Suvestinė redakcija nuo 2024-11-01

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08675

 

Nauja redakcija nuo 2024-11-01:

Nr. 3-383, 2024-10-25, paskelbta TAR 2024-10-25, i. k. 2024-18593

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL POVEIKIO KELIŲ SAUGUMUI VERTINIMO REIKALAVIMŲ IR TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2022 m. balandžio 28 d. Nr. 3-222

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymo 10 straipsnio 1 dalies 1 punktu ir siekdamas užtikrinti eismo saugumą,

t v i r t i n u Poveikio kelių saugumui vertinimo reikalavimų ir tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Susisiekimo ministras                                                                                               Marius Skuodis

 

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro

2022 m. balandžio 28 d. įsakymu Nr. 3-222

(Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro

2024 m. spalio 25 d. įsakymo Nr. 3-383 redakcija)

 

 

POVEIKIO KELIŲ SAUGUMUI VERTINIMO REIKALAVIMŲ IR TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

bendrosios nuostatos

 

1.         Poveikio kelių saugumui vertinimo reikalavimų ir tvarkos aprašas (toliau − Aprašas) nustato poveikio kelių saugumui vertinimo organizavimo reikalavimus ir tvarką.

2.         Aprašas yra skirtas kelių savininkams ar valdytojams (toliau – kelio valdytojas), viešajai įstaigai Transporto kompetencijų agentūrai (toliau – Agentūra) ir statytojams ar statinių projektavimo valdytojams (toliau – statytojas), planuojantiems susisiekimą keliais.                  

3.         Poveikio kelių saugumui vertinimas (toliau – vertinimas) atliekamas siekiant nustatyti naujo kelio ar esamo kelių tinklo pakeitimo poveikį gretimo kelių tinklo eismo saugumui. Vertinimas turi būti atliekamas įgyvendinant šiuos su valstybinės reikšmės keliais susijusius kelių infrastruktūros projektus (toliau – projektas):

3.1.      Kai tiesiamas naujas valstybinės reikšmės kelias – taikoma rengiant galimybių studiją arba inžinerinės infrastruktūros vystymo planą.                  

3.2.      Kai valstybinės reikšmės kelio kategorija keičiama iš II–Va kategorijos į IIa, Ia, I arba AM kategoriją ir atvirkščiai – taikoma rengiant galimybių studiją arba inžinerinės infrastruktūros vystymo planą.

3.3.      Kai keičiama valstybinės reikšmės magistralinio arba krašto kelio trasa – taikoma rengiant galimybių studiją arba inžinerinės infrastruktūros vystymo planą. Šio papunkčio nuostatos yra skirtos kelių ruožams ir nėra skirtos pavieniams kelio elementams, tokiems kaip sankryža ar kelio kreivė.

3.4.      Kai tiesiama ar rekonstruojama žemės sklype esančio kelio jungtis (nuovaža, sankryža ir (ar) privažiuojamasis kelias, toliau – jungtis) su valstybinės reikšmės magistraliniu ar krašto keliu, taip pat kai įrengiama ar rekonstruojama kelių infrastruktūra žemės sklypo, viduje turinčio jungtį su valstybinės reikšmės magistraliniu ar krašto keliu (įskaitant sklypus, kurie su valstybinės reikšmės magistraliniu ar krašto keliu jungiasi per gretimą teritoriją) – taikoma rengiant inžinerinės infrastruktūros vystymo planą, detalųjį planą arba statybos ar rekonstravimo projektą. Šio papunkčio nuostatos yra taikomos šiais atvejais:

3.4.1.   kai sklype numatoma statyti naujus gyvenamuosius pastatus (įskaitant vienbučius, dvibučius ir daugiabučius gyvenamuosius namus, kuriuose bendrai bus dešimt arba daugiau butų);

3.4.2.   kai sklypo naudojimo būdas, įgyvendinus projektą, bus visuomeninės paskirties teritorijos, pramonės ir sandėliavimo objektų teritorijos, komercinės paskirties objektų teritorijos, susisiekimo ir inžinerinių tinklų koridorių teritorijos, skirtos susisiekimo komunikacijoms, rekreacinės teritorijos, bendrojo naudojimo (miestų, miestelių, kaimų ar savivaldybių bendrojo naudojimo) teritorijos, naudingųjų iškasenų teritorijos, teritorijos, skirtos krašto apsaugos tikslams, atliekų saugojimo, rūšiavimo ir utilizavimo teritorijos arba atskirųjų želdynų teritorijos.

3.5.      Kai Aprašo 3.4 papunktyje nustatytas sąlygas atitinkantis sklypas turi jungtį su valstybinės reikšmės rajoniniu keliu arba vietinės reikšmės keliu ir atitinka vieną iš žemiau išvardytų sąlygų:

3.5.1.   ne gyvenvietėje nuo sklypo jungties su valstybinės reikšmės rajoniniu keliu ar vietinės reikšmės keliu iki valstybinės reikšmės magistralinio kelio yra mažiau kaip kilometras, matuojant keliu nuo važiuojamųjų dalių sankirtos su sklypo keliu iki važiuojamųjų dalių sankirtos su pagrindine valstybinės reikšmės magistralinio kelio dalimi, ir įrengiama daugiau nei 10 stovėjimo ir (ar) iškrovimo vietų;

3.5.2.   gyvenvietėje sklypas ribojasi su valstybinės reikšmės magistraliniu keliu ar jo skirtingų lygių sankryža ir nuo sklypo jungties su valstybinės reikšmės rajoniniu keliu ar vietinės reikšmės keliu iki valstybinės reikšmės magistralinio kelio yra mažiau kaip 100 m, matuojant keliu nuo važiuojamųjų dalių sankirtos su sklypo keliu iki važiuojamųjų dalių sankirtos su pagrindine magistralinio kelio dalimi.

3.6.      Kai keičiamas valstybinės reikšmės magistralinio arba krašto kelio sankryžos tipas: iš vieno lygio į skirtingo lygio ir atvirkščiai, iš nereguliuojamos į reguliuojamą ir atvirkščiai, iš nežiedinės į žiedinę ir atvirkščiai – taikoma rengiant galimybių studiją ar inžinerinės infrastruktūros vystymo planą.

3.7.      Kai valstybinės reikšmės kelias griaunamas arba uždaromas neribotam laikui – taikoma planavimo etape.

3.8.      Kai keičiamas skirtingų lygių sankryžos planas – taikoma rengiant galimybių studiją ar inžinerinės infrastruktūros vystymo planą.

4.         Taip pat turi būti atliekamas Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo 111 straipsnio 1 dalies 3 punkte nurodytų kelių projektų vertinimas – taikoma rengiant inžinerinės infrastruktūros vystymo planą, detalųjį planą arba statybos ar rekonstravimo projektą.

