalinės kultūros ir meno premijos laureatų darbai). Šioje erdvėje gali vykti ir kiti šios tematikos renginiai.

26.2. Seimo II rūmų galerijose eksponuojamos parodos, susijusios su valstybės istorija ir Seimo veikla, taip pat parodos, skirtos valstybės šventėms paminėti, ir meno kūriniai, suteikiantys galimybę lankytojams susipažinti su atskiras kultūros sritis (meno kryptis) reprezentuojančiais autoriais.

26.3. Seimo III rūmų parodų galerijoje ir Seimo II ir III rūmus jungiančioje galerijoje eksponuojami menininkų, tautodailininkų darbai, rengiamos regionų bendruomenių ar socialinių grupių veiklą pristatančios parodos.

26.4. Seimo lankytojų centre eksponuojamų parodų prioritetinė tematika – Seimo veikla, Lietuvos valstybingumo ir parlamentarizmo istorija.

26.5. Seimo Sausio 13-osios memoriale eksponuojamos parodos, susijusios su Laisvės gynimu.

26.6. Seimo skaitykloje eksponuojamos knygų ir kitų spaudinių parodos.

26.7. Didžiajame kieme eksponuojamos Seimo kanceliarijos inicijuotos parodos valstybingumo tema. Jų eksponavimo trukmę nustato sprendimą priimantis asmuo.

27. Eksponavimui priimamos tik visiškai parengtos parodos. Visi parodos eksponatai turi būti su aprašais valstybine kalba, prireikus – ir užsienio kalbomis.

28. Parodų eksponatai transportuojami, montuojami ir išmontuojami tik dalyvaujant jų savininkui arba jo įgaliotam asmeniui.

29. Parodų eksponatai nuolatiniam eksponavimui ir (ar) saugojimui nepriimami.

30. Už parodos eksponatų saugumą (įskaitant sugadinimą ar sunaikinimą) Seimo kanceliarija neatsako.

31. Parodų atidarymo renginiai organizuojami Aprašo II skyriuje nustatyta renginių organizavimo tvarka.

32. Parodas turintys teisę inicijuoti subjektai turi teisę inicijuoti virtualių parodų eksponavimą Seimo interneto svetainėje. Pirmenybė teikiama virtualioms parodoms parlamentarizmo istorijos ir valstybingumo, taip pat Seimo veiklos temomis.

33. Virtualios parodos eksponavimo trukmę, atsižvelgdamas į parodos temos aktualumą, nustato sprendimą priimantis asmuo.

 

V SKYRIUS

KITI RENGINIAI

 

34. Knygos pristatymo renginį inicijuoti turi teisę Aprašo 23 punkte nurodyti subjektai. Knygos pristatymo renginys organizuojamas Aprašo II skyriuje nustatyta tvarka.

35. Socialines akcijas Seimo rūmuose ir kitose Seimo kanceliarijos teisėtai valdomose patalpose turi teisę inicijuoti Aprašo 3 punkte nurodyti subjektai, o kūrybinius, meninius ir socialinius projektus, panaudojant Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų pastatų ir kitų statinių eksterjerą, – ir kiti subjektai, pateikę rašytinį prašymą Seimo kanceliarijai. Dėl šių akcijų ir iniciatyvų sprendimą priima sprendimą priimantis asmuo arba Seimo valdyba Apraše nurodytais atvejais.

36. Socialinės akcijos, organizuojamos be dalyvių ir (ar) pristatymo renginio, gali būti organizuojamos ir Seimo posėdžių dienomis.

37. Seimo I rūmuose gali būti rengiamos atvirų durų valandos (visuomenei atvirų renginių metu ir parodų eksponavimo šiuose rūmuose metu).

 

VI SKYRIUS

DARBO SU LANKYTOJAIS ORGANIZAVIMAS

 

38. Už darbo su lankytojais ir ekskursijų organizavimą yra atsakingas Departamentas.

39. Ekskursijos Seimo rūmuose ir edukaciniai užsiėmimai Seimo lankytojų centre rengiami pagal Seimo kanclerio patvirtintą Seimo lankytojų centro darbo laiko grafiką, skelbiamą Seimo interneto svetainėje. Ekskursijos Seimo rūmuose ir edukaciniai užsiėmimai Seimo lankytojų centre rengiami pagal iš anksto (ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas iki planuojamo apsilankymo dienos) elektroniniu būdu pateiktą paraišką, kurios forma skelbiama Seimo interneto svetainėje. Departamentas su ekskursiją Seimo rūmuose ar edukacinį užsiėmimą Seimo lankytojų centre užsakančiu asmeniu suderina apsilankymo datą ir laiką. Ekskursiją Seimo rūmuose ar edukacinį užsiėmimą Seimo lankytojų centre užsakantis asmuo ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki planuojamo apsilankymo dienos pateikia galutinį ekskursijos Seimo rūmuose ar edukacinio užsiėmimo Seimo lankytojų centre dalyvių sąrašą Ekskursijų ir edukacinių užsiėmimų registracijos sistemoje Seimo interneto svetainės Seimo lankytojų centro rubrikoje arba el. paštu [email protected].

40. Departamento rengiamos ekskursijos grupę sudaro 10–35 asmenys. Suderinus su Departamentu, gali būti sudaryta galimybė prie Seimo rūmuose organizuojamos ekskursijos grupės prisijungti ir pavieniams asmenims.

41. Kai yra galimybė, Departamentas ekskursijos dalyvių pageidavimu surengia jų susitikimą su Seimo nariu (-iais).

42. Seimo posėdžių salėje ekskursijų grupės įleidžiamos tik į Seimo posėdžių salės pirmąjį balkoną. Kai Seimo posėdžių salėje vyksta atviri Seimo posėdžiai, į Seimo posėdžių salės pirmąjį balkoną įleidžiama viena, ne didesnė kaip 35 asmenų, ekskursijos grupė.

