LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL Švietimo ir mokslo ministro 2017 m. rugpjūčio 30 d. įsakymo Nr. V-662 „DĖL PEDAGOGINIŲ PSICHOLOGINIŲ TARNYBŲ DARBO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ pakeitimo
2020 m. rugpjūčio 27 d. Nr. V-1292
Vilnius
P a k e i č i u Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2017 m. rugpjūčio 30 d. įsakymą Nr. V-662 „Dėl Pedagoginių psichologinių tarnybų darbo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu nurodytą įsakymą ir jį išdėstau nauja redakcija (Pedagoginių psichologinių tarnybų darbo organizavimo tvarkos aprašas nauja redakcija nedėstomas):
„LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO IR SPORTO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL pedagoginių psichologinių tarnybų darbo organizavimo TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2. Pakeičiu nurodytu įsakymu patvirtintą Pedagoginių psichologinių tarnybų darbo organizavimo tvarkos aprašą:
2.1. pakeičiu tvirtinimo žymą ir ją išdėstau taip:
2.2. pakeičiu 6.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
„6.1. įvertina asmens mokymosi sunkumus, raidos ypatumus bei sutrikimus, pedagogines, psichologines asmenybės ir ugdymosi problemas, mokinio (vaiko) specialiuosius ugdymosi poreikius pedagoginiu, psichologiniu, medicininiu ir socialiniu pedagoginiu aspektais, nustato vaiko brandumą mokyklai, prireikus, skiria specialųjį ugdymąsi (toliau – Įvertinimas);“;
2.3. papildau 61 punktu:
„61. Aprašo 6.4 ir 6.6 papunkčiuose nurodytos funkcijos gali būti vykdomos tiesioginiu ir (arba) nuotoliniu būdu, o Aprašo 6.2, 6.3 ir 6.5 papunkčiuose – tiesioginiu, o karantino, ekstremalios situacijos, ekstremalaus įvykio ar įvykio (ekstremali temperatūra, gaisras, potvynis, pūga ir kt.), keliančio pavojų mokinių sveikatai ir gyvybei (toliau – ypatingos aplinkybės), laikotarpiu – tiesioginiu ir (arba) nuotoliniu būdu, atsižvelgiant į ypatingų aplinkybių pobūdį teisės aktų nustatyta tvarka. Aprašo 6.1 papunktyje nurodyta funkcija nevykdoma nuotoliniu būdu.“;
2.4. papildau 62 punktu:
2.5. papildau 71 punktu:
„71. Jeigu ypatingų aplinkybių laikotarpiu specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiam mokiniui (vaikui) baigiasi Įvertinimo dokumentų galiojimo laikas ir būtinas pakartotinis Įvertinimas, Įvertinimo dokumentų galiojimo laikas pratęsiamas visam ypatingų aplinkybių laikotarpiui bei mėnesiui po ypatingų aplinkybių pabaigos. Pasibaigus ypatingų aplinkybių laikotarpiui Tarnybos, atsižvelgdamos į esamą situaciją, nustato Įvertinimų prioritetus.“