Suvestinė redakcija nuo 2023-05-05
Sprendimas paskelbtas: TAR 2020-07-02, i. k. 2020-14881
ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
dĖL ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS VISOS DIENOS MOKYKLOS
TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2020 m. liepos 2 d. Nr. T-290
Šiauliai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 8 dalimi, 9 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 58 straipsnio 1 dalies 3 punktu, 70 straipsnio 7 dalimi, Šiaulių miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
2. Nustatyti, kad Šiaulių miesto savivaldybės visos dienos mokyklos tvarkos aprašas įsigalioja nuo 2021 m. sausio 1 d.
3. Leisti Šiaulių „Rasos“ progimnazijai nuo 2020 m. rugsėjo 1 d. vykdyti Šiaulių miesto savivaldybės visos dienos mokyklos II modelio eksperimentą pagal Rekomendacijas dėl visos dienos mokyklos kūrimo ir veiklos organizavimo, patvirtintas Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. birželio 26 d. įsakymu Nr. V-606 „Dėl Rekomendacijų dėl visos dienos mokyklos kūrimo ir veiklos organizavimo patvirtinimo“.
Šis sprendimas ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo jo įteikimo dienos gali būti skundžiamas paduodant skundą Lietuvos administracinių ginčų komisijos Šiaulių apygardos skyriui adresu: Dvaro g. 81, Šiauliai, arba Regionų apygardos administraciniam teismui bet kuriuose šio teismo rūmuose.
PATVIRTINTA
Šiaulių miesto savivaldybės tarybos
2020 m. liepos 2 d. sprendimu Nr. T-290
ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS VISOS DIENOS MOKYKLOS TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Šiaulių miesto savivaldybės visos dienos mokyklos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato visos dienos mokyklos (toliau – VDM) tikslą ir uždavinius, grupių ir (ar) klasių formavimą, mokinių priėmimą ir veiklos organizavimą.
2. Apraše vartojamos sąvokos:
2.1. mokykla – Šiaulių miesto savivaldybės bendrojo ugdymo įstaiga, įgyvendinanti pradinio ugdymo programą;
2.2. visos dienos mokykla – tai visą darbo dieną pagal pasirinktą modelį dirbanti mokykla, kurioje, atsižvelgiant į besimokančiųjų ir bendruomenės poreikius, užtikrinama formaliojo ir neformaliojo švietimo dermė, lanksčiai modeliuojamas ugdymo turinys, teikiama pagalba mokiniui ir mokinio šeimai;
2.3. VDM pirmasis modelis (toliau – VDM I) – formalusis švietimas vykdomas įprastai, po pamokų – veikla VDM grupėje, integruojančioje neformaliojo švietimo užsiėmimus;
2.4. VDM antrasis modelis (toliau – VDM II) – formalusis ir neformalusis švietimas tarpusavyje persidengia visą darbo dieną;
2.5. VDM grupė – tai tėvų (globėjų) prašymų pagrindu suburta mokinių grupė, kurioje teikiamos ugdymo, priežiūros, švietimo pagalbos, laisvalaikio organizavimo paslaugos ir kuri formuojama įgyvendinant VDM I modelį;
2.6. VDM klasė – tai tėvų (globėjų) prašymų pagrindu suburta mokinių klasė, kurioje integruojamos formaliojo ir neformaliojo švietimo programos, vykdoma priežiūra ir kuri formuojama įgyvendinant VDM II modelį;
2.7. VDM grupės mokytojas ir (ar) klasės vadovas (kuratorius) – pedagogas, švietimo pagalbos specialistas, paslaugų teikėjas, atitinkantis Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytus kvalifikacinius reikalavimus, arba specialistas, išklausęs pedagoginių-psichologinių žinių kursą;
4. VDM savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Jungtinių Tautų vaiko teisių konvencija, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, Geros mokyklos koncepcija, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. birželio 26 d. įsakymu Nr. V-606 „Dėl Rekomendacijų dėl visos dienos mokyklos kūrimo ir veiklos organizavimo patvirtinimo“, kitais teisės aktais ir Aprašu.
II SKYRIUS
VDM VEIKLOS TIKSLAS IR UŽDAVINIAI
5. Tikslas – sudaryti sąlygas kokybiškam, įtraukiam, socialiai teisingam ir lygias galimybes užtikrinančiam vaikų ugdymui(si) visą dieną saugioje aplinkoje.
6. Uždaviniai:
6.1. papildyti ugdymo turinį įvairiomis neformaliojo švietimo veiklomis, panaudojant ne tik mokyklos, bet ir kitas miesto erdves ir socialinių partnerių teikiamas galimybes;
III SKYRIUS
VDM GRUPIŲ, KLASIŲ FORMAVIMAS IR MOKINIŲ PRIĖMIMAS
7. VDM grupė formuojama pagal mokyklos mokinių tėvų (globėjų) pateiktus prašymus, o VDM klasė – pagal tėvų prašymą-sutikimą, pateiktą iki einamųjų metų gegužės 31 d. Jeigu VDM grupėje ar klasėje yra laisvų vietų, prašymai priimami ištisus metus.
9. Mokyklos direktorius, suderinęs su mokyklos taryba, iki einamųjų metų liepos 15 d. Šiaulių miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos Švietimo skyriui (toliau – Švietimo skyrius) teikia prašymą dėl VDM grupių poreikio ir įgyvendinimo galimybių.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-261, 2022-06-02, paskelbta TAR 2022-06-02, i. k. 2022-12070
10. Mokyklos direktorius, suderinęs su mokyklos taryba, iki einamųjų metų liepos 15 d. teikia Švietimo skyriui paraišką dėl VDM klasės formavimo (1 priedas). Paraiškas vertina Šiaulių miesto savivaldybės švietimo taryba (toliau – Švietimo taryba).
11. Mokykla, įgyvendinanti VDM I modelį, turi atitikti šiuos kriterijus:
12. Mokykla, įgyvendinanti VDM II modelį, turi atitikti šiuos kriterijus (2 priedas):
12.4. mokyklos aplinka turi būti daugiafunkcė, tinkanti formaliajam ir neformaliajam švietimui, individualiam ir grupiniam darbui, poilsiui, aktyviai fizinei ir kitai veiklai;
12.5. turi būti socialinių partnerių tinklas (ne mažiau kaip 3) iš vaikų socialinę priežiūrą vykdančių institucijų, nevyriausybinių organizacijų, neformaliojo vaikų švietimo teikėjų, muziejų, bibliotekų, kitų švietimo, kultūros įstaigų;
13. Mokyklų, kurios vykdys VDM veiklą, sąrašas tvirtinamas Savivaldybės mero potvarkiu.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-212, 2023-05-04, paskelbta TAR 2023-05-04, i. k. 2023-08514
IV SKYRIUS
VDM MODELIŲ VEIKLŲ ORGANIZAVIMAS
15. VDM grupės ar klasės veikla organizuojama vadovaujantis Pradinio ugdymo programos bendruoju ugdymo planu ir mokyklos parengtu mokyklos ugdymo plano priedu „Visos dienos mokyklos veiklos organizavimas“.
16. Rekomenduojamas VDM I modelio veiklos organizavimas:
Punkto pakeitimai:
Nr. T-261, 2022-06-02, paskelbta TAR 2022-06-02, i. k. 2022-12070
16.1. rytinėje dienos dalyje (8.00–13.30 val.) organizuojamas įprastas ugdymo procesas pagal pradinio ugdymo programą;
16.3. Neteko galios nuo 2022-06-03
Papunkčio naikinimas:
Nr. T-261, 2022-06-02, paskelbta TAR 2022-06-02, i. k. 2022-12070
17. VDM grupės veiklą organizuoja grupės mokytojas ir grupės mokytojo padėjėjas. VDM grupės mokytojo 0,5 pareigybės ir VDM grupės mokytojo padėjėjo 0,5 pareigybės finansuojamos iš Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto (toliau – savivaldybės biudžetas) lėšų. Pareigybių darbo krūvis skirstomas pasirinktu santykiu.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-261, 2022-06-02, paskelbta TAR 2022-06-02, i. k. 2022-12070
18. VDM grupės mokytojas:
18.1. užtikrina mokinių saugumą ir laisvalaikį po pamokų mokyklos patalpose ir kitose ugdymui, edukacijai, kultūrai, poilsiui pritaikytose erdvėse;
19. VDM grupės mokytojo padėjėjas:
19.1. padeda VDM grupės mokytojui organizuoti saugią mokinių priežiūrą grupės patalpose ir kitoje aplinkoje;
19.7. paruošia grupės aplinką, erdves ugdymui(si), priima ir išleidžia vaikus, dalyvauja mokinių maitinimo(si) procese, po veiklos sutvarko patalpas ir aplinką;
20. VDM II modelio veiklos organizavimas:
20.1. veikla vykdoma 8.00–17.30 val.:
20.3. mokymasis vyksta tarpdalykinių integruotų projektų ir (ar) pamokos forma; pamokų trukmė ir jų išdėstymas per savaitę gali skirtis;
20.4. veikla vykdoma skirtingose fizinėse aplinkose: mokykloje ir jos teritorijoje, kitose ugdymui, edukacijai, kultūrai, poilsiui, pramogoms vykdyti pritaikytose erdvėse – parkuose, muziejuose, bibliotekose, dienos centruose, įmonėse ir kt.;
21. VDM klasės veiklą organizuoja klasės vadovas (kuratorius) (0,5 pareigybės) ir klasės vadovo (kuratoriaus) padėjėjas (1 pareigybė):
21.1. klasės vadovo (kuratoriaus) kaip pedagogo pareigybė finansuojama iš savivaldybės biudžeto (0,5 pareigybės) lėšų;
22. VDM klasės vadovas (kuratorius):
22.5. koordinuoja VDM klasėje dirbančių mokytojų, pagalbos specialistų, kviestinių specialistų, savanorių darbą;
22.6. bendrauja ir bendradarbiauja su mokinių tėvais (globėjais), klasėje dirbančiais mokytojais, pagalbos mokiniui specialistais, kartu sprendžia mokinių ugdymo(si) klausimus;
22.9. planuoja ir koordinuoja veiklas, panaudojant Kultūros paso, kultūros krepšelio skiriamų lėšų teikiamas galimybes veikloms vykdyti;
22.12. stebi ir analizuoja mokinių elgesį, savijautą, mokymosi pasiekimus, pažangą, ugdymo(si) poreikius, lankomumą ir informuoja apie tai tėvus (globėjus), mokyklos administraciją;
23. VDM klasės vadovo (kuratoriaus) padėjėjas:
23.1. padeda parengti ugdymo aplinką VDM klasėje dirbantiems mokytojams, VDM klasės vadovui (kuratoriui);
23.3. padeda mokiniui (mokiniams) orientuotis ir judėti aplinkoje, mokykloje ir už jos ribų ugdomosios veiklos, pamokų, pertraukų, renginių ir išvykų metu;
23.6. bendradarbiauja su VDM klasėje dirbančiais mokytojais, pagalbos specialistais (specialiuoju pedagogu, logopedu ir kt.);
24. Kiti VDM klasėje dirbantys mokytojai ir neformaliojo švietimo mokytojai ugdymą organizuoja atsižvelgdami į mokyklos direktoriaus įsakymu numatytą darbo krūvio paskirstymą. Pagalbos mokiniui specialistai pagalbą teikia atsižvelgdami į nustatytus poreikius.
V SKYRIUS
ATLYGINIMO DYDIS UŽ IŠLAIKYMĄ VDM GRUPĖJE AR KLASĖJE
27. Už VDM teikiamas paslaugas tėvai (išskyrus Aprašo 29, 30 punktuose numatytus atvejus) kas mėnesį moka ugdymo aplinkos mokestį (toliau – mokestis):
Punkto pakeitimai:
Nr. T-381, 2021-09-02, paskelbta TAR 2021-09-03, i. k. 2021-18759
28. Šio mokesčio dydis nepriklauso nuo to, kiek valandų per dieną ir kiek dienų per mėnesį mokinys lankė įstaigą, ir yra mokamas už kiekvieną mėnesį, kol nėra nutraukiama sutartis dėl mokinio dalyvavimo VDM veikloje. Paskelbus karantiną ir (ar) ekstremaliąją situaciją Lietuvos Respublikoje ir privalomai sustabdžius ugdymo procesą švietimo įstaigose, mokestis yra nemokamas.
29. Mokestis tėvams (globėjams) mažinamas 50 procentų, jeigu:
29.1. šeima augina tris ir daugiau vaikų (kurie yra iki 18 metų ir vyresni, jei mokosi pagal bendrojo ugdymo ar formaliojo profesinio mokymo pirmai kvalifikacijai įgyti programas arba studijuoja aukštojoje mokykloje pagal dieninės studijų programos nuosekliųjų studijų programą ar nuolatinės studijų formos programą, kol jiems sukaks 24 metai);
30. Mokestis nemokamas, jeigu:
VI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
32. VDM veikla gali būti finansuojama iš valstybės, savivaldybės biudžeto lėšų, tėvų (globėjų) ir kitų rėmėjų finansinės paramos lėšų.
33. VDM veiklos priežiūrą vykdo mokyklos direktorius ar jo įgaliotas asmuo ir kitos švietimo kontrolės funkcijas vykdančios institucijos.
Šiaulių miesto savivaldybės visos dienos
mokyklos tvarkos aprašo
1 priedas
(Paraiškos forma)
ŠIAULIŲ MIESTO BENDROJO UGDYMO MOKYKLOS,
SIEKIANČIOS ĮGYVENDINTI VISOS DIENOS MOKYKLOS II MODELĮ,
PARAIŠKA
20 - -
Šiauliai
1. INFORMACIJA APIE MOKYKLĄ
1.2.
(juridinio asmens teisinė forma, juridinio asmens kodas, adresas, pašto indeksas, tel., el. paštas)
2. INFORMACIJA APIE MOKYKLOS GALIMYBES ĮGYVENDINTI VDM II MODELĮ
Kriterijus |
Kriterijų pagrindimas |
2.1. Mokyklos tarybos pritarimas. |
Protokolo išrašas |
2.2. Mokykla planuoja VDM modelio tęstinumą vykdant pradinio ugdymo programą. |
Planavimo dokumentai |
2.3. Suburta pagalbos specialistų komanda. |
Pagalbos mokiniui ir mokinio šeimai specialistų pareigybių sąrašas |
2.4. Mokyklos aplinka daugiafunkcė: 2.4.1. patogios, lengvai pertvarkomos erdvės (kabinetai, biblioteka, salės ir kt.); 2.4.2. mokyklos koridoriuose ar kitose patalpose, išskyrus klases, įrengtos edukacinės-poilsio erdvės, kuriose mokiniai gali mokytis individualiai ir grupėmis, tylomis ir bendraudami; 2.4.3. mokyklos kieme įrengta „lauko klasė“; 2.4.4. ugdymo(si) procese naudojamos inovatyvios skaitmeninės techninės (dokumentų nuskaitymo kameros, interaktyvios lentos, 3D spausdintuvai, planšetiniai kompiuteriai, išmanieji telefonai ir kt.) priemonės; 2.4.5. ugdymo(si) procese naudojamas skaitmeninis ugdymo turinys (el. vadovėliai ir mokomosios programos, virtualios mokymosi aplinkos, skaitmeniniai mokymo ištekliai ir pan.); 2.4.6. gamtamoksliniam ugdymui įrengtos laboratorijos. |
Aprašymas |
2.5. Sudarytas socialinių partnerių tinklas (ne mažiau kaip 3) su skirtingų sričių institucijomis: 2.5.1. vaikų socialinę priežiūrą vykdančiomis institucijomis; 2.5.2. nevyriausybinėmis organizacijomis; 2.5.3. neformaliojo vaikų švietimo mokyklomis; 2.5.4. neformaliojo vaikų švietimo teikėjais; 2.5.5. muziejais; 2.5.6. bibliotekomis; 2.5.7. kitomis švietimo ir kultūros įstaigomis. |
Sutarčių skaičius pagal 2.5.1– 2.5.7 papunkčius
|
2.6. Mokykla pasirengusi organizuoti mokinių maitinimą švediško stalo principu pagal Estetiško maisto patiekimo rekomendacijas vaikų ugdymo įstaigoms. |
Aprašymas |
_____________________________ ____________________ _________________________
(paraišką pateikusio asmens pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Šiaulių miesto savivaldybės visos dienos
mokyklos tvarkos aprašo
2 priedas
ŠIAULIŲ MIESTO BENDROJO UGDYMO MOKYKLOS,
SIEKIANČIOS ĮGYVENDINTI VISOS DIENOS MOKYKLOS II MODELĮ,
VERTINIMAS PAGAL ATRANKOS KRITERIJUS
1. Mokyklos pavadinimas (įrašyti) ................................................................................................
2. Mokyklos įvertinimas:
Eil. Nr. |
Kriterijus |
Požymiai (atitinkantis apibūdinimą žymimas „˅“) |
Vertinimas (atitinka „+“, neatitinka „–“) |
1. |
Mokyklos taryba priėmusi sprendimą dėl VDM II modelio įgyvendinimo |
Pateiktas protokolo išrašas dėl pritarimo □
Nepateiktas protokolo išrašas dėl pritarimo□ |
|
2. |
VDM modelio tęstinumas pagal pradinio ugdymo programą numatytas bent viename mokyklos veiklos planavimo dokumente |
VDM modelio organizavimas numatytas strateginiame mokyklos plane □
Parengtas ugdymo plano priedas „Visos dienos mokyklos veiklos organizavimas“□ Kita (įrašyti) □ |
|
3. |
Suburta ne mažiau nei 3 pagalbos specialistų komanda, kurie planuoja dirbti VDM klasėje |
Socialinis pedagogas □
Specialusis pedagogas □
Logopedas □
Sveikatos priežiūros specialistas □
Psichologas □
Kita (įrašyti) □ |
|
4. |
Mokyklos aplinka daugiafunkcė – atitinka ne mažiau kaip 4 požymius pagal mokyklos pateiktą aprašymą |
Patogios, lengvai pertvarkomos erdvės (kabinetai, biblioteka, salės ir kt.
Mokyklos koridoriuose ar kitose patalpose, išskyrus klases, įrengtos edukacinės-poilsio erdvės, kuriose mokiniai gali mokytis individualiai ir grupėmis, tylomis ir bendraudami □
Mokyklos kieme įrengta „lauko klasė“ □
Ugdymo(si) procese naudojamos inovaty-vios skaitmeninės techninės (dokumentų nuskaitymo kameros, interaktyvios lentos, 3D spausdintuvai, planšetiniai kompiuteriai, išmanieji telefonai ir kt.) priemonės □
Ugdymo(si) procese naudojamas skaitmeninis ugdymo turinys (el. vadovėliai ir mokomosios programos, virtualios mokymosi aplinkos, skaitmeniniai mokymo ištekliai ir pan.) □
Gamtamoksliniam ugdymui įrengtos laboratorijos □ |
|
5. |
Sudarytos ne mažiau kaip 3 sutartys su skirtingas veiklas vykdančiais socialiniais partneriais |
Pateiktos sutarčių kopijos su: vaikų socialinę priežiūrą vykdančia institucija □
nevyriausybine organizacija □
neformaliojo vaikų švietimo mokykla □
neformaliojo vaikų švietimo teikėjais □
muziejumi □
viešąja biblioteka □
kita ( įrašyti) □ |
|
6. |
Mokykla pasirengusi organizuoti mokinių maitinimą švediško stalo principu pagal Estetiško maisto patiekimo rekomendacijas vaikų ugdymo įstaigoms (pagal mokyklos pateiktą aprašymą) |
Taip □
Ne □ |
|
3. Vertinimo išvada (įrašyti) ..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Data
Šiaulių miesto savivaldybės visos dienos
mokyklos tvarkos aprašo
3 priedas
REKOMENDUOJAMA VISOS DIENOS MOKYKLOS I MODELIO VEIKLA
Laikas |
Veikla |
13.30–13.40 |
Poilsis, žaidimai, sportas lauke. |
13.40–15.00 |
Integruojamos, prevencinės programos, pažintinė, projektinė veikla. Socialinių partnerių, neformaliojo švietimo veiklos. Knygų skaitymas, individuali veikla, poilsis. |
15.00–15.20 |
Pertrauka, pavakariai. |
15.20–17.30 |
Švietimo pagalba mokiniams ir jų tėvams (globėjams) pagal poreikį. Nebaigtų darbų valandėlė. Pažintinė veikla. |
VDM grupės mokytojas dirba 18 val. per savaitę, VDM grupės mokytojo padėjėjas – 20 val. per savaitę.
Priedo pakeitimai:
Nr. T-261, 2022-06-02, paskelbta TAR 2022-06-02, i. k. 2022-12070
Šiaulių miesto savivaldybės visos dienos
mokyklos tvarkos aprašo
4 priedas
REKOMENDUOJAMA VISOS DIENOS MOKYKLOS II MODELIO VEIKLA
Laikas |
Veikla |
Veiklos pobūdis |
Asmuo, atsakingas už veiklą |
Savaitės diena |
|||
7.30–8.00 |
Mokinių rinkimasis į mokyklą |
Neprivaloma |
Klasės vadovas (kuratorius) |
8.00–8.30 |
Dienos veiklų pristatymas |
Privaloma |
Klasės vadovas (kuratorius) |
8.30–9.00 |
„Ryto ratas“ |
Privaloma |
Klasės vadovas (kuratorius) |
9.00–12.00 |
Matematika, lietuvių kalba ir kt. |
Formalusis ugdymas arba neformalusis švietimas |
Pradinio ugdymo mokytojai |
12.00–12.30 |
Pietūs |
|
Klasės vadovas (kuratorius), mokytojo padėjėjas |
12.30–14.45 |
Poilsis, žaidimai ir sportas lauke |
Privalomas poilsis, formalusis ugdymas arba neformalusis švietimas |
Klasės vadovas (kuratorius), mokytojo padėjėjas, dalyko mokytojas |
14.45–15.00 |
Pavakariai |
|
Mokytojo padėjėjas |
15.00–16.00 |
Muzika ir kt. |
Privaloma integruota formaliojo ugdymo ir neformaliojo švietimo pamoka |
Dalyko mokytojas ir (ar) kt. specialistas |
16.00–17.30 |
Žaidimai, poilsis; individualios konsultacijos; neformalusis švietimas pagal individualius poreikius |
Neprivaloma |
Mokytojo padėjėjas, neformaliojo švietimo specialistas, bendruomenės narys |
VDM klasės vadovas (kuratorius) dirba 18 val. per savaitę, VDM klasės vadovo (kuratoriaus) padėjėjas – 40 val. per savaitę.
Pakeitimai:
1.
Šiaulių miesto savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-381, 2021-09-02, paskelbta TAR 2021-09-03, i. k. 2021-18759
Dėl Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2020 m. liepos 2 d. sprendimo Nr. T-290 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės visos dienos mokyklos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
2.
Šiaulių miesto savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-261, 2022-06-02, paskelbta TAR 2022-06-02, i. k. 2022-12070
Dėl Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2020 m. liepos 2 d. sprendimo Nr. T-290 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės visos dienos mokyklos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
3.
Šiaulių miesto savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-212, 2023-05-04, paskelbta TAR 2023-05-04, i. k. 2023-08514
Dėl Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2020 m. liepos 2 d. sprendimo Nr. T-290 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės visos dienos mokyklos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo