Suvestinė redakcija nuo 2021-07-08 iki 2022-10-28

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2019-12-20, i. k. 2019-20848

 

 

herbas_jb_sm

 

Joniškio rajono savivaldybės
TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS REZERVO LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2019 m. gruodžio 19 d.  Nr. T-265

Joniškis

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16  straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 25 straipsniu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. kovo 9 d. nutarimu Nr. 241 „Dėl ekstremaliųjų įvykių kriterijų sąrašo patvirtinimo“, Joniškio rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažinti netekusiu galios Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2013 m. vasario 21 d. sprendimą Nr. T-6 „Dėl Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais pakeitimais.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                         Vitalijus Gailius

 


PATVIRTINTA

Joniškio rajono savivaldybės tarybos            

2019 m. gruodžio 19 d. sprendimu Nr. T-265

 

JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIAUS REZERVO LĖŠŲ NAUDOJIMO

TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Joniškio rajono savivaldybės (toliau – savivaldybė) administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo savivaldybėje tvarką.

2. Savivaldybės administracijos direktoriaus rezervas (toliau – rezervas) yra savivaldybės biudžeto asignavimų dalis.

3. Konkretų rezervo dydį kasmet nustato savivaldybės taryba, tvirtindama arba tikslindama atitinkamų metų savivaldybės biudžetą. Savivaldybės administracijos direktoriaus rezervas turi būti ne didesnis kaip 1 procentas patvirtintų savivaldybės biudžeto asignavimų sumos.

 

II SKYRIUS

REZERVO LĖŠŲ NAUDOJIMAS

 

4. Rezervo lėšos naudojamos:

4.1. ekstremaliosioms situacijoms ir (arba) ekstremaliesiems įvykiams likviduoti, jų padariniams šalinti ir padarytiems nuostoliams iš dalies apmokėti;

4.2. gaisrų ir stichinių nelaimių padariniams likviduoti ir jų padarytiems nuostoliams iš dalies apmokėti.

 

III SKYRIUS

REZERVO LĖŠŲ SKYRIMAS

 

5. Lėšos gali būti skiriamos fiziniams ir juridiniams asmenims.

6. Fiziniai ir juridiniai asmenys, norintys gauti lėšų iš rezervo, savivaldybės administracijos direktoriui ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo įvykio (ekstremalios situacijos, ekstremalaus įvykio, gaisro, stichinės nelaimės) teikia motyvuotą prašymą (1, 2 priedai), kuriame nurodomi duomenys apie asmenį (fizinį ar juridinį), nurodoma banko sąskaita, į kurią bus pervedamos lėšos, pagrįsti skaičiavimai (sąmatos) ir (arba) pridedamos išlaidas patvirtinančių dokumentų kopijos, priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos pažyma (gaisro ar stichinės nelaimės atveju). Kartu su prašymu pateikiami nuosavybės teisę į pastatus, kuriems buvo padaryta žala, patvirtinantys dokumentai.

61. Vyriausybės ir (arba) Savivaldybės ekstremaliųjų situacijų komisijos, ekstremaliosios situacijos vadovo, Ekstremaliųjų situacijų operacijų centro sprendimams ar pavedimams vykdyti būtinas lėšas savivaldybės administracijos direktorius įsakymu skiria be prašymo. Šiuo atveju savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo projektą dėl lėšų skyrimo iš rezervo savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimu rengia savivaldybės administracijos padalinys, atsakingas už ekstremalių situacijų padarinių likvidavimą.

Papildyta punktu:

Nr. T-124, 2021-07-01, paskelbta TAR 2021-07-07, i. k. 2021-15418

 

7. Dėl fizinių asmenų prašymų lėšoms gauti nukentėjusiems nuo gaisro, stichinės nelaimės atveju, kai žala padaryta nuosavybės teise turimam turtui – gyvenamajam būstui, seniūnas teikia buities tyrimo aktą.

8. Lėšų skyrimo sąlygos gaisro, stichinės nelaimės atveju fiziniams asmenims:

8.1. lėšos skiriamos tik už gyvenamajam būstui padarytą žalą gaisro, stichinės nelaimės atveju, kai ši gyvenamoji patalpa deklaruota kaip bendrai gyvenančių asmenų ar vieno gyvenančio asmens gyvenamoji vieta;

8.2. skiriant lėšas vertinamos gyvenamojo būsto, nukentėjusio nuo gaisro, stichinės nelaimės, savininko (-ų) gaunamos pajamos, siekiant įvertinti aplinkybes, dėl kurių turtas iki įvykstant gaisrui ar stichinei nelaimei nebuvo apdraustas. Pareiškėjas prie prašymo turi pateikti pažymą apie darbo užmokestį (gaunamas pajamas);

8.3. skiriant lėšas nukentėjusiems nuo gaisro, atsižvelgiama į Bendrųjų priešgaisrinės saugos taisyklių, patvirtintų Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2005 m. vasario 18 d. įsakymu Nr. 64 (2018 m. lapkričio 7 d. įsakymo Nr. 1-388 redakcija), reikalavimus – gyvenamosiose patalpose turi būti sumontuoti autonominiai dūmų signalizatoriai, išskyrus atvejus, kai gyvenamosiose patalpose įrengta stacionari gaisro aptikimo ir signalizavimo sistema;

8.4. Skiriamų lėšų dydis nustatomas įvertinus Aprašo 8.1 – 8.3 papunkčiuose nurodytas lėšų skyrimo sąlygas, bet negali būti didesnis kaip 40 bazinių socialinių išmokų dydžio (BSI).

81. Juridiniams asmenims lėšos skiriamos:

81.1. ekstremalių situacijų ir (arba) ekstremalių įvykių likvidavimo, gaisrų ir stichinių nelaimių padarinių likvidavimo jų padarinių šalinimo išlaidoms apmokėti;

81.2. ekstremalių situacijų ir (arba) ekstremalių įvykių, gaisrų ir stichinių nelaimių padarytiems nuotoliams iš dalies kompensuoti. Lėšos neskiriamos juridinio asmens nekilnojamam turtui padarytiems nuostoliams kompensuoti.

Papildyta punktu:

Nr. T-124, 2021-07-01, paskelbta TAR 2021-07-07, i. k. 2021-15418

 

9. Sprendimą dėl lėšų skyrimo fiziniams ir juridiniams asmenims, kai turtas, nukentėjęs nuo gaisro, stichinės nelaimės, buvo apdraustas, įvertinusi patirtas išlaidas, priima komisija.

10. Rezervo lėšos fiziniams ir juridiniams asmenims skiriamos savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, prašymus nagrinėjančios komisijos siūlymu. Komisija sudaroma savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu iš 5 asmenų. Komisijos darbo reglamentą tvirtina savivaldybės administracijos direktorius.

11. Asmenys apie savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimą skirti / neskirti lėšas informuojami raštu per 5 darbo dienas.

 

IV SLYRIUS

REZERVO LĖŠŲ APSKAITA

 

12. Savivaldybės tarybos patvirtinto rezervo lėšų asignavimų valdytojas yra savivaldybės administracija.

13. Rezervo lėšų apskaitą tvarko savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyrius.

14. Metinė rezervo lėšų panaudojimo ataskaita teikiama tvirtinti savivaldybės tarybai kartu su savivaldybės biudžeto atitinkamų metų įvykdymo ataskaita.

 

 

____________________________

part_d5d610dd1ec14159ae994eef5ebc61d5_end

 


Joniškio rajono savivaldybės administracijos

direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Prašymo forma fiziniams asmenims)

 

__________________________________________________________

(vardas, pavardė)

 

______________________________________________________________________

(adresas, telefonas, el. p. adresas)

 

 

Joniškio rajono savivaldybės administracijai

 

 

PRAŠYMAS

DĖL LĖŠŲ SKYRIMO IŠ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS REZERVO

20____ m. ______________   d.

 

 

Prašome skirti lėšų iš savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo, nukentėjus nuo gaisro / stichinės nelaimės.

(pabraukti tinkantį variantą)

___________________,____________________________________________________.

(įvykio data)                                     (įvykio vieta / adresas)

 

Gaisro kilimo atveju patvirtinu, kad gyvenamajame būste buvo / nebuvo sumontuotas

(pabraukti tinkantį atsakymą)

autonominis dūmų signalizatorius, gyvenamasis būstas buvo nedraustas.

 

 

Prašau lėšas pervesti į ________________________________________________sąskaitą  

(banko pavadinimas)

Nr. ___________________________________________________________________________.

 

 

PRIDEDAMA:

1.  Nekilnojamojo turto registro centrinio duomenų banko išrašo apie nuosavybės teise įregistruotą gyvenamąjį būstą kopija, _____  l.

2.   Gyvenamojo būsto savininko (-ų) pajamas patvirtinantys dokumentai, _____  l.

3.   Priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos pažyma apie įvykusį gaisrą, ______ l.

4.    Kiti dokumentai              _______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

 

 

_______________________________                       ____________________________________

(parašas)                                                                                (vardas, pavardė)

 

_____________________

part_a600b87fd93240cd8eaf6f4aec70dc0a_end

 


Joniškio rajono savivaldybės administracijos

direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Prašymo forma juridiniams asmenims)

 

__________________________________________________________

(juridinio asmens pavadinimas)

 

______________________________________________________________________

(adresas, telefonas, el. p. adresas)

 

 

Joniškio rajono savivaldybės administracijai

 

 

PRAŠYMAS

DĖL LĖŠŲ SKYRIMO IŠ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS REZERVO

20____ m. ______________   d.

 

 

Prašome skirti lėšų iš savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo, nukentėjus nuo gaisro / stichinės nelaimės, ekstremalaus įvykio (situacijos).

(pabraukti tinkantį variantą)

___________________,____________________________________________________.

(įvykio data)                                                 (įvykio vieta / adresas)

 

Įvykio metu padaryta žala turimam turtui _____________________________________________

(nurodyti)

______________________________________________________________________________

 

______________________________________________________________________________.

 

Prašau lėšas pervesti į ________________________________________________sąskaitą  

(banko pavadinimas)

Nr. ___________________________________________________________________________.

 

 

PRIDEDAMA:

1.

2.

3.

 

 

_______________________________         ____________________________________ (juridinio asmens vadovo ar kito įgalioto asmens parašas)                                 (vardas, pavardė)          

 

___________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Joniškio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T-124, 2021-07-01, paskelbta TAR 2021-07-07, i. k. 2021-15418

Dėl Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2019 m. gruodžio 19 d. sprendimo Nr. T-265 „Dėl Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus rezervo lėšų naudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

 

part_3e38afc468c74d05ab65bf2a50a87187_end