Suvestinė redakcija nuo 2023-05-05

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2020-07-02, i. k. 2020-14881

 

ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

dĖL ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS VISOS DIENOS MOKYKLOS

TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2020 m. liepos 2 d. Nr. T-290

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 8 dalimi, 9 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 58 straipsnio 1 dalies 3 punktu, 70 straipsnio 7 dalimi, Šiaulių miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Šiaulių miesto savivaldybės visos dienos mokyklos tvarkos aprašą (pridedama).

2. Nustatyti, kad Šiaulių miesto savivaldybės visos dienos mokyklos tvarkos aprašas įsigalioja nuo 2021 m. sausio 1 d.

3. Leisti Šiaulių „Rasos“ progimnazijai nuo 2020 m. rugsėjo 1 d. vykdyti Šiaulių miesto savivaldybės visos dienos mokyklos II modelio eksperimentą pagal Rekomendacijas dėl visos dienos mokyklos kūrimo ir veiklos organizavimo, patvirtintas Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. birželio 26 d. įsakymu Nr. V-606 „Dėl Rekomendacijų dėl visos dienos mokyklos kūrimo ir veiklos organizavimo patvirtinimo“. 

Šis sprendimas ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo jo įteikimo dienos gali būti skundžiamas paduodant skundą Lietuvos administracinių ginčų komisijos Šiaulių apygardos skyriui adresu: Dvaro g. 81, Šiauliai, arba Regionų apygardos administraciniam teismui bet kuriuose šio teismo rūmuose.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                   Artūras Visockas


 

PATVIRTINTA

Šiaulių miesto savivaldybės tarybos

2020 m. liepos 2 d. sprendimu Nr. T-290

 

 

ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS VISOS DIENOS MOKYKLOS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šiaulių miesto savivaldybės visos dienos mokyklos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato visos dienos mokyklos (toliau – VDM) tikslą ir uždavinius, grupių ir (ar) klasių formavimą, mokinių priėmimą ir veiklos organizavimą.

2. Apraše vartojamos sąvokos:

2.1. mokykla – Šiaulių miesto savivaldybės bendrojo ugdymo įstaiga, įgyvendinanti pradinio ugdymo programą;

2.2. visos dienos mokykla – tai visą darbo dieną pagal pasirinktą modelį dirbanti mokykla, kurioje, atsižvelgiant į besimokančiųjų ir bendruomenės poreikius, užtikrinama formaliojo ir neformaliojo švietimo dermė, lanksčiai modeliuojamas ugdymo turinys, teikiama pagalba mokiniui ir mokinio šeimai;

2.3. VDM pirmasis modelis (toliau – VDM I) – formalusis švietimas vykdomas įprastai, po pamokų – veikla VDM grupėje, integruojančioje neformaliojo švietimo užsiėmimus;

2.4. VDM antrasis modelis (toliau – VDM II) – formalusis ir neformalusis švietimas tarpusavyje persidengia visą darbo dieną;

2.5. VDM grupė – tai tėvų (globėjų) prašymų pagrindu suburta mokinių grupė, kurioje teikiamos ugdymo, priežiūros, švietimo pagalbos, laisvalaikio organizavimo paslaugos ir kuri formuojama įgyvendinant VDM I modelį;

2.6. VDM klasė – tai tėvų (globėjų) prašymų pagrindu suburta mokinių klasė, kurioje integruojamos formaliojo ir neformaliojo švietimo programos, vykdoma priežiūra ir kuri formuojama įgyvendinant VDM II modelį;

2.7. VDM grupės mokytojas ir (ar) klasės vadovas (kuratorius) – pedagogas, švietimo pagalbos specialistas, paslaugų teikėjas, atitinkantis Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytus kvalifikacinius reikalavimus, arba specialistas, išklausęs pedagoginių-psichologinių žinių kursą;

2.8. VDM grupės ir (ar) klasės vadovo (kuratoriaus), mokytojo padėjėjas – nepedagoginis darbuotojas, ne žemesnio kaip vidurinio išsilavinimo, bendradarbiaudamas su klasėje dirbančiais mokytojais, klasės vadovu (kuratoriumi) ir kt. specialistais, teikia pagalbą mokiniui.

3. Į VDM veiklą gali būti įtraukiami socialiniai partneriai, vietos bendruomenės nariai.

4. VDM savo veiklą grindžia Lietuvos Respublikos Konstitucija, Jungtinių Tautų vaiko teisių konvencija, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, Geros mokyklos koncepcija, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. birželio 26 d. įsakymu Nr. V-606 „Dėl Rekomendacijų dėl visos dienos mokyklos kūrimo ir veiklos organizavimo patvirtinimo“, kitais teisės aktais ir Aprašu.

 

II SKYRIUS

VDM VEIKLOS TIKSLAS IR UŽDAVINIAI

 

5. Tikslas – sudaryti sąlygas kokybiškam, įtraukiam, socialiai teisingam ir lygias galimybes užtikrinančiam vaikų ugdymui(si) visą dieną saugioje aplinkoje.

6. Uždaviniai:

6.1. papildyti ugdymo turinį įvairiomis neformaliojo švietimo veiklomis, panaudojant ne tik mokyklos, bet ir kitas miesto erdves ir socialinių partnerių teikiamas galimybes;

6.2. skatinti mokyklų atvirumą ir socialinę partnerystę;

6.3. stiprinti formaliojo ir neformaliojo švietimo dermę;

6.4. skatinti mokyklas ieškoti inovatyvių ugdymo organizavimo būdų;

6.5. sudaryti galimybę mokinių tėvams (globėjams) derinti darbo ir šeimos įsipareigojimus.

 

III SKYRIUS

VDM GRUPIŲ, KLASIŲ FORMAVIMAS IR MOKINIŲ PRIĖMIMAS

 

7. VDM grupė formuojama pagal mokyklos mokinių tėvų (globėjų) pateiktus prašymus, o VDM klasė – pagal tėvų prašymą-sutikimą, pateiktą iki einamųjų metų gegužės 31 d. Jeigu VDM grupėje ar klasėje yra laisvų vietų, prašymai priimami ištisus metus.

8. Mokinių skaičius VDM grupėje ar klasėje – ne daugiau kaip 24.

9. Mokyklos direktorius, suderinęs su mokyklos taryba, iki einamųjų metų liepos 15 d. Šiaulių miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos Švietimo skyriui (toliau – Švietimo skyrius) teikia prašymą dėl VDM grupių poreikio ir įgyvendinimo galimybių.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-261, 2022-06-02, paskelbta TAR 2022-06-02, i. k. 2022-12070

 

10. Mokyklos direktorius, suderinęs su mokyklos taryba, iki einamųjų metų liepos 15 d. teikia Švietimo skyriui paraišką dėl VDM klasės formavimo (1 priedas). Paraiškas vertina Šiaulių miesto savivaldybės švietimo taryba (toliau – Švietimo taryba).

11. Mokykla, įgyvendinanti VDM I modelį, turi atitikti šiuos kriterijus:

11.1. turi būti mokyklos tarybos pritarimas organizuoti VDM I modelio veiklą;

11.2. turi būti suburta mokyklos specialistų komanda;

11.3. mokyklos aplinka turi būti tinkama formaliajam ir neformaliajam švietimui, individualiam ir grupiniam darbui, poilsiui, aktyviai fizinei ir kitai veiklai.

12. Mokykla, įgyvendinanti VDM II modelį, turi atitikti šiuos kriterijus (2 priedas):

12.1. turi būti mokyklos tarybos pritarimas organizuoti VDM II modelio veiklą;

12.2. turi būti numatytas VDM II modelio tęstinumas vykdant pradinio ugdymo programą;

12.3. turi būti suburta mokyklos specialistų komanda;

12.4. mokyklos aplinka turi būti daugiafunkcė, tinkanti formaliajam ir neformaliajam švietimui, individualiam ir grupiniam darbui, poilsiui, aktyviai fizinei ir kitai veiklai;

12.5. turi būti socialinių partnerių tinklas (ne mažiau kaip 3) iš vaikų socialinę priežiūrą vykdančių institucijų, nevyriausybinių organizacijų, neformaliojo vaikų švietimo teikėjų, muziejų, bibliotekų, kitų švietimo, kultūros įstaigų;

12.6. mokinių maitinimas turi būti organizuojamas švediško stalo principu pagal Estetiško maisto patiekimo rekomendacijas vaikų ugdymo įstaigoms.

