Suvestinė redakcija nuo 2014-02-21 iki 2014-02-28

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2012, Nr. 39-1960, i. k. 1122070ISAK000V-552

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL PRIĖMIMO Į VALSTYBINES BENDROJO UGDYMO IR  IKIMOKYKLINIO UGDYMO MOKYKLAS, KURIŲ SAVININKO TEISES IR PAREIGAS ĮGYVENDINANTI INSTITUCIJA YRA ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTERIJA, TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2012 m. kovo 28 d. Nr. V-552

Vilnius

 

Pakeistas teisės akto pavadinimas:

Nr. V-124, 2014-02-19, paskelbta TAR 2014-02-20, i. k. 2014-01858

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 29 straipsnio 2 ir 6  dalimis bei Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklą, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. ISAK-1019  Dėl Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklą, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašo patvirtinimo.

Preambulės pakeitimai:

Nr. V-124, 2014-02-19, paskelbta TAR 2014-02-20, i. k. 2014-01858

 

1. T v i r t i n u Priėmimo į valstybines bendrojo ugdymo ir ikimokyklinio ugdymo mokyklas, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija yra Švietimo ir mokslo ministerija, tvarkos aprašą (pridedama).

 

Punkto pakeitimai:

Nr. V-124, 2014-02-19, paskelbta TAR 2014-02-20, i. k. 2014-01858

 

2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. balandžio 30 d. įsakymą Nr. ISAK-1276 „Dėl Priėmimo į valstybines bendrojo lavinimo mokyklas, kurių steigėja yra Švietimo ir mokslo ministerija, tvarkos aprašo patvirtinimo“.

 

 

Švietimo ir mokslo ministras                                  Gintaras Steponavičius

 

 


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos

švietimo ir mokslo ministro

2012 m. kovo 28 d. įsakymu Nr. V-552

 

PRIĖMIMO Į VALSTYBINES BENDROJO UGDYMO IR IKIMOKYKLINIO UGDYMO MOKYKLAS, KURIŲ SAVININKO TEISES IR PAREIGAS ĮGYVENDINANTI INSTITUCIJA YRA ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTERIJA, TVARKOS APRAŠAS

 

Pakeistas priedo pavadinimas:

Nr. V-124, 2014-02-19, paskelbta TAR 2014-02-20, i. k. 2014-01858

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Priėmimo į valstybines bendrojo ugdymo ir ikimokyklinio ugdymo mokyklas, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija yra Švietimo ir mokslo ministerija, tvarkos aprašas  (toliau – aprašas) reglamentuoja valstybinių bendrojo ugdymo ir ikimokyklinio ugdymo mokyklų, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija yra Švietimo ir mokslo ministerija (toliau – mokykla), programas, į kurias vykdomas asmenų priėmimas, priėmimo kriterijus, priėmimo mokytis pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas prašymų ir kitų dokumentų pateikimo vietą ir tvarką, asmenų priėmimo per mokslo metus tvarką.

Punkto pakeitimai:

Nr. V-124, 2014-02-19, paskelbta TAR 2014-02-20, i. k. 2014-01858

 

2. Kiekvienais kalendoriniais metais iki kovo 31 dienos Švietimo ir mokslo ministerija nustato, o iki rugsėjo 1 dienos tikslina ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo grupių, bendrojo ugdymo klasių skaičių ir mokinių, ugdomų pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas, skaičiaus vidurkį grupėse ir klasėse kitiems mokslo metams.

Punkto pakeitimai:

Nr. V-124, 2014-02-19, paskelbta TAR 2014-02-20, i. k. 2014-01858

 

3. Mokyklos direktorius Švietimo ir mokslo ministeriją raštu informuoja:

3.1. apie prognozuojamą ikimokyklinio ugdymo, priešmokyklinio ugdymo grupių, bendrojo ugdymo klasių ir mokinių skaičių  –  iki einamųjų metų kovo 1 dienos;

3.2. apie būsimą mokyklos ikimokyklinio ugdymo, priešmokyklinio ugdymo grupių ir  bendrojo ugdymo klasių skaičių – einamųjų metų rugpjūčio 20 dieną.

Punkto pakeitimai:

Nr. V-124, 2014-02-19, paskelbta TAR 2014-02-20, i. k. 2014-01858

 

II. MOKYKLŲ PROGRAMOS, Į KURIAS VYKDOMAS MOKINIŲ PRIĖMIMAS

 

4. Mokyklos, skirtos mokiniams, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintiems didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių:

4.1. Lietuvos kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų ugdymo centras priima mokinius į ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas klausos sutrikimą turinčius mokinius; į pradinio ugdymo individualizuotą programą, pagrindinio ugdymo individualizuotą programą – mokinius, turinčius kompleksinę negalią, kurios derinyje yra vidutinis klausos sutrikimas, žymus klausos sutrikimas, labai žymus klausos sutrikimas ar gilus klausos sutrikimas (kurtumas) ir intelekto sutrikimas; į socialinių įgūdžių ugdymo programą – mokinius, turinčius kompleksinę negalią, kurios derinyje yra vidutinis klausos sutrikimas, žymus klausos sutrikimas, labai žymus klausos sutrikimas ar gilus klausos sutrikimas (kurtumas) ir vidutinis, žymus ar labai žymus intelekto sutrikimas;

4.2. Lietuvos aklųjų ir silpnaregių ugdymo centras priima mokinius į ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas regos sutrikimą turinčius mokinius; į pradinio ugdymo individualizuotą programą, pagrindinio ugdymo individualizuotą programą – mokinius, turinčius kompleksinę negalią, kurios derinyje yra vidutinė silpnaregystė, žymi silpnaregystė, aklumas su regėjimo likučiu, praktiškas, visiškas aklumas ar kurčneregystė ir intelekto sutrikimas; į socialinių įgūdžių ugdymo programą – mokinius, turinčius kompleksinę negalią, kurios derinyje yra vidutinė silpnaregystė, žymi silpnaregystė, aklumas su regėjimo likučiu, praktiškas, visiškas aklumas ar kurčneregystė ir vidutinis, žymus ar labai žymus intelekto sutrikimas.

5. Mokyklos, skirtos mokiniams, dėl išskirtinių gabumų turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių:

5.1. Kauno Juozo Gruodžio konservatorija priima mokinius į specializuoto ugdymo krypties programas: pagrindinio ugdymo kartu su muzikos ugdymu programos antrąją dalį ir vidurinio ugdymo kartu su muzikos ugdymu programą;

5.2. Kauno apskrities Juozo Naujalio muzikos gimnazija priima mokinius į specializuoto ugdymo krypties programas: pradinio, pagrindinio ir akredituotą vidurinio ugdymo kartu su muzikos ugdymu programas;

5.3. Kauno apskrities dailės gimnazija priima mokinius į specializuoto ugdymo krypties programas: pradinio, pagrindinio ir akredituotą vidurinio ugdymo kartu su dailės ugdymu programas;

5.4. Klaipėdos Stasio Šimkaus konservatorija priima mokinius į specializuoto ugdymo krypties programas: pagrindinio ugdymo kartu su muzikos ugdymu programos antrąją dalį ir vidurinio ugdymo kartu su muzikos ugdymu programą;

5.5. Klaipėdos Eduardo Balsio menų gimnazija priima mokinius į specializuoto ugdymo krypties programas: pradinio, pagrindinio ir akredituotą vidurinio ugdymo kartu su muzikos ugdymu programas; pagrindinio ir akredituotą vidurinio ugdymo kartu su dailės ugdymu programas;

5.6. Panevėžio Vytauto Mikalausko menų mokykla priima mokinius į specializuoto ugdymo krypties programas: pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo kartu su muzikos ugdymu programas; pradinio ir pagrindinio ugdymo kartu su dailės ugdymu programą;

5.7. Šiaulių Sauliaus Sondeckio menų mokykla priima mokinius į specializuoto ugdymo krypties programas: pradinio ugdymo kartu su muzikos ugdymu programą, pagrindinio ugdymo kartu su muzikos ugdymu programos antrąją dalį ir vidurinio ugdymo kartu su muzikos ugdymu programą; pradinio ugdymo kartu su dailės ugdymu programą, pagrindinio ugdymo kartu su dailės ugdymu programos antrąją dalį ir vidurinio ugdymo kartu su dailės ugdymu programą;

5.8. Vilniaus Juozo Tallat-Kelpšos konservatorija priima mokinius į specializuoto ugdymo krypties programas: pagrindinio ugdymo kartu su muzikos ugdymu programos antrąją dalį ir vidurinio ugdymo kartu su muzikos ugdymu programą;

5.9. Nacionalinė Mikalojaus Konstantino Čiurlionio menų mokykla priima mokinius į specializuoto ugdymo krypties programas: pradinio, pagrindinio ir akredituotą vidurinio ugdymo kartu su menų ugdymu programas ir baleto artisto profesinio mokymo programą.

6. Mokyklos, skirtos mokiniams, dėl nepalankių aplinkos veiksnių turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių:

6.1. Gruzdžių vaikų socializacijos centras priima mokinius į pradinio ir pagrindinio ugdymo programas;

6.2. Kauno vaikų socializacijos centras priima mokinius į pagrindinio ugdymo programą;

6.3. Kauno vaikų socializacijos centras „Saulutė“ priima mokinius į pradinio ir pagrindinio ugdymo programas;

6.4. Vaikų socializacijos centras „Širvėna“ priima mokinius į pagrindinio ugdymo programą;

6.5. Vėliučionių vaikų socializacijos centras priima mokinius į pagrindinio, vidurinio ugdymo programas;

6.6. Vilniaus vaikų socializacijos centras priima mokinius į pagrindinio, vidurinio ugdymo programas;

6.7. Vilniaus lietuvių namai priima mokinius į pradinio, pagrindinio ugdymo ir akredituotą vidurinio ugdymo programas.

7. Bendrosios bendrojo ugdymo ir ikimokyklinio ugdymo mokyklos:

7.1. Buivydiškių,  Butrimonių, Čiužiakampio, Kalesninkų Mykolo Rudzio ir Vilniaus „Šaltinio“ pagrindinės mokyklos priima mokinius į ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio ir pagrindinio ugdymo programas;

7.2. Eitminiškių, Turgelių, Lavoriškių vidurinės mokyklos priima mokinius į ikimokyklinio, priešmokyklinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas;

7.3. Bezdonių vidurinė mokykla priima mokinius į vidurinio ugdymo programos 12 klasę;

7.4. Juodšilių „Šilo“, Riešės, Šalčininkų Lietuvos tūkstantmečio gimnazijos priima mokinius į ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio ir akredituotas vidurinio ugdymo programas;

7.5. Mickūnų vaikų lopšelis-darželis, Rudaminos vaikų lopšelis-darželis „Ąžuoliukas“ priima asmenis į ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo programas.

Punkto pakeitimai:

Nr. V-124, 2014-02-19, paskelbta TAR 2014-02-20, i. k. 2014-01858

 

III. PRIĖMIMO Į MOKYKLAS KRITERIJAI

 

8. Priėmimo į mokyklas, skirtas mokiniams, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintiems didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, kriterijai:

8.1. Lietuvos aklųjų ir silpnaregių ugdymo centras priima mokinius, kuriems nustatyta:

8.1.1. vidutinė silpnaregystė (regėjimo aštrumas geriau matančia akimi su korekcija 0,3–0,1 (30–10 procentų), žymi silpnaregystė (regėjimo aštrumas geriau matančia akimi su korekcija 0,1–0,05 (10–5 procentai), aklumas su regėjimo likučiu (regėjimo aštrumas geriau matančia akimi su korekcija 0,04–0,01 (4–1 procentas), praktiškas ar visiškas aklumas (regėjimo aštrumas geriau matančia akimi su korekcija 0,01–1 šviesos, tamsos skyrimas), kurčneregystė;

8.1.2. kompleksinė negalia, kurios derinyje yra vidutinė silpnaregystė, žymi silpnaregystė, aklumas su regėjimo likučiu, praktiškas, visiškas aklumas ar kurčneregystė;

8.2. Lietuvos kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų ugdymo centras priima mokinius, kuriems nustatyta:

8.2.1. vidutinis klausos sutrikimas (klausos susilpnėjimo vidurkių diapazonas yra 41–55 decibelai), žymus klausos sutrikimas (klausos susilpnėjimo vidurkių diapazonas yra 56–70 decibelų), labai žymus klausos sutrikimas (71–90 decibelų), gilus klausos sutrikimas (kurtumas) (>90 decibelų), ar kochlearinių implantų naudotojai;

8.2.2. kompleksinė negalia, kurios derinyje yra vidutinis klausos sutrikimas, žymus klausos sutrikimas, labai žymus klausos sutrikimas ar gilus klausos sutrikimas (kurtumas).

9. Priėmimo į mokyklas, skirtas mokiniams, dėl išskirtinių gabumų turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, kriterijai:

9.1. į Kauno Juozo Gruodžio, Klaipėdos Stasio Šimkaus ir Vilniaus Juozo Tallat-Kelpšos konservatorijas, Panevėžio Vytauto Mikalausko, Šiaulių Sauliaus Sondeckio ir Nacionalinę Mikalojaus Konstantino Čiurlionio menų mokyklas, Kauno apskrities Juozo Naujalio muzikos gimnaziją, Klaipėdos Eduardo Balsio menų gimnaziją, Kauno apskrities dailės gimnaziją, vykdančias specializuoto ugdymo krypties programas, priimami gabūs muzikai, dailei ar kitai mokyklos vykdomai specializuoto ugdymo krypties programai vaikai iš visos šalies, išlaikę stojamuosius egzaminus;

9.2. į Nacionalinę Mikalojaus Konstantino Čiurlionio menų mokyklą mokytis pagal baleto artisto profesinio mokymo programą priimami mokiniai, baigę pagrindinio ugdymo kartu su meno ugdymu (baleto specializacija) programos pirmąją dalį ir gavę priėmimo komisijos rekomendaciją tęsti mokymąsi mokykloje.

10. Priėmimo į mokyklas, skirtas mokiniams, dėl nepalankių aplinkos veiksnių turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, kriterijai:

10.1. į Gruzdžių, Vilniaus, Kauno, Vėliučionių vaikų socializacijos centrus, Kauno vaikų socializacijos centrą „Saulutė“, vaikų socializacijos centrą „Širvėna“ priimami mokiniai, kuriems yra paskirta vidutinės priežiūros priemonė pagal Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme nustatytus pagrindus. Į vaikų socializacijos centrą taip pat gali būti siunčiami vaikai Lietuvos Respublikos baudžiamajame kodekse nustatytais atvejais, kai jiems skiriama auklėjamojo poveikio priemonė – atidavimas į specialiąją auklėjimo įstaigą. Vaikų socializacijos centro parinkimo vaikui kriterijus ir tvarką reglamentuoja Vaikų socializacijos centro parinkimo tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. gegužės 2 d. įsakymu Nr. V-761 Dėl Vaikų socializacijos centro parinkimo tvarkos aprašo patvirtinimo ir įgaliojimų suteikimo.”

Punkto pakeitimai:

Nr. V-124, 2014-02-19, paskelbta TAR 2014-02-20, i. k. 2014-01858

 

10.2. į Vilniaus lietuvių namus pirmumo teise priimami 7(6)–18 metų lietuvių kilmės tremtinių, politinių kalinių palikuonys, užsieniečių ir Lietuvos piliečių, atvykusių ar grįžusių nuolat ar laikinai gyventi Lietuvos Respublikoje, vaikai, užsienyje gyvenančių Lietuvos piliečių vaikai. Į likusias laisvas vietas klasėse priimami Vilniaus miesto gyventojų vaikai.

11 Priėmimo į bendrąsias bendrojo ugdymo ir ikimokyklinio ugdymo mokyklas kriterijai:

11.1. į bendrąsias bendrojo ugdymo mokyklas priimami mokiniai, pageidaujantys mokytis pagal mokyklose teikiamas priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas;

11.2. į Vilniaus Šaltinio pagrindinę mokyklą priimami mokiniai, kuriems savivaldybės nesudaro sąlygų mokytis lietuvių kalba.

11.3. į bendrųjų bendrojo ugdymo ir ikimokyklinio ugdymo mokyklų ikimokyklinio ugdymo grupes asmenys priimami pagal tėvų prašymų registracijos eilę. Asmeniui išvykus, priimamas kitas registracijos eilėje esantis asmuo. Registracijos eilė sudaroma pagal tėvų prašymų priimti asmenį į ikimokyklinio ugdymo grupę pateikimo datą. Jei pageidaujančiųjų lankyti ikimokyklinio ugdymo grupes yra daugiau nei laisvų vietų, pirmumo tvarka priimami asmenys, kurių broliai ir/ar seserys prašymo pateikimo metu jau ugdomi šioje mokykloje, asmenys, kurių vienas iš tėvų miręs, specialiųjų poreikių asmenys.

Punkto pakeitimai:

Nr. V-124, 2014-02-19, paskelbta TAR 2014-02-20, i. k. 2014-01858

 

12. Užsieniečių ir Lietuvos Respublikos piliečių, atvykusių ar grįžusių gyventi ir dirbti Lietuvos Respublikoje, vaikai, nemokantys lietuvių kalbos, į mokyklą priimami, vadovaujantis Užsieniečių ir Lietuvos Respublikos piliečių, atvykusių ar grįžusių gyventi ir dirbti Lietuvos Respublikoje, vaikų ir suaugusiųjų ugdymo išlyginamosiose klasėse ir išlyginamosiose mobiliosiose grupėse tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. rugsėjo 1 d. įsakymu Nr. ISAK-1800 Dėl Užsieniečių ir Lietuvos Respublikos piliečių, atvykusių ar grįžusių gyventi ir dirbti Lietuvos Respublikoje, vaikų ir suaugusiųjų ugdymo išlyginamosiose klasėse ir išlyginamosiose mobiliosiose grupėse tvarkos aprašo patvirtinimo.

Punkto pakeitimai:

Nr. V-124, 2014-02-19, paskelbta TAR 2014-02-20, i. k. 2014-01858

 

13. Mokiniai į pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas priimami vadovaujantis Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo ugdymo programas tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. ISAK-556 „Dėl Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo ugdymo programas tvarkos aprašo patvirtinimo“. Asmenys į priešmokyklinio ugdymo programą bendrosiose bendrojo ugdymo ir ikimokyklinio ugdymo mokyklose priimami, vadovaujantis Priešmokyklinio ugdymo organizavimo tvarkos aprašu“, patvirtintu  Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2013 m.  lapkričio 21 d. įsakymu Nr. V-1106 „Dėl Priešmokyklinio ugdymo tvarkos aprašo patvirtinimo, ir Vaiko brandumo mokytis pagal priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas įvertinimo tvarkos aprašu“, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. spalio 29 d. įsakymu Nr. ISAK-2173 Dėl Vaiko brandumo mokytis pagal priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas įvertinimo tvarkos aprašo.

Punkto pakeitimai:

Nr. V-124, 2014-02-19, paskelbta TAR 2014-02-20, i. k. 2014-01858

 

IV. PRIĖMIMO MOKYTIS PAGAL IKIMOKYKLINIO, PRIEŠMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO PROGRAMAS PRAŠYMŲ IR KITŲ DOKUMENTŲ PATEIKIMO VIETA IR TVARKA

 

Pakeistas skyriaus pavadinimas:

Nr. V-124, 2014-02-19, paskelbta TAR 2014-02-20, i. k. 2014-01858

 

14. Mokinių priėmimą į mokyklą organizuoja ir vykdo mokyklos direktorius ir mokinių priėmimo komisija.

15. Prašymai mokytis priimami kiekvienais kalendoriniais metais nuo sausio 2 dienos iki rugsėjo 1 dienos. Per mokslo metus mokiniai priimami, vadovaujantis Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. 768 „Dėl Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklių patvirtinimo“, 25.7 punktu. Prašymai priimti asmenis į bendrųjų bendrojo ugdymo ir ikimokyklinio ugdymo mokyklų ikimokyklinio ugdymo grupes yra teikiami visus kalendorinius metus ir eilės tvarka registruojami mokykloje.

Punkto pakeitimai:

Nr. V-124, 2014-02-19, paskelbta TAR 2014-02-20, i. k. 2014-01858

 

16. Mokinys, pageidaujantis mokytis pagal mokykloje teikiamas ugdymo programas, mokyklos direktoriui teikia prašymą (prašymą už vaiką iki 14 metų teikia vienas iš tėvų (globėjų), nuo 14 metų – vaikas, turintis vieno iš tėvų (rūpintojų) raštišką sutikimą), asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, nustatytos formos vaiko sveikatos patikrinimo pažymą, dvi fotonuotraukas.

17. Kartu su prašymu mokytis Lietuvos aklųjų ir silpnaregių ugdymo centre mokiniai teikia pedagoginės psichologinės tarnybos (ar švietimo pagalbos tarnybos) pažymą dėl nustatytų didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių; gydytojo oftalmologo asmens regėjimo būklės įvertinimą, tėvams (globėjams, rūpintojams) sutikus.

18. Kartu su prašymu mokytis Lietuvos kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų ugdymo centre mokiniai teikia pedagoginės psichologinės tarnybos (ar švietimo pagalbos tarnybos) pažymą dėl nustatytų didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių; gydytojo surdologo asmens klausos įvertinimą su klausos tonine audiograma, tėvams (globėjams, rūpintojams) sutikus.

19. Mokinys, norintis tęsti mokymąsi toje pačioje mokykloje pagal aukštesnę ugdymo programą, teikia prašymą.

20. Mokiniai, atvykę iš kitų mokyklų ir pageidaujantys mokytis pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas, papildomai pateikia vieną iš pažymėjimų arba pažymą:

20.1. įgyto išsilavinimo pažymėjimą;

20.2. mokymosi pasiekimų pažymėjimą;

20.3. pažymą apie mokymosi pasiekimus.

Punkto pakeitimai:

Nr. V-124, 2014-02-19, paskelbta TAR 2014-02-20, i. k. 2014-01858

 

21. Prašymas ir kiti teikiami dokumentai registruojami Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka

Punkto pakeitimai:

Nr. V-124, 2014-02-19, paskelbta TAR 2014-02-20, i. k. 2014-01858

 

22. Švietimo ir mokslo ministerija kartu su pedagogine psichologine tarnyba ir mokyklos direktoriumi, tėvams (globėjams, rūpintojams) pageidaujant, nenumatytais atvejais priima sprendimą dėl mokinio, kuriam dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų nustatyti dideli ar labai dideli specialieji ugdymosi poreikiai, ugdymo specialiojoje mokykloje ar bendrosios mokyklos specialiojo ugdymo klasėje (grupėje).

23. Mokinių priėmimas mokytis įforminamas mokymosi sutartimi.

24. Mokymo sutartis su kiekvienu naujai atvykusiu mokytis mokiniu ir tos mokyklos mokiniu, pradedančiu mokytis pagal aukštesnio lygmens ugdymo programą, sudaroma iki pirmos mokymosi dienos jo mokymosi pagal tą ugdymo programą laikotarpiui.

25. Abu mokymo sutarties egzempliorius pasirašo mokyklos vadovas ar jo įgaliotas asmuo ir asmuo, pateikęs prašymą. Už vaiką iki 14 metų jo vardu mokymo sutartį sudaro vienas iš tėvų (globėjų), veikdamas išimtinai vaiko interesais. Vaikas nuo 14 metų, kol jam sukaks 18 metų, mokymo sutartį sudaro tik turėdamas vieno iš tėvų (rūpintojų) raštišką sutikimą.

26. Mokymo sutartis registruojama Mokymo sutarčių registracijos žurnale. Vienas mokymo sutarties egzempliorius įteikiamas prašymą pateikusiam asmeniui, kitas egzempliorius lieka mokykloje (segamas į mokinio asmens bylą).

27. Sudarius mokymo sutartį mokinys įregistruojamas mokinių registre (į mokinių abėcėlinį žurnalą įrašomas automatiškai). Sudaroma mokinio byla. Į ją dedama mokymo sutartis, mokinio ir (ar) jo tėvų (globėjų, rūpintojų) prašymai, pažymos ir kita tikslinga, su mokinio ugdymu susijusi informacija. Mokiniui išvykus iš mokyklos, jo byloje esantys dokumentai lieka mokykloje.

 

V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

28. Mokykla skelbia informaciją apie mokinių priėmimą ir laisvas vietas mokyklos interneto svetainėje, skelbimų lentoje ir (ar) kitu būdu.

 

_________________

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija, Įsakymas

Nr. V-124, 2014-02-19, paskelbta TAR 2014-02-20, i. k. 2014-01858

Dėl švietimo ir mokslo ministro 2012 m. kovo 28 d. įsakymo Nr. V-552 „Dėl Priėmimo į valstybines bendrojo ugdymo mokyklas, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija yra Švietimo ir mokslo ministerija, tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo