Suvestinė redakcija nuo 2014-09-10 iki 2015-01-22
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2013, Nr. 15-763, i. k. 113225CISAK00T1-136
VALSTYBINĖS AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBOS PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS DIREKTORIAUS
Į S A K Y M A S
dėl VALSTYBINĖS AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBOS PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS NEPLANINIŲ ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLIŲ ATLIKIMO TVARKOS APRAŠO paTVIRTINIMO
2013 m. vasario 6 d. Nr. T1-136
Vilnius
Vadovaudamasis Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2011 m. rugsėjo 7 d. įsakymu Nr. V-839 (Žin., 2011, Nr. 112-5279), 10.40 ir 18.2 punktais:
1. T v i r t i n u Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos neplaninių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolių atlikimo tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2013 m. vasario 6 d. įsakymu Nr. T1-136
Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos Neplaninių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolių ATLIKIMO tvarkos APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Tarnyba) neplaninių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolių atlikimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Tarnybos atliekamų asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikiančių asmens sveikatos priežiūros įstaigų (toliau – Įstaiga) neplaninių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolių (toliau – Kontrolės) pagrindus, tvarką ir trukmę.
2. Asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolė – Tarnybos atliekamas asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės įvertinimas, kurio metu nustatoma juridinių ir fizinių asmenų, kurie verčiasi asmens sveikatos priežiūros veikla, teiktų ar nesuteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų atitiktis teisės aktų reikalavimams.
3. Tarnybos atliekamų Kontrolių tikslai:
3.1. nustatyti, ar Įstaigos asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikia (teikė) pagal teisės aktų reikalavimus;
4. Jei Lietuvos Respublikos įstatymai, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimai ar sveikatos apsaugos ministro įsakymai Tarnybai nustato kitokią Kontrolių atlikimo tvarką, taikomos šių teisės aktų nuostatos, o šis Aprašas taikomos tiek, kiek jiems neprieštarauja.
5. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatymu, Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymu, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, Lietuvos Respublikos euro įvedimo Lietuvos Respublikoje įstatymu (toliau – Euro įvedimo įstatymas), Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 719 „Dėl prekių ir paslaugų kainų nurodymo litais ir eurais, taip pat šiam nurodymui ir perskaičiavimui keliamų reikalavimų laikymosi priežiūros tvarkos aprašo patvirtinimo“ patvirtintu Prekių ir paslaugų kainų nurodymo litais ir eurais, taip pat šiam nurodymui ir perskaičiavimui keliamų reikalavimų laikymosi priežiūros tvarkos aprašu (toliau – Prekių ir paslaugų kainų nurodymo litais ir eurais, taip pat šiam nurodymui ir perskaičiavimui keliamų reikalavimų laikymosi priežiūros tvarkos aprašas), Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008 m. balandžio 29 d. įsakymu Nr. V-338 „Dėl Minimalių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės reikalavimų aprašo tvirtinimo“, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2011 m. rugsėjo 7 d. įsakymu Nr. V-839 „Dėl Valstybinės medicininio audito inspekcijos prie Sveikatos apsaugos ministerijos reorganizavimo, reorganizavimo sąlygų aprašo ir Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos nuostatų patvirtinimo“ patvirtintais Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos nuostatais.
Punkto pakeitimai:
Nr. T1-1237, 2014-09-04, paskelbta TAR 2014-09-09, i. k. 2014-12029
6. Apraše vartojamos sąvokos atitinka šio Aprašo 5 punkte nurodytuose teisės aktuose vartojamas sąvokas.
II. KONTROLIŲ ATLIKIMO PAGRINDAI
8. Kontrolės metu gali būti tikrinama visa Įstaigos veikla, susijusi su asmens sveikatos priežiūra, ar jos dalis.
9. Kontroles Tarnyba gali atlikti esant bent vienam iš šių pagrindų:
9.2. turint rašytinės informacijos ar kilus pagrįstų įtarimų dėl Įstaigos veiklos, kuri gali prieštarauti teisės aktams ar neatitikti teisės aktų reikalavimų;
9.3. siekiant užtikrinti, kad būtų pašalinti Įstaigos veiklos ankstesnės Kontrolės metu nustatyti teisės aktų pažeidimai ir įgyvendinti priimti sprendimai;
91. Kontrolės metu, kai atliekamas tikrinimas vietoje, taip pat atliekamas Įstaigos teikiamų paslaugų, kurios nėra apmokamos (kompensuojamos) iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšų, skelbiamų kainų, nurodytų litais ir eurais, nurodymo, perskaičiavimo ir apvalinimo reikalavimų atitikimo Euro įvedimo įstatymo nuostatoms patikrinimas.
Papildyta punktu:
Nr. T1-1237, 2014-09-04, paskelbta TAR 2014-09-09, i. k. 2014-12029
III. KONTROLIŲ ATLIKIMO TVARKA
11. Asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolei reikalingų dokumentų kopijas ir (ar), jei reikia, Įstaigos darbuotojų paaiškinimus Įstaiga privalo pateikti ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas nuo Tarnybos rašytinio prašymo su pateiktinų dokumentų sąrašu (1 priedas) gavimo dienos. Atskirais atvejais, direktoriaus pavaduotojo, Tarnybos struktūrinio padalinio, atsakingo už asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolę, vadovo iniciatyva ir Tarnybos direktoriaus įsakymu sudaroma komisija, susidedanti ne mažiau kaip iš dviejų Tarnybos darbuotojų (toliau – Komisija), kuriai pavedama paimti iš Įstaigos asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolei reikalingų dokumentų kopijas ir (ar), jei reikia, Įstaigos darbuotojų paaiškinimus. Komisija į Įstaigą vykdyti jai pavestos užduoties vyksta Įstaigos iš anksto neįspėjusi. Atliekant Įstaigos tikrinimą vietoje, pildomas Tarnybos direktoriaus nustatytos formos Kontrolės aktas (2 priedas).
111. Įstaigos teikiamų paslaugų, nurodytų litais ir eurais, nurodymo, perskaičiavimo ir apvalinimo reikalavimų laikymosi patikrinimo rezultatai tikrinimo vietoje įforminami atskiru Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatytos formos prekių ir paslaugų kainų patikrinimo aktu, nurodytu Prekių ir paslaugų kainų nurodymo litais ir eurais, taip pat šiam nurodymui ir perskaičiavimui keliamų reikalavimų laikymosi priežiūros tvarkos aprašo priede, surašomu Komisijos pirmininko pagal jo ir kitų Komisijos narių surinktą bei aptartą medžiagą, ir kuriame nurodoma:
112. Patikrinimo, kurio metu vykdoma įstaigos teikiamų paslaugų, nurodytų litais ir eurais, nurodymo, perskaičiavimo ir apvalinimo reikalavimų laikymosi priežiūra, metu nustačiusi, kad prekių ar paslaugų kainos nurodomos, perskaičiuojamos ir (ar) apvalinamos nesilaikant teisės aktuose nustatytų reikalavimų, Komisija, pasiūlo paslaugų teikėjui nedelsiant pašalinti kainų nurodymo, perskaičiavimo ir (arba) apvalinimo netikslumus, o jeigu jų pašalinti nedelsiant nėra galimybės – pašalinti juos ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo patikrinimo ir apie tai informuoti Tarnybą.
Papildyta punktu:
Nr. T1-1237, 2014-09-04, paskelbta TAR 2014-09-09, i. k. 2014-12029
113. Kiekvienas komisijos narys (valstybės tarnautojas), nustatęs teisės aktų pažeidimus, už kuriuos atsakomybė numatyta Lietuvos Respublikos euro įvedimo Lietuvos Respublikoje įstatymo 29 straipsnio 2 ir 3 dalyse turi surašyti administracinių teisės pažeidimų protokolą vadovaudamasis Tarnybos direktoriaus įsakymu, kuriuo suteikti įgaliojimai surašyti administracinių teisės pažeidimų protokolus. Administracinių teisės pažeidimų protokolas rašomas patikrinimo vietoje atlikimo metu nepriklausomai nuo to, ar paslaugų kainų, nurodytų litais ir eurais, nurodymo, perskaičiavimo ar apvalinimo reikalavimų neatitikimai yra pašalinami patikrinimo metu, ar nustatomas šio Aprašo 112 punkte nurodytas terminas neatitikimams ištaisyti.