43. Departamento darbuotojai veda tik Apraše nustatyta tvarka organizuojamas ekskursijas ir kiekvieną grupę lydi viso jos lankymosi Seimo rūmuose metu.

44. Sprendimą priimančio asmens sprendimu dėl objektyvių priežasčių ekskursijos Seimo rūmuose gali būti neorganizuojamos.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

45. Renginių dalyviai privalo laikytis Lietuvos Respublikos įstatymuose ir kituose teisės aktuose nustatytų reikalavimų bei Seimo valdybos nustatytos tvarkos Seimo rūmuose.

46. Renginių Seime metu vartoti alkoholinius gėrimus draudžiama, išskyrus oficialius priėmimus ir kitus protokolinius renginius.

47. Lietuvos Respublikos Seimo logotipas yra registruotas prekių ženklas ir šio ženklo naudojimas kuriant renginio vizualinį stilių privalo būti iš anksto suderintas su Departamentu.

48. Už renginio Seime metu įvykdytus teisės aktų pažeidimus, tarp jų ir už klaidinančios, neteisingos ar kitokiais būdais apgaulingos ar tikrovės neatitinkančios informacijos paskelbimą, autorių teisių, gretutinių teisių ir sui generis teisių pažeidimus, atsako šiuos pažeidimus padaręs asmuo.

49. Į Seimo rūmuose Apraše nustatyta tvarka organizuojamus renginius dalyviai įleidžiami Seimo valdybos nustatyta įėjimo į Seimo rūmus tvarka.

50. Kai renginys atitinka Aprašo 1 punkte nustatytus reikalavimus, tačiau į Seimo kanceliariją kreipiasi subjektas, neturintis teisės pagal Aprašą inicijuoti renginio Seime, sprendimas, vadovaujantis Aprašo 4 punktu, dėl patalpų nuomos šiam renginiui organizuoti Seimo kanclerio nustatyta Seimo kanceliarijos teisėtai valdomų patalpų nuomos be konkurso trumpalaikiams renginiams organizuoti tvarka priimamas tik gavus Seimo struktūrinio padalinio pagal kompetenciją rašytinį pritarimą.

51. Įgyvendinant Aprašo nuostatas, naudojami asmens duomenys tvarkomi šiomis sąlygomis ir tvarka:

51.1. Asmens duomenys tvarkomi Aprašo nuostatų įgyvendinimo, renginių organizavimo, Seimo ir Seimo kanceliarijos veiklos viešinimo, populiarinimo tikslais.

51.2. Tvarkomi asmens duomenys saugomi ne ilgiau, negu nustatytas jų saugojimo terminas, kuris turi būti ne ilgesnis, negu yra būtina tais tikslais, kuriais asmens duomenys yra tvarkomi. Dokumentai, kuriuose yra asmens duomenų, saugomi Seimo kanceliarijos dokumentacijos plane nurodytais terminais, nustatytais vadovaujantis Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu, Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodykle, patvirtinta Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. V-100 „Dėl Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklės patvirtinimo“. Pasibaigus saugojimo terminui, dokumentai, kuriuose yra asmens duomenų, sunaikinami, o dokumentai, turintys istorinę vertę, perduodami archyviniam saugojimui ir saugomi archyvavimo tikslais viešojo intereso labui.

51.3. Tvarkant asmens duomenis vadovaujamasi Aprašu ir Lietuvos Respublikoje galiojančiais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų apsaugą.

_____________________

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Seimo valdyba, Sprendimas

Nr. SV-S-1652, 2016-09-07, paskelbta TAR 2016-09-08, i. k. 2016-23408

Dėl Seimo valdybos 2016 m. balandžio 27 d. sprendimo Nr. SV-S-1497 „Dėl Renginių Lietuvos Respublikos Seime organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Seimo valdyba, Sprendimas

Nr. SV-S-736, 2018-05-16, paskelbta TAR 2018-05-17, i. k. 2018-07976

Dėl Seimo valdybos 2016 m. balandžio 27 d. sprendimo Nr. SV-S-1497 „Dėl Renginių Lietuvos Respublikos Seime organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Seimo valdyba, Sprendimas

Nr. SV-S-1523, 2020-01-08, paskelbta TAR 2020-01-09, i. k. 2020-00290

Dėl Lietuvos Respublikos Seimo valdybos 2016 m. balandžio 27 d. sprendimo Nr. SV-S-1497 „Dėl Renginių Lietuvos Respublikos Seime organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

4.

Seimo valdyba, Sprendimas

Nr. SV-S-1645, 2020-06-16, paskelbta TAR 2020-06-18, i. k. 2020-13322

Dėl Seimo valdybos 2016 m. balandžio 27 d. sprendimo Nr. SV-S-1497 „Dėl Renginių Lietuvos Respublikos Seime organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

5.

Seimo valdyba, Sprendimas

Nr. SV-S-519, 2022-05-18, paskelbta TAR 2022-05-19, i. k. 2022-10543

Dėl Seimo valdybos 2016 m. balandžio 27 d. sprendimo Nr. SV-S-1497 „Dėl Renginių Lietuvos Respublikos Seime organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

6.

Seimo valdyba, Sprendimas

Nr. SV-S-744, 2022-11-23, paskelbta TAR 2022-11-24, i. k. 2022-23667

Dėl Seimo valdybos 2016 m. balandžio 27 d. sprendimo Nr. SV-S-1497 „Dėl Renginių Lietuvos Respublikos Seime organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

 

part_0d1d598a891c484aa5a814c2ca5e117d_end