13. Mokyklų, kurios vykdys VDM veiklą, sąrašas tvirtinamas Savivaldybės mero potvarkiu.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-212, 2023-05-04, paskelbta TAR 2023-05-04, i. k. 2023-08514

 

14. Mokykla su mokinio tėvais (globėjais) pasirašo sutartį dėl mokinio dalyvavimo VDM veikloje.

 

IV SKYRIUS

VDM  MODELIŲ VEIKLŲ ORGANIZAVIMAS

 

15. VDM grupės ar klasės veikla organizuojama vadovaujantis Pradinio ugdymo programos bendruoju ugdymo planu ir mokyklos parengtu mokyklos ugdymo plano priedu „Visos dienos mokyklos veiklos organizavimas“.

16. Rekomenduojamas VDM I modelio veiklos organizavimas:

Punkto pakeitimai:

Nr. T-261, 2022-06-02, paskelbta TAR 2022-06-02, i. k. 2022-12070

16.1. rytinėje dienos dalyje (8.00–13.30 val.) organizuojamas įprastas ugdymo procesas pagal pradinio ugdymo programą;

16.2. antroje dienos dalyje (13.30–17.30 val.) organizuojama VDM grupės veikla;

16.3. Neteko galios nuo 2022-06-03

Papunkčio naikinimas:

Nr. T-261, 2022-06-02, paskelbta TAR 2022-06-02, i. k. 2022-12070

 

16.4. rekomenduojama VDM grupės veikla (3 priedas).

17. VDM grupės veiklą organizuoja grupės mokytojas ir grupės mokytojo padėjėjas. VDM grupės mokytojo 0,5 pareigybės ir VDM grupės mokytojo padėjėjo 0,5 pareigybės finansuojamos iš Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto (toliau – savivaldybės biudžetas) lėšų. Pareigybių darbo krūvis skirstomas pasirinktu santykiu.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-261, 2022-06-02, paskelbta TAR 2022-06-02, i. k. 2022-12070

 

18. VDM grupės mokytojas:

18.1. užtikrina mokinių saugumą ir laisvalaikį po pamokų mokyklos patalpose ir kitose ugdymui, edukacijai, kultūrai, poilsiui pritaikytose erdvėse;

18.2. organizuoja mokinių priežiūrą ir kryptingą veiklą;

18.3. sudaro sąlygas mokinių saviraiškos poreikiams tenkinti;

18.4. teikia pagalbą mokiniams ruošiant namų darbus;

18.5. bendradarbiauja su švietimo pagalbos mokiniui specialistais, socialiniais partneriais;

18.6. informuoja tėvus (globėjus) apie mokinių savijautą, sveikatą, elgesį, veiklą;

18.7. vykdo kitas su veikla susijusias funkcijas.

19. VDM grupės mokytojo padėjėjas:

19.1. padeda VDM grupės mokytojui organizuoti saugią mokinių priežiūrą grupės patalpose ir kitoje aplinkoje;

19.2. padeda mokiniams tinkamai naudotis ugdymui(si) skirta medžiaga ir priemonėmis;

19.3. lydi mokinius į veiklas, renginius už mokyklos ribų;

19.4. padeda mokiniams ruošti namų darbus;

19.5. padeda mokytojui kurti grupės aplinką, pritaikytą mokinių laisvalaikiui ir kūrybai;

19.6. atlieka kitą su ugdymu(si), savitarna, savitvarka, maitinimu(si), poilsiu susijusią veiklą;

19.7. paruošia grupės aplinką, erdves ugdymui(si), priima ir išleidžia vaikus, dalyvauja mokinių maitinimo(si) procese, po veiklos sutvarko patalpas ir aplinką; 

19.8. vykdo kitas mokytojo pavestas funkcijas.

20. VDM II modelio veiklos organizavimas:

20.1. veikla vykdoma 8.00–17.30 val.:

20.1.1. integruotas ugdymas organizuojamas 8.00–16.00 val.;

20.1.2. mokinių priežiūra vykdoma 16.00–17.30 val.;

20.2. neformalusis švietimas integruojamas į formalųjį švietimą ir išdėstomas per visą dieną;

20.3. mokymasis vyksta tarpdalykinių integruotų projektų ir (ar) pamokos forma; pamokų trukmė ir jų išdėstymas per savaitę gali skirtis;

20.4. veikla vykdoma skirtingose fizinėse aplinkose: mokykloje ir jos teritorijoje, kitose ugdymui, edukacijai, kultūrai, poilsiui, pramogoms vykdyti pritaikytose erdvėse – parkuose, muziejuose, bibliotekose, dienos centruose, įmonėse ir kt.;

20.5. rekomenduojama VDM klasės veikla (4 priedas).

21. VDM klasės veiklą organizuoja klasės vadovas (kuratorius) (0,5 pareigybės) ir klasės vadovo (kuratoriaus) padėjėjas (1 pareigybė):

21.1. klasės vadovo (kuratoriaus) kaip pedagogo pareigybė finansuojama iš savivaldybės biudžeto (0,5 pareigybės) lėšų;

21.2. klasės vadovo (kuratoriaus) padėjėjo etatas finansuojamas iš savivaldybės biudžeto lėšų.

22. VDM klasės vadovas (kuratorius):

22.1. organizuoja ir koordinuoja klasės veiklą;

22.2. rengia savaitės veiklos planą;

22.3. veda klasės valandėles ir prevencinių programų užsiėmimus;

22.4. kuria klasės ugdomąją aplinką, parenka priemones;

22.5. koordinuoja VDM klasėje dirbančių mokytojų, pagalbos specialistų, kviestinių specialistų, savanorių darbą;

22.6. bendrauja ir bendradarbiauja su mokinių tėvais (globėjais), klasėje dirbančiais mokytojais, pagalbos mokiniui specialistais, kartu sprendžia mokinių ugdymo(si) klausimus;

22.7. koordinuoja specialistų, savanorių veiklas klasėje;

22.8. organizuoja, derina išvykų laiką su priimančiomis įstaigomis;

22.9. planuoja ir koordinuoja veiklas, panaudojant Kultūros paso, kultūros krepšelio skiriamų lėšų teikiamas galimybes veikloms vykdyti;

22.10. lydi mokinius į veiklas, renginius už mokyklos ribų;

22.11. tvarko mokinių ugdomosios veiklos apskaitos dokumentus;

22.12. stebi ir analizuoja mokinių elgesį, savijautą, mokymosi pasiekimus, pažangą, ugdymo(si) poreikius, lankomumą ir informuoja apie tai tėvus (globėjus), mokyklos administraciją;

22.13. organizuoja individualius pokalbius su mokinių tėvais (globėjais).

23. VDM klasės vadovo (kuratoriaus) padėjėjas:

23.1. padeda parengti ugdymo aplinką VDM klasėje dirbantiems mokytojams, VDM klasės vadovui (kuratoriui);

23.2. užtikrina mokinių saugumą klasėje ir kitoje aplinkoje;

23.3. padeda mokiniui (mokiniams) orientuotis ir judėti aplinkoje, mokykloje ir už jos ribų ugdomosios veiklos, pamokų, pertraukų, renginių ir išvykų metu;

23.4. kartu su VDM klasės vadovu (kuratoriumi) lydi mokinius į veiklas, renginius už mokyklos ribų;

23.5. atlieka kitą su savitarna, savitvarka, maitinimu(si) susijusią veiklą;

23.6. bendradarbiauja su VDM klasėje dirbančiais mokytojais, pagalbos specialistais (specialiuoju pedagogu, logopedu ir kt.);

23.7. vykdo mokinių priežiūrą;

23.8. vykdo kitas VDM klasės vadovo (kuratoriaus) pavestas funkcijas.

24. Kiti VDM klasėje dirbantys mokytojai ir neformaliojo švietimo mokytojai ugdymą organizuoja atsižvelgdami į mokyklos direktoriaus įsakymu numatytą darbo krūvio paskirstymą. Pagalbos mokiniui specialistai pagalbą teikia atsižvelgdami į nustatytus poreikius.

25. VDM grupė ar klasė mokinių atostogų metu dirba vadovaudamasi Pradinio ugdymo programos bendruoju ugdymo planu.

 

V SKYRIUS

ATLYGINIMO DYDIS UŽ IŠLAIKYMĄ VDM GRUPĖJE AR KLASĖJE

 

26. Mokinių maitinimas organizuojamas mokyklos direktoriaus nustatyta tvarka.

27. Už VDM teikiamas paslaugas tėvai (išskyrus Aprašo 29, 30 punktuose numatytus atvejus) kas mėnesį moka ugdymo aplinkos mokestį (toliau – mokestis):

27.1. grupėje – 5 eurus;

27.2. klasėje – 10 eurų.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-381, 2021-09-02, paskelbta TAR 2021-09-03, i. k. 2021-18759

 

28. Šio mokesčio dydis nepriklauso nuo to, kiek valandų per dieną ir kiek dienų per mėnesį mokinys lankė įstaigą, ir yra mokamas už kiekvieną mėnesį, kol nėra nutraukiama sutartis dėl mokinio dalyvavimo VDM veikloje. Paskelbus karantiną ir (ar) ekstremaliąją situaciją Lietuvos Respublikoje ir privalomai sustabdžius ugdymo procesą švietimo įstaigose, mokestis yra nemokamas.

29. Mokestis tėvams (globėjams) mažinamas 50 procentų, jeigu:

29.1. šeima augina tris ir daugiau vaikų  (kurie yra iki 18 metų ir vyresni, jei mokosi pagal bendrojo ugdymo ar formaliojo profesinio mokymo pirmai kvalifikacijai įgyti programas arba studijuoja aukštojoje mokykloje pagal dieninės studijų programos nuosekliųjų studijų programą ar nuolatinės studijų formos programą, kol jiems sukaks 24 metai);

29.2.  vienas iš tėvų atlieka privalomąją karo tarnybą;

29.3.  mokiniui nustatytas neįgalumas;

29.4. mokinį augina tik vienas iš tėvų (vienas yra miręs, jei mokiniui nenustatyta ir nepripažinta tėvystė, vienas iš tėvų yra dingęs be žinios) ir vidutinės pajamos vienam šeimos nariui per mėnesį yra mažesnės nei 1,5 valstybės remiamų pajamų dydžio.

30. Mokestis nemokamas, jeigu:

30.1. šeima gauna socialinę pašalpą;

30.2. šeima patiria socialinę riziką ir jai taikoma atvejo vadyba.

31. Mokestis turi būti sumokėtas iki einamojo mėnesio 25 d.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

32. VDM veikla gali būti finansuojama iš valstybės, savivaldybės biudžeto lėšų, tėvų (globėjų) ir kitų rėmėjų finansinės paramos lėšų.

33. VDM veiklos priežiūrą vykdo mokyklos direktorius ar jo įgaliotas asmuo ir kitos švietimo kontrolės funkcijas vykdančios institucijos.

34. Aprašas skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje ir Šiaulių miesto savivaldybės mokyklų interneto svetainėse.

 

________________________________

part_28118ca6b09641ad94157cedf769469b_end

 


 

Šiaulių miesto savivaldybės visos dienos

mokyklos tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Paraiškos forma)

 

ŠIAULIŲ MIESTO BENDROJO UGDYMO MOKYKLOS,

SIEKIANČIOS ĮGYVENDINTI VISOS DIENOS MOKYKLOS II MODELĮ,

PARAIŠKA

 

20    -     -

Šiauliai

 

1. INFORMACIJA APIE MOKYKLĄ

1.1.

 

(paraišką teikiančio juridinio asmens pavadinimas)

1.2.

 

(juridinio asmens teisinė forma, juridinio asmens kodas, adresas, pašto indeksas, tel., el. paštas)

1.3.

 

(atsakingo asmens vardas, pavardė, tel., el. paštas)

 

2. INFORMACIJA APIE MOKYKLOS GALIMYBES ĮGYVENDINTI VDM II MODELĮ

 

Kriterijus

Kriterijų pagrindimas

2.1. Mokyklos tarybos pritarimas.

Protokolo išrašas

2.2. Mokykla planuoja VDM modelio tęstinumą vykdant pradinio ugdymo programą.

Planavimo dokumentai

2.3. Suburta pagalbos specialistų komanda.

Pagalbos mokiniui ir mokinio šeimai specialistų pareigybių sąrašas

2.4. Mokyklos aplinka daugiafunkcė:

2.4.1. patogios, lengvai pertvarkomos erdvės (kabinetai, biblioteka, salės ir kt.);

2.4.2. mokyklos koridoriuose ar kitose patalpose, išskyrus klases, įrengtos edukacinės-poilsio erdvės, kuriose mokiniai gali mokytis individualiai ir grupėmis, tylomis ir bendraudami;

2.4.3. mokyklos kieme įrengta „lauko klasė“;

2.4.4. ugdymo(si) procese naudojamos inovatyvios skaitmeninės techninės (dokumentų nuskaitymo kameros, interaktyvios lentos, 3D spausdintuvai, planšetiniai kompiuteriai, išmanieji telefonai ir kt.) priemonės;

2.4.5. ugdymo(si) procese naudojamas skaitmeninis ugdymo turinys (el. vadovėliai ir mokomosios programos, virtualios mokymosi aplinkos, skaitmeniniai mokymo ištekliai ir pan.);

2.4.6. gamtamoksliniam ugdymui įrengtos laboratorijos.

Aprašymas

2.5. Sudarytas socialinių partnerių tinklas (ne mažiau kaip 3) su skirtingų sričių institucijomis:

2.5.1. vaikų socialinę priežiūrą vykdančiomis

institucijomis;

2.5.2. nevyriausybinėmis organizacijomis;

2.5.3. neformaliojo vaikų švietimo mokyklomis;

2.5.4. neformaliojo vaikų švietimo teikėjais;

2.5.5. muziejais;

2.5.6. bibliotekomis;

2.5.7. kitomis švietimo ir kultūros įstaigomis.

Sutarčių skaičius pagal 2.5.1– 2.5.7 papunkčius

 

 

 

 

 

2.6. Mokykla pasirengusi organizuoti mokinių maitinimą švediško stalo principu pagal Estetiško maisto patiekimo rekomendacijas vaikų ugdymo įstaigoms.

Aprašymas

 

 

_____________________________             ____________________              _________________________

(paraišką pateikusio asmens pareigos)                         (parašas)                                  (vardas, pavardė)

 

 

 

_______________________

part_ee4a494b5c7342e18a009e3e23c78d7d_end

 


 

Šiaulių miesto savivaldybės visos dienos

mokyklos tvarkos aprašo

2 priedas

 

ŠIAULIŲ MIESTO BENDROJO UGDYMO MOKYKLOS,

SIEKIANČIOS ĮGYVENDINTI VISOS DIENOS MOKYKLOS II MODELĮ,

VERTINIMAS PAGAL ATRANKOS KRITERIJUS

 

1.  Mokyklos pavadinimas (įrašyti) ................................................................................................

2.  Mokyklos įvertinimas:

 

Eil.

Nr.

Kriterijus

Požymiai

(atitinkantis apibūdinimą žymimas „˅“)

Vertinimas (atitinka „+“, neatitinka „–“)

1.  

Mokyklos taryba priėmusi sprendimą dėl VDM II modelio įgyvendinimo

Pateiktas protokolo išrašas dėl pritarimo □

 

Nepateiktas protokolo išrašas dėl pritarimo□

 

2.  

VDM modelio tęstinumas  pagal pradinio ugdymo programą numatytas bent viename mokyklos veiklos planavimo dokumente

VDM modelio organizavimas numatytas strateginiame mokyklos plane □

 

Parengtas ugdymo plano priedas „Visos dienos mokyklos veiklos organizavimas“

Kita (įrašyti)

 

3.  

Suburta ne mažiau nei 3 pagalbos specialistų komanda, kurie planuoja dirbti  VDM klasėje

Socialinis pedagogas

 

Specialusis pedagogas

 

Logopedas

 

Sveikatos priežiūros specialistas

 

Psichologas

 

Kita (įrašyti)

 

4.  

Mokyklos aplinka daugiafunkcė – atitinka ne mažiau kaip 4 požymius pagal mokyklos pateiktą aprašymą

Patogios, lengvai pertvarkomos erdvės (kabinetai, biblioteka, salės ir kt. erdvės)

 

Mokyklos koridoriuose ar kitose patalpose, išskyrus klases, įrengtos edukacinės-poilsio erdvės, kuriose mokiniai gali mokytis individualiai ir grupėmis, tylomis ir bendraudami

 

Mokyklos kieme įrengta „lauko klasė“

 

Ugdymo(si) procese naudojamos inovaty-vios skaitmeninės techninės (dokumentų nuskaitymo kameros, interaktyvios lentos, 3D spausdintuvai, planšetiniai kompiuteriai, išmanieji telefonai ir kt.) priemonės

 

Ugdymo(si) procese naudojamas skaitmeninis ugdymo turinys (el. vadovėliai ir mokomosios programos, virtualios mokymosi aplinkos, skaitmeniniai mokymo ištekliai ir pan.)

 

Gamtamoksliniam ugdymui įrengtos laboratorijos

 

5.  

Sudarytos ne mažiau kaip 3 sutartys su skirtingas veiklas vykdančiais socialiniais partneriais

Pateiktos sutarčių kopijos su:

vaikų socialinę priežiūrą vykdančia institucija

 

nevyriausybine organizacija

 

neformaliojo vaikų švietimo mokykla  □

 

neformaliojo vaikų švietimo teikėjais

 

muziejumi

 

viešąja biblioteka

 

kita ( įrašyti)

 

6.  

Mokykla pasirengusi organizuoti mokinių maitinimą švediško stalo principu pagal Estetiško maisto patiekimo rekomendacijas vaikų ugdymo įstaigoms (pagal mokyklos pateiktą aprašymą)

Taip

 

Ne

 

 

3.    Vertinimo išvada (įrašyti)  ..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

Data

 

 

________________________

part_35ab59165af94addb348de044b3a44fa_end

 


 

Šiaulių miesto savivaldybės visos dienos

mokyklos tvarkos aprašo

3 priedas

 

REKOMENDUOJAMA VISOS DIENOS MOKYKLOS I MODELIO VEIKLA

 

Laikas

Veikla

13.30–13.40

Poilsis, žaidimai, sportas lauke.

13.40–15.00

Integruojamos, prevencinės programos, pažintinė, projektinė veikla.

Socialinių partnerių, neformaliojo švietimo veiklos.

Knygų skaitymas, individuali veikla, poilsis.

15.00–15.20

Pertrauka, pavakariai.

15.20–17.30

Švietimo pagalba mokiniams ir jų tėvams (globėjams) pagal poreikį.

Nebaigtų darbų valandėlė.

Pažintinė veikla.

 

VDM grupės mokytojas dirba 18 val. per savaitę, VDM grupės mokytojo padėjėjas – 20 val. per savaitę.

__________________________

Priedo pakeitimai:

Nr. T-261, 2022-06-02, paskelbta TAR 2022-06-02, i. k. 2022-12070

 

part_efe67d6e514d43be87803a8cc2ff093e_end

 


 

Šiaulių miesto savivaldybės visos dienos

mokyklos tvarkos aprašo

4 priedas

 

REKOMENDUOJAMA VISOS DIENOS MOKYKLOS II MODELIO VEIKLA 

 

Laikas

Veikla

Veiklos pobūdis

Asmuo, atsakingas už veiklą

Savaitės diena

7.30–8.00

Mokinių rinkimasis į mokyklą

Neprivaloma

Klasės vadovas (kuratorius)

8.00–8.30

Dienos veiklų pristatymas

Privaloma

Klasės vadovas (kuratorius)

8.30–9.00

„Ryto ratas“

Privaloma

Klasės vadovas (kuratorius)

9.00–12.00

Matematika, lietuvių kalba ir kt.

Formalusis ugdymas arba neformalusis švietimas

Pradinio ugdymo mokytojai

12.00–12.30

Pietūs

 

Klasės vadovas (kuratorius), mokytojo padėjėjas

12.30–14.45

Poilsis, žaidimai ir sportas lauke

Privalomas poilsis, formalusis ugdymas arba neformalusis švietimas

Klasės vadovas (kuratorius), mokytojo padėjėjas, dalyko mokytojas

14.45–15.00

Pavakariai

 

Mokytojo padėjėjas

15.00–16.00

Muzika ir kt.

Privaloma integruota formaliojo ugdymo ir neformaliojo švietimo pamoka

Dalyko mokytojas ir (ar) kt. specialistas

16.00–17.30

Žaidimai, poilsis; individualios konsultacijos; neformalusis švietimas pagal individualius poreikius

Neprivaloma

Mokytojo padėjėjas, neformaliojo švietimo specialistas, bendruomenės narys

 

VDM klasės vadovas (kuratorius) dirba 18 val. per savaitę, VDM klasės vadovo (kuratoriaus) padėjėjas – 40 val. per savaitę.

_______________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Šiaulių miesto savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T-381, 2021-09-02, paskelbta TAR 2021-09-03, i. k. 2021-18759

Dėl Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2020 m. liepos 2 d. sprendimo Nr. T-290 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės visos dienos mokyklos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Šiaulių miesto savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T-261, 2022-06-02, paskelbta TAR 2022-06-02, i. k. 2022-12070

Dėl Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2020 m. liepos 2 d. sprendimo Nr. T-290 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės visos dienos mokyklos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

3.

Šiaulių miesto savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T-212, 2023-05-04, paskelbta TAR 2023-05-04, i. k. 2023-08514

Dėl Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2020 m. liepos 2 d. sprendimo Nr. T-290 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės visos dienos mokyklos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

 

part_e845eae8b1694ab8b39936bb0bceff28_end