Papildyta punktu:
Nr. T1-1237, 2014-09-04, paskelbta TAR 2014-09-09, i. k. 2014-12029
Papildyta punktu:
Nr. T1-1237, 2014-09-04, paskelbta TAR 2014-09-09, i. k. 2014-12029
12. Gavus iš Įstaigos šio Aprašo 11 punkte nurodytų visų Kontrolės atlikimui reikalingų dokumentų kopijas ir (ar) Įstaigos darbuotojų paaiškinimus, Tarnybos struktūrinio padalinio, atsakingo už asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolę, darbuotojas parengia Kontrolės ataskaitą (3 priedas) dėl atitinkamų Įstaigos asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės, kuri vizuojama Tarnybos darbo reglamento nustatyta tvarka. Kontrolės ataskaitą tvirtina Tarnybos struktūrinio padalinio, atsakingo už asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolę, vadovas, išskyrus atvejį, kai Kontrolės ataskaitą rengia pats Tarnybos struktūrinio padalinio, atsakingo už asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolę, vadovas. Šiuo atveju, Kontrolės ataskaitą tvirtina direktoriaus pavaduotojas. Kontrolės ataskaitoje gali būti pateikiamos rekomendacijos asmens sveikatos priežiūros įstaigai dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės gerinimo.
13. Patvirtinus Kontrolės ataskaitą, jos pagrindu Tarnybos struktūrinis padalinys, atsakingas už asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolę, rengia Tarnybos direktoriaus įsakymo projektą, kuris vizuojamas Tarnybos darbo reglamento nustatyta tvarka.
14. Tarnybos darbuotojo, rengusio Kontrolės ataskaitą, Tarnybos struktūrinio padalinio, atsakingo už pacientų teisių priežiūrą, vadovo ar direktoriaus pavaduotojo iniciatyva, Tarnybos direktoriui pritarus, gali būti kreipiamasi į medicinos specialistus – konsultantus dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės įvertinimo.
15. Asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolės atlikimas Tarnyboje turi būti baigtas per 3 mėnesius nuo Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos pavedimo ar kitų institucijų prašymo gavimo dienos. Motyvuotu Tarnybos direktoriaus įsakymu kontrolės atlikimo terminas gali būti pratęstas ne ilgesniam kaip 5 mėnesių laikotarpiui.
IV. KONTROLĖS ATLIKIMO ĮFORMINIMAS
16. Asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolės atlikimas Tarnyboje baigiamas įforminant Tarnybos direktoriaus įsakymu. Šiame įsakyme gali būti pateikiamos rekomendacijos asmens sveikatos priežiūros įstaigai dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės gerinimo.
17. Esant Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 59 straipsnyje numatytiems pagrindams, klausimas dėl kontrolės priemonių ir (ar) sankcijų taikymo įstaigai svarstomas dalyvaujant asmens sveikatos priežiūros įstaigos vadovui ar jo įgaliotam atstovui. Apie nurodytą aptarimą įstaiga informuojama ne vėliau kaip prieš 7 darbo dienas, pateikiant Kontrolės ataskaitą ir direktoriaus įsakymo projektą. Jei asmens sveikatos priežiūros įstaigos atstovai neatvyksta nurodytu laiku – įsakymas priimamas be aptarimo.
18. Priėmus šio Aprašo 16 punkte nurodytą įsakymą, Tarnyba per 3 darbo dienas nuo Tarnybos direktoriaus įsakymo priėmimo išsiunčia asmeniui, inicijavusiam kontrolės atlikimą, ir asmens sveikatos priežiūros įstaigai, kurios veikla buvo tikrinama, šio Aprašo 21 punkte nurodytą informaciją.
181. Patikrinimui dėl Įstaigos teikiamų paslaugų kainų, nurodytų litais ir eurais, nurodymo, perskaičiavimo ir apvalinimo atitikimo teisės aktų reikalavimams, šių Taisyklių 12 – 18 punktai netaikomi, o patikrinimo rezultatai įforminami tokia tvarka:
181.1. Jei patikrinimo metu yra nustatomi teisės aktų pažeidimai, Komisija šių taisyklių 111 punkte nurodytą patikrinimo aktą kartu su administracinio teisės pažeidimo protokolu ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo patikrinimo pateikia Tarnybos direktoriaus įsakymu sudarytai Komisijai, įgaliotai nagrinėti administracinio teisės pažeidimo bylas.
181.2. Jei patikrinimo metu nėra nustatomi teisės aktų reikalavimų laikymosi pažeidimai, Komisija šių taisyklių 111 punkte nurodytą patikrinimo aktą kartu su informacinio rašto, kuriame nurodoma, jog pažeidimų nėra nustatyta, projektu ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo patikrinimo pateikia struktūrinio padalinio, inicijavusio atitinkamo ūkio subjekto veiklos kontrolę, vadovui, kuris ne vėliau kaip per 1 darbo dieną pasirašo pateiktą rašto projektą.
181.3. Jeigu Įstaiga Komisijos pagal šių Taisyklių 112 punktą nustatytu laiku Tarnybai nepraneša apie nurodytų kainų nurodymo, perskaičiavimo ir (ar) apvalinimo netikslumų pašalinimą, Komisija ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo paskutinės dienos, kurią paslaugos teikėjas turėjo pašalinti priežiūros institucijos nustatytus kainų nurodymo, perskaičiavimo ir (ar) apvalinimo netikslumus, privalo atlikti pakartotinį patikrinimą. Atlikdama pakartotinį patikrinimą, Komisija papildomai turi patikrinti ir kitas (anksčiau netikrintas) paslaugų kainas.
Papildyta punktu:
Nr. T1-1237, 2014-09-04, paskelbta TAR 2014-09-09, i. k. 2014-12029
V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
19. Visi atliktos asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolės dokumentai segami į Įstaigos bylą, kuri saugoma Tarnybos struktūriniame padalinyje, atsakingame už atitinkamų įstaigų veiklos priežiūros kontrolę, pagal Tarnybos Dokumentacijos planą.
20. Tarnybos darbuotojai turi užtikrinti informacijos apie paciento buvimą sveikatos priežiūros įstaigoje, jo sveikatos būklę, diagnozę, prognozes ir gydymą, taip pat visos kitos asmeninio pobūdžio informacijos apie pacientą konfidencialumą.
21. Informacija, susijusi su atlikta asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrole, teikiama:
21.1. asmens sveikatos priežiūros įstaigai ir asmeniui, inicijavusiam kontrolės atlikimą, jei pastarasis turi teisę gauti tokią informaciją pagal Informacijos apie pacientą valstybės institucijoms ir kitoms įstaigoms teikimo tvarką, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2001 m. vasario 1 d. įsakymu Nr. 65 (Žin., 2001, Nr. 13-405) – Kontrolės ataskaitos ir Tarnybos direktoriaus įsakymo kopijas;
Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos Neplaninių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolių atlikimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Kontrolės dokumentų sąrašo forma)
KONTROLĖS NR. DOKUMENTŲ SĄRAŠAS
1. |
Asmens sveikatos istorija (apskaitos forma Nr. 025/a) |
£ |
2. |
Gydymo stacionare ligos istorija (-os) (apskaitos forma Nr. 003/a) |
£ |
3. |
Asmens ambulatorinio gydymo priėmimo skyriuje apskaitos kortelė(apskaitos forma Nr. 025-1/a-LK) |
£ |
4. |
Gimdymo istorija (apskaitos forma Nr. 096/a) |
£ |
5. |
Naujagimio raidos istorija (apskaitos forma Nr. 097/a) |
£ |
6. |
Stomatologo įrašai (Asmens sveikatos istorija, apskaitos forma Nr. 025-043/a) |
£ |
7. |
Greitosios medicinos pagalbos kvietimo kortelė (apskaitos forma Nr. 110/a) |
£ |
8. |
Medicininių dokumentų pildymo tvarka |
£ |
9. |
Pacientui asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikusių medicinos specialistų bei struktūrinio padalinio vadovo pareigų instrukcijos, darbo sutartys |
£ |
10. |
Struktūrinio padalinio (padalinių), kuriame (kuriuose) pacientui buvo teiktos paslaugos, darbo organizavimo tvarka |
£ |
11. |
Paciento teisių ir pareigų įgyvendinimo tvarka |
£ |
12. |
Pacientų skundų nagrinėjimo tvarka |
£ |
13. |
Informacijos pacientams (jų atstovams) teikimo tvarka |
£ |
14. |
Sutikimo dėl sveikatos priežiūros paslaugų teikimo aprašo reikalavimų įgyvendinimo tvarka |
£ |
15. |
Kiti darbo reglamentai, kuriais buvo ar turėjo būti vadovaujamasi nurodytam pacientui teikiant paslaugas |
£ |
16. |
Būtinosios ir planinės medicininės pagalbos paslaugų teikimo tvarka |
£ |
17. |
Specialistų konsultacijų organizavimo tvarka |
£ |
18. |
Gydymo ir diagnostikos protokolai, kurie buvo ar turėjo būti taikomi nurodytam pacientui |
£ |
19. |
Kitos medicininių dokumentų apskaitos formos |
£ |
22. |
Mirčių atvejų nagrinėjimo tvarka |
£ |
23. |
Vidaus medicininio audito veikla |
£ |
23.1. |
Įsakymas dėl vidaus medicininio audito sudarymo |
£ |
23.2. |
Vidaus medicininio audito grupės vadovo ir narių kvalifikacijos kėlimo dokumentai |
£ |
23.3. |
Vidaus medicininio audito veiklos aprašas |
£ |
23.4. |
Metinis vidaus medicininio audito planas |
£ |
23.5. |
Metinė vidaus medicininio audito ataskaita |
£ |
24. |
Neatitikčių registravimas |
£ |
25. |
Neatitikčių analizė |
£ |
26. |
Pacientų apklausa |
£ |
27. |
Nepageidaujamų įvykių registras |
£ |
28. |
Kiti, Jūsų manymu, svarbūs tyrimui įstaigos veiklą reglamentuojantys vidaus dokumentai |
£ |
29. |
Medicinos specialistų paaiškinimai, atsakant į pateiktus klausimus: |
£ |
29.1. |
|
£ |
29.2. |
|
£ |
Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos Neplaninių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolių atlikimo tvarkos aprašo
2 priedas
(Kontrolės akto forma)
VALSTYBINĖ AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBA PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS
KONTROLĖS AKTAS
___________ Nr. _____
(data)
___________________
(sudarymo vieta)
Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Akreditavimo tarnyba) direktoriaus 20..... m. ............. mėn. ..... d. įsakymu Nr. .......... „Dėl .................................“ sudaryta komisija, dalyvaujant ________________________________
___________________________________________________________________________
(tikrinamos asmens sveikatos priežiūros įstaigos atstovų pareigos, vardai ir pavardės)
___________________________________________________________________________ ,
atliko:
___________________________________________________________________________
(tikrinamos asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas, kodas, tikrinimo adresas (-ai))
____________________________________________________________________ kontrolę.
Neplaninės kontrolės objektas:
___________________________________________________________________________
Pastabos: ___________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
PRIDEDAMA: ______________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Iš viso prie šio akto pridedamų lapų: ______________________
Asmens sveikatos priežiūros įstaigos darbuotojų paaiškinimus ir juos pagrindžiančius dokumentus arba kitą trūkstamą informaciją prašome pateikti iki: ________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Kontrolės aktas surašytas dviem egzemplioriais.
Komisijos pirmininkas |
_________ (parašas) |
________________ (vardas ir pavardė) |
Komisijos nariai |
_________ (parašas) _________ (parašas) |
________________ (vardas ir pavardė) ________________ (vardas ir pavardė) |
Su kontrolės aktu susipažinau ir 1 egzempliorių gavau. Trūkstamus dokumentus, paaiškinimus ir juos pagrindžiančius dokumentus arba kitą trūkstamą informaciją įsipareigojame pateikti per komisijos nurodytą laiką (jei nurodyti nepateikti dokumentai ar kita informacija).
___________________________________________________________________________
_____________ (Asmens sveikatos priežiūros įstaigos vadovo arba jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas) |
_________ (parašas) |
________________ (vardas ir pavardė) |
Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos Neplaninių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolių atlikimo tvarkos aprašo
3 priedas
(Kontrolės ataskaitos forma)
KONTROLĖS ataskaitA
___________ Nr. _________
(data)
_______________________
(sudarymo vieta)
Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Tarnyba) pagal _____________________________________________________________
(nurodomas kontrolės atlikimo pagrindas)
atliko ______________________________________________________________________
(įstaigos pavadinimas)
pacientui ___________________________________________________________________
(jei yra) (vardas, pavardė)
20__m. _____ mėn. ___ d. (ne-)teiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų neplaninę kokybės kontrolę.
Kontrolės objektas:
___________________________________________________________________________
Kontrolės metu vertinta:
___________________________________________________________________________
(įstaigos paaiškinimai ir pateikti dokumentai)
___________________________________________________________________________ .
Kontrolės metu nustatyta, kad:
___________________________________________________________________________ .
Kontrolės išvados:
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________ .
Tarnybos teikiamos rekomendacijos asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybei gerinti:
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________ .
Sveikatos priežiūros paslaugų kokybės priežiūros skyriaus vyriausiasis specialistas arba vedėjas |
_________ (parašas) |
________________ (vardas ir pavardė) |
Sveikatos priežiūros paslaugų kokybės priežiūros skyriaus vedėjas arba direktoriaus pavaduotojas |
_________ (parašas) |
________________ (vardas ir pavardė) |
Pakeitimai:
1.
Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas
Nr. T1-1237, 2014-09-04, paskelbta TAR 2014-09-09, i. k. 2014-12029
Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2013 m. vasario 6 d. įsakymo Nr. T1-136 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos neplaninių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolių atlikimo tvarkos aprašo patvirtinimo" pakeitimo