Suvestinė redakcija nuo 2019-04-17
Įsakymas paskelbtas: TAR 2016-07-29, i. k. 2016-21134
Pasvalio rajono savivaldybės administracijos
direktorius
įsakymas
DĖL PROJEKTO „KOMPLEKSINĖS PASLAUGOS ŠEIMAI“ PARTNERIŲ ATRANKOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2016 m. liepos 28 d. Nr. DV-509
Pasvalys
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, vykdydamas 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.4.1-ESFA-V - 416 „Kompleksinės paslaugos šeimai“ projektų finansavimo sąlygų aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. liepos 15 d. įsakymo Nr.A1-364 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.4.1-ESFA-V - 416 „Kompleksinės paslaugos šeimai“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“, 13 punktą:
PATVIRTINTA
Pasvalio rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2016 m. liepos 28 d. įsakymu Nr. DV-509
PROJEKTO „KOMPLEKSINĖS PASLAUGOS ŠEIMAI“ PARTNERIŲ ATRANKOS TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Partnerių, dalyvaujančių įgyvendinant Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis finansuojamus projektus, atrankos aprašas (toliau – Aprašas) nustato partneriams, dalyvausiantiems įgyvendinant 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr.08.4.1.-ESFA-V-416 „Kompleksinės paslaugos šeimai“ lėšomis finansuojamus projektus (toliau – Partneriai), keliamus reikalavimus, partnerių atrankos konkurso organizavimo tvarką, partnerių atrankos komisijos (toliau – Komisija) sudarymą ir darbo organizavimą, partnerių sąrašo sudarymo tvarką ir kitus klausimus, susijusius su partnerių atranka.
2. Aprašas parengtas vadovaujantis Kompleksiškai teikiamų paslaugų šeimai 2016-2020 metų veiksmų planu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. kovo 10 d. įsakymu Nr.A1-133 „Dėl Kompleksiškai teikiamų paslaugų šeimai 2016-2020 metų veiksmų plano patvirtinimo“.
3. Projekto tikslas – sudaryti sąlygas šeimai gauti kompleksiškai teikiamas paslaugas, užtikrinant paslaugų prieinamumą kuo arčiau šeimos gyvenamosios vietos, siekiant įgalinti šeimą įveikti iškilusias krizes bei derinti šeimos ir darbo įsipareigojimus.
4. Projekto uždaviniai:
4.1. Įgalinti šeimą ir (ar) asmenį spręsti krizines situacijas, susijusias su fizinių, emocinių, saugumo, socialinių, vaikų ugdymo, tarpusavio santykių, orumo, saviraiškos poreikių patenkinimu;
4.2. plėtoti galimybes gauti kokybiškas vaikų priežiūros paslaugas gerinant šeimos ir darbo įsipareigojimų derinimą;
6. Galimi partneriai yra:
7. Projekto veiklos:
7.2. paslaugų šeimai teikimas:
7.2.1. pozityviosios tėvystės mokymai – paslaugos, teikiamos šeimoms, norinčioms tobulinti ar įgyti tėvystės įgūdžių, siekiant išugdyti geriausias tėvų ir vaikų savybes bei padėti jiems atskleisti savo gebėjimus ir galimybes;
7.2.2. psichosocialinė pagalba – pagalba asmenims, išgyvenantiems krizę ar patyrusiems traumuojančius emocinius išgyvenimus (ligas, netektis, skyrybas ir kt.), ir jų šeimoms, artimiesiems, apimanti socialinę, psichologinę, psichoterapinę pagalbą, sielovadą, taip pat pagalbą įveikiant priklausomybes nuo psichoaktyviųjų medžiagų, lošimų ir kt.;
7.2.3. šeimos įgūdžių ugdymo ir sociokultūrinės paslaugos – įvairius šeimos gyvenime reikalingus įgūdžius, nuostatas ugdantys grupių užsiėmimai, šeimų klubų veikla, mokymai šeimos finansų planavimo ir valdymo srityje, šeimų stovyklų organizavimas, neformalios pagalbos, savanorystės skatinimas ir kt.;
7.2.4. vaikų priežiūros paslaugos – valandinės vaiko priežiūros paslaugos, kurios gali būti teikiamos ne ilgiau kaip 4 val. per dieną visiems tėvams (įtėviams, globėjams), auginantiems vaikus (įvaikius, globotinius) nuo trejų metų amžiaus iki kol vaikas pradės lankyti bendrojo lavinimo įstaigą. Vaikų priežiūros paslaugos teikiamos paslaugų teikėjo numatytose, tam tinkamose patalpose nuo 6 iki 22 val.;
7.2.5. pavėžėjimo paslauga asmenims, dalyvaujantiems šio aprašo 7.2.1. – 7.2.3. punktuose nurodytose veiklose, jei nėra pakankamų galimybių naudotis viešuoju transportu (viešojo transporto visai nėra arba yra, bet nėra užtikrinta, kad paslaugų gavėjas laiku atvyks į paslaugų teikimo vietą ir dėl to jam negali būti suteiktos paslaugos numatyta apimtimi) ar asmeniniu transportu;
7.3. potencialios tikslinės grupės informavimas, konsultavimas apie kompleksiškai teikiamas paslaugas šeimai, įtraukimo į paslaugas priemonių vykdymas, tikslinių grupių informavimas apie kitas aktualias savivaldybėje teikiamas paslaugas, vykdomas programas;
7.4. asmeninio asistento paslaugų teikimas asmenims su fizine ir (ar) kompleksine negalia.
Papildyta papunkčiu:
Nr. DV-225, 2019-04-16, paskelbta TAR 2019-04-16, i. k. 2019-06256
8. Tinkamos projekto tikslinės grupės yra:
8.1. Aprašo 7.1–7.3 papunkčiuose nurodytų veiklų tinkama tikslinė grupė yra šeima – Lietuvos Respublikos piliečiai ir asmenys, turintys ilgalaikio gyventojo leidimą gyventi Europos Sąjungoje, išskyrus asmenis, gyvenančius stacionarioje socialinių paslaugų įstaigoje (socialinės globos namuose);
8.2. Aprašo 7.4 papunktyje nurodytos veiklos tinkama tikslinė grupė yra asmenys nuo 16 metų, kuriems Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymo numatyta tvarka nustatytas neįgalumo lygis arba darbingumo lygis dėl fizinės (judėjimo, regos, klausos, vidaus organų sutrikimai) ir (ar) kompleksinės negalios, visiškai arba vidutiniškai apribojančios jų veiklą, dalyvumą (orientuotis, judėti, dirbti ir savarankiškai tvarkyti asmeninį ir socialinį gyvenimą), ir kuriems reikalinga kitų asmenų pagalba.
Punkto pakeitimai:
Nr. DV-225, 2019-04-16, paskelbta TAR 2019-04-16, i. k. 2019-06256
II SKYRIUS
REIKALAVIMAI PROJEKTO PARTNERIUI
10. Partneriai, siekiantys būti įtrauktais į Partnerių sąrašą, turi atitikti šiuos reikalavimus:
10.2. pagrindiniai Partnerių veiklos tikslai, uždaviniai, veiklos turi būti susijusios su pagalba šeimai (asmeniui);
10.3. turi turėti pakankamus žmogiškuosius ir finansinius išteklius, reikalingus Aprašo 7.2 - 7.4 punktuose nurodytoms veikloms atlikti;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. DV-225, 2019-04-16, paskelbta TAR 2019-04-16, i. k. 2019-06256
10.4. Partnerio darbuotojai turi turėti patirties bei kompetencijos, vykdant veiklas išvardintas Aprašo 7.1-7.4 punktuose;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. DV-225, 2019-04-16, paskelbta TAR 2019-04-16, i. k. 2019-06256
10.5. turi turėti patalpas vykdyti veiklas išvardintas Aprašo 7.1–7.4 punktuose;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. DV-225, 2019-04-16, paskelbta TAR 2019-04-16, i. k. 2019-06256
10.6. Partnerio darbuotojai, dalyvausiantys Aprašo 7.1–7.4 punktuose išvardintose veiklose, turi turėti socialinio darbuotojo, socialinio pedagogo, pedagogo arba edukologo, psichologo išsilavinimą;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. DV-225, 2019-04-16, paskelbta TAR 2019-04-16, i. k. 2019-06256
10.8. Partneriui nėra iškeltos bylos dėl bankroto arba restruktūrizavimo, nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ūkinės komercinės veiklos arba jis nėra likviduojamas, nėra priimtas kreditorių susirinkimo nutarimas bankroto procedūras vykdyti ne teismo tvarka;
10.9. nėra įsiteisėjusio teismo sprendimo dėl paramos skyrimo iš ES ir (arba) Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų naudojimo pažeidimo;
10.10. Partnerio vadovas ar kitas darbuotojas, įgyvendinsiantis projektą, neturi neišnykusio ar nepanaikinto teistumo už profesinės veiklos pažeidimus.
III SKYRIUS
PROJEKTO PARTNERIŲ PARAIŠKŲ ATRANKOS KONKURSUI TEIKIMAS
12. Paraiška turi būti pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti įstaigos, organizacijos vardu, nurodant vardą, pavardę ir pareigas bei patvirtinta antspaudu, jei tokį antspaudą Partneris privalo turėti.
13. Paraiška turi būti užpildyta lietuvių kalba kompiuteriu ir kartu su kitais teikiamais dokumentais susegta į aplanką. Kartu su paraiška teikiami dokumentai turi būti parengti lietuvių kalba. Ne lietuvių kalba, ne kompiuteriu užpildyta ar nesusegta paraiška nebus vertinama. Visi paraiškos bei prie jos pridedamų dokumentų lapai turi būti sunumeruoti. Paraiškos ir prie jos pridedamų dokumentų numeracija turi būti ištisinė.
14. Kartu su paraiška Partneris privalo pateikti šiuos dokumentus:
14.1. įstaigos, organizacijos steigimo dokumentų, privataus juridinio ar fizinio asmens, vykdančio ūkinę komercinę veiklą, dokumentų kopijas;
14.2. atsiskaitymo su valstybės, savivaldybių biudžetais ir valstybės pinigų fondais pažymą, išduotą apskrities valstybinės mokesčių inspekcijos, arba valstybės įmokės Registrų centro išduotą dokumentą, patvirtinantį jungtinius kompetentingų institucijų tvarkomus duomenis (ši nuostata netaikoma valstybės ar savivaldybių biudžetų finansuojamoms institucijoms bei įstaigoms). Tais atvejais, kai pagal sutartį su mokesčius administruojančia institucija mokesčio mokėjimas yra atidėtas, pridedami dokumentai ar jų kopijos, patvirtinančios mokesčių atidėjimą. Pažyma ar dokumentas turi būti išduotas ne anksčiau nei prieš 1 mėnesį iki paraiškos pateikimo;
14.3. įstaigos, organizacijos vadovo, privataus juridinio ar fizinio asmens, kitų projektą įgyvendinsiančių organizacijos darbuotojų kvalifikaciją pagrindžiančių dokumentų (diplomo, sertifikato, licencijos ir kt.) kopijas; pažymas dėl Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro duomenų apie fizinį asmenį;
14.4. įstaigos, organizacijos vadovo ar jo įgalioto asmens, privataus juridinio ar fizinio asmens pasirašytą laisvos formos pažymą, kad:
14.4.1. nėra iškeltos bylos dėl bankroto arba restruktūrizavimo, nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ūkinės komercinės veiklos arba ji nėra likviduojama, nėra priimtas kreditorių susirinkimo nutarimas bankroto procedūras vykdyti ne teismo tvarka;
15. Partneris gali pateikti ir kitus dokumentus ir (ar) informaciją, galinčius padėti vertinti paraišką.
16. Partneris viename užklijuotame voke turi pateikti vieną paraiškos ir prie jos pridedamų dokumentų egzempliorių. Ant voko turi būti užrašyta „Kompleksiškai teikiamų paslaugų šeimai partnerių atrankos konkursui“. Vokai gali būti siunčiami registruotu paštu, per pašto kurjerį arba pristatomi adresu Vytauto Didžiojo a.1, Pasvalys, 202 kab. Elektroniniu paštu, faksu ar kitu, nei nurodyta, adresu pateiktos paraiškos neregistruojamos ir laikoma, kad jos nebuvo gautos.
17. Paraiška turi būti pateikta iki informacijos apie vykdomą atranką skelbime, paskelbtame Pasvalio rajono savivaldybės interneto svetainėje www.pasvalys.lt, nurodytos datos. Jeigu paraiškos teikiamos registruotu paštu ar per pašto kurjerį, pašto žymoje nurodyta laiško išsiuntimo data turi būti ne vėlesnė, kaip kvietime dalyvauti atrankos konkurse nurodyta galutinė paraiškų pateikimo data. Paraiškos gautos po nustatytos datos ir išsiųstos kitais būtais, tai yra faksu, elektroniniu paštu arba kitais adresais, nevertinamos. Atrankos dalyviui apie tai pranešama raštu per 5 darbo dienas nuo paraiškos gavimo.
Punkto pakeitimai:
Nr. DV-225, 2019-04-16, paskelbta TAR 2019-04-16, i. k. 2019-06256
IV SKYRIUS
KOMISIJOS SUDARYMAS IR DARBO ORGANIZAVIMAS
20. Atrankos konkursui pateiktas paraiškas vertina ir siūlymus dėl Partnerių sąrašo sudarymo teikia komisija, kurios sudėtį tvirtina Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktorius (toliau – Komisija). Komisija sudaroma iš ne mažiau kaip 3 narių.
21. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja Komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko pavaduotojas ar kitas Komisijos pirmininko įgaliotas Komisijos narys. Komisiją techniškai aptarnauja Komisijos sekretorius, paskirtas Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, kuris pradėdamas darbą pasirašo konfidencialumo pasižadėjimą dėl atrankos konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo (Aprašo 4 priedas)
22. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais bei Aprašu.
23. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Komisijos posėdžius šaukia Komisijos sekretorius, suderinęs su Komisijos pirmininku. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai Komisijos narių.
24. Pirmasis komisijos posėdis šaukiamas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo paskutinės nustatytos paraiškų pateikimo atrankos konkursui dienos. Galutinis posėdis šaukiamas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo paraiškų vertinimo termino pasibaigimo dienos. Prireikus gali būti šaukiama ir daugiau posėdžių.
25. Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimą ir nešališkumo deklaraciją (Aprašo 3 priedas).
26. Komisijos nariai už konfidencialumo pasižadėjime ir nešališkumo deklaracijoje nustatytų elgesio normų pažeidimus traukiami tarnybinėn arba drausminėn atsakomybėn teisės aktų nustatyta tvarka.
27. Jeigu yra aplinkybių, galinčių turėti įtakos priimant sprendimą, su tomis aplinkybėmis susijęs (-ę) Komisijos narys (-iai), prieš pradėdamas (-i) nagrinėti paraiškas, turi nusišalinti, prieš tai pranešęs (-ę) Komisijos pirmininkui. Jeigu Komisijos narys (-iai) nenusišalina, o vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo (jų) vertinimo rezultatai laikomi negaliojančiais.
28. Komisijos sprendimai priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Kai Komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi Komisijos pirmininko, o jam nesant – Komisijos pirmininko pavaduotojo ar kito įgalioto Komisijos nario balsas.
29. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius. Komisijos posėdžius protokoluoja Komisijos sekretorius. Protokolai parengiami ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po posėdžio. Komisijos narys turi teisę pareikšti savo atskirąją nuomonę, kuri pridedama prie protokolo.
V SKYRIUS
PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR PARTNERIŲ ATRANKA
30. Paraiškų vertinimas turi būti atliktas per 5 darbo dienas nuo paraiškų pateikimo termino pabaigos.
32. Paraiškos administracinės atitikties vertinimą atlieka Komisijos sekretorius. Vertinant paraiškos administracinę atitiktį vertinama, ar paraiška pateikta:
32.6. pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti įstaigos, organizacijos vadovo ar jo įgalioto asmens, privataus juridinio ar fizinio asmens vardu;
32.8. kartu su pagal Aprašą privalomais pateikti dokumentais ar tinkamai patvirtintomis dokumentų kopijomis (paraiškos priedais);
33. Jeigu vertinant paraišką nustatoma, kad ji atitinka ne visas paraiškos administracinės atitikties vertinimo kriterijus, Komisija raštu paprašo pateikti trūkstamą informaciją ir (ar) dokumentus ir (ar) patikslinti paraišką ir nustato patikslinimų pateikimo terminą. Šis terminas negali būti ilgesnis kaip 3 darbo dienos.
34. Nepateikus prašomos informacijos, Komisija priima sprendimą atmesti paraišką dėl administracinės atitikties vertinimo kriterijų neatitikimo, neatliekant paraiškos kokybės vertinimo. Apie tai per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo Komisija informuoja Partnerį raštu, nurodydama paraiškos atmetimo priežastis.
35. Paraiškos, kurių administracinė atitiktis įvertinta teigiamai, t.y. paraiška atitinka visus administracinės atitikties vertinimo kriterijus, perduodamos Komisijai jų kokybei įvertinti.
36. Paraiškos kokybės vertinimas atliekamas užpildant Paraiškos kokybės vertinimo lentelę (Aprašo 2 priedas). Kiekvienos paraiškos kokybę vertina visi Komisijos nariai, išskyrus Komisijos sekretorių. Atliekant paraiškos kokybės vertinimą, yra įvertinami Partnerio:
37. Jeigu vertinant paraišką nustatoma, kad ji atitinka ne visus paraiškos kokybės vertinimo kriterijus, Komisija raštu paprašo pateikti trūkstamą informaciją ir (ar) dokumentus ir (ar) patikslinti paraišką ir nustato patikslinimų pateikimo terminą. Šis terminas negali būti ilgesnis kaip 3 darbo dienos. Tikslinami tik tie paraiškos duomenys, kurių prašo Komisija. Jeigu Partneris nepateikia trūkstamos informacijos arba Partnerio pateikta informacija yra nepakankama, atliekant paraiškos kokybės vertinimą, mažinamas atitinkamo vertinimo kriterijaus balų skaičius.
38. Komisija vertindama kokybę taip pat turi teisę priimti sprendimą atmesti paraišką, jei:
38.1. Partneris paraiškoje arba kartu teikiamuose dokumentuose pateikė klaidinančią arba melagingą informaciją;
39. Atliekant paraiškų kokybės vertinimą, paraiškos vertinamos balais. Didžiausia galima skirti balų suma – 100 balų. Partneriai, kurių paraiškos surinko 40 ir mažiau balų, nesiūlomos įtraukti į partnerių sąrašą.
40. Skaičiuojant paraiškai suteiktą balą, yra skaičiuojamas visų Komisijos narių skirtų balų vidurkis.
41. Siūlyme įtraukti Partnerius į partnerių sąrašą paraiškos reitinguojamos nuo surinkto aukščiausio iki žemiausio balo.
VI SKYRIUS
PARTNERIŲ SĄRAŠO SUDARYMAS
43. Partnerių sąrašas sudaromas Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, atsižvelgiant į Komisijos siūlymus.
45. Per 5 darbo dienas nuo sprendimo dėl Partnerių sąrašo sudarymo priėmimo apie jį yra informuojami Partneriai, o sąrašas paskelbiamas Pasvalio rajono savivaldybės internetinėje svetainėje www.pasvalys.lt.
46. Neįtraukti į Partnerių sąrašą Partneriai per 5 darbo dienas informuojami raštu, nurodant tokio sprendimo priėmimo priežastis ir apskundimo tvarką.
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Projekto „Kompleksinės paslaugos
šeimai“ partnerių atrankos aprašo
1 priedas
(Paraiškos dėl įtraukimo į partnerių, dalyvausiančių įgyvendinant „Kompleksinės paslaugos šeimai“ projektą, sąrašo forma)
________________________________________________________________
(paraiškos teikėjo pavadinimas, kodas, adresas, ryšio duomenys)
Pasvalio rajono savivaldybės administracijai
Vytauto Didžiojo a.1, LT-39143 Pasvalys
PARAIŠKA
DĖL ĮTRAUKIMO Į PARTNERIŲ, DALYVAUSIANČIŲ ĮGYVENDINANT „KOMPLEKSINĖS PASLAUGOS ŠEIMAI“ PROJEKTĄ, SĄRAŠĄ
___________________ Nr.
(data)
1. PARTNERIO DUOMENYS
Pavadinimas |
|
Juridinio asmens kodas |
|
Atsakingas asmuo |
|
Atsakingo asmens telefonas |
|
Atsakingo asmens el. paštas |
|
2. PARTNERIO VEIKLOS APRAŠYMAS (pateikite informaciją apie įstaigos, organizacijos, privataus juridinio ir fizinio asmens tikslą (-us), uždavinius, pagrindines veiklas, kurios turi būti susijusios su kompleksinių paslaugų teikimu šeimoms ar panašaus pobūdžio veikla, numatomus projekto dalyvius (tikslinę grupę, kuriems bus skirtos paslaugos) planuojamą jų skaičių)
|
3. PAGRĮSKITE SAVO ĮSTAIGOS, ORGANIZACIJOS, PRIVATAUS JURIDINIO ASMENS AR FIZINIO ASMENS MOTYVACIJĄ TEIKTI KOMPLEKSINES PASLAUGAS ŠEIMAI
|
4. IŠSAMIAI APRAŠYKITE PATIRTĮ, TEIKIANT KOMPLEKSINES PASLAUGAS ŠEIMAI, PAGAL ŠIAS VEIKLAS: POZITYVIOS TĖVYSTĖS MOKYMAI; PSICHOSOCIALINĖ PAGALBA; ŠEIMOS ĮGŪDŽIŲ UGDYMAS IR SOCIOKULTŪRINĖS PASLAUGOS; VAIKŲ PRIEŽIŪROS PASLAUGOS; PAVĖŽĖJIMO PASLAUGOS; PASLAUGŲ ŠEIMAI ORGANIZAVIMAS IR KOORDINAVIMAS
|
5. KOKIAI VEIKLAI VYKDYTI SKIRTOS JŪSŲ PASLAUGOS? PAŽYMĖKITE IR ARGUMENTUOKITE PASIRINKIMĄ (Pozityvios tėvystės mokymai, psichosocialinė pagalba, šeimos įgūdžių ugdymas ir sociokultūrinės paslaugos, vaikų priežiūros paslaugos, pavėžėjimo paslaugos, paslaugų šeimai organizavimas ir koordinavimas)
|
6. APRAŠYKITE SAVO ĮSTAIGOS, ORGANIZACIJOS, PRIVATAUS JURIDINIO ASMENS AR FIZINIO ASMENS KOMPETENCIJĄ TEIKIANT KOMPLEKSINES PASLAUGAS ŠEIMAI, NURODYDAMI: ŽMOGIŠKUOSIUS IŠTEKLIUS, ĮGYVENDINAMŲ PROJEKTŲ APIMTIS, TEIKIAMŲ PASLAUGŲ BEI TIKSLINĖS GRUPĖS MASTUS
Žmogiškieji ištekliai (etatai / darbuotojų skaičius) |
|
Darbuotojų išsilavinimas |
|
Savanorių skaičius |
|
Patirtis vykdant/dalyvaujant projektuose per pastaruosius 3 metus, kurie buvo nukreipti į paslaugas šeimai |
|
Įstaigos, organizacijos veikloje dalyvaujančių šeimų (asmenų) skaičius per mėnesį |
|
Vienos konkrečios veiklos Jūsų įstaigoje, organizacijoje, nukreiptos į Kompleksinę paramą šeimai, aprašymas |
|
7. AR GALITE TEIKTI PASLAUGAS ASMENIMS SU NEGALIA? (Pažymėkite X)
Taip |
|
Taip, bet tik su tam tikra negalia (įvardyti) |
|
Ne |
|
Projekto „Kompleksinės paslaugos šeimai“
partnerių atrankos aprašo
2 priedas
(Paraiškos kokybės vertinimo lentelės forma)
PARAIŠKOS KOKYBĖS VERTINIMO LENTELĖ
Vertinamas Partneris_________________________________________________________________________
(paraišką pateikusios įstaigos, organizacijos pavadinimas , privataus juridinio ar fizinio asmens duomenys)
Vertinimo kriterijai
|
Vertinimo kriterijų aspektai |
Atrankos kriterijų vertinimas |
|||
Taip/ ne/ netaikoma/ taip su išlyga
|
Maksimalus balas |
Skiriamas balas |
Komentarai ir išvados |
||
1.Partnerio administraciniai ištekliai |
1.1. steigimo dokumentuose (įstatuose arba nuostatuose) nurodyti pagrindiniai įstaigos, organizacijos veiklos tikslai ir (ar) uždaviniai yra susiję su pagalba asmeniui (šeimai) ar panašaus pobūdžio veikla |
|
5 |
|
(Įrašykite, kokia veikla užsiima įstaiga, organizacija pagal jos įstatus, nuostatus; ar veikla vykdant ūkinę komercinę veiklą) |
1.2. įstaiga, organizacija, privatus juridinis ar fizinis asmuo turi patalpas vykdyti Aprašo 7.1-7.3 punktuose numatytas veiklas |
|
5 |
|
(Komentuoti nebūtina) |
|
|
1.3. gali teikti paslaugas asmenims su negalia |
|
|
|
(įrašyti su kokia negalia asmenų s grupei) |
2.Partnerio žmogiškieji ištekliai |
2.1. įstaiga, organizacija turi pakankamai darbuotojų, galinčių užtikrinti planuojamų paslaugų šeimai teikimą |
|
10 |
|
(Įrašykite, kiek konkrečiai žmonių prisidės prie paslaugų šeimai teikimo. Taip pat nurodykite, kiek iš aukščiau išvardytų asmenų bus atsakingi (pagrindiniai) už veiklų įgyvendinimo užtikrinimą ir sėkmingos partnerystės vystymą) |
|
2.2. darbuotojai turi reikiamą išsilavinimą |
|
5 |
|
(Komentuoti nebūtina) |
3.Partnerio finansiniai ištekliai
|
3.1. paraiškos vertinimo metu organizacija yra įvykdžiusi su mokesčių mokėjimu susijusius įsipareigojimus pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus (ši nuostata netaikoma institucijoms bei įstaigoms, kurių veikla finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės ir (arba) savivaldybių biudžetų ir (arba) valstybės pinigų fondų, ir juridiniams asmenims, kuriems Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka yra atidėti mokesčių arba socialinio draudimo įmokų mokėjimo) |
|
5 |
|
(Komentuoti nebūtina) |
3.2. organizacijai nėra iškelta byla dėl bankroto arba restruktūrizavimo, nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ūkinės komercinės veiklos arba ji nėra likviduojama, nėra priimtas kreditorių susirinkimo nutarimas bankroto procedūras vykdyti ne teismo tvarka |
|
5 |
|
(Įrašykite, ar pateikta įstaigos, organizacijos vadovo ar jo įgalioto asmens, privataus juridinio ar fizinio asmens pasirašytą laisvos formos pažymą, patvirtinančią, kad nėra aplinkybių, nurodytų Aprašo 14.5.1. papunktyje |
|
3.3. nėra įsiteisėjusio teismo sprendimo dėl paramos skyrimo iš ES ir (arba) Lietuvos Respublikos ir (arba) savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo pažeidimo |
|
5 |
|
(Įrašykite, ar pateikta įstaigos, organizacijos vadovo ar jo įgalioto asmens, privataus juridinio ar fizinio asmens pasirašytą laisvos formos pažymą, patvirtinančią, kad nėra aplinkybių, nurodytų Aprašo 14.5.2. papunktyje |
|
4. Partnerio pridėtinė vertė partnerystėje |
4.1. organizacijos dalyvavimas projekte turi pridėtinę vertę. |
|
10 |
|
(Nurodykite, kokia jūsų manymu, yra šios organizacijos pridėtinė vertė įgyvendinant Fondo lėšomis finansuojamus projektus. Vertindami šį kriterijų atsižvelkite į aukščiau pateiktus komentarus ir išvadas) |
|
4.2. turima patirtis, įgyvendinant projektus, kurie buvo nukreipti į paslaugas šeimai |
|
5 |
|
(Įrašykite, kiek projektų yra įgyvendinusi organizacija ir kiek iš jų finansuoti Europos Sąjungos lėšomis) |
5. Pasiūlymo turinys, naudingumas, efektyvumas |
5.1. siūlomos veiklos atitinka Apraše nurodytą tikslą |
|
5 |
|
(Įrašyti ar atitinka sudarytas sąlygas šeimai gauti kompleksiškai teikiamas paslaugas) |
5.2. planuojamos paslaugos asmeniui (šeimai) atitinka Aprašo 7.1-7.3 punktuose numatytas paslaugas (veiklas) |
|
10 |
|
(Įrašyti ar atitinka Veiksmų plano 25.1-25.3 punktuose numatytas veiklas) |
|
5.3. veiklų įgyvendinimo aprašymas aiškus
|
|
5 |
|
(Įrašyti ar aiškus veiklos apibūdinimas) |
|
5.4. numatoma įtraukti į veiklą savanorius
|
|
5 |
|
(Įrašyti, ar numatoma įtraukti į veiklą savanorius ir kokiai veiklai vykdyti) |
|
5.5. aiškiai numatyta kokiai tikslinei grupei bus teikiamos paslaugos |
|
5 |
|
(Įrašyti, kokiai tikslinei grupei numatomos teikti paslaugos) |
|
5.6. planuojami veiksmai, įtraukiantys gyventojus į veiklą |
|
5 |
|
(Įrašyti ar bus įtraukiami gyventojai į veiklas ir kokias) |
|
5.7. numatomi veiklos su šeimomis rezultatai aiškūs, konkretūs, pagrįsti |
|
10 |
|
(Įrašyti, kokių rezultatų tikimasi ar jie išdėstyti aiškiai, konkrečiai, pagrįstai) |
Iš viso surinkta balų: 100 |
_______________________________ _____________________ __________________________
(vertintojo pareigų pavadinimas) (parašas
________________________
(data)
Projekto „Kompleksinės paslaugos
šeimai“ partnerių atrankos aprašo
3 priedas
________________________ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA
_________________________________________________________
(komisijos nario vardas ir pavardė)
projektų VERTINIMO IR atrankos KOMISIJOS nario
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS ir Nešališkumo deklaracija
20_____ m. __________________ d.
Aš pareiškiu, kad vertindamas „Kompleksinės paslaugos šeimai“ partnerių atrankos projektus,
1. Pasižadu:
1.1. saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, vertinant „Kompleksinės paslaugos šeimai“ partnerių atrankos projektus;
2. Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:
3. Patvirtinu, kad atsisakysiu vertinti man pateiktą projektą, jei paaiškės, kad aš esu projektą pateikusios įstaigos, organizacijos narys (-ė), privatus juridinis ar fizinis asmuo; dalyvauju projektą pateikusios organizacijos valdymo organų veikloje; esu įtrauktas (-a) į projekto, kuris yra vertinimo stadijoje, vykdymo procesą; galiu nesuderinti viešųjų ir privačių interesų ir galiu būti šališkas (-a).
Projekto „Kompleksinės paslaugos
šeimai“ partnerių atrankos aprašo
4 priedas
________________________ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA
__________________________________________________________
(savivaldybės administracijos darbuotojo vardas ir pavardė)
konfIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS
20_____ m. ____________________ d.
Aš pareiškiu, kad tvarkydamas (-a) „Kompleksinės paslaugos šeimai“ partnerių atrankos projektų vertinimo ir atrankos komisijos raštvedybą ir atlikdamas (-a) techninį darbą, susijusį su komisijos posėdžių įforminimu, ir susipažinęs (-usi) su visa iki šio momento prieinama informacija apie projektų paraiškų teikimą, vertinimą ir atranką, pasižadu išlaikyti paslaptyje visą su projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbu susijusią informaciją bei dokumentus (konfidencialią informaciją), taip pat dokumentus, kurie bus parengti projektų vertinimo ir atrankos komisijos posėdžių metu ar jiems pasibaigus. Užtikrinu, kad minėta informacija bus naudojama tik projektų vertinimo ir atrankos komisijos posėdžių įforminimo bei lėšų paskirstymo projekto sudarymo tikslais ir nebus atskleista jokiai trečiajai šaliai. Taip pat pasižadu neplatinti jokių man pateiktų rašytinės informacijos kopijų ir originalų.
_______________________ ___________________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Pakeitimai:
1.
Pasvalio rajono savivaldybės administracija, Įsakymas
Nr. DV-225, 2019-04-16, paskelbta TAR 2019-04-16, i. k. 2019-06256
Dėl Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2016 m. liepos 28 d. įsakymo Nr. DV-509 „Dėl Projekto „Kompleksinės paslaugos šeimai“ partnerių atrankos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo