Suvestinė redakcija nuo 2021-12-26 iki 2024-01-17

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2005, Nr. 48-1602, i. k. 1052310ISAK0001V-97

 

Nauja redakcija nuo 2018-01-04:

Nr. 1V-878, 2017-12-21, paskelbta TAR 2018-01-03, i. k. 2018-00103

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL NUSIKALTIMŲ IR KITŲ TEISĖS PAŽEIDIMŲ PREVENCIJOS PROJEKTŲ IR BENDRUOMENIŲ INICIATYVŲ GEROSIOS PRAKTIKOS KONKURSO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2005 m. balandžio 8 d. Nr. 1V-97

Vilnius

 

 

Vykdydamas Viešojo saugumo plėtros 2015–2025 metų programos įgyvendinimo tarpinstitucinio veiklos plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. balandžio 13 d. nutarimu Nr. 370 „Dėl Viešojo saugumo plėtros 2015–2025 metų programos įgyvendinimo tarpinstitucinio veiklos plano patvirtinimo“, 1.1.3 priemonę „organizuoti nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos projektų (programų) bei bendruomenių iniciatyvų viešojo saugumo stiprinimo srityje konkursus ir skatinti jų autorius“:

Preambulės pakeitimai:

Nr. 1V-930, 2021-12-23, paskelbta TAR 2021-12-25, i. k. 2021-26904

 

1Tvirtinu Nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos projektų ir bendruomenių iniciatyvų gerosios praktikos konkurso nuostatus (pridedama).

2Pavedu šio įsakymo vykdymo kontrolę viceministrui,  atsakingam už viešojo saugumo veiklos sritį.

 

 

 

VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS                                               GINTARAS FURMANAVIČIUS

 

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų

ministro 2005 m. balandžio 8 d.

įsakymu Nr. 1V-97

(Lietuvos Respublikos vidaus reikalų

ministro 2017 m. gruodžio 21 d.

įsakymo Nr. 1V-878 redakcija)

 

 

NUSIKALTIMŲ IR KITŲ TEISĖS PAŽEIDIMŲ PREVENCIJOS

PROJEKTŲ IR BENDRUOMENIŲ INICIATYVŲ GEROSIOS PRAKTIKOS KONKURSO NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos projektų ir bendruomenių iniciatyvų gerosios praktikos konkurso nuostatai (toliau – nuostatai) nustato nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos projektų ir bendruomenių iniciatyvų gerosios praktikos konkurso organizavimą, paraiškų teikimą nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos projektų ir bendruomenių iniciatyvų gerosios praktikos konkursui (toliau – konkursas), Nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos projektų ir bendruomenių iniciatyvų gerosios praktikos vertinimo komisijos darbo organizavimą, nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos projektų ir bendruomenių iniciatyvų vertinimą bei šių projektų ir iniciatyvų rengėjų (toliau – rengėjai) skatinimo tvarką.

2. Nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos projektas (toliau – projektas) nuostatuose suprantamas kaip visuma susietų veiklų, kuriomis siekiama užkirsti kelią nusikaltimams ir kitiems teisės pažeidimams, nustatant ir šalinant bendrąsias nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų priežastis bei sąlygas, taip pat individualiai veikiant asmenis, kurie linkę daryti nusikaltimus ir kitus teisės pažeidimus ar ateityje gali tapti tokių veikų aukomis, ir kurioms nustatomas tam tikras biudžetas ir įgyvendinimo laikotarpis.

3. Bendruomenės iniciatyva (toliau – iniciatyva) šiuose nuostatuose suprantama kaip savanoriška ir savarankiška bendruomenės veikla, skirta su viešojo saugumo užtikrinimu susijusioms problemoms bendruomenės gyvenamojoje vietovėje (jos dalyje ar keliose gyvenamosiose vietovėse) arba problemoms, kurios yra bendros kelioms bendruomenėms, spręsti.

4. Kitos nuostatuose vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatyme, Lietuvos Respublikos religinių bendruomenių ir bendrijų įstatyme, Lietuvos Respublikos sodininkų bendrijų įstatyme ir Lietuvos Respublikos daugiabučių gyvenamųjų namų ir kitos paskirties pastatų savininkų bendrijų įstatyme apibrėžtas sąvokas.

5. Konkurso tikslai:

5.1. pabrėžti nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos svarbą ir skatinti projektų ir iniciatyvų, kuriais siekiama užkirsti kelią nusikaltimams ir kitiems teisės pažeidimams bei mažinti nusikalstamumą, rengimą ir vykdymą;

5.2. skatinti geriausių projektų ir iniciatyvų rengėjus, siekiant į nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevenciją įtraukti kuo daugiau subjektų;

5.3. skatinti bendruomenių savarankiškumą užtikrinant bendruomenės saugumą, stiprinti jų narių sutelktumą ir tarpusavio pasitikėjimą, bendruomeninę veiklą;

5.4. skatinti bendruomenių ir gyventojų aktyvumą ir iniciatyvumą sprendžiant jiems aktualias su viešojo saugumo užtikrinimu susijusias problemas; įtraukti gyventojus, jų grupes ir savanoriškas organizacijas į veiklą, skirtą nusikalstamumui savo gyvenamojoje vietovėje mažinti ir gyvenimo kokybei gerinti;

5.5. atkreipti visuomenės dėmesį į bendruomenių vaidmenį užtikrinant gyvenamosios aplinkos saugumą;

5.6. skleisti gerąją praktiką nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos srityje, informuojant visuomenę apie geriausius šios veiklos projektus ir iniciatyvas.

6. Konkursą, siekdama nustatyti geriausią praėjusių metų šalies projektą bei iniciatyvą ir paskatinti rengėjus, paprastai kiekvienais metais organizuoja Vidaus reikalų ministerija.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-930, 2021-12-23, paskelbta TAR 2021-12-25, i. k. 2021-26904

 

7. Nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos projektų ir bendruomenių iniciatyvų gerosios praktikos vertinimo komisija (toliau – komisija) savo darbe vadovaujasi nuostatais.

8. Lėšos rengėjams skatinti ir oficialiam rengėjų apdovanojimų renginiui organizuoti skiriamos iš einamųjų metų valstybės biudžeto asignavimų, skirtų Vidaus reikalų ministerijai.

9. Didžiausia galima skirti suma:

9.1. konkursą laimėjusio projekto rengėjui – iki 2 000 eurų (du tūkstančiai eurų);

9.2. konkursą laimėjusios iniciatyvos rengėjui – iki 2 000 eurų (du tūkstančiai eurų).

10. Konkursas laikomas įvykusiu, kai pateikiamas bent vienas projektas ar iniciatyva.

 

II SKYRIUS

KONKURSO OBJEKTAS IR DALYVIAI

 

11. Konkurso objektas – ne anksčiau kaip per praėjusius trejus kalendorinius metus, ėjusius prieš kalendorinius metus, kuriais skelbiamas konkursas vykdytas (-a) (baigtas (-a) vykdyti arba tebevykdomas (-a)) projektas, atitinkantis Vidaus reikalų ministerijos nurodytą konkurso temą (temas), ar iniciatyva.

12. Konkurso dalyviai:

12.1. konkursui projektus gali teikti valstybės ir savivaldybių institucijos bei įstaigos, nevyriausybinės organizacijos, mokslo ir studijų institucijos, verslo subjektai, taip pat nuostatų 12.2 papunktyje nurodyti subjektai;

12.2. konkursui iniciatyvas gali teikti visos juridinio asmens statusą turinčios registruotos ir veikiančios:

12.2.1. bendruomeninės organizacijos;

12.2.2. religinės bendruomenės ir bendrijos;

12.2.3. sodininkų bendrijos, daugiabučių gyvenamųjų namų ar kitos paskirties pastatų savininkų bendrijos ir kitokios bendro nekilnojamojo turto valdymo tikslu įsteigtos bendrijos.

 

III SKYRIUS

KONKURSO ORGANIZAVIMAS

 

13. Konkursą Vidaus reikalų ministerija paprastai skelbia kiekvienais metais iki vasario 1 d.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-930, 2021-12-23, paskelbta TAR 2021-12-25, i. k. 2021-26904

 

14. Konkursas skelbiamas viešai Vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje http://vrm.lrv.lt/. Skelbime nurodoma:

14.1. konkurso tema (-os), kurią (-ias) turi atitikti teikiami projektai (ši nuostata netaikoma iniciatyvoms);

14.2. projektų ir iniciatyvų paraiškų teikimo terminas ir pateikimo vieta;

14.3. projekto ir iniciatyvos paraiškų aprašai arba nuoroda į juos internete;

14.4. kontaktiniai duomenys pasiteirauti;

14.5. kita reikalinga informacija.

15. Rengėjai teikia paraiškas konkursui iki metų, kuriais skelbiamas konkursas, kovo 1 d.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-930, 2021-12-23, paskelbta TAR 2021-12-25, i. k. 2021-26904

 

16. Iki metų, kuriais skelbiamas konkursas, gegužės 1 d. komisija įvertina paraiškas ir pateikia vidaus reikalų ministrui pasiūlymus dėl rengėjų skatinimo.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-930, 2021-12-23, paskelbta TAR 2021-12-25, i. k. 2021-26904

 

17. Iki metų, kuriais skelbiamas konkursas, birželio 1 d. vidaus reikalų ministras, įvertinęs komisijos pasiūlymus, skiria premijas rengėjams.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-930, 2021-12-23, paskelbta TAR 2021-12-25, i. k. 2021-26904

 

IV SKYRIUS

PARAIŠKŲ TEIKIMAS

 

18. Konkursui pateikiama nuostatų 1 ir 2 prieduose nustatyto turinio paraiška, kuria atitinkamai aprašomi teikiami projektai ir iniciatyvos. Paraiška turi būti pasirašyta rengėjo vadovo arba jo įgalioto asmens, nurodant vardą, pavardę ir pareigas.

19. To paties rengėjo konkursui teikiamų paraiškų dėl skirtingų projektų ar iniciatyvų skaičius neribojamas, dėl vieno ir to paties projekto ar iniciatyvos pildoma viena paraiška. Jei rengėjas pateikia daugiau nei vieną paraišką dėl to paties projekto ar iniciatyvos, vertinama pirmiausiai pateikta paraiška.

20. Konkursui negali būti teikiama projekto ar iniciatyvos paraiška, už kurį (-ią) rengėjui jau buvo skirta premija nuostatų nustatyta tvarka.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-930, 2021-12-23, paskelbta TAR 2021-12-25, i. k. 2021-26904

 

201. Konkursui pakartotinai negali būti teikiama projekto ar iniciatyvos, kuris (-i) vykdomas (-a) kasmet ar tokiu dažniu, kad jau yra tapęs (-usi) tradicija, ir kurį (-ią) įgyvendindamas rengėjas iš esmės taiko panašius metodus ir priemones, ir už kurį (-ią) rengėjui jau buvo skirta premija nuostatų nustatyta tvarka, paraiška, išskyrus tuos atvejus, jei keitėsi dalis projekto ar iniciatyvos veiklų ir (ar) techninių sprendimų ir tai turėjo esminę įtaką projekto ar iniciatyvos apimčiai, tikslams ir uždaviniams.

Papildyta punktu:

Nr. 1V-930, 2021-12-23, paskelbta TAR 2021-12-25, i. k. 2021-26904

 

21. Paraiška su lydraščiu turi būti pateikta Vidaus reikalų ministerijai vienu iš šių būdu:

21.1. asmeniškai pateikta rengėjo ar jo įgalioto asmens;

21.2. pristatyta pašto kurjerio;

21.3. atsiųsta registruotu paštu;

21.4. pateikta kaip elektroninis dokumentas, pasirašytas elektroniniu parašu.

22. Rengėjas lydraštyje turi pateikti sutikimą, kad jo visa paraiška būtų viešinama Vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje. Rengėjas, kuris, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo nuostatomis, nesutinka skelbti viešai dalies pateiktoje paraiškoje esančios informacijos (pavyzdžiui, vaikų nuotraukų), kartu pateikia viešinimui skirtą elektroninę versiją (kompiuterinėje laikmenoje kartu su teikiama popierine paraiška arba elektroninio pašto adresu, nurodytu Vidaus reikalų ministerijos konkurso skelbime).

23. Popierinė paraiška teikiama voke, ant kurio yra nurodomas Vidaus reikalų ministerijos adresas, konkurso, kuriam teikiama paraiška, pavadinimas, rengėjo pavadinimas ir adresas.

24. Paraiška turi būti pateikta iki galutinės paraiškų teikimo dienos – metų, kuriais skelbiamas konkursas, kovo 1 d. Jeigu paraiška siunčiama registruotu paštu ar per pašto kurjerį, pašto žymoje nurodyta data turi būti ne vėlesnė nei galutinė paraiškų teikimo data. Tiesiogiai į Vidaus reikalų ministeriją pristatoma paraiška turi būti pateikta ne vėliau kaip paskutinę paraiškų pateikimo dieną iki nustatytos Vidaus reikalų ministerijos darbo dienos pabaigos.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-930, 2021-12-23, paskelbta TAR 2021-12-25, i. k. 2021-26904

 

25. Vidaus reikalų ministerijoje gautos paraiškos registruojamos Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos darbo reglamento, patvirtinto Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2015 m. liepos 17 d. įsakymu Nr. 1V-558 „Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“, nustatyta tvarka.

 

V SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

26. Projektus ir iniciatyvas vertina ir pasiūlymus vidaus reikalų ministrui dėl rengėjų skatinimo teikia komisija, kurios sudėtį tvirtina vidaus reikalų ministras. Komisijos nariais gali būti Vidaus reikalų ministerijos, kitų ministerijų, įstaigų prie ministerijų, kitų suinteresuotų institucijų, tiesiogiai dalyvaujančių nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijoje, atstovai. Komisiją sudaro ne mažiau kaip 7 asmenys.

27. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas. Nesančio komisijos pirmininko funkcijas atlieka komisijos pirmininko pavaduotojas. Komisiją techniškai aptarnauja komisijos sekretorius.

28. Komisijos sekretorius:

28.1. per 10 darbo dienų po paskutinės paraiškų teikimo dienos įvertina, ar projektas ar iniciatyva konkursui yra pateikti tinkamų konkurso dalyvių, ar projektas ar iniciatyva yra vykdytas (-a) (baigtas (-a) vykdyti arba tebevykdomas (-a)) ne anksčiau kaip praėjusius trejus kalendorinius metus, ėjusius prieš kalendorinius metus, kuriais skelbiamas konkursas, ar projekto ar iniciatyvos paraiška atitinka nuostatų 18, 20–24 punktuose išdėstytus reikalavimus, ir apie atitiktį minėtiems reikalavimams, trūkstamus dokumentus ar informaciją ir kitas organizuojant konkursą svarbias aplinkybes informuoja komisiją;

28.2. komisijos pavedimu prašo rengėjų paaiškinti, papildyti ar patikslinti paraiškose pateiktą informaciją, renka paaiškinimus bei patikslintus dokumentus ir juos teikia komisijai;

28.3. informuoja rengėjus apie priimtus sprendimus dėl jų pateiktų projektų ar iniciatyvų įvertinimo ir rengėjų paskatinimo;

28.4. rengia vidaus reikalų ministro įsakymo dėl konkurso dalyvių paskatinimo projektą, kitų komisijos veiklos dokumentų projektus;

28.5. organizuoja ir protokoluoja komisijos posėdžius;

28.6. organizuoja laimėjusių projektų ir iniciatyvų viešinimą Vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje.

29. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Jie vyksta komisijos pirmininko nustatytu laiku.

30. Komisijos sprendimai priimami dalyvaujant ne mažiau kaip 2/3 komisijos narių atviru balsavimu paprasta balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, galutinį sprendimą priima komisijos pirmininkas (jo nesant – komisijos pirmininko pavaduotojas). Komisijos sprendimai įforminami protokolu.

31. Komisijos nariams apie posėdį elektroniniu paštu ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas praneša komisijos sekretorius. Kartu su pranešimu komisijos nariams jis pateikia posėdžio darbotvarkės projektą ir medžiagą numatomais svarstyti klausimais.

32. Tarp posėdžių komisijos veiklos einamieji klausimai gali būti aptariami ir narių nuomonė išdėstoma elektroniniu paštu.

33. Komisija iki metų, kuriais skelbiamas konkursas, gegužės 1 d. įvertina pateiktus projektus ir iniciatyvas, išrenka geriausią projektą ir iniciatyvą, parengia pasiūlymus dėl rengėjų skatinimo ir pateikia juos vidaus reikalų ministrui.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-930, 2021-12-23, paskelbta TAR 2021-12-25, i. k. 2021-26904

 

34. Komisija nuostatų 30 punkte nustatyta tvarka gali priimti sprendimą atmesti paraišką ir nevertinti projekto ar iniciatyvos, jeigu:

34.1. paraiška pateikta po galutinio paraiškos pateikimo termino;

34.2projektas ar iniciatyva yra baigtas (-a) vykdyti anksčiau kaip per praėjusius trejus kalendorinius metus, ėjusius prieš kalendorinius metus, kuriais skelbiamas konkursas, arba dar nepradėtas (-a) vykdyti;

Papunkčio pakeitimai:

Nr. 1V-766, 2018-10-19, paskelbta TAR 2018-10-22, i. k. 2018-16432

 

34.3. paraišką pateikė rengėjas, kuris nepatenka į nuostatų 12 punkte nurodytą konkurso dalyvių grupę;

34.4. projekto ar iniciatyvos paraiška neatitinka nuostatų 18 punkte nustatytų reikalavimų;

34.5. už projektą ar paraišką rengėjui jau buvo skirta premija nuostatų nustatyta tvarka;

34.6. rengėjas komisijos nustatytu laiku nepateikė paraiškoje pateiktos informacijos paaiškinimo, papildymo ar patikslinimo;

34.7projektas iš esmės neatitinka pasirinktos tų metų konkurso temos;

34.8. paraiškoje aprašytas projektas ar iniciatyva, kuris (-i) vykdomas (-a) kasmet ar tokiu dažniu, kad jau yra tapęs (-usi) tradicija, ir kurį (-ią) įgyvendindamas rengėjas iš esmės taiko panašius metodus ir priemones, ir už kurį (-ią) rengėjui jau buvo skirta premija nuostatų nustatyta tvarka, paraiška, išskyrus tuos atvejus, jei keitėsi dalis projekto ar iniciatyvos veiklų ir (ar) techninių sprendimų ir tai turėjo esminę įtaką projekto ar iniciatyvos apimčiai, tikslams ir uždaviniams.

Papildyta papunkčiu:

Nr. 1V-930, 2021-12-23, paskelbta TAR 2021-12-25, i. k. 2021-26904

 

35. Jeigu yra aplinkybių, galinčių turėti įtakos komisijos nario (-ių) sprendimui, komisijos narys (-iai), prieš pradėdamas (-i) nagrinėti paraiškas, turi nusišalinti nuo atitinkamos paraiškos vertinimo proceso apie priežastis informuodamas (-i) komisijos pirmininką komisijos posėdžio metu.

36. Komisijos nariai iki konkurso laimėtojo (-ų) paskelbimo neviešina informacijos apie konkurso rezultatus.

 

VI SKYRIUS

INICIATYVŲ VERTINIMAS

 

37. Tinkamomis paskatinti laikomos iniciatyvos, prisidedančios prie:

37.1. nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos;

37.2. viešojo saugumo užtikrinimo bendruomenės gyvenamojoje teritorijoje (jos dalyje ar keliose gyvenamosiose vietovėse);

37.3. bendruomenės sutelktumo ir saugumo jausmo gerinimo gyvenamojoje teritorijoje.

38. Komisija iniciatyvas vertina pagal šiuos kriterijus:

38.1. iniciatyva yra skirta nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų skaičiui mažinti, viešajam saugumui užtikrinti ir (arba) bendruomenės sutelktumo ir gyventojų saugumo jausmui didinti;

38.2. bendruomenei iniciatyvos teikiama nauda, teigiamas poveikis visuomenės ir (arba) gyvenamosios vietovės saugumui;

38.3. iniciatyva įgyvendinama bendradarbiaujant su socialiniais partneriais, kitomis bendruomenėmis;

38.4. iniciatyvą galima pakartoti arba vykdyti kitose gyvenamosiose vietovėse;

38.5. iniciatyvos novatoriškumas, naujų metodų ir priemonių taikymas.

39. Komisija iniciatyvas vertina nuo 0 iki 50 balų, atitiktis kiekvienam kriterijui vertinamas skalėje nuo 0 iki 10 balų (0 – visiškai neatitinka, 10 – visiškai atitinka), atsižvelgiant į jos atitiktį kriterijui.

40. Tuo atveju, jei po vertinimo daugiausia balų surinkusios iniciatyvos gauna vienodą įvertinimą, geriausia iniciatyva išrenkama balsuojant komisijos nariams, kiekvienam iš jų suteikiant galimybę skirti po papildomą vieną balą, komisijos nario nuomone, geresnei iniciatyvai – geriausia pripažįstama daugiau balų surinkusi iniciatyva.

 

 

VII SKYRIUS

PROJEKTŲ VERTINIMAS

 

41. Komisija projektus vertina pagal šiuos bendruosius kriterijus:

41.1. projektas turi būti skirtas nusikalstamų veikų ir kitų teisės pažeidimų skaičiui mažinti ir (arba) gyventojų saugumo jausmui, pasitikėjimui teisėsaugos institucijomis didinti;

41.2projektas turi būti įvertintas pačių projekto rengėjų ar nepriklausomų ekspertų ir turi būti pasiekti visi arba bent dauguma projekto tikslų;

41.3. projektas įgyvendinamas bendradarbiaujant su socialiniais partneriais, į prevencinę veiklą siekiama įtraukti visuomenę ar jos grupes;

41.4. projektą galima pakartoti arba vykdyti kitiems subjektams;

41.5. projekto novatoriškumas, naujų metodų ir priemonių taikymas.

42. Komisija projektų atitiktį bendriesiems kriterijams vertina pagal kriterijus, nurodytus nuostatų 3 priede.

43. Daugiausiai balų surinkęs projektas skelbiamas konkursą laimėjusiu projektu.

44. Tuo atveju, jei po vertinimo daugiausia balų surinkę projektai gauna vienodą įvertinimą, geriausias projektas išrenkamas balsuojant komisijos nariams, kiekvienam iš jų suteikiant galimybę skirti po papildomą vieną balą, komisijos nario nuomone, geresniam projektui – geriausiu pripažįstamas daugiau balų surinkęs projektas.

 

VIII SKYRIUS

PROJEKTŲ IR INICIATYVŲ RENGĖJŲ SKATINIMAS

 

45. Konkursą laimėjęs projektas ir iniciatyva paskelbiami komisijos posėdyje.

46. Konkursą laimėjusio projekto ir iniciatyvos rengėjui vidaus reikalų ministro įsakymu skiriama iki 2000 Eur premija, kuri pervedama į rengėjo nurodytą banko sąskaitą.

47. Be šios premijos, vidaus reikalų ministras, atsižvelgęs į komisijos pasiūlymą, kitiems konkurso dalyviams gali skirti paskatinamąsias premijas. Šios premijos pervedamos į konkurso dalyvių nurodytas banko sąskaitas:

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-930, 2021-12-23, paskelbta TAR 2021-12-25, i. k. 2021-26904

47.1. projekto rengėjui – ne didesnę, nei skiriama konkursą laimėjusio projekto rengėjui;

47.2. iniciatyvos rengėjui – ne didesnę, nei skiriama konkursą laimėjusios iniciatyvos rengėjui.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-766, 2018-10-19, paskelbta TAR 2018-10-22, i. k. 2018-16432

 

48. Konkursą laimėjusio projekto ir iniciatyvos rengėjai bei paskatinamąsias premijas gavę konkurso dalyviai, o komisijos pasiūlymu ir kiti projektų rengėjai apdovanojami vidaus reikalų ministro padėkos raštais. Apdovanojimams įteikti gali būti organizuojamas oficialus apdovanojimų renginys.

49. Konkurso rezultatai skelbiami Vidaus reikalų ministerijos interneto svetainėje (http://vrm.lrv.lt/), vidaus reikalų ministrui priėmus sprendimą dėl projektų ir iniciatyvų rengėjų skatinimo. Konkursą laimėjusio projekto ir iniciatyvos rengėjai, konkurso dalyviai, kuriems skiriamos paskatinamosios premijos, ir vidaus reikalų ministro padėkos raštais apdovanojami projektų rengėjai apie konkurso rezultatus informuojami raštu.

50. Konkursą laimėjęs projektas gali būti teikiamas Europos nusikaltimų prevencijos apdovanojimų konkursui, kurį kasmet organizuoja Europos nusikalstamumo prevencijos tinklas, jei atitinka konkurso skelbiamą temą. Kiti projektai ir iniciatyvos gali būti siūlomi kitiems tarptautiniams apsikeitimo teigiama patirtimi renginiams, pirmenybę teikiant geriausiai įvertintiems.

 

______________

Priedo pakeitimai:

Nr. 1V-878, 2017-12-21, paskelbta TAR 2018-01-03, i. k. 2018-00103

 

 

 

Nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos projektų ir bendruomenių iniciatyvų gerosios praktikos konkurso nuostatų

1 priedas

 

 

 

PROJEKTO, TEIKIAMO NUSIKALTIMŲ IR KITŲ TEISĖS PAŽEIDIMŲ PREVENCIJOS PROJEKTŲ IR BENDRUOMENIŲ INICIATYVŲ GEROSIOS PRAKTIKOS KONKURSUI, PARAIŠKOS APRAŠAS

 

 

1. Projekto pavadinimas

 

 

2. Informacija apie tai, kokiai paskelbtai konkurso temai skirtas projektas

 

 

3. Informacija apie projekto rengėją 

(pavadinimas, teisinė forma, juridinio asmens kodas, adresas, telefonai, el. pašto adresas, rengėjo vadovas / įgaliotas asmuo, kontaktinis asmuo / projekto vadovas, banko sąskaita)

 

 

4. Projekto įgyvendinimo laikotarpis

(projekto pradžios data (metai-mėnuo-diena), (numatoma) projekto pabaigos data (metai-mėnuo-diena)

 

 

5. Informacija apie tai, kaip projektu prisidedama prie nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos ir (arba) nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų skaičiaus ar nusikaltimų baimės mažinimo (iki 150 žodžių)

 

 

6. Informacija apie tai, kaip projektu prisidedama prie gyventojų informuotumo apie nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevenciją didinimo (iki 150 žodžių)

 

 

7. Esamos situacijos (problemos) analizė (iki 200 žodžių)

(– nurodoma konkreti sprendžiama problema, problema formuluojama tiksliai ir konkrečiai (t. y. taip, kad ją galima būtų patikrinti);

– nurodomas problemos mastas (kokias gyventojų grupes, institucijas, teritorinius vienetus apima problema);

– apibūdinamas problemos pastovumas (pateikiami duomenys, parodantys, kaip ilgai trunka šis reiškinys (egzistuoja problema), kurio prevencijai skiriamas projektas)

 

 

8. Projekto tikslai ir uždaviniai (iki 300 žodžių)

(turi būti aiškiai apibrėžti ir orientuoti į konkrečius rezultatus, sprendžiantys projekto keliamą problemą, atitinkantys tikslinės projekto grupės specifiką ir poreikius)

 

 

9. Teorinis pasirinkto prevencijos metodo ir priemonių pagrindimas (iki 150 žodžių)

(aprašomas pasirinktų (bendrosios, individualiosios ir t. t.) prevencijos metodo ir priemonių tinkamumas tikslinei projekto grupei – kokia teorija ir (ar) empiriniais tyrimais grindžiamas projekte pasirinktas prevencijos metodas ir priemonės)

 

 

10. Nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos mechanizmo (-ų), naudojamų projekte, aprašymas (iki 150 žodžių)

(nurodoma, kokius nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos mechanizmus naudojote projekte, t. y., kaip naudojamos prevencinės priemonės užkerta kelią nusikaltimams (pavyzdžiui, mažina galimybes įsitraukti į nusikalstamą veiklą (pavyzdžiui, socialiai remiant rizikos grupės asmenis); padeda užkardyti nusikalstamas veikas dar prieš jas įvykdant (pavyzdžiui, papildomai patruliuojant rizikos teritorijose); padeda apsaugoti galimus taikinius sumažinant galimybes ir taip apsunkinant sąlygas nusikalstamai veikai vykdyti (pavyzdžiui, įrengiant papildomus užraktus ar vaizdo stebėjimo kameras) ir t. t.)

 

 

11. Projekto veiklos (priemonės) (iki 150 žodžių)

(nurodoma, kokios veiklos buvo (yra) vykdomos 8 punkte nurodytiems projekto tikslams pasiekti)

 

 

12. Projekto vykdytojai

 

 

13. Projekto dalyviai (tikslinė grupė)

(nurodoma projekto tikslinė grupė (organizacija, valstybės tarnautojai, piliečiai, bendruomenė ar kt.) ir paaiškinamas toks pasirinkimas)

 

 

14. Projekto vykdymo vieta

(nurodoma institucija (-os) ir (ar) teritorija, kurioje vykdomos projekto veiklos)

 

 

15. Projekto partneriai, rėmėjai, jų įsitraukimas įgyvendinant projektą (iki 200 žodžių)

(nurodomi projekto partneriai ir (ar) rėmėjai, koks jų vaidmuo ir veikla vykdant projektą)

 

 

16. Projekto įgyvendinimo proceso vertinimas (iki 300 žodžių)

(pateikiama informacija apie tai, ar buvo daromas (yra planuojamas) proceso vertinimas. Jei taip, kokie proceso rodikliai buvo nustatyti, kas atliko (atliks) vertinimą (viduje ar iš šalies) ir kokie buvo pagrindiniai rezultatai.

Pastaba. Proceso vertinimas suteikia informacijos apie projekto įgyvendinimą. Proceso rodiklių pavyzdžiai galėtų būti tokie: informacija apie programos dalyvių skaičių; informacija apie tai, kaip projektas patenkino dalyvių lūkesčius ir kt.)

 

 

17. Projekto rezultatų ar poveikio vertinimas (iki 300 žodžių)

(nurodoma informacija apie tai, ar buvo atliktas (yra planuojamas) rezultatų ar poveikio vertinimas. Jei taip, kokie projekto rezultato rodikliai buvo nustatyti, kas atliko (atliks) vertinimą (viduje ar iš šalies), koks duomenų ir vertinimo metodas buvo (bus) naudojamas, kokie buvo pagrindiniai rezultatai.

Pastaba. Rezultatų ar poveikio vertinimas suteikia informacijos apie programos veiksmingumą. Pokyčiai, kuriuos turi padaryti projekto įgyvendinimas, išreiškiami projekto rezultato rodikliais. Jų pasirinkimas priklauso nuo reiškinio, kurio prevencijai skirtas projektas, jie turi būti lengvai stebimi, taip pat būti glaudžiai susiję su reiškiniu, kurio prevencija planuojama)

 

 

18. Projekto išlaidų ir gautos naudos analizė (iki 150 žodžių)

(nurodoma informacija apie tai, ar buvo atlikta projekto išlaidų ir gautos naudos analizė (santykis tarp potencialaus prevencinės priemonės veiksmingumo ir jos įgyvendinimo kaštų). Jei tokia analizė buvo atlikta, nurodoma kaip ir kas ją atliko, pagrindinės analizės išvados)

 

 

19. Projekto naujumas (iki 150 žodžių)

(nurodomi projekte naudoti nauji metodai ar priemonės)

 

 

20. Projekto pritaikomumas (iki 300 žodžių)

(nurodoma, ar projektą (tam tikrus jo elementus) būtų galima pritaikyti, pavyzdžiui, kitoje savivaldybėje, šalyje)

 

 

21. Projekto finansavimas ir išlaidos

(nurodoma:

– kaip ir kieno šis projektas buvo (yra) finansuojamas;

– kokios buvo (yra) projekto su finansais, medžiagomis ir žmogiškaisiais ištekliais susijusios išlaidos)

 

 

22. Projekto viešinimas

(nurodoma, kur galima rasti daugiau informacijos apie projektą. Pateikiamos nuorodos į projekto svetainę ar internete esančius pranešimus, publikacijas apie projektą (įskaitant užsienio kalbomis)

 

 

23. Kita svarbi, su projektu susijusi, informacija (iki 100 žodžių)

(pateikiama kita svarbi informacija)

 

 

 

 

Projekto rengėjo vadovas / įgaliotas asmuo     _____________                ______________________

                                                                              (parašas)                          (vardas ir pavardė)

 

 

 

_______________

Priedo pakeitimai:

Nr. 1V-766, 2018-10-19, paskelbta TAR 2018-10-22, i. k. 2018-16432

 

 

Nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos projektų ir bendruomenių iniciatyvų gerosios praktikos konkurso nuostatų

2 priedas

 

 

 

INICIATYVOS, TEIKIAMOS NUSIKALTIMŲ IR KITŲ TEISĖS PAŽEIDIMŲ PREVENCIJOS PROJEKTŲ IR BENDRUOMENIŲ INICIATYVŲ GEROSIOS PRAKTIKOS KONKURSUI, PARAIŠKOS APRAŠAS

 

 

1. Iniciatyvos rengėjas

(Iniciatyvą įgyvendinančios bendruomenės pavadinimas)

 

 

2. Informacija apie iniciatyvos rengėją

(teisinė forma, juridinio asmens kodas, juridinio asmens buveinės adresas, telefonai, el. pašto adresas, iniciatyvos rengėjo vadovas / įgaliotas asmuo, banko sąskaita)

 

 

3. Iniciatyvos pavadinimas

 

 

4. Iniciatyvos tikslas (-ai) ir uždaviniai

 

 

5. Iniciatyvos aprašymas: pagrindinės veiklos (priemonės), etapai (jei yra), įgyvendinimo laikotarpis (pradžia, pabaiga, įgyvendinama nuolat), iniciatyvos įgyvendinimo vieta ir kita susijusi aktuali informacija)

 

 

6. Informacija apie tai, kaip iniciatyva prisidedama prie nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų skaičiaus mažinimo, viešojo saugumo užtikrinimo ir (arba) bendruomenės sutelktumo ir gyventojų saugumo jausmo didinimo

 

 

7. Informacija apie bendruomenei iniciatyvos teikiamą naudą, teigiamą poveikį visuomenės ir (arba) gyvenamosios vietovės saugumui

 

 

8. Informacija apie tai, ar iniciatyva įgyvendinama bendradarbiaujant su socialiniais partneriais, kitomis bendruomenėmis (jei taip, su kokiais ir kaip jie yra įsitraukę)

 

 

9. Iniciatyvos pritaikomumas

(nurodoma, kaip iniciatyvą būtų galima pakartoti arba vykdyti kitose gyvenamosiose vietovėse)

 

 

10. Iniciatyvos finansavimas ir išlaidos

(nurodoma:

– kaip ir kieno ši iniciatyva buvo (yra) finansuojama;

– kokios buvo (yra) iniciatyvos su finansais, medžiagomis ir žmogiškaisiais ištekliais susijusios išlaidos)

 

 

11. Iniciatyvos naujumas

(nurodomi nauji iniciatyvos metodai ar priemonės)

 

 

12. Kita svarbi, su iniciatyva susijusi, informacija

 

 

 

 

Iniciatyvos rengėjo vadovas / įgaliotas asmuo        ___________             ____________________

                                                                                   (parašas)                         (vardas ir pavardė)

 

 

 

___________

Priedo pakeitimai:

Nr. 1V-766, 2018-10-19, paskelbta TAR 2018-10-22, i. k. 2018-16432

 

 

Nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos projektų ir bendruomenių iniciatyvų gerosios praktikos konkurso nuostatų

3 priedas

 

 

PROJEKTŲ ATITIKTIES BENDRIESIEMS KRITERIJAMS VERTINIMO KRITERIJAI

 

 

Eil. Nr.

Kriterijaus apibūdinimas

Skiriami balai ir rekomendacijos dėl vertinimo

1.

Projektas turi būti skirtas nusikalstamų veikų ir kitų teisės pažeidimų skaičiui mažinti ir (arba) gyventojų saugumo jausmui, pasitikėjimui teisėsaugos institucijomis didinti

1.1.

Projekto atitiktis pasirinktai konkurso temai

Nuo 0 iki 2 balų.

Vertintina 2 balais, kai projektas visiškai atitinka pasirinktą konkurso temą.

Vertintina 1 balu, kai projektas labiau atitinka pasirinktą  konkurso temą, nei neatitinka.

Vertintina 0 balų, kai projektas iš esmės neatitinka pasirinktos tų metų temos. Projektas, įvertintas 0 balų, toliau nevertinamas.

1.2.

Projektas yra skirtas nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų skaičiui mažinti

Nuo 0 iki 2 balų.

Vertintina 2 balais, kai projekto tikslais ir uždaviniais yra aiškiai siekiama mažinti nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų skaičių.

Vertintina 1 balu, kai suformuluoti projekto tikslai ir uždaviniai nėra pakankamai konkretūs, kad būtų matyti siekis mažinti nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų skaičių.

Vertintina 0 balų, kai projekto tikslais ir uždaviniais nėra siekiama mažinti nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų skaičių.

1.3.

Projektas prisideda prie visuomenės informuotumo apie nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevenciją

Nuo 0 iki 1 balo.

Vertintina 1 balu, kai projektas prisideda prie visuomenės informuotumo apie nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevenciją.

Vertintina 0 balų, kai projektas neprisideda prie visuomenės informuotumo apie nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevenciją.

2.

Projektas turi būti įvertintas pačių projekto rengėjų ar nepriklausomų ekspertų ir turi būti pasiekti visi arba bent dauguma projekto tikslų

2.1.

Esamos situacijos (problemos) analizė

Nuo 0 iki 3 balų.

Vertintina 3 balais, kai yra pateikta konkreti ir su projekto sprendžiama problema susijusi esamos situacijos (problemos) analizė (problema suformuluota tiksliai ir konkrečiai (t. y. taip, kad ją galima būtų patikrinti), nurodytas problemos mastas (kokias gyventojų grupes, institucijas, teritorinius vienetus apima problema), apibūdintas problemos pastovumas (pateikti duomenys, parodantys, kaip ilgai trunka šis reiškinys (egzistuoja problema), kurio prevencijai skiriamas projektas).

Vertintina 2 balais, kai projekto sprendžiama problema suformuluota tiksliai ir konkrečiai, tačiau aprašytas arba tik problemos mastas, arba tik problemos pastovumas.

Vertintina 1 balu, kai projektu sprendžiama problema suformuluota neteisingai, tačiau aprašytas arba problemos mastas, arba problemos pastovumas.

Vertintina 0 balų, kai esamos situacijos (problemos) analizė nėra pateikta.

2.2.

Konkrečių tikslų ir uždavinių suformulavimas

Nuo 0 iki 3 balų.

Vertintina 3 balais, kai suformuluotas aiškus į konkrečius rezultatus orientuotas tikslas ir uždaviniai. Tikslas ir uždaviniai atitinka tikslinės projekto grupės specifiką ir poreikius. Nurodyti konkretūs siekiamų projekto rezultatų kiekybiniai ir kokybiniai rodikliai.

Vertintina 2 balais, kai suformuluoti tikslas ir uždaviniai orientuoti į konkrečius rezultatus, atitinka tikslinės grupės specifiką ir poreikius, tačiau nurodyti siekiami projekto rezultatų rodikliai nėra konkretūs, išreikšti kiekybiškai ir kokybiškai.

Vertintina 1 balu, kai suformuluoti tikslas ir uždaviniai nėra konkretūs, nėra pateikiami konkretūs siekiami projekto rezultatų rodikliai.

Vertintina 0 balų, kai tikslas ir uždaviniai nėra suformuluoti arba suformuluoti neaiškiai, neatitinka tikslinės grupės specifikos ir poreikių, nėra pateikiami siekiami projekto rezultatų rodikliai.

2.3.

Susijusių projekto proceso rodiklių nustatymas

Nuo 0 iki 4 balų.

Vertintina 4 balais, kai yra nustatyti trys ir daugiau susijusių proceso rodiklių.

Vertintina 2 balais, kai yra nustatyti vienas ar du susijusių proceso rodiklių.

Vertintina 0 balų, kai jokie proceso rodikliai nėra nustatyti.

2.4.

Susijusių projekto rezultatų rodiklių nustatymas

Nuo 0 iki 4 balų.

Vertintina 4 balais, kai yra nustatyti trys ir daugiau susijusių rezultatų rodiklių.

Vertintina 2 balais, kai yra nustatyti vienas ar du susijusių rezultatų rodiklių.

Vertintina 0 balų, kai jokie rezultatų rodikliai nėra nustatyti.

2.5.

Ryšys su teorija ir empiriniais tyrimais (pateiktas teorinis pasirinkto prevencijos būdo pagrindimas)

Nuo 0 iki 4 balų.

Vertintina 4 balais, kai pasirinktų prevencijos būdo ir priemonių tinkamumas tikslinei grupei yra pagrįstas tiek teoriškai, tiek empiriniais tyrimais.

Vertintina 2 balais, kai pasirinktų prevencijos būdo ir priemonių tinkamumas tikslinei grupei yra pagrįstas arba teoriškai, arba empiriniais tyrimais.

Vertintina 0 balų, kai pasirinktų prevencijos būdo ir priemonių tinkamumas tikslinei grupei nėra pagrįstas nei teoriškai, nei empiriniais tyrimais.

2.6.

Nusikaltimų prevencijos mechanizmų nustatymas (yra nustatyti keli (du ir daugiau) nusikaltimų prevencijos mechanizmai, pateiktas paaiškinimas, kaip pasirinktas metodas veikia mažindamas esamą nusikaltimų lygį ar užkirsdamas jiems kelią)

Nuo 0 iki 2 balų.

Vertintina 2 balais, kai du ir daugiau nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos mechanizmai yra nustatyti.

Vertintina 1 balu, kai yra nustatytas tik vienas nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos mechanizmas.

Vertinta 0 balų, kai nėra nustatyta nė vieno nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos mechanizmo.

2.7.

Projekto veiksmingumo (rezultatyvumo) nustatymas

Nuo 0 iki 3 balų.

Vertintina 3 balais, kai yra atliktas arba numatytas (vykdomiems projektams) projekto rezultatų vertinimas pagal nustatytus tikslus, uždavinius ir rodiklius, vertinimas atliktas ar jį numatoma atlikti taikant tyrimo metodus (pvz., kiekybines ar kokybines apklausas), statistinius duomenis ir pan., išsamiai aprašyti vertinimo metodai, pagrįstas jų pasirinkimas.

Vertintina 2 balais, kai yra atliktas arba numatytas (vykdomiems projektams) projekto rezultatų vertinimas pagal nustatytus tikslus, uždavinius ir rodiklius, vertinimas atliktas ar jį numatoma atlikti taikant tyrimo metodus (pvz., kiekybines ar kokybines apklausas), statistinius duomenis ir pan., tačiau nėra pagrįstas konkrečių metodų pasirinkimas ir  (arba) jie nėra išsamiai aprašyti.

Vertintina 1 balu, kai projekte numatytas projekto rezultatų vertinimas, tačiau nėra įvardyti ir (ar) išsamiai aprašyti konkretūs vertinimo metodai ir (ar) būdai, pasirinkti vertinimo metodai tik iš dalies tinkami nustatytų tikslų, uždavinių, rodiklių pasiekimui įvertinti.

Vertintina 0 balų, kai projekte nenumatytas projekto rezultatų vertinimas.

2.8.

Sąnaudų ir naudos analizė

Nuo 0 iki 2 balų.

Vertintina 2 balais, kai buvo atlikta sąnaudų ir naudos analizė.

Vertintina 0 balų, kai sąnaudų ir naudos analizės atlikta nebuvo.

3.

Projektas įgyvendinamas bendradarbiaujant su socialiniais partneriais, į prevencinę veiklą siekiama įtraukti visuomenę ar jos grupes

3.1.

Socialinių partnerių įtraukimas

Nuo 0 iki 3 balų.

Vertintina 3 balais, kai įtraukti 2 ir daugiau socialinių partnerių bei savanoriai ir (arba) bendruomenė.

Vertintina 2 balais, kai įtraukti 2 ir daugiau socialinių partnerių.

Vertintina 1 balu, kai įtrauktas bent vienas socialinis partneris.

Vertintina 0 balų, kai socialiniai partneriai nėra įtraukti.

4.

Projektą galima pakartoti arba vykdyti kitiems subjektams

4.1.

Projekto pakartojimo galimybės (yra pateikta pakankamai informacijos, kad projektą būtų galima įgyvendinti kitame kontekste (pavyzdžiui, kitoje savivaldybėje, šalyje), išliekamoji vertė

Nuo 0 iki 2 balų.

Vertintina 2 balais, kai projektas turi išliekamąją vertę, projektą galima pakartoti arba vykdyti kitiems subjektams.

Vertintina 1 balu, kaip projektą galima pakartoti arba vykdyti kitiems subjektams, tačiau projektas neturi išliekamosios vertės.

Vertintina 0 balų, kaip nėra tęstinumo galimybių, projektas neturi išliekamosios vertės.

5.

Projekto novatoriškumas, naujų metodų ir priemonių taikymas

5.1.

Projektas yra novatoriškas, yra taikomi nauji metodai ir priemonės

Nuo 0 iki 3 balų.

Vertintina 3 balais, kai įgyvendinant projektą taikomi inovatyvūs metodai: projekto priemonės ir metodai, anksčiau netaikyti įgyvendinant atitinkamų nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencinius projektus.

Vertintina 2 balais, kai įgyvendinant projektą taikomi iš dalies inovatyvūs metodai: projekto veiklos nėra naujos įgyvendinant atitinkamų nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencinius projektus, tačiau taikomi nauji darbo su tiksline grupe metodai.

Vertintina 1 balu, kai projekto veiklos ir metodai nėra inovatyvūs, tačiau atitinka tikslinę grupę ir jos poreikius.

Vertintina 0 balų, kai projekto veiklos ir metodai nėra inovatyvūs.

 

__________________

Priedo pakeitimai:

Nr. 1V-766, 2018-10-19, paskelbta TAR 2018-10-22, i. k. 2018-16432

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Įsakymas

Nr. 1V-21, 2007-01-19, Žin., 2007, Nr. 10-401 (2007-01-25), i. k. 1072310ISAK0001V-21

Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2005 m. balandžio 8 d. įsakymo Nr. 1V-97 "Dėl Nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos projektų (programų) konkurso nuostatų patvirtinimo" pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Įsakymas

Nr. 1V-4, 2011-01-10, Žin., 2011, Nr. 7-258 (2011-01-18), i. k. 1112310ISAK00001V-4

Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2005 m. balandžio 8 d. įsakymo Nr. 1V-97 "Dėl Nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos projektų (programų) konkurso nuostatų patvirtinimo" pakeitimo

 

3.

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Įsakymas

Nr. 1V-519, 2014-07-31, paskelbta TAR 2014-07-31, i. k. 2014-10714

Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2005 m. balandžio 8 d. įsakymo Nr. 1V-97 „Dėl Nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos projektų (programų) konkurso nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo

 

4.

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Įsakymas

Nr. 1V-150, 2015-03-05, paskelbta TAR 2015-03-05, i. k. 2015-03408

Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2005 m. balandžio 8 d. įsakymo Nr. 1V-97 „Dėl Nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos projektų (programų) konkurso nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo

 

5.

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Įsakymas

Nr. 1V-878, 2017-12-21, paskelbta TAR 2018-01-03, i. k. 2018-00103

Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2005 m. balandžio 8 d. įsakymo Nr. 1V-97 „Dėl Nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos projektų (programų) konkurso nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo

 

6.

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Įsakymas

Nr. 1V-766, 2018-10-19, paskelbta TAR 2018-10-22, i. k. 2018-16432

Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2005 m. balandžio 8 d. įsakymo Nr. 1V-97 „Dėl Nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos projektų ir bendruomenių iniciatyvų gerosios praktikos konkurso nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo

 

7.

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Įsakymas

Nr. 1V-930, 2021-12-23, paskelbta TAR 2021-12-25, i. k. 2021-26904

Dėl vidaus reikalų ministro 2005 m. balandžio 8 d. įsakymo Nr. 1V-97 „Dėl Nusikaltimų ir kitų teisės pažeidimų prevencijos projektų ir bendruomenių iniciatyvų gerosios praktikos konkurso nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo