Suvestinė redakcija nuo 2019-11-01 iki 2019-12-31
Įstatymas paskelbtas: Žin. 2000, Nr. 92-2873, i. k. 1001010ISTAIII-2032
Nauja įstatymo redakcija nuo 2014-11-01, 4 straipsnis įsigalioja 2015-01-01:
Nr. XII-898, 2014-05-15, paskelbta TAR 2014-05-27, i. k. 2014-05729
LIETUVOS RESPUBLIKOS
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO
ĮSTATYMAS
2000 m. spalio 12 d. Nr. VIII-2032
Vilnius
1 straipsnis. Įstatymo paskirtis
1. Šis įstatymas nustato kelių naudojimo apmokestinimo ir Kelių priežiūros ir plėtros programos (toliau – Programa) finansavimo tvarką.
3. Šio įstatymo tikslas – kaupti ir naudoti lėšas automobilių kelių tinklui plėsti ir užtikrinti, kad šis tinklas veiktų.
Straipsnio pakeitimai:
Nr. XIII-812, 2017-12-05, paskelbta TAR 2017-12-13, i. k. 2017-20006
2 straipsnis. Pagrindinės šio įstatymo sąvokos
2. Kelių naudotojo mokestis – transporto priemonės valdytojo mokestis už naudojimąsi keliais ir jų statiniais.
3. Programos finansavimo lėšos – valstybės biudžeto pajamų dalis, fizinių, juridinių asmenų, kitų organizacijų, jų padalinių ir užsienio valstybių tikslinės lėšos, skirtos Programai finansuoti.
4. Stacionarioji Kelių eismo taisyklių pažeidimų fiksavimo įranga – tam tikrose vietose nejudamai įtvirtinta įranga (greičio matuokliai, vaizdo kameros su duomenų perdavimo įranga ir kt.), skirta Kelių eismo taisyklių pažeidimams fiksuoti.
5. Kitos šiame įstatyme vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekse, Lietuvos Respublikos kelių įstatyme (toliau – Kelių įstatymas), Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatyme (toliau – Saugaus eismo automobilių keliais įstatymas) ir Lietuvos Respublikos žemės ūkio, maisto ūkio ir kaimo plėtros įstatyme.
3 straipsnis. Programos finansavimo šaltiniai
Programos finansavimo šaltiniai yra:
1) dalis akcizo pajamų, gautų už realizuotą benziną, dyzelinius degalus ir energetinius produktus, kurie pagaminti iš biologinės kilmės medžiagų ar su jų priedais ir skirti naudoti kaip variklių degalai;
5) mokestis už naudojimąsi keliais važiuojant didžiagabaritėmis ir (ar) sunkiasvorėmis transporto priemonėmis;
Straipsnio punkto pakeitimai:
Nr. XIII-2242, 2019-06-13, paskelbta TAR 2019-06-27, i. k. 2019-10367
7) fizinių, juridinių asmenų, kitų organizacijų, jų padalinių ir užsienio valstybių tikslinės lėšos;
4 straipsnis. Dalis akcizo pajamų, gautų už realizuotą benziną, dyzelinius degalus ir energetinius produktus, kurie pagaminti iš biologinės kilmės medžiagų ar su jų priedais ir skirti naudoti kaip variklių degalai, ir dalis akcizo pajamų, gautų už realizuotas suskystintas dujas, skirtas automobiliams
1. Programai finansuoti skiriama 48 procentai akcizo pajamų, gautų už realizuotą benziną, dyzelinius degalus, suskystintas dujas, skirtas automobiliams, ir energetinius produktus, kurie pagaminti iš biologinės kilmės medžiagų ar su jų priedais ir skirti naudoti kaip variklių degalai.
TAR pastaba. 1 dalies nuostatos taikomos rengiant 2018 metų ir vėlesnių metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymų projektus.
Straipsnio dalies pakeitimai:
Nr. XIII-812, 2017-12-05, paskelbta TAR 2017-12-13, i. k. 2017-20006
5 straipsnis. Mokestis už Lietuvos Respublikoje įregistruotas krovinines transporto priemones
1. Transporto priemonių, nurodytų šio įstatymo 1 priede, valdytojai moka kasmetinį mokestį už Lietuvos Respublikoje įregistruotas krovinines transporto priemones.
2. Mokesčio mokėjimo, administravimo ir priežiūros tvarką bei dydžius, neviršydama šio įstatymo 1 priede nustatytų ribinių tarifų, nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau – Vyriausybė).
3. Mokestis į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą sumokamas iki transporto priemonės privalomosios techninės apžiūros.
4. Mokestis nemokamas:
1) už Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Vidaus reikalų ministerija) ir įstaigų prie šios ministerijos krovinines transporto priemones, priskirtas kovinei, kovos-mokomajai, mokomajai, rikiuotės ir transportavimo grupėms;
2) už specialiai neįgaliesiems vairuoti pritaikytas krovinines transporto priemones, priklausančias savivaldybių administracijoms ir nevalstybinėms neįgaliųjų organizacijoms;
3) už Lietuvos Respublikos krašto apsaugos sistemos krovinines transporto priemones.
Papildyta straipsnio punktu:
Nr. XIII-2242, 2019-06-13, paskelbta TAR 2019-06-27, i. k. 2019-10367
6 straipsnis. Kelių naudotojo mokestis
1. Transporto priemonių ar jų junginių, nurodytų šio įstatymo 2 priede, valdytojai moka kelių naudotojo mokestį už naudojimąsi magistraliniais keliais. Už naudojimąsi valstybinės reikšmės krašto, rajoniniais ar vietinės reikšmės keliais kelių naudotojo mokestis nemokamas.
Straipsnio dalies pakeitimai:
Nr. XIII-2119, 2019-05-16, paskelbta TAR 2019-05-24, i. k. 2019-08303
2. Kelių naudotojo mokesčio dydžius, neviršydama šio įstatymo 2 priede nustatytų ribinių tarifų, šio mokesčio mokėjimo, administravimo ir priežiūros tvarką nustato Vyriausybė. Nustatyti mokesčio dydžiai turi būti proporcingi naudojimosi keliais trukmei. Mėnesio tarifas turi būti ne didesnis kaip 10 procentų metų tarifo, savaitės tarifas turi būti ne didesnis kaip 5 procentai metų tarifo, o dienos tarifas turi būti ne didesnis kaip 2 procentai metų tarifo.
3. Kelių naudotojo mokestis nemokamas už naudojimąsi magistraliniais keliais važiuojant:
1) Vidaus reikalų ministerijos ir įstaigų prie šios ministerijos transporto priemonėmis ar jų junginiais, priskirtais kovinei, kovos-mokomajai, mokomajai, rikiuotės ir transportavimo grupėms;
3) specialiai neįgaliesiems vežti ir (ar) vairuoti pritaikytomis transporto priemonėmis ar jų junginiais;
5) švietimo įstaigų ir (ar) savivaldybių institucijų kontroliuojamų įmonių specialiai mokiniams (vaikams) vežti pritaikytomis transporto priemonėmis (mokykliniais autobusais), taip pat užsienio šalyse, tarp jų ir Europos Sąjungos valstybėse narėse, įregistruotomis specialiai mokiniams (vaikams) vežti pritaikytomis transporto priemonėmis (mokykliniais autobusais);
6) transporto priemonėmis ar jų junginiais, naudojamais valstybinės reikšmės keliams prižiūrėti;
Straipsnio punkto pakeitimai:
Nr. XIII-2242, 2019-06-13, paskelbta TAR 2019-06-27, i. k. 2019-10367
7) užsienio šalyse įregistruotomis transporto priemonėmis ar jų junginiais, kai jomis vykstama likviduoti stichinių nelaimių ar eismo įvykių padarinių, kai jomis vežamos labdaros ir humanitarinės pagalbos siuntos;
8) krašto apsaugos sistemos ir užsienio valstybių ginkluotųjų pajėgų transporto priemonėmis ar jų junginiais;
Straipsnio punkto pakeitimai:
Nr. XIII-2242, 2019-06-13, paskelbta TAR 2019-06-27, i. k. 2019-10367
7 straipsnis. Mokestis už naudojimąsi keliais važiuojant didžiagabaritėmis ir (ar) sunkiasvorėmis transporto priemonėmis
1. Transporto priemonių ar jų junginių, kurių techniniai parametrai viršija didžiausiuosius leidžiamus naudojantis keliais transporto priemonės ar jų junginio techninius parametrus, valdytojai moka mokestį už naudojimąsi valstybinės reikšmės ir vietinės reikšmės viešaisiais keliais važiuojant didžiagabaritėmis ir (ar) sunkiasvorėmis transporto priemonėmis. Mokesčio už naudojimąsi valstybinės reikšmės keliais važiuojant didžiagabaritėmis ir (ar) sunkiasvorėmis transporto priemonėmis mokėjimo, administravimo, priežiūros tvarką ir dydžius, neviršydama šio įstatymo 3 priede nustatytų ribinių tarifų, nustato Vyriausybė. Mokesčio už naudojimąsi vietinės reikšmės viešaisiais keliais važiuojant didžiagabaritėmis ir (ar) sunkiasvorėmis transporto priemonėmis dydį, neviršydamos šio įstatymo 3 priede nustatytų ribinių tarifų, ir mokesčio mokėjimo, administravimo ir priežiūros tvarką nustato savivaldybių tarybos.
2. Mokestis nemokamas:
1) už Vidaus reikalų ministerijos ir įstaigų prie šios ministerijos didžiagabarites ir (ar) sunkiasvores transporto priemones, priskirtas kovinei, kovos-mokomajai, mokomajai, rikiuotės ir transportavimo grupėms;
3. Naudojimosi valstybinės ir vietinės reikšmės keliais važiuojant didžiagabaritėmis ir (ar) sunkiasvorėmis transporto priemonėmis teisinius pagrindus reglamentuoja Kelių įstatymas.
Straipsnio pakeitimai:
Nr. XIII-2242, 2019-06-13, paskelbta TAR 2019-06-27, i. k. 2019-10367
8 straipsnis. Kiti Programos finansavimo šaltiniai
1. Mokesčio už eismo ribojimą valstybinės reikšmės keliuose dirbant įvairius darbus keliuose, kelių juostose ar jų apsaugos zonose, rengiant įvairius masinius (pvz., sporto ir kitus) renginius, kai ribojamas ar uždaromas eismas, tarifai nurodyti šio įstatymo 4 priede. Šio mokesčio mokėjimo, administravimo ir priežiūros tvarką nustato susisiekimo ministras. Mokestis už eismo ribojimą valstybinės reikšmės keliuose nemokamas, kai darbai atliekami iš Programos finansavimo lėšų ir kai įrengiamos, rekonstruojamos ar taisomos (remontuojamos) melioracijos sistemos kelių apsaugos zonoje, jeigu nepažeidžiama kelio sankasa ir (ar) kiti kelio statiniai.
2. Programai finansuoti gali būti naudojamos fizinių, juridinių asmenų, kitų organizacijų, jų padalinių ir užsienio valstybių perduodamos tikslinės lėšos. Fizinių, juridinių asmenų, kitų organizacijų, jų padalinių ir užsienio valstybių tikslinių lėšų perdavimo, administravimo, naudojimo ir priežiūros tvarką nustato Vyriausybė ar jos įgaliota institucija.
3. Programai finansuoti skiriamos lėšos iš sumokėtų ar išieškotų baudų už nustatyto greičio viršijimą, užfiksuotą stacionariąja Kelių eismo taisyklių pažeidimų fiksavimo įranga, įrengta valstybinės reikšmės keliuose. Vyriausybė ar jos įgaliota institucija nustato šių lėšų mokėjimo, administravimo ir priežiūros tvarką.
9 straipsnis. Programos finansavimo lėšų naudojimas
1. Programos finansavimo lėšos naudojamos valstybinės reikšmės kelių tinklui plėsti ir užtikrinti, kad šis tinklas veiktų, tai yra:
2) keliams, tiltams, viadukams, estakadoms, tuneliams, gamybiniams-buitiniams kelių statiniams, pralaidoms projektuoti, projektų ekspertizėms atlikti, kelių priežiūros ir tinklo plėtros programoms rengti, mokslo tiriamiesiems darbams, susijusiems su kelių tinklo plėtra ir užtikrinimu, kad šis tinklas veiktų, vykdyti;
4) tiltams, viadukams, estakadoms tuneliams ir gamybiniams-buitiniams kelių statiniams apskaityti, statyti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), inventorizuoti ir prižiūrėti;
5) kelių tiesimo, taisymo (remonto) ir priežiūros darbų techninei kontrolei, kelių, tiltų, viadukų, estakadų ir tunelių specialiesiems tyrimams, laboratoriniams darbams, kelių statinių statybos techninei priežiūrai, saugos ir paskirties valstybinei priežiūrai atlikti;
7) dviračių ir pėsčiųjų takams projektuoti, įrengti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;
8) poilsio aikštelėms, maršrutinio transporto sustojimo vietoms, paviljonams, pavėsinėms, tualetams ir kitiems prie kelio esantiems techniniams įrenginiams, oro sąlygų keliuose stebėjimo, transporto eismo apskaitos ir valdymo sistemoms ir kitiems kelio statiniams plėtoti;
12) Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų, skirtų keliams tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir saugaus eismo priemonėms įgyvendinti, daliai padengti vykdant Europos Sąjungos paramos lėšomis bendrai finansuojamus projektus;
13) valstybės įmonių, prižiūrinčių valstybinės reikšmės kelius, kelių technikai, technologijoms, transporto ir kitoms gamybos priemonėms įsigyti;
14) išlaidoms už skirtą žemę, nukeliamus ar (ir) griaunamus pastatus ir kitus statinius, želdinius ir kitas naudmenas, tiesiant, rekonstruojant, taisant (remontuojant), prižiūrint kelius, apmokėti, aplinkos apsaugos reikmėms ir apsaugos nuo triukšmo statiniams prie kelių statyti, žemės rekultivavimo darbams vykdyti tiesiant ir taisant (remontuojant) kelius;
15) bendradarbiavimui su užsienio valstybėmis kelių tinklo plėtros ir užtikrinimo, kad šis tinklas veiktų, klausimais finansuoti;
16) teisės aktams ir normatyviniams dokumentams, susijusiems su kelių tinklo plėtra ir užtikrinimu, kad šis tinklas veiktų, rengti;
19) institucijų ir įstaigų, atsakingų už valstybinės reikšmės kelius, paskoloms, skirtoms tiesioginėms funkcijoms atlikti, grąžinti ir palūkanoms mokėti;
20) kelių naudotojo mokesčiui, mokesčiams už Lietuvos Respublikoje įregistruotas krovinines transporto priemones, už naudojimąsi keliais važiuojant didžiagabaritėmis ir (ar) sunkiasvorėmis transporto priemonėmis, už eismo ribojimą administruoti ir jų surinkimo priežiūrai atlikti;
Straipsnio punkto pakeitimai:
Nr. XIII-2242, 2019-06-13, paskelbta TAR 2019-06-27, i. k. 2019-10367
22) saugaus eismo keliuose programoms ir jų priemonėms įgyvendinti (tarp jų keliuose įrengtai stacionariajai Kelių eismo taisyklių pažeidimų fiksavimo įrangai prižiūrėti, gaunamai informacijai apdoroti ir kitoms saugaus eismo programoms įgyvendinti, naudojant lėšas iš sumokėtų ar išieškotų baudų už nustatyto greičio viršijimą);
Straipsnio dalies pakeitimai:
Nr. XIII-320, 2017-04-27, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07679
2. Programos finansavimo lėšos naudojamos valstybės institucijų ar viešųjų įstaigų, kurių dalininkė yra valstybė, valstybės įmonių, savivaldybių ar viešųjų įstaigų, kurių dalininkė yra savivaldybė, savivaldybių įmonių valdomam vietinės reikšmės kelių tinklui plėsti ir užtikrinti, kad šis tinklas veiktų, tai yra:
2) kelių, kelių statinių ir jų užimamos žemės teisinei registracijai būtinoms procedūroms atlikti, daiktinėms teisėms į žemę, šių teisių suvaržymams, juridiniams faktams registruoti;
3) tiltams, viadukams, estakadoms, tuneliams, pralaidoms projektuoti, apskaityti, statyti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;
4) apsaugos nuo triukšmo statiniams prie kelių statyti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;
5) kelio juostoje esantiems paviršinio vandens nuleidimo įrenginiams ir lietaus kanalizacijai įrengti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;
6) techninėms eismo reguliavimo ir kitoms inžinerinėms saugaus eismo priemonėms projektuoti, įrengti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;
9) kelio juostoje esančioms automobilių stovėjimo aikštelėms, viešojo transporto stotelėms ir paviljonams įrengti, statyti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;
10) šaligatviams, pėsčiųjų ir (ar) dviračių takams įrengti, projektuoti, tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;
11) institucijų ar įstaigų, atsakingų už vietinės reikšmės viešuosius kelius, paskoloms, naudojamoms vietinės reikšmės viešiesiems keliams projektuoti, tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), grąžinti ir palūkanoms mokėti;
12) išlaidoms už skirtą žemę, nukeliamus ar (ir) griaunamus pastatus ir kitus statinius, želdinius ir kitas naudmenas, tiesiant, rekonstruojant, taisant (remontuojant), prižiūrint kelius, apmokėti, aplinkos apsaugos reikmėms, žemės rekultivavimo darbams vykdyti tiesiant ir taisant (remontuojant) kelius;
13) stovėjimo aikštelėms, skirtoms motorinėms transporto priemonėms arba dviračiams palikti, siekiant tęsti kelionę viešuoju transportu, įrengti, jeigu už naudojimąsi jomis neimamas atlygis;
14) Programos finansavimo lėšų naudojimo pagal paskirtį kontrolei, darbų kokybės kontrolės priežiūrai vietinės reikšmės kelių objektuose.
Straipsnio dalies pakeitimai:
Nr. XIII-2119, 2019-05-16, paskelbta TAR 2019-05-24, i. k. 2019-08303
3. Vyriausybė nustato Programos finansavimo lėšų naudojimo tvarką ir paskiria institucijas šiam įstatymui įgyvendinti. Šio įstatymo įgyvendinimą prižiūri nuolatinė Programos komisija. Jos sudėtį ir nuostatus tvirtina Vyriausybė.
Straipsnio dalies numeracijos pakeitimas:
Nr. XIII-320, 2017-04-27, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07679
4. Programos finansavimo lėšos naudojamos pagal iki atitinkamų metų vasario 1 dienos Vyriausybės patvirtintą metinę lėšų naudojimo sąmatą. Metinėje lėšų naudojimo sąmatoje numatomas iki 5 procentų Programos finansavimo lėšų rezervas valstybės reikmėms, susijusioms su keliais, finansuoti.
Straipsnio dalies pakeitimai:
Nr. XIII-2118, 2019-05-16, paskelbta TAR 2019-05-24, i. k. 2019-08302
Straipsnio dalies numeracijos pakeitimas:
Nr. XIII-320, 2017-04-27, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07679
5. Metinėje lėšų naudojimo sąmatoje numatoma 30 procentų Programos finansavimo lėšų valstybės institucijų ar viešųjų įstaigų, kurių dalininkė yra valstybė, valstybės įmonių, savivaldybių ar viešųjų įstaigų, kurių dalininkė yra savivaldybė, savivaldybių įmonių valdomiems vietinės reikšmės keliams tiesti, taisyti, prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti.
Straipsnio dalies pakeitimai:
Nr. XIII-2119, 2019-05-16, paskelbta TAR 2019-05-24, i. k. 2019-08303
Straipsnio dalies numeracijos pakeitimas:
Nr. XIII-320, 2017-04-27, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07679
6. Vyriausybės nustatyta tvarka Programos finansavimo lėšos taip pat naudojamos perkėlimo keltais per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją į Kuršių neriją ir iš Kuršių nerijos bilieto kainai kompensuoti:
Straipsnio dalies numeracijos pakeitimas:
Nr. XIII-320, 2017-04-27, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07679
1) neįgaliųjų ir jų nuosavybės ar kitokiu teisėtu pagrindu valdomų automobilių, kuriuos jie vairuoja arba kuriais jie važiuoja;
Straipsnio punkto pakeitimai:
Nr. XIII-2242, 2019-06-13, paskelbta TAR 2019-06-27, i. k. 2019-10367
2) tarnybos reikalais vykstančių greitosios medicinos pagalbos ir reanimacijos, priešgaisrinių gelbėjimo tarnybų, policijos, valstybės sienos apsaugos, civilinės saugos, kelių priežiūros, uosto saugos tarnybų, prokuratūros, muitinės pareigūnų, Lietuvos kariuomenėje tarnaujančių karių, valstybės tarnautojų ir pagal darbo sutartis dirbančių darbuotojų ir šiame punkte nurodytų institucijų ir tarnybų transporto priemonių;
Straipsnio punkto pakeitimai:
Nr. XIII-2242, 2019-06-13, paskelbta TAR 2019-06-27, i. k. 2019-10367
3) Klaipėdos miesto savivaldybės tarnybinių transporto priemonių, valstybės tarnautojų ir darbuotojų, atliekančių tarnybines funkcijas ir dirbančių darbus Klaipėdos miesto dalyje Smiltynėje;
Straipsnio punkto pakeitimai:
Nr. XIII-2242, 2019-06-13, paskelbta TAR 2019-06-27, i. k. 2019-10367
4) tolimojo, vietinio (miesto) reguliaraus susisiekimo autobusų, dviračių, autocisternų, kuriomis vežamas kuras į Kuršių neriją;
5) juridinių asmenų, turinčių Kuršių nerijoje registruotą buveinę, transporto priemonių ir darbuotojų;
6) Klaipėdos miesto savivaldybės įmonių ir įstaigų transporto priemonių ir darbuotojų, dirbančių darbus Klaipėdos miesto dalyje Smiltynėje;
Straipsnio punkto pakeitimai:
Nr. XIII-2242, 2019-06-13, paskelbta TAR 2019-06-27, i. k. 2019-10367
7) Neringos mieste ir Klaipėdos miesto dalyje Smiltynėje gyvenamąją vietą deklaravusių asmenų ir jų transporto priemonių;
Straipsnio punkto pakeitimai:
Nr. XII-2315, 2016-04-14, paskelbta TAR 2016-04-18, i. k. 2016-09858
8) darbo reikalais vykstančių miškų urėdijos, kuriai perduotas valdyti Kuršių nerijoje esantis valstybinės miško žemės sklypas, darbuotojų ir jos transporto priemonių.
Papildyta straipsnio punktu:
Nr. XII-2571, 2016-06-30, paskelbta TAR 2016-07-15, i. k. 2016-20663
7. Programos finansavimo lėšos pagal Vyriausybės nustatytą tvarką naudojamos gyventojų ir jų lengvųjų automobilių neatlygintino perkėlimo užlietu krašto kelio Šilutė–Rusnė ruožu sąnaudoms kompensuoti.
Straipsnio dalies numeracijos pakeitimas:
Nr. XIII-320, 2017-04-27, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07679
10 straipsnis. Programos finansavimo garantijos
1. Programos finansavimo pajamos ir išlaidos, vadovaujantis Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatyme nustatytais programų finansavimo principais, planuojamos valstybės biudžete.
Lietuvos Respublikos
kelių priežiūros ir
plėtros programos
finansavimo įstatymo
1 priedas
MOKESČIO UŽ LIETUVOS RESPUBLIKOJE ĮREGISTRUOTAS KROVININES TRANSPORTO PRIEMONES RIBINIAI TARIFAI
Transporto priemonių valdytojų kasmetinio mokesčio už Lietuvos Respublikoje įregistruotas krovinines transporto priemones ribiniai tarifai:
Eil. Nr. |
Transporto priemonės kategorija ir klasė, didžiausioji leidžiamoji masė*** |
Ribiniai tarifai, eurais |
|
1. |
N2 ir N3 klasių krovininiai automobiliai, O4 klasės krovininių automobilių priekabos ir puspriekabės |
nuo 12 t (įskaitytinai) iki 15 t didžiausiosios leidžiamosios masės* |
86–179 |
nuo 12 t (įskaitytinai) iki 15 t didžiausiosios leidžiamosios masės** |
127–254 |
||
nuo 15 t (įskaitytinai) iki 23 t didžiausiosios leidžiamosios masės* |
127–301 |
||
nuo 15 t (įskaitytinai) iki 23 t didžiausiosios leidžiamosios masės** |
286–573 |
||
nuo 23 t (įskaitytinai) iki 29 t didžiausiosios leidžiamosios masės* |
237–474 |
||
nuo 23 t (įskaitytinai) iki 29 t didžiausiosios leidžiamosios masės** |
376–753 |
||
nuo 29 t (įskaitytinai) iki 33 t didžiausiosios leidžiamosios masės* |
376–753 |
||
nuo 29 t (įskaitytinai) iki 33 t didžiausiosios leidžiamosios masės** |
558–1 120 |
||
nuo 33 t (įskaitytinai) iki 40 t didžiausiosios leidžiamosios masės* |
535–1 071 |
||
nuo 33 t (įskaitytinai) iki 40 t didžiausiosios leidžiamosios masės** |
735–1 471 |
||
2. |
Krovininių transporto priemonių junginys – N3O4, susidedantis iš dviašio vilkiko ir triašės puspriekabės, kuriuo, vykdant kombinuotą vežimą, vežami vienas arba keli kombinuoto vežimo vienetai (puspriekabės, nuimamieji kėbulai ir konteineriai, kurių bendras maksimalus ilgis ne didesnis kaip 45 pėdos) |
nuo 40 t (įskaitytinai) iki 42 t didžiausiosios leidžiamosios masės* |
654–1 222 |
nuo 40 t (įskaitytinai) iki 42 t didžiausiosios leidžiamosios masės** |
967–1 778 |
||
3. |
Krovininių transporto priemonių junginys – N3O4, susidedantis iš triašio vilkiko ir dviašės ar triašės puspriekabės, kuriuo, vykdant kombinuotą vežimą, vežami vienas arba keli kombinuoto vežimo vienetai (puspriekabės, nuimamieji kėbulai ir konteineriai, kurių bendras maksimalus ilgis ne didesnis kaip 45 pėdos) |
nuo 40 t (įskaitytinai) iki 44 t didžiausiosios leidžiamosios masės*
|
654–1 309
|
nuo 40 t (įskaitytinai) iki 44 t didžiausiosios leidžiamosios masės** |
967–1 937 |
* Kai ašis (ašys) su pneumatine pakaba.
** Kai yra kita ašies (ašių) pakabų sistema.
*** Didžiausioji leidžiama naudojantis keliais transporto priemonės ar jų junginio masė pagal Kelių įstatymą arba didžiausioji leidžiamoji masė pagal Saugaus eismo automobilių keliais įstatymą (taikoma ta, kuri yra mažesnė).
Priedo pakeitimai:
Nr. XII-1310, 2014-11-06, paskelbta TAR 2014-11-18, i. k. 2014-17042
Nr. XII-2347, 2016-05-12, paskelbta TAR 2016-05-24, i. k. 2016-13914
Lietuvos Respublikos
kelių priežiūros ir
plėtros programos
finansavimo įstatymo
2 priedas
KELIŲ NAUDOTOJO MOKESČIO RIBINIAI TARIFAI
Transporto priemonės tipas, kategorija, klasė ir grupė, emisijos klasė*, didžiausioji leidžiamoji masė** |
Ribiniai tarifai, eurais |
||||||
metų tarifo ribos |
mėnesio tarifo ribos |
savaitės tarifo ribos |
dienos tarifo ribos |
||||
Autobusai |
M2 nuo EURO 0 iki VI ir mažiau taršios transporto priemonės |
transporto priemonė, kuri turi daugiau kaip 8 sėdimas vietas keleiviams ir vieną sėdimą vietą vairuotojui ir kurios didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 5 t |
289–579 |
28–57 |
14–23 |
5–11 |
|
M3 A B nuo EURO 0 iki VI ir mažiau taršios transporto priemonės |
transporto priemonė, kuri turi daugiau kaip 8, bet ne daugiau kaip 22 sėdimas vietas keleiviams ir vieną sėdimą vietą vairuotojui ir kurios didžiausioji leidžiamoji masė didesnė kaip 5 t |
434–868 |
43–86 |
17–40 |
5–11 |
||
M3 I–III nuo EURO 0 iki VI ir mažiau taršios transporto priemonės |
transporto priemonė, kurioje telpa daugiau kaip 22 keleiviai, neįskaitant vairuotojo |
463–926 |
46–92 |
23–46 |
5–11 |
||
Krovininės transporto priemonės ir jų junginiai |
N1 krovininis automobilis ar krovininių transporto priemonių junginys nuo EURO 0 iki VI ir mažiau taršios transporto priemonės |
iki 3,5 t (įskaitytinai) |
289–579 |
28–57 |
14–23 |
5–11 |
|
N2 krovininis automobilis ar krovininių transporto priemonių junginys nuo EURO 0 iki VI ir mažiau taršios transporto priemonės |
nuo 3,5 t iki 12 t (įskaitytinai) |
463–1 158 |
46–115 |
23–49 |
5–11 |
||
N3 krovininis automobilis ar krovininių transporto priemonių junginys nuo EURO 0 iki VI ir mažiau taršios transporto priemonės |
nuo 12 t didžiausiosios leidžiamosios masės |
521–1 158 |
49–115 |
26–49 |
5–11 |
||
N1–N3 krovininis automobilis ar krovininių transporto priemonių junginys nuo EURO 0 iki VI ir mažiau taršios transporto priemonės |
iki 16 t (įskaitytinai) didžiausiosios leidžiamosios masės, kai transporto priemonės valdytojas – žemės ūkio veiklos subjektas |
231–579 |
23–57 |
11–23 |
5–11 |
||
Specialiosios paskirties transporto priemo-nės*** |
M2–M3 autobusas N1–N3 krovininis automobilis nuo EURO 0 iki VI ir mažiau taršios transporto priemonės |
transporto priemonė, skirta specialioms funkcijoms atlikti, naudojant specialią įrangą |
231–579 |
23–57 |
11–23 |
5–11 |
|
* Transporto priemonių emisijos klasės pagal motorinių transporto priemonių variklių išmetamųjų dujinių ir kietųjų dalelių teršalų normas.
** Didžiausioji leidžiamoji masė pagal Saugaus eismo automobilių keliais įstatymą.
*** Specialiosios paskirties transporto priemonės – transporto priemonės ar jų junginiai, kurių sąrašą, įgyvendindama Europos Sąjungos teisės aktus, nustatančius motorinių transporto priemonių ir jų priekabų ir tokioms transporto priemonėms skirtų sistemų, sudedamųjų dalių ir atskirų techninių mazgų patvirtinimo pagrindus, tvirtina Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija arba jos įgaliota institucija.
Priedo pakeitimai:
Nr. XII-1310, 2014-11-06, paskelbta TAR 2014-11-18, i. k. 2014-17042
Lietuvos Respublikos
kelių priežiūros ir
plėtros programos
finansavimo įstatymo
3 priedas
MOKESČIŲ UŽ NAUDOJIMĄSI KELIAIS RIBINIAI TARIFAI
I SKYRIUS
MOKESČIŲ UŽ NAUDOJIMĄSI KELIAIS VAŽIUOJANT DIDŽIAGABARITĖMIS MOTORINĖMIS TRANSPORTO PRIEMONĖMIS, KURIŲ MATMENYS SU KROVINIU AR BE JO YRA DIDESNI UŽ DIDŽIAUSIUOSIUS LEIDŽIAMUS NAUDOJANTIS KELIAIS TRANSPORTO PRIEMONIŲ AR JŲ JUNGINIŲ MATMENIS, RIBINIAI TARIFAI
1. Mokesčio už naudojimąsi keliais važiuojant didžiagabaritėmis motorinėmis transporto priemonėmis ar jų junginiais, kurių matmenys su kroviniu ar be jo yra didesni už didžiausiuosius leidžiamus naudojantis keliais transporto priemonių ar jų junginių matmenis (toliau – didžiausieji leidžiamieji matmenys), ribiniai tarifai:
Didžiausieji leidžiamieji matmenys viršyti, cm |
Ribiniai tarifai, eurais |
||||||
aukščio |
pločio |
ilgio |
vienkar-tiniai, 10 km |
mėnesio |
metų |
||
savival-dybės teritori-joje |
šalies terito-rijoje |
savivaldybės teritorijoje |
šalies teritorijoje |
||||
– |
10–20 |
– |
1,4–1,7 |
67–81 |
168–185 |
337–405 |
844–929 |
11–30 |
21–60 |
101–300 |
1,7–2,0 |
82–94 |
206–236 |
412–473 |
1 031–1 183 |
31–50 |
61–100 |
301–500 |
2,0–2,1 |
95–101 |
239–253 |
480–506 |
1 199–1 267 |
– |
101–145* |
501–750* |
2,3–2,4 |
– |
– |
– |
– |
* Automagistralėse ir I kategorijos valstybinės reikšmės keliuose su skiriamąja juosta.
Punkto pakeitimai:
Nr. XIII-2242, 2019-06-13, paskelbta TAR 2019-06-27, i. k. 2019-10367
2. Jeigu didžiagabaritės motorinės transporto priemonės ar jų junginio matmenys su kroviniu ar be jo viršija didžiausiuosius leidžiamus naudojantis keliais transporto priemonių ar jų junginių matmenis daugiau, negu nurodyta šio priedo 1 punkto lentelėje, didžiagabaritė motorinė transporto priemonė ar jų junginys tampa ypač pavojingi saugiam eismui. Tokioms didžiagabaritėms motorinėms transporto priemonėms ar jų junginiams taikomas vienkartinis tarifas, kuris apskaičiuojamas taip: prie didžiausiojo ribinio tarifo už atitinkamo didžiausiojo leidžiamojo matmens viršijimą pridedamas papildomas 0,28 euro mokestis už kiekvieną aukščio viršijimą 10 cm, pločio viršijimą 10 cm ar ilgio viršijimą 1 m ir dauginama iš koeficiento 1,5. Visais atvejais, jeigu viršijami du ar visi trys matmenys, mokestis nustatomas sumuojant mokesčius už atskirų didžiausiųjų leidžiamųjų matmenų viršijimą.
Punkto pakeitimai:
Nr. XIII-2242, 2019-06-13, paskelbta TAR 2019-06-27, i. k. 2019-10367
II SKYRIUS
MOKESČIO UŽ NAUDOJIMĄSI KELIAIS VAŽIUOJANT SUNKIASVORĖMIS TRANSPORTO PRIEMONĖMIS, KURIŲ AŠIES (AŠIŲ) APKROVA SU KROVINIU AR BE JO YRA DIDESNĖ UŽ DIDŽIAUSIĄJĄ LEIDŽIAMĄ NAUDOJANTIS KELIAIS TRANSPORTO PRIEMONIŲ AR JŲ JUNGINIŲ AŠIES (AŠIŲ) APKROVĄ, RIBINIAI TARIFAI
3. Mokesčio už naudojimąsi keliais sunkiasvorėmis motorinėmis transporto priemonėmis, kurių ašies (ašių) apkrova su kroviniu ar be jo yra didesnė už didžiausiąją leidžiamą naudojantis keliais transporto priemonių ar jų junginių ašies (ašių) apkrovą (toliau – didžiausioji leidžiamoji ašies (ašių) apkrova), ribiniai tarifai:
Didžiausioji leidžiamoji ašies (ašių) apkrova viršyta, t |
Ribiniai tarifai, eurais |
||
vienkartiniai, 10 km |
mėnesio |
||
savivaldybės teritorijoje |
šalies teritorijoje |
||
0,6–1,0 |
0,69–0,97 |
48–68 |
121–170 |
1,1–1,5 |
1,39–1,52 |
97–107 |
243–267 |
1,6–2,0 |
1,94–2,22 |
136–155 |
340–389 |
2,1–3,0 |
3,47–3,85 |
243–269 |
608–675 |
3,1–4,0 |
5,56–6,25 |
389–437 |
973–1 094 |
4,1–5,0 |
7,64–9,03 |
– |
– |
5,1–6,0 |
9,73–11,12 |
– |
– |
6,1–7,0 |
11,81–13,20 |
– |
– |
7,1–8,0 įskaitytinai |
13,90–15,98 |
– |
– |
4. Mokestis nustatomas sumuojant mokesčius už kiekvienos ašies (ašių) didžiausiosios leidžiamosios ašies (ašių) apkrovos viršijimą.
5. Mokesčio už naudojimąsi keliais važiuojant sunkiasvoriais traktoriais ir savaeigėmis mašinomis ar jų junginiais, kurių ašies (ašių) apkrova su kroviniu ar be jo yra didesnė už didžiausiąją leidžiamąją ašies (ašių) apkrovą, ribiniai tarifai:
Didžiausioji leidžiamoji ašies (ašių) apkrova viršyta, t |
Ribiniai tarifai, eurais |
||
vienkartiniai, 10 km |
mėnesio |
||
savivaldybės teritorijoje |
šalies teritorijoje |
||
0,6–1,0 |
0,23–0,32 |
16–22 |
40–56 |
1,1–1,5 |
0,46–0,51 |
32–35 |
81–89 |
1,6–2,0 |
0,64–0,74 |
45–51 |
113–129 |
2,1–3,0 |
1,15–1,28 |
81–90 |
202–225 |
3,1–4,0 |
1,85–2,08 |
129–145 |
324–364 |
4,1–5,0 |
2,54–3,01 |
– |
– |
5,1–6,0 |
3,24–3,70 |
– |
– |
6,1–7,0 |
3,93–4,40 |
– |
– |
7,1–8,0 įskaitytinai |
4,63–5,32 |
– |
– |
6. Mokestis nustatomas sumuojant mokesčius už kiekvienos ašies didžiausiosios leidžiamosios ašies (ašių) apkrovos viršijimą.
III SKYRIUS
MOKESČIO UŽ NAUDOJIMĄSI KELIAIS VAŽIUOJANT SUNKIASVORĖMIS TRANSPORTO PRIEMONĖMIS, KURIŲ MASĖ SU KROVINIU AR BE JO YRA DIDESNĖ UŽ DIDŽIAUSIĄJĄ LEIDŽIAMĄ NAUDOJANTIS KELIAIS TRANSPORTO PRIEMONĖS AR JŲ JUNGINIŲ MASĘ, RIBINIAI TARIFAI
8. Mokesčio už naudojimąsi keliais važiuojant sunkiasvorėmis motorinėmis transporto priemonėmis ar jų junginiais, kurių masė su kroviniu ar be jo yra didesnė už didžiausiąją leidžiamą naudojantis keliais transporto priemonės ar jų junginių masę ir yra didesnė kaip 40 t, o vežant vieną arba kelis kombinuoto vežimo vienetus (puspriekabes, nuimamuosius kėbulus ir konteinerius, kurių bendras maksimalus ilgis ne didesnis kaip 45 pėdos) magistraliniais keliais ir kitais keliais 50 km spinduliu nuo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto, oro uostų, geležinkelio ir vidaus vandenų stočių teritorijų, kuriose iškraunami ir (arba) pakraunami kombinuoto vežimo vienetai, – 44 t (toliau – didžiausioji leidžiamoji masė), ribiniai tarifai:
Didžiausioji leidžiamoji masė viršyta, t |
Vienkartiniai ribiniai tarifai už kiekvieną viršytą toną, |
Mėnesio ribiniai tarifai*, |
Metų ribiniai tarifai*, |
1,0–20,0 |
1,01–1,30 |
115–173 |
920–1 384 |
21,0–40,0 |
1,30–1,44 |
– |
– |
> 40 |
1,59–1,88 |
– |
– |
* Taikoma šešių ar daugiau ašių transporto priemonėms, kurias sudaro motorinė transporto priemonė ir priekaba (puspriekabė), kurių ne mažiau kaip penkių ašių ratai yra suporinti, ašies (ašių) apkrova yra ne didesnė už didžiausiąją leidžiamąją ašies (ašių) apkrovą ir masė yra didesnė už didžiausiąją leidžiamąją masę, tačiau ne didesnė kaip 48 t.
Punkto pakeitimai:
Nr. XII-2347, 2016-05-12, paskelbta TAR 2016-05-24, i. k. 2016-13914
Nr. XIII-2242, 2019-06-13, paskelbta TAR 2019-06-27, i. k. 2019-10367
9. Mokesčio už naudojimąsi keliais važiuojant sunkiasvoriais traktoriais ir savaeigėmis mašinomis ar jų junginiais, kurių masė su kroviniu ar be jo yra didesnė už didžiausiąją leidžiamąją masę, ribiniai tarifai:
Didžiausioji leidžiamoji masė viršyta, t |
Vienkartiniai ribiniai tarifai už kiekvieną viršytą toną, |
1,0–20,0 |
0,14–0,19 |
21,0–40,0 |
0,19–0,28 |
> 40 |
0,28–0,41 |
Priedo pakeitimai:
Nr. XII-1310, 2014-11-06, paskelbta TAR 2014-11-18, i. k. 2014-17042
Lietuvos Respublikos
kelių priežiūros ir plėtros
programos finansavimo
įstatymo
4 priedas
Mokesčio už eismo ribojimą tarifai
1. Mokesčio už eismo ribojimą tarifai:
Eil. Nr. |
Eismo ribojimo priežastys |
Tarifai, eurais |
|
||
Valstybinės reikšmės keliai |
|
||||
magistra-liniai |
krašto |
rajoniniai |
|
||
1.1. |
Įvairūs darbai kelio juostoje su važiuojamosios dalies asfalto (cemento) danga iki 3 parų imtinai, kai nepažeidžiama kelio važiuojamoji dalis |
80 |
58 |
37 |
|
1.2. |
Įvairūs darbai kelio juostoje su važiuojamosios dalies žvyro danga iki 3 parų imtinai, kai nepažeidžiama kelio važiuojamoji dalis |
– |
5 |
2 |
|
1.3. |
Įvairūs darbai kelio važiuojamojoje dalyje iki 3 parų imtinai, kai pažeidžiama asfalto (cemento) danga ir kai kelias visai uždaromas, o transporto priemonių eismas nukreipiamas kitais keliais arba įrengiama uždarytos vietos apylanka |
1 013 |
738 |
463 |
|
1.4. |
Įvairūs darbai kelio važiuojamojoje dalyje iki 3 parų imtinai, kai pažeidžiama žvyro danga ir kai kelias visai uždaromas, o transporto priemonių eismas nukreipiamas kitais keliais arba įrengiama uždarytos vietos apylanka |
– |
75 |
75 |
|
1.5. |
Įvairūs darbai kelio važiuojamojoje dalyje iki 3 parų imtinai, kai pažeidžiama asfalto (cemento) danga ir kai kelias iš dalies uždaromas (ribojamas greitis) |
253 |
184 |
115 |
|
1.6. |
Įvairūs darbai kelio važiuojamojoje dalyje iki 3 parų imtinai, kai pažeidžiama žvyro danga ir kai kelias iš dalies uždaromas (ribojamas greitis) |
– |
23 |
23 |
|
1.7. |
Inžinerinių komunikacijų klojimas, medžiagų ar įrenginių sandėliavimas kelio juostoje, išskyrus kelio važiuojamąją dalį (1 parai 1 km kelio ar 1 parai 1 vieta) |
28 |
14 |
7 |
|
1.8. |
Visiškas kelio uždarymas, eismo nukreipimas apylanka kitais keliais (1 parai 1 km apylankos) |
– |
2 |
5 |
|
1.9. |
Įvairūs masiniai, sporto renginiai ir kiti atvejai, kai kelias uždaromas: 1 parai 1 km kelio arba 1 parai 1 vieta; 1 valandai 1 km kelio arba 1 valandai 1 vieta |
290 17 |
174 8 |
35 2 |
|
1.10. |
Įvairūs masiniai, sporto renginiai ir kiti atvejai, kai apribojamas transporto priemonių eismas: 1 parai 1 km kelio; 1 valandai 1 km kelio arba 1 valandai 1 vieta |
144 8 |
86 5 |
17 1 |
|
Punkto pakeitimai:
Nr. XII-1310, 2014-11-06, paskelbta TAR 2014-11-18, i. k. 2014-17042
2. Jeigu pratęsiama šio priedo 1 punkto 1.1–1.6 papunkčiuose nurodytų darbų trukmė, už kiekvienas kitas 3 paras mokestis už eismo ribojimą didinamas 5 procentais.
3. Jeigu šio priedo 1 punkte nurodytas eismo ribojimas nebaigiamas nurodytu laiku, už kiekvieną pradelstą dieną yra taikomas 3 kartus didesnis mokesčio tarifas.
4. Mokestis didinamas 2 kartus, kai eismas ribojamas kelių su keturiomis ir daugiau eismo juostų važiuojamojoje dalyje.
5. Mokestis didinamas 4 kartus, kai eismas ribojamas:
5.1. gyvenamosiose vietovėse valstybinės reikšmės kelio važiuojamojoje dalyje ir kai tie darbai susiję su kelio dangos ardymu nuo lapkričio 1 d. iki gegužės 1 d.;
Lietuvos Respublikos
kelių priežiūros ir plėtros
programos finansavimo
įstatymo
5 priedas
ĮGYVENDINAMI Europos Sąjungos TEISĖS AKTAI
1. 1996 m. liepos 25 d. Tarybos direktyva 96/53/EB, nustatanti tam tikrų Bendrijoje nacionaliniam ir tarptautiniam vežimui naudojamų kelių transporto priemonių didžiausius leistinus matmenis ir tarptautiniam vežimui naudojamų kelių transporto priemonių didžiausią leistiną masę (OL 2004 m. specialusis leidimas, 7 skyrius, 2 tomas, p. 478), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2015 m. balandžio 29 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyva (ES) 2015/719 (OL 2015 L 115, p. 1).
Punkto pakeitimai:
Nr. XII-2347, 2016-05-12, paskelbta TAR 2016-05-24, i. k. 2016-13914
2. 1999 m. birželio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 1999/62/EB dėl sunkiasvorių krovininių transporto priemonių apmokestinimo už naudojimąsi tam tikra infrastruktūra (OL 2004 m. specialusis leidimas, 7 skyrius, 4 tomas, p. 372) su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2011 m. rugsėjo 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 2011/76/EB (OL 2011 L 269, p. 1).
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. IX-682, 2001-12-21, Žin., 2001, Nr. 112-4089 (2001-12-30)
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO PAKEITIMO ĮSTATYMAS
Nauja įstatymo redakcija
Šis Įstatymas įsigalioja nuo 2002 m. sausio 1 d.
2.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. IX-840, 2002-04-09, Žin., 2002, Nr. 43-1605 (2002-04-26)
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO 4 STRAIPSNIO IR 1 PRIEDĖLIO PAKEITIMO ĮSTATYMAS
Šis Įstatymas taikomas apskaičiuojant atskaitymus į Programos finansavimo sąskaitą nuo 2002 metų balandžio mėnesio ir vėlesnių mėnesių pajamų.
3.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. IX-1592, 2003-05-29, Žin., 2003, Nr. 59-2637 (2003-06-20)
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO 11 STRAIPSNIO PAKEITIMO ĮSTATYMAS
Šis Įstatymas įsigalioja nuo 2003 m. liepos 1 d.
4.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. IX-1703, 2003-07-04, Žin., 2003, Nr. 69-3122 (2003-07-10)
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO 11 STRAIPSNIO PAKEITIMO ĮSTATYMAS
5.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. IX-1776, 2003-10-14, Žin., 2003, Nr. 104-4646 (2003-11-05)
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO 4 STRAIPSNIO PAKEITIMO ĮSTATYMAS
Šis Įstatymas įsigalioja nuo 2004 m. sausio 1 d.
6.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. IX-2139, 2004-04-15, Žin., 2004, Nr. 61-2188 (2004-04-27)
ĮMONIŲ IR ORGANIZACIJŲ NEKILNOJAMOJO TURTO MOKESČIO ĮSTATYMO, KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO, GARANTINIO FONDO ĮSTATYMO, RINKLIAVŲ ĮSTATYMO, MOKESČIŲ UŽ PRAMONINĖS NUOSAVYBĖS OBJEKTŲ REGISTRAVIMĄ ĮSTATYMO, MOKESČIO UŽ APLINKOS TERŠIMĄ ĮSTATYMO, KONSULINIO MOKESČIO ĮSTATYMO, LIETUVOS BANKO ĮSTATYMO PAKEITIMO IR PAPILDYMO ĮSTATYMAS
Šis Įstatymas įsigalioja nuo 2004 m. gegužės 1 d.
7.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. IX-2329, 2004-07-08, Žin., 2004, Nr. 116-4319 (2004-07-27)
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO 7 STRAIPSNIO PAKEITIMO IR PAPILDYMO ĮSTATYMAS
Šis įstatymas įsigalioja nuo 2005 m. sausio 1 d.
8.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. IX-2386, 2004-07-15, Žin., 2004, Nr. 116-4333 (2004-07-27)
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO 8 STRAIPSNIO PAKEITIMO ĮSTATYMAS
9.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. IX-2546, 2004-11-09, Žin., 2004, Nr. 171-6302 (2004-11-26)
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO PAKEITIMO ĮSTATYMAS
Nauja įstatymo redakcija
Šis įstatymas įsigalioja nuo 2005 m. sausio 1 d.
Šio įstatymo 4 straipsnis ir įstatymo 1 priedėlis netenka galios nuo 2005 m. liepos 1 d. Atskaitymų nuo pajamų mokėtojai atskaitymus nuo 2005 m. birželio mėnesio pajamų turi sumokėti į Programos finansavimo sąskaitą „Kelių programa – atskaitymai nuo pajamų“ iki 2005 m. liepos 25 d., o atskaitymų į Programos finansavimo sąskaitą deklaraciją už 2005 m. sausio–birželio mėnesius privalo pateikti apskrities valstybinei mokesčių inspekcijai iki 2005 m. rugsėjo 1 d.
10.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. X-693, 2006-06-15, Žin., 2006, Nr. 73-2761 (2006-06-30)
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO 2 STRAIPSNIO PAKEITIMO ĮSTATYMAS
11.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. X-725, 2006-06-22, Žin., 2006, Nr. 77-2969 (2006-07-14)
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO 5 STRAIPSNIO PAKEITIMO ĮSTATYMAS
12.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. X-884, 2006-11-09, Žin., 2006, Nr. 127-4820 (2006-11-25)
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO 5 PRIEDĖLIO PAKEITIMO ĮSTATYMAS
13.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. X-1177, 2007-06-07, Žin., 2007, Nr. 69-2724 (2007-06-23)
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO 2, 3, 4 IR 6 PRIEDĖLIŲ PAKEITIMO ĮSTATYMAS
Šis įstatymas įsigalioja nuo 2007 m. liepos 1 d.
14.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. X-1259, 2007-07-04, Žin., 2007, Nr. 81-3319 (2007-07-21)
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO 7 STRAIPSNIO PAKEITIMO ĮSTATYMAS
15.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. X-1402, 2007-12-20, Žin., 2007, Nr. 140-5761 (2007-12-29)
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO 10 STRAIPSNIO PAKEITIMO ĮSTATYMAS
Šis įstatymas įsigalioja 2009 m. sausio 1 d.
Šis įstatymas neteko galios nuo 2008-12-30.
Šio įstatymo negaliojimą nusako:
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. XI-110, 2008-12-23, Žin., 2008, Nr. 149-6032 (2008-12-30)
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO 10 STRAIPSNIO PAKEITIMO ĮSTATYMO PRIPAŽINIMO NETEKUSIU GALIOS ĮSTATYMAS
16.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. X-1604, 2008-06-17, Žin., 2008, Nr. 75-2919 (2008-07-03)
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO 3 STRAIPSNIO, 3, 4 IR 6 PRIEDĖLIŲ PAKEITIMO ĮSTATYMAS
Šis įstatymas įsigalioja 2009 m. sausio 1 d.
17.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. XI-109, 2008-12-23, Žin., 2008, Nr. 149-6031 (2008-12-30)
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO 3 IR 5 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO ĮSTATYMAS
Šis įstatymas įsigalioja nuo 2009-01-01.
18.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. XI-1292, 2011-03-22, Žin., 2011, Nr. 40-1916 (2011-04-05)
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO 2, 3, 7, 9 IR 10 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO IR PAPILDYMO ĮSTATYMAS
Šis įstatymas, išskyrus šio straipsnio 2 dalį, įsigalioja 2012 m. sausio 1 d.
19.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. XI-2197, 2012-06-30, Žin., 2012, Nr. 80-4147 (2012-07-10)
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO 2, 6 STRAIPSNIŲ IR 4 PRIEDĖLIO PAKEITIMO IR PAPILDYMO ĮSTATYMAS
Šis įstatymas, išskyrus šio įstatymo 5 straipsnį, įsigalioja 2013 m. sausio 1 d.
20.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. XII-363, 2013-06-13, Žin., 2013, Nr. 68-3404 (2013-06-28)
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO 4 PRIEDĖLIO PAKEITIMO ĮSTATYMAS
Šis įstatymas įsigalioja nuo 2014-01-01.
21.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. XII-696, 2013-12-17, Žin., 2013, Nr. 140-7070 (2013-12-30)
LIETUVOS RESPUBLIKOS KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO 10 STRAIPSNIO PAKEITIMO ĮSTATYMAS
Šio įstatymo 1 straipsnio 1 dalis įsigalioja 2014 m. sausio 1 d.
Pakeitimas:
21.1.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. XII-1081, 2014-07-17, paskelbta TAR 2014-07-23, i. k. 2014-10450
LIETUVOS RESPUBLIKOS KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO 10 STRAIPSNIO PAKEITIMO ĮSTATYMO NR. XII-696 1 IR 2 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO ĮSTATYMAS
22.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. XII-898, 2014-05-15, paskelbta TAR 2014-05-27, i. k. 2014-05729
LIETUVOS RESPUBLIKOS KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO NR. VIII-2032 PAKEITIMO ĮSTATYMAS
Nauja įstatymo redakcija
Šis įstatymas, išskyrus šio straipsnio 3 dalį ir šio įstatymo 1 straipsnyje išdėstyto Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo 4 straipsnį, įsigalioja 2014 m. lapkričio 1 d.
Šio įstatymo 1 straipsnyje išdėstyto Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo 4 straipsnis įsigalioja 2015 m. sausio 1 d.
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. XII-1310, 2014-11-06, paskelbta TAR 2014-11-18, i. k. 2014-17042
Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo Nr. VIII-2032 1, 2, 3 ir 4 priedų pakeitimo įstatymas
2.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. XII-2315, 2016-04-14, paskelbta TAR 2016-04-18, i. k. 2016-09858
Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo Nr. VIII-2032 9 straipsnio pakeitimo įstatymas
3.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. XII-2347, 2016-05-12, paskelbta TAR 2016-05-24, i. k. 2016-13914
Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo Nr. VIII-2032 1, 3 ir 5 priedų pakeitimo įstatymas
4.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. XII-2571, 2016-06-30, paskelbta TAR 2016-07-15, i. k. 2016-20663
Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo Nr. VIII-2032 9 straipsnio pakeitimo įstatymas
5.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. XIII-320, 2017-04-27, paskelbta TAR 2017-05-05, i. k. 2017-07679
Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo Nr. VIII-2032 9 straipsnio pakeitimo įstatymas
6.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. XIII-812, 2017-12-05, paskelbta TAR 2017-12-13, i. k. 2017-20006
Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo Nr. VIII-2032 1 ir 4 straipsnių pakeitimo įstatymas
7.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. XIII-2118, 2019-05-16, paskelbta TAR 2019-05-24, i. k. 2019-08302
Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo Nr. VIII-2032 9 straipsnio pakeitimo įstatymas
8.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. XIII-2119, 2019-05-16, paskelbta TAR 2019-05-24, i. k. 2019-08303
Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo Nr. VIII-2032 6 ir 9 straipsnių pakeitimo įstatymas
9.
Lietuvos Respublikos Seimas, Įstatymas
Nr. XIII-2242, 2019-06-13, paskelbta TAR 2019-06-27, i. k. 2019-10367
Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo Nr. VIII-2032 3, 5, 6, 7, 9 straipsnių ir 3 priedo pakeitimo įstatymas