5.         Vertinimas gali būti atliekamas kelio valdytojo ar statytojo iniciatyva įgyvendinant Aprašo 3 ir 4 punktuose neapibrėžtus projektus, kuriais yra numatytas naujos vietinės ar valstybinės reikšmės kelių infrastruktūros įrengimas arba rekonstravimas.

6.         Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatyme, Lietuvos Respublikos kelių įstatyme, Lietuvos Respublikos statybos įstatyme, Lietuvos Respublikos turizmo įstatyme, Kelių eismo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. gruodžio 11 d. nutarimu Nr. 1950 „Dėl Kelių eismo taisyklių patvirtinimo“, kelių techniniame reglamente KTR 1.01:2008 „Automobilių keliai“, patvirtintame Lietuvos Respublikos aplinkos ministro ir Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2008 m. sausio 9 d. įsakymu Nr. D1-11/3-3 „Dėl kelių techninio reglamento KTR 1.01:2008 „Automobilių keliai“ patvirtinimo“.

 

II SKYRIUS

vertinimo organizavimas

 

7.         Išduodamas kelio planavimo, projektavimo, prisijungimo sąlygas ar derindamas (pritardamas) projektinius pasiūlymus, projektą ar numatomą veiklą (toliau – sąlygos) Aprašo 3 ir 4 punktuose nustatytais atvejais, kelio valdytojas turi nustatyti reikalavimą, o 5 punkte nustatytu atveju gali nustatyti reikalavimą statytojui inicijuoti projekto vertinimą, nurodydamas konkretų Apraše numatytą projekto vertinimo atvejį.

8.         Statytojas, inicijuodamas vertinimą, turi kreiptis į Agentūrą dėl vertinimo atlikimo ir sumokėti Agentūrai susisiekimo ministro nustatytą mokestį.

9.         Statytojas, inicijuodamas vertinimą pagal išduotas sąlygas, Agentūrai turi pateikti šiuos dokumentus:

9.1.      laisvos formos prašymą atlikti kelio projekto vertinimą;

9.2.      apmokėjimą už vertinimo paslaugas patvirtinantį dokumentą;

9.3.      ne mažiau kaip dvi pavadintas, sunumeruotas ir pasirašytas kelio projekto alternatyvas (esama situacija nėra įskaičiuojama; leidžiama pateikti vieną kelio projekto alternatyvą Aprašo 3.4 papunktyje nustatytais atvejais, kai statoma ar rekonstruojama pagal anksčiau patvirtintą detalųjį planą, taip pat ir 3.5 papunktyje nustatytais atvejais), kuriose pateikti skirtingi kelio plano, kelio skersinio profilio, kelio elementų ir (ar) eismo organizavimo variantai, t. y. aiškinamuosius raštus ir brėžinius (skaitmenine forma);

9.4.      detalųjį planą, kai statoma ar rekonstruojama pagal patvirtintą detalųjį planą ir pateikiama tik viena kelio projekto alternatyva pagal Aprašo 9.3 papunktyje nustatytą atvejį;

9.5.      eismo srautų duomenis pagal Aprašo priede nustatytus reikalavimus;

9.6.      eismo srautų modelio darbinius failus, kai modeliavimą reikia atlikti pagal Aprašo priede nustatytus reikalavimus.

10.       Agentūra ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Aprašo 9 punkte išvardytų dokumentų gavimo dienos gali paprašyti statytoją patikslinti ir (ar) papildyti šiuos dokumentus, jeigu to reikia, o statytojas juos privalo patikslinti ir (ar) papildyti ir pateikti ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo tokio prašymo gavimo dienos. Jeigu per nustatytą terminą statytojas nepateikia patikslintų ir (ar) papildytų dokumentų, Agentūra turi teisę nutraukti vertinimą, apie tai statytojas informuojamas raštu. Tokiu atveju sumokėtas mokestis negrąžinamas.

11.       Vertinimo išvada turi būti parengta pagal Agentūros direktoriaus patvirtintą poveikio kelių saugumui vertinimo procedūrą ir statytojui pateikta ne vėliau kaip per 30 darbo dienų nuo Aprašo 9 punkte išvardytų dokumentų gavimo dienos (nuo vėliausiai patikslintų ir (ar) papildytų dokumentų gavimo dienos). Vertinimo išvada gali būti parengta skubos tvarka per 5 darbo dienas nuo Aprašo 9 punkte išvardytų dokumentų gavimo dienos (nuo vėliausiai patikslintų ir (ar) papildytų dokumentų gavimo dienos), jei sumokamas nustatytas atlyginimas už vertinimo paslaugas skubos tvarka.

12.       Vertinimas statytojo iniciatyva gali būti bet kada nutrauktas, Agentūra apie tai turi būti informuota raštu. Sumokėtas mokestis statytojui negrąžinamas, jeigu prašymas atlikti vertinimą buvo pradėtas nagrinėti.

13.       Tais atvejais, kai kelio valdytojas kartu yra ir statytojas, jis pats turi kreiptis į Agentūrą dėl vertinimo atlikimo ir vykdyti visus Apraše kelio valdytojui ir statytojui nustatytus reikalavimus, išskyrus Aprašo 7, 15 ir 18 punktuose nustatytus reikalavimus.

 

III SKYRIUS

vertinimo rezultatŲ PANAUDOJIMAS

 

14.       Agentūra vertinimo išvadą turi pateikti statytojui.

15.       Statytojas, gavęs vertinimo išvadą ir toliau vykdydamas projektą, vertinimo išvadą turi pateikti kelio valdytojui ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo vertinimo išvados gavimo dienos.

16.       Agentūra, raštu gavusi kelio valdytojo arba statytojo prašymą surengti vertinimo rezultatų aptarimo posėdį, tokį posėdį turi surengti ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos ir jame pristatyti vertinimo rezultatus. Šiame posėdyje privalo dalyvauti kelio valdytojas.

17.       Kelio valdytojas, vadovaudamasis Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo 111 straipsnio 2 dalies nuostatomis, turi pritarti vertinimo išvadai arba gali argumentuotai nesutikti su ja ar jos dalimi. Jeigu kelio valdytojas nesutinka su vertinimo išvada ar jos dalimi, jis privalo informuoti Agentūrą apie tai ir pateikti nesutikimą pagrindžiančius argumentus ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo vertinimo išvados gavimo dienos.

18.       Jeigu kelio valdytojas pritarė vertinimo išvadai arba jos daliai, jis turi nustatyti reikalavimą statytojui vadovautis vertinimo išvada arba ta vertinimo išvados dalimi, kuriai pritarė.

 

IV SKYRIUS

Baigiamosios nuostatos

 

19.       Vertinimo išvada galioja 5 metus, tačiau gavus statybą leidžiantį dokumentą ji galioja iki statybos užbaigimo procedūrų pabaigos dienos.

20.       Apraše nustatyta tvarka parengta vertinimo išvada gali būti skundžiama Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos administracinių ginčų komisijai arba Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka administraciniam teismui.

____________

 

Poveikio kelių saugumui vertinimo

reikalavimų ir tvarkos aprašo

priedas

 

EISMO SRAUTŲ DUOMENŲ, TEIKIAMŲ VIEŠAJAI ĮSTAIGAI TRANSPORTO KOMPETENCIJŲ AGENTŪRAI, SĄRAŠAS

 

1.         Taikant Poveikio kelių saugumui vertinimo reikalavimų ir tvarkos aprašą (toliau – Aprašas), viešajai įstaigai Transporto kompetencijų agentūrai (toliau – Agentūra) pateikiami šio priedo
2–30 punktuose nurodyti eismo srautų duomenys. Esamų srautų tyrimai turi būti atlikti ne vėliau kaip prieš vienus metus (Aprašo 3.1–3.3 papunkčiuose numatytais atvejais tyrimai gali būti atlikti ne vėliau kaip prieš 3 metus). Jei teikiami duomenys senesni nei 6 mėnesiai, visais atvejais privaloma pateikti pagrindimą, ar nėra per tą laikotarpį įvykusių pokyčių besiribojančiose teritorijose, galinčiose daryti poveikį eismo srautams, nustatytiems tyrimų metu.

2.         Kai Aprašo 3.1 papunktyje nustatytais atvejais tiesiamas naujas valstybinės reikšmės kelias gyvenvietės su 3 000 ir daugiau gyventojų administracinėse ribose arba ne didesniu kaip 3 km atstumu iki gyvenvietės su 15 000 ar daugiau gyventojų, išskyrus atvejus, kai gyvenvietė yra kurortas ar kurortinė teritorija, Agentūrai pateikiama:

2.1.      transporto priemonių ir pėsčiųjų eismo srautų dydžių, pasiskirstymo bei transporto priemonių srauto sudėties (lengvieji automobiliai ir visų rūšių motociklai, sunkiasvorės transporto priemonės (krovininiai automobiliai, autobusai, traktoriai, savaeigės mašinos, dviračių transportas) prognozė rytinio piko valandą, dienos meto valandą ir vakarinio piko valandą pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose, taip pat nustatyto piko laiko pagrindimas (transporto priemonių srauto dydžio kitimas per parą vienos valandos intervalais), eismo srautų prognozės pagrindimas, preliminarūs šviesoforų darbo planai;

2.2.      šio priedo 2.1 papunktyje aprašytų dydžių modeliavimo rezultatai ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose: eismo kokybės lygių, gaiščių ir transporto priemonių eilių ilgių (toliau – eilių ilgiai) duomenys.

3.         Kai Aprašo 3.1 papunktyje nustatytais atvejais tiesiamas naujas valstybinės reikšmės kelias kurorto ar kurortinės teritorijos administracinėse ribose ar ne didesniu kaip 3 km atstumu iki jų, Agentūrai pateikiama:

3.1.      šio priedo 2.1 papunktyje išvardyti duomenys;

3.2.      šio priedo 2.1 papunktyje išvardyti duomenys liepos arba rugpjūčio mėnesio penktadienio ir sekmadienio vakarinio piko metu (gali būti naudojami pagrįsti perskaičiavimo koeficientai);

3.3.      šio priedo 3.1 ir 3.2 papunkčiuose aprašytų dydžių modeliavimo rezultatai ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose: eismo kokybės lygių, gaiščių ir eilių ilgių duomenys.

4.         Kai Aprašo 3.1 papunktyje nustatytais atvejais tiesiamas naujas valstybinės reikšmės kelias šio priedo 2 ir 3 punktuose nepaminėtoje teritorijoje, Agentūrai pateikiama:

4.1.      transporto priemonių vidutinio metinio paros eismo intensyvumo, srauto sudėties (lengvieji automobiliai ir visų rūšių motociklai, sunkiasvorės transporto priemonės (krovininiai automobiliai, autobusai, traktoriai, savaeigės mašinos) ir pasiskirstymo ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose prognozė pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas, preliminarūs šviesoforų darbo planai;

4.2.      šio priedo 4.1 papunktyje aprašytų dydžių modeliavimo rezultatai ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose: eismo kokybės lygių, gaiščių ir eilių ilgių duomenys.

5.         Kai Aprašo 3.2 papunktyje nustatytais atvejais valstybinės reikšmės kelio kategorija keičiama iš II–Va kategorijos į IIa, Ia, I arba AM kategoriją ir atvirkščiai gyvenvietės su 3 000 ar daugiau gyventojų administracinėse ribose ar ne didesniu kaip 3 km atstumu iki gyvenvietės su 15 000 ar daugiau gyventojų, išskyrus atvejus, kai gyvenvietė yra kurortas ar kurortinė teritorija, Agentūrai pateikiama:

5.1.      esami transporto priemonių ir pėsčiųjų eismo srautų dydžių, pasiskirstymo bei transporto priemonių srauto sudėties (lengvieji automobiliai ir visų rūšių motociklai, sunkiasvorės transporto priemonės (krovininiai automobiliai, autobusai, traktoriai, savaeigės mašinos, dviračių transportas) duomenys rytinio piko valandą, dienos meto valandą ir vakarinio piko valandą ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose (matuojama antradienį, trečiadienį arba ketvirtadienį; matuojama daugiau kaip vieną dieną; matuojama, kai eismo srautai nėra sumažėję, t. y. ne moksleivių atostogų metu, ne švenčių dienomis, ne karantino metu ir pan., nebent naudojami pagrįsti perskaičiavimo koeficientai), taip pat nustatyto piko laiko pagrindimas (transporto priemonių srauto dydžio kitimas per parą vienos valandos intervalais), esamos būklės šviesoforų darbo planai, o perspektyvos alternatyvoms preliminarūs šviesoforų darbo planai;

5.2.      šio priedo 5.1 papunktyje išvardytų eismo srautų duomenų prognozė pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais ir šios prognozės pagrindimas;

5.3.      šio priedo 5.1 ir 5.2 papunkčiuose aprašytų dydžių modeliavimo rezultatai ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose: eismo kokybės lygių, gaiščių ir eilių ilgių duomenys.

6.         Kai Aprašo 3.2 papunktyje nustatytais atvejais valstybinės reikšmės kelio kategorija keičiama iš II–Va kategorijos į IIa, Ia, I arba AM kategoriją ir atvirkščiai kurorto ar kurortinės teritorijos administracinėse ribose ar ne didesniu kaip 3 km atstumu iki jų, Agentūrai pateikiama:

6.1.      šio priedo 5.1 papunktyje išvardyti duomenys;

6.2.      šio priedo 5.1 papunktyje išvardyti duomenys liepos arba rugpjūčio mėnesio penktadienio ir sekmadienio vakarinio piko metu (gali būti naudojami pagrįsti perskaičiavimo koeficientai);

6.3.      šio priedo 6.1 ir 6.2 papunkčiuose aprašytų dydžių prognozė pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas;

6.4.      šio priedo 6.1, 6.2 ir 6.3 papunkčiuose aprašytų dydžių modeliavimo rezultatai ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose: eismo kokybės lygių, gaiščių ir eilių ilgių duomenys.

7.         Kai Aprašo 3.2 papunktyje nustatytais atvejais valstybinės reikšmės kelio kategorija keičiama iš II–Va kategorijos į IIa, Ia, I arba AM kategoriją ir atvirkščiai šio priedo 5 ir 6 punktuose nepaminėtoje teritorijoje, Agentūrai pateikiama:

7.1.      transporto priemonių vidutinio metinio paros eismo intensyvumo, srauto sudėties (lengvieji automobiliai ir visų rūšių motociklai, sunkiasvorės transporto priemonės (krovininiai automobiliai, autobusai, traktoriai, savaeigės mašinos) ir pasiskirstymo ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose duomenys, esamos būklės šviesoforų darbo planai, o perspektyvos alternatyvoms preliminarūs šviesoforų darbo planai;

7.2.      šio priedo 7.1 papunktyje išvardytų duomenų prognozė pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas;

7.3.      šio priedo 7.1 ir 7.2 papunkčiuose aprašytų dydžių modeliavimo rezultatai ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose: eismo kokybės lygių, gaiščių ir eilių ilgių duomenys.

8.         Kai Aprašo 3.3 papunktyje nustatytais atvejais keičiama valstybinės reikšmės magistralinio arba krašto kelio ruožo trasa gyvenvietės su 3 000 ar daugiau gyventojų administracinėse ribose ar ne didesniu kaip 3 km atstumu iki gyvenvietės su 15 000 ar daugiau gyventojų, išskyrus atvejus, kai gyvenvietė yra kurortas ar kurortinė teritorija, Agentūrai pateikiama:

8.1.      esami transporto priemonių ir pėsčiųjų eismo srautų dydžių, pasiskirstymo bei transporto priemonių srauto sudėties (lengvieji automobiliai ir visų rūšių motociklai, sunkiasvorės transporto priemonės (krovininiai automobiliai, autobusai, traktoriai, savaeigės mašinos, dviračių transportas) duomenys rytinio piko valandą, dienos meto valandą ir vakarinio piko valandą ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose (matuojama antradienį, trečiadienį arba ketvirtadienį; matuojama daugiau kaip vieną dieną; matuojama, kai eismo srautai nėra sumažėję, t. y. ne moksleivių atostogų metu, ne švenčių dienomis, ne karantino metu ir pan., nebent naudojami pagrįsti perskaičiavimo koeficientai), taip pat nustatyto piko laiko pagrindimas (transporto priemonių srauto dydžio kitimas per parą vienos valandos intervalais), esamos būklės šviesoforų darbo planai, o perspektyvos alternatyvoms preliminarūs šviesoforų darbo planai;

8.2.      šio priedo 8.1 papunktyje išvardytų duomenų prognozė naujoje kelio trasoje pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas;

8.3.      šio priedo 8.1 ir 8.2 papunkčiuose aprašytų dydžių modeliavimo rezultatai ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose: eismo kokybės lygių, gaiščių ir eilių ilgių duomenys.

9.         Kai Aprašo 3.3 papunktyje nustatytais atvejais keičiama valstybinės reikšmės magistralinio arba krašto kelio ruožo trasa kurorto ar kurortinės teritorijos administracinėse ribose ar ne didesniu kaip 3 km atstumu iki jų, Agentūrai pateikiama:

9.1.      šio priedo 8.1 papunktyje išvardyti duomenys;

9.2.      šio priedo 8.1 papunktyje išvardyti duomenys liepos arba rugpjūčio mėnesio penktadienio ir sekmadienio vakarinio piko metu (gali būti naudojami pagrįsti perskaičiavimo koeficientai);

9.3.      šio priedo 9.1 ir 9.2 papunkčiuose aprašytų dydžių prognozė naujoje kelio trasoje pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas;

9.4.      šio priedo 9.1, 9.2 ir 9.3 papunkčiuose aprašytų dydžių modeliavimo rezultatai ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose: eismo kokybės lygių, gaiščių ir eilių ilgių duomenys.

10.       Kai Aprašo 3.3 papunktyje nustatytais atvejais keičiama valstybinės reikšmės magistralinio arba krašto kelio ruožo trasa šio priedo 8 ir 9 punktuose nepaminėtoje teritorijoje, Agentūrai pateikiama:

10.1.    esami transporto priemonių vidutinio metinio paros eismo intensyvumo, srauto sudėties (lengvieji automobiliai ir visų rūšių motociklai, sunkiasvorės transporto priemonės (krovininiai automobiliai, autobusai, traktoriai, savaeigės mašinos) ir pasiskirstymo ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose duomenys, esamos būklės šviesoforų darbo planai, o perspektyvos alternatyvoms preliminarūs šviesoforų darbo planai;

10.2.    šio priedo 10.1 papunktyje išvardytų duomenų prognozė naujoje kelio trasoje pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas;

10.3.    šio priedo 10.1 ir 10.2 papunkčiuose aprašytų dydžių modeliavimo rezultatai ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose: eismo kokybės lygių, gaiščių ir eilių ilgių duomenys.

11.       Kai Aprašo 3.4 papunktyje nustatytais atvejais tiesiama nauja jungtis su valstybinės reikšmės magistraliniu ar krašto keliu gyvenvietės su 3 000 ar daugiau gyventojų administracinėse ribose ar ne didesniu kaip 3 km atstumu iki gyvenvietės su 15 000 ar daugiau gyventojų, išskyrus atvejus, kai gyvenvietė yra kurortas ar kurortinė teritorija, Agentūrai pateikiama:

11.1.    esami transporto priemonių ir pėsčiųjų eismo srautų dydžių, pasiskirstymo bei transporto priemonių srauto sudėties (lengvieji automobiliai ir visų rūšių motociklai, sunkiasvorės transporto priemonės (krovininiai automobiliai, autobusai, traktoriai, savaeigės mašinos, dviračių transportas) duomenys rytinio piko valandą, dienos meto valandą ir vakarinio piko valandą numatomos jungties vietoje ir ne daugiau kaip 100 metrų nutolusiose sankryžose (matuojama antradienį, trečiadienį arba ketvirtadienį; matuojama daugiau kaip vieną dieną; matuojama, kai eismo srautai nėra sumažėję, t. y. ne moksleivių atostogų metu, ne švenčių dienomis, ne karantino metu ir pan., nebent naudojami pagrįsti perskaičiavimo koeficientai), taip pat nustatyto piko laiko pagrindimas (transporto priemonių srauto dydžio kitimas per parą vienos valandos intervalais), esamos būklės šviesoforų darbo planai, o perspektyvos alternatyvoms preliminarūs šviesoforų darbo planai;

11.2.    šio priedo 11.1 papunktyje aprašytų duomenų prognozė naujoje jungtyje (į sklypą ir ne daugiau kaip 100 metrų nutolusiose sankryžose įvažiuojančių ir išvažiuojančių, įeinančių ir išeinančių prognozė pagal eismo kryptis) pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas.

12.       Kai Aprašo 3.4 papunktyje nustatytais atvejais tiesiama nauja jungtis su valstybinės reikšmės magistraliniu ar krašto keliu kurorto ar kurortinės teritorijos administracinėse ribose ar ne didesniu kaip 3 km atstumu iki jų, Agentūrai pateikiama:

12.1.    šio priedo 11.1 papunktyje išvardyti duomenys;

12.2.    šio priedo 11.1 papunktyje išvardyti duomenys liepos ar rugpjūčio mėnesio penktadienio ir sekmadienio vakarinio piko metu (gali būti naudojami pagrįsti perskaičiavimo koeficientai);

12.3.    šio priedo 12.1 ir 12.2 papunkčiuose aprašytų duomenų prognozė naujoje jungtyje (į sklypą ir ne daugiau kaip 100 metrų nutolusiose sankryžose įvažiuojančių ir išvažiuojančių, įeinančių ir išeinančių prognozė pagal eismo kryptis) pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas.

13.       Kai Aprašo 3.4 papunktyje nustatytais atvejais tiesiama nauja jungtis su valstybinės reikšmės magistraliniu ar krašto keliu šio priedo 11 ir 12 punktuose nepaminėtoje teritorijoje, Agentūrai pateikiama:

13.1.    esami transporto priemonių vidutinio metinio paros eismo intensyvumo, pasiskirstymo ir srauto sudėties (lengvieji automobiliai ir visų rūšių motociklai, sunkiasvorės transporto priemonės (krovininiai automobiliai, autobusai, traktoriai, savaeigės mašinos) duomenys numatomos jungties vietoje ir ne daugiau kaip 100 metrų nutolusiose sankryžose, esamos būklės šviesoforų darbo planai, o perspektyvos alternatyvoms preliminarūs šviesoforų darbo planai;

13.2.    šio priedo 13.1 papunktyje išvardytų duomenų prognozė naujoje jungtyje (į sklypą ir ne daugiau kaip 100 metrų nutolusiose sankryžose įvažiuojančių ir išvažiuojančių prognozė pagal eismo kryptis) pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas.

14.       Kai Aprašo 3.4 papunktyje numatytais atvejais jungtis su valstybinės reikšmės magistraliniu ar krašto keliu yra rekonstruojama arba kelių infrastruktūra yra įrengiama ar rekonstruojama žemės sklypo viduje gyvenvietės su 3 000 ir daugiau gyventojų administracinėse ribose ar ne didesniu kaip 3 km atstumu iki gyvenvietės su 15 000 ar daugiau gyventojų, išskyrus atvejus, kai gyvenvietė yra kurortas ar kurortinė teritorija, Agentūrai pateikiama:

14.1.    esami transporto priemonių ir pėsčiųjų eismo srautų dydžių, pasiskirstymo bei transporto priemonių srauto sudėties (lengvieji automobiliai ir visų rūšių motociklai, sunkiasvorės transporto priemonės (krovininiai automobiliai, autobusai, traktoriai, savaeigės mašinos, dviračių transportas) duomenys rytinio piko valandą, dienos meto valandą ir vakarinio piko valandą jungties vietoje ir ne daugiau kaip 100 metrų nutolusiose sankryžose (matuojama antradienį, trečiadienį arba ketvirtadienį; matuojama daugiau kaip vieną dieną; matuojama, kai eismo srautai nėra sumažėję, t. y. ne mokinių atostogų metu, ne švenčių dienomis, ne karantino metu ir pan., nebent naudojami pagrįsti perskaičiavimo koeficientai), taip pat nustatyto piko laiko pagrindimas (transporto priemonių srauto dydžio kitimas per parą vienos valandos intervalais), esamos būklės šviesoforų darbo planai, o perspektyvos alternatyvoms preliminarūs šviesoforų darbo planai;

14.2.    šio priedo 14.1 papunktyje aprašytų dydžių prognozė jungtyje (į sklypą ir ne daugiau kaip 100 metrų nutolusiose sankryžose įvažiuojančių ir išvažiuojančių, įeinančių ir išeinančių prognozė pagal eismo kryptis) pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas.

15.       Kai Aprašo 3.4 papunktyje numatytais atvejais jungtis su valstybinės reikšmės magistraliniu ar krašto keliu yra rekonstruojama arba kelių infrastruktūra yra įrengiama ar rekonstruojama žemės sklypo viduje kurorto ar kurortinės teritorijos administracinėse ribose ar ne didesniu kaip 3 km atstumu iki jų, Agentūrai pateikiama:

15.1.    šio priedo 14.1 papunktyje išvardyti duomenys;

15.2.    šio priedo 14.1 papunktyje išvardyti duomenys liepos ar rugpjūčio mėnesio penktadienio ir sekmadienio vakarinio piko metu (gali būti naudojami pagrįsti perskaičiavimo koeficientai);

15.3. šio priedo 15.1 ir 15.2 papunkčiuose aprašytų duomenų prognozė jungtyje (į sklypą ir ne daugiau kaip 100 metrų nutolusiose sankryžose įvažiuojančių ir išvažiuojančių, įeinančių ir išeinančių prognozė pagal eismo kryptis) pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas.

16.       Kai Aprašo 3.4 papunktyje numatytais atvejais jungtis su valstybinės reikšmės magistraliniu ar krašto keliu yra rekonstruojama arba kelių infrastruktūra yra įrengiama ar rekonstruojama žemės sklypo viduje šio priedo 14 ir 15 punktuose nepaminėtoje teritorijoje, Agentūrai pateikiama:

16.1.    esami transporto priemonių vidutinio metinio paros eismo intensyvumo, pasiskirstymo ir srauto sudėties (lengvieji automobiliai ir visų rūšių motociklai, sunkiasvorės transporto priemonės (krovininiai automobiliai, autobusai, traktoriai, savaeigės mašinos) duomenys jungties vietoje ir ne daugiau kaip 100 metrų nutolusiose sankryžoje, esamos būklės šviesoforų darbo planai, o perspektyvos alternatyvoms preliminarūs šviesoforų darbo planai;

16.2.    šio priedo 16.1 papunktyje išvardytų duomenų prognozė jungtyje (į sklypą ir ne daugiau kaip 100 metrų nutolusiose sankryžose įvažiuojančių ir išvažiuojančių prognozė pagal eismo kryptis) pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas.

17.       Aprašo 3.5 papunktyje nurodytais atvejais gyvenvietės su 3 000 ir daugiau gyventojų administracinėse ribose ar ne didesniu kaip 3 km atstumu iki gyvenvietės su 15 000 ar daugiau gyventojų administracinės ribos, išskyrus atvejus, kai gyvenvietė yra kurortas ar kurortinė teritorija, Agentūrai pateikiama:

17.1.    esami transporto priemonių ir pėsčiųjų eismo srautų dydžių, pasiskirstymo bei transporto priemonių srauto sudėties (lengvieji automobiliai ir visų rūšių motociklai, sunkiasvorės transporto priemonės (krovininiai automobiliai, autobusai, traktoriai, savaeigės mašinos, dviračių transportas) duomenys rytinio piko valandą, dienos meto valandą ir vakarinio piko valandą valstybinės reikšmės magistralinio kelio ir prie jo prisijungiančio kelio sankryžoje, taip pat jungties vietoje ir tarpinėse sankryžose (jeigu jungties esamoje situacijoje nėra, skaičiuojama numatomos jungties vietoje ir tarpinėse sankryžose iki magistralinio kelio, matuojama antradienį, trečiadienį arba ketvirtadienį; matuojama daugiau kaip vieną dieną; matuojama, kai eismo srautai nėra sumažėję, t. y. ne moksleivių atostogų metu, ne švenčių dienomis, ne karantino metu ir pan., nebent naudojami pagrįsti perskaičiavimo koeficientai), taip pat nustatyto piko laiko pagrindimas (transporto priemonių srauto dydžio kitimas per parą vienos valandos intervalais), esamos būklės šviesoforų darbo planai, o perspektyvos alternatyvoms preliminarūs šviesoforų darbo planai;

17.2.    šio priedo 17.1 papunktyje aprašytų dydžių prognozė jungtyje (į sklypą ir tarpinėse sankryžose iki magistralinio kelio įvažiuojančių ir išvažiuojančių, įeinančių ir išeinančių prognozė pagal eismo kryptis) pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas.

18.       Aprašo 3.5 papunktyje nurodytais atvejais kurorto ar kurortinės teritorijos administracinėse ribose ar ne didesniu kaip 3 km atstumu iki kurorto ar kurortinės teritorijos administracinės ribos Agentūrai pateikiama:

18.1.    šio priedo 17.1 papunktyje išvardyti duomenys;

18.2.    šio priedo 17.1 papunktyje išvardyti duomenys liepos ar rugpjūčio mėnesio penktadienio ir sekmadienio vakarinio piko metu (gali būti naudojami pagrįsti perskaičiavimo koeficientai);

18.3.    šio priedo 18.1 ir 18.2 papunkčiuose aprašytų dydžių prognozė jungtyje (į sklypą ir tarpinėse sankryžose iki magistralinio kelio įvažiuojančių ir išvažiuojančių, įeinančių ir išeinančių prognozė pagal eismo kryptis) pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas.

19.       Aprašo 3.5 papunktyje nurodytais atvejais šio priedo 17 ir 18 punktuose nepaminėtoje teritorijoje Agentūrai pateikiama:

19.1.    esami transporto priemonių vidutinio metinio paros eismo intensyvumo, pasiskirstymo ir srauto sudėties (lengvieji automobiliai ir visų rūšių motociklai, sunkiasvorės transporto priemonės (krovininiai automobiliai, autobusai, traktoriai, savaeigės mašinos) duomenys valstybinės reikšmės magistralinio kelio ir prie jo prisijungiančio kelio sankryžoje, taip pat jungties vietoje ir tarpinėse sankryžose iki šio magistralinio kelio, esamos būklės šviesoforų darbo planai, o perspektyvos alternatyvoms preliminarūs šviesoforų darbo planai (jeigu tiesiama nauja jungtis, daroma tik prognozė pagal šio priedo 19.2 papunkčio reikalavimus);

19.2.    šio priedo 19.1 papunktyje išvardytų duomenų prognozė jungtyje (į sklypą ir tarpinėse sankryžose iki magistralinio kelio įvažiuojančių ir išvažiuojančių prognozė pagal eismo kryptis) pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas.

20.       Kai Aprašo 3.6 papunktyje nustatytais atvejais keičiamas valstybinės reikšmės magistralinio arba krašto kelio sankryžos tipas: iš vieno lygio į skirtingo lygio ir atvirkščiai, iš nereguliuojamos į reguliuojamą ir atvirkščiai, iš nežiedinės į žiedinę ir atvirkščiai gyvenvietės su 3 000 ir daugiau gyventojų administracinėse ribose ar ne didesniu kaip 3 km atstumu iki gyvenvietės su 15 000 ar daugiau gyventojų, išskyrus atvejus, kai gyvenvietė yra kurortas ar kurortinė teritorija, Agentūrai pateikiama:

20.1.    esami transporto priemonių ir pėsčiųjų eismo srautų dydžių, pasiskirstymo bei transporto priemonių srauto sudėties (lengvieji automobiliai ir visų rūšių motociklai, sunkiasvorės transporto priemonės (krovininiai automobiliai, autobusai, traktoriai, savaeigės mašinos, dviračių transportas) duomenys rytinio piko valandą, dienos meto valandą ir vakarinio piko valandą (matuojama antradienį, trečiadienį arba ketvirtadienį; matuojama daugiau kaip vieną dieną; matuojama, kai eismo srautai nėra sumažėję, t. y. ne moksleivių atostogų metu, ne švenčių dienomis, ne karantino metu ir pan., nebent naudojami pagrįsti perskaičiavimo koeficientai), taip pat nustatyto piko laiko pagrindimas (transporto priemonių srauto dydžio kitimas per parą vienos valandos intervalais), esamos būklės šviesoforų darbo planai, o perspektyvos alternatyvoms preliminarūs šviesoforų darbo planai;

20.2.    šio priedo 20.1 papunktyje aprašytų dydžių prognozė pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas;

20.3.    šio priedo 20.1 ir 20.2 papunkčiuose aprašytų dydžių modeliavimo rezultatai ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose: eismo kokybės lygių, gaiščių ir eilių ilgių duomenys.

21.       Kai Aprašo 3.6 papunktyje nustatytais atvejais keičiamas valstybinės reikšmės magistralinio arba krašto kelio sankryžos tipas: iš vieno lygio į skirtingo lygio ir atvirkščiai, iš nereguliuojamos į reguliuojamą ir atvirkščiai, iš nežiedinės į žiedinę ir atvirkščiai kurorto ar kurortinės teritorijos administracinėse ribose ar ne didesniu kaip 3 km atstumu iki jų, Agentūrai pateikiama:

21.1.    šio priedo 20.1 papunktyje išvardyti duomenys;

21.2.    šio priedo 20.1 papunktyje išvardyti duomenys liepos ar rugpjūčio mėnesio penktadienio ir sekmadienio vakarinio piko metu (gali būti naudojami pagrįsti perskaičiavimo koeficientai);

21.3.    šio priedo 21.1 ir 21.2 papunkčiuose aprašytų dydžių prognozė pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas;

21.4.    šio priedo 21.1, 21.2 ir 21.3 papunkčiuose aprašytų dydžių modeliavimo rezultatai ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose: eismo kokybės lygių, gaiščių ir eilių ilgių duomenys.

22.       Kai Aprašo 3.6 papunktyje nustatytais atvejais keičiamas valstybinės reikšmės magistralinio arba krašto kelio sankryžos tipas: iš vieno lygio į skirtingo lygio ir atvirkščiai, iš nereguliuojamos į reguliuojamą ir atvirkščiai, iš nežiedinės į žiedinę ir atvirkščiai šio priedo 20 ir 21 punktuose nepaminėtoje teritorijoje, Agentūrai pateikiama:

22.1.    esami transporto priemonių vidutinio metinio paros eismo intensyvumo, srauto sudėties (lengvieji automobiliai ir visų rūšių motociklai, sunkiasvorės transporto priemonės (krovininiai automobiliai, autobusai, traktoriai, savaeigės mašinos) ir pasiskirstymo duomenys, esamos būklės šviesoforų darbo planai, o perspektyvos alternatyvoms preliminarūs šviesoforų darbo planai;

22.2.    šio priedo 22.1 papunktyje išvardytų duomenų prognozė pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas;

22.3.    šio priedo 22.1 ir 22.2 papunkčiuose aprašytų dydžių modeliavimo rezultatai ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose: eismo kokybės lygių, gaiščių ir eilių ilgių duomenys.

23.       Kai Aprašo 3.7 papunktyje nustatytais atvejais valstybinės reikšmės kelias griaunamas arba uždaromas neribotam laikui gyvenvietės su 3 000 ar daugiau gyventojų administracinėse ribose ar ne didesniu kaip 3 km atstumu iki gyvenvietės su 15 000 ar daugiau gyventojų, išskyrus atvejus, kai gyvenvietė yra kurortas ar kurortinė teritorija, Agentūrai pateikiama:

23.1.    esami transporto priemonių ir pėsčiųjų eismo srautų dydžių, pasiskirstymo bei transporto priemonių srauto sudėties (lengvieji automobiliai ir visų rūšių motociklai, sunkiasvorės transporto priemonės (krovininiai automobiliai, autobusai, traktoriai, savaeigės mašinos, dviračių transportas) duomenys rytinio piko valandą, dienos meto valandą ir vakarinio piko valandą kelio ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose (matuojama antradienį, trečiadienį arba ketvirtadienį; matuojama daugiau kaip vieną dieną; matuojama, kai eismo srautai nėra sumažėję, t. y. ne moksleivių atostogų metu, ne švenčių dienomis, ne karantino metu ir pan., nebent naudojami pagrįsti perskaičiavimo koeficientai), taip pat nustatyto piko laiko pagrindimas (transporto priemonių srauto dydžio kitimas per parą vienos valandos intervalais), esamos būklės šviesoforų darbo planai, o perspektyvos alternatyvoms preliminarūs šviesoforų darbo planai;

23.2.    šio priedo 23.1 papunktyje išvardytų duomenų prognozė su griaunamu ar uždaromu keliu sankryžas turinčiuose keliuose pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas;

23.3.    šio priedo 23.1 ir 23.2 papunkčiuose aprašytų dydžių modeliavimo rezultatai ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose: eismo kokybės lygių, gaiščių ir eilių ilgių duomenys.

24.       Kai Aprašo 3.7 papunktyje nustatytais atvejais valstybinės reikšmės kelias griaunamas arba uždaromas neribotam laikui kurorto ar kurortinės teritorijos administracinėse ribose ar ne didesniu kaip 3 km atstumu iki jų, Agentūrai pateikiama:

24.1.    šio priedo 23.1 papunktyje išvardyti duomenys;

24.2.    šio priedo 23.1 papunktyje išvardyti duomenys liepos ar rugpjūčio mėnesio penktadienio ir sekmadienio vakarinio piko metu (gali būti naudojami pagrįsti perskaičiavimo koeficientai);

24.3.    šio priedo 24.1 ir 24.2 papunkčiuose aprašytų dydžių prognozė su griaunamu ar uždaromu keliu sankryžas turinčiuose keliuose pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas;

24.4.    šio priedo 24.1, 24.2 ir 24.3 papunkčiuose aprašytų dydžių modeliavimo rezultatai ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose: eismo kokybės lygių, gaiščių ir eilių ilgių duomenys.

25.       Kai Aprašo 3.7 papunktyje nustatytais atvejais valstybinės reikšmės kelias griaunamas arba uždaromas neribotam laikui šio priedo 23 ir 24 punktuose nepaminėtoje teritorijoje, Agentūrai pateikiama:

25.1.    esami transporto priemonių vidutinio metinio paros eismo intensyvumo, srauto sudėties (lengvieji automobiliai ir visų rūšių motociklai, sunkiasvorės transporto priemonės (krovininiai automobiliai, autobusai, traktoriai, savaeigės mašinos) ir pasiskirstymo duomenys kelio ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose, esamos būklės šviesoforų darbo planai, o perspektyvos alternatyvoms preliminarūs šviesoforų darbo planai;

25.2.    šio priedo 25.1 papunktyje išvardytų duomenų prognozė su griaunamu ar uždaromu keliu sankryžas turinčiuose keliuose pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas;

25.3.    šio priedo 25.1 ir 25.2 papunkčiuose aprašytų dydžių modeliavimo rezultatai ruožuose tarp sankryžų ir sankryžose: eismo kokybės lygių, gaiščių ir eilių ilgių duomenys.

26.       Kai Aprašo 3.8 papunktyje nustatytais atvejais keičiamas skirtingų lygių sankryžos planas gyvenvietės su 3 000 ar daugiau gyventojų administracinėse ribose ar ne didesniu kaip 3 km atstumu iki gyvenvietės su 15 000 ar daugiau gyventojų, išskyrus atvejus, kai gyvenvietė yra kurortas ar kurortinė teritorija, Agentūrai pateikiama:

26.1.    esami transporto priemonių ir pėsčiųjų eismo srautų dydžių, pasiskirstymo bei transporto priemonių srauto sudėties (lengvieji automobiliai ir visų rūšių motociklai, sunkiasvorės transporto priemonės (krovininiai automobiliai, autobusai, traktoriai, savaeigės mašinos, dviračių transportas) duomenys rytinio piko valandą, dienos meto valandą ir vakarinio piko valandą (matuojama antradienį, trečiadienį arba ketvirtadienį; matuojama daugiau kaip vieną dieną; matuojama, kai eismo srautai nėra sumažėję, t. y. ne moksleivių atostogų metu, ne švenčių dienomis, ne karantino metu ir pan., nebent naudojami pagrįsti perskaičiavimo koeficientai), taip pat nustatyto piko laiko pagrindimas (transporto priemonių srauto dydžio kitimas per parą vienos valandos intervalais), esamos būklės šviesoforų darbo planai, o perspektyvos alternatyvoms preliminarūs šviesoforų darbo planai;

26.2.    šio priedo 26.1 papunktyje aprašytų dydžių prognozė pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas;

26.3.    šio priedo 26.1 ir 26.2 papunkčiuose aprašytų dydžių modeliavimo rezultatai sankryžose: eismo kokybės lygių, gaiščių ir eilių ilgių duomenys.

27.       Kai Aprašo 3.8 papunktyje nustatytais atvejais keičiamas skirtingų lygių sankryžos planas kurorto ar kurortinės teritorijos administracinėse ribose ar ne didesniu kaip 3 km atstumu iki jų, Agentūrai pateikiama:

27.1.    šio priedo 26.1 papunktyje išvardyti duomenys;

27.2.    šio priedo 26.1 papunktyje išvardyti duomenys liepos ar rugpjūčio mėnesio penktadienio ir sekmadienio vakarinio piko metu (gali būti naudojami pagrįsti perskaičiavimo koeficientai);

27.3.    šio priedo 27.1 ir 27.2 papunkčiuose aprašytų dydžių prognozė pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas;

27.4.    šio priedo 27.1, 27.2 ir 27.3 papunkčiuose aprašytų dydžių modeliavimo rezultatai sankryžose: eismo kokybės lygių, gaiščių ir eilių ilgių duomenys.

28.       Kai Aprašo 3.8 papunktyje nustatytais atvejais keičiamas skirtingų lygių sankryžos planas šio priedo 26 ir 27 punktuose nepaminėtoje teritorijoje, Agentūrai pateikiama:

28.1.    esami transporto priemonių vidutinio metinio paros eismo intensyvumo, srauto sudėties (lengvieji automobiliai ir visų rūšių motociklai, sunkiasvorės transporto priemonės (krovininiai automobiliai, autobusai, traktoriai, savaeigės mašinos) ir pasiskirstymo duomenys, esamos būklės šviesoforų darbo planai, o perspektyvos alternatyvoms preliminarūs šviesoforų darbo planai;

28.2.    šio priedo 28.1 papunktyje išvardytų duomenų prognozė pirmaisiais ir dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais, taip pat šios prognozės pagrindimas;

28.3.    šio priedo 28.1 ir 28.2 papunkčiuose aprašytų dydžių modeliavimo rezultatai sankryžose: eismo kokybės lygių, gaiščių ir eilių ilgių duomenys.

29.       Kai Aprašo 4 punkte nustatytu atveju vertinimas atliekamas įgyvendinant Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo 111 straipsnio 1 dalies 3 punkte nurodytų kelių projektus, Agentūrai pateikiami:

29.1.    tiesiant naują kelią – šio priedo 2–4 punktuose išvardyti atitinkami duomenys;

29.2.    keičiant kelio kategoriją – šio priedo 5–7 punktuose išvardyti atitinkami duomenys;

29.3.    keičiant kelio ruožo trasą – šio priedo 8–10 punktuose išvardyti atitinkami duomenys;

29.4.    tiesiant arba rekonstruojant žemės sklypų jungtis su keliais arba įrengiant ar rekonstruojant kelių infrastruktūrą žemės sklypų viduje, kai tai apima vieną sankryžą ir (ar) nuovažą – šio priedo 11–16 punktuose išvardyti atitinkami duomenys;

29.5.    tiesiant arba rekonstruojant žemės sklypų jungtis su keliais arba įrengiant ar rekonstruojant kelių infrastruktūrą žemės sklypų viduje, kai tai apima daugiau nei vieną sankryžą ir (ar) nuovažą – šio priedo 11–16 punktuose išvardyti atitinkami duomenys ir šių punktų papunkčiuose aprašytų dydžių modeliavimo rezultatai nuovažose ir sankryžose: eismo kokybės lygių, gaiščių ir eilių ilgių duomenys;

29.6.    keičiant kelio sankryžos tipą – šio priedo 20–22 punktuose išvardyti atitinkami duomenys;

29.7.    griaunant arba uždarant kelią neribotam laikui – šio priedo 23–25 punktuose išvardyti atitinkami duomenys;

29.8.    keičiant skirtingų lygių sankryžos planą – šio priedo 26–28 punktuose išvardyti atitinkami duomenys;

29.9.    kitais vertinimo atvejais – šiame priede nustatytus principus atitinkantys duomenys.

30.       Kai Aprašo 5 punkte nustatytu atveju vertinimas atliekamas įgyvendinant projektus, neapibrėžtus 3 ir 4 punktuose, Agentūrai pateikiami:

30.1.    tiesiant naują kelią – šio priedo 2–4 punktuose išvardyti atitinkami duomenys;

30.2.    keičiant kelio kategoriją – šio priedo 5–7 punktuose išvardyti atitinkami duomenys;

30.3.    keičiant kelio ruožo trasą – šio priedo 8–10 punktuose išvardyti atitinkami duomenys;

30.4.    tiesiant arba rekonstruojant žemės sklypų jungtis su keliais arba įrengiant ar rekonstruojant kelių infrastruktūrą žemės sklypų viduje, kai tai apima vieną sankryžą ir (ar) nuovažą – šio priedo 11–16 punktuose išvardyti atitinkami duomenys;

30.5.    tiesiant arba rekonstruojant žemės sklypų jungtis su keliais arba įrengiant ar rekonstruojant kelių infrastruktūrą žemės sklypų viduje, kai tai apima daugiau nei vieną sankryžą ir (ar) nuovažą – šio priedo 11–16 punktuose išvardyti atitinkami duomenys ir šių punktų papunkčiuose aprašytų dydžių modeliavimo rezultatai nuovažose ir sankryžose: eismo kokybės lygių, gaiščių ir eilių ilgių duomenys;

30.6.    keičiant kelio sankryžos tipą – šio priedo 20–22 punktuose išvardyti atitinkami duomenys;

30.7.    griaunant arba uždarant kelią neribotam laikui – šio priedo 23–25 punktuose išvardyti atitinkami duomenys;

30.8.    keičiant skirtingų lygių sankryžos planą – šio priedo 26–28 punktuose išvardyti atitinkami duomenys;

30.9.    kitais vertinimo atvejais – šiame priede nustatytus principus atitinkantys duomenys.

31.       Kartu su Apraše nustatyto laikotarpio duomenų prognoze leidžiama pateikti ir ilgesnio laikotarpio (nei dvidešimtaisiais projekto gyvavimo metais) duomenų prognozę, kai projektinis kelio naudojimo laikotarpis yra ilgesnis.

 

____________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 3-383, 2024-10-25, paskelbta TAR 2024-10-25, i. k. 2024-18593

Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2022 m. balandžio 28 d. įsakymo Nr. 3-222 „Dėl Poveikio kelių saugumui vertinimo reikalavimų ir tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo