Įsakymas netenka galios 2023-09-19:
Neringos savivaldybės administracija, Potvarkis
Nr. V10-347, 2023-09-18, paskelbta TAR 2023-09-18, i. k. 2023-18292
Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo ir akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo
Suvestinė redakcija nuo 2023-01-01 iki 2023-09-18
Įsakymas paskelbtas: TAR 2021-12-22, i. k. 2021-26643
NERINGOS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2021 m. gruodžio 22 d. Nr. V13-711
Neringa
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 12 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 1 ir 6 dalimis, 251 straipsnio 1 dalimi, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1- 622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 punktu:
1. T v i r t i n u Socialinės priežiūros akreditavimo ir akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).
2. Į g a l i o j u Neringos savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrių:
3. P a n a i k i n u Neringos savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. kovo 31 d. įsakymą Nr. V13-114 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo ir akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“.
Skelbti šį įsakymą Teisės aktų registre ir Neringos savivaldybės interneto svetainėje www.neringa.lt.
PATVIRTINTA
Neringos savivaldybės administracijos
direktoriaus 2021 m. gruodžio 22 d. įsakymu
Nr. V13-711
SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Socialinės priežiūros akreditavimo ir akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja prašymų ir dokumentų pateikimą, jų vertinimą, socialinių paslaugų įstaigų (toliau – įstaigos), pageidaujančių teikti akredituotą socialinę priežiūrą ir vykdančių veiklą Neringos savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje, atitikties teisės aktuose nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo procedūras, teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo tvarką, akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės procedūrų atlikimą.
2. Šis aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu (toliau – Įstatymas), Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Akreditavimo tvarkos aprašas).
II SKYRIUS
PRAŠYMŲ IR DOKUMENTŲ PATEIKIMAS, JŲ VERTINIMAS
4. Įstaiga, pageidaujanti teikti Savivaldybės teritorijoje akredituotą socialinę priežiūrą (toliau – pareiškėjas), Savivaldybės administracijai pateikia nustatytos formos prašymą (Akreditavimo tvarkos aprašo 1 priedas). Prašymas turi būti užpildytas lietuvių kalba, pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens.
5. Įstaigų prašymai ir Akreditavimo tvarkos aprašo nurodyti dokumentai Savivaldybės administracijai pateikiami elektroniniu paštu adresu [email protected] (dokumentai vienu laišku gali būti pateikiami naudojant specialias didelės apimties byloms siųsti pritaikytas programas ir (ar) mainavietes internete) arba pristatomi adresu: Taikos g. 2, 93123, Neringa.
6. Savivaldybės administracijai gavus pareiškėjo prašymą, atsakingas darbuotojas, ne ilgiau nei per 30 kalendorinių dienų nuo pareiškėjo prašymo gavimo dienos, įvertina, ar pateiktas prašymas ir dokumentai atitinka Akreditavimo tvarkos apraše keliamus reikalavimus.
7. Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus atsakingas darbuotojas, nustatęs, kad pareiškėjas prašyme nenurodė visos reikalingos informacijos, pateikė ne visus Akreditavimo tvarkos aprašo 6 punkte nurodytus dokumentus, dokumentai netinkamai įforminti, apie tai per 5 darbo dienas nuo jų gavimo dienos raštu informuoja juos pateikusį pareiškėją, prašydamas pateikti (patikslinti) atitinkamus dokumentus ir (ar) informaciją, ir nustato terminą reikalingiems dokumentams ir (ar) informacijai pateikti (patikslinti). Jei per nustatytą terminą pareiškėjas trūkstamų dokumentų ir (ar) informacijos nepateikia (nepatikslina), priimamas sprendimas įstaigos pateikto prašymo ir dokumentų vertinimo procedūrą nutraukti. Apie tai pareiškėjas per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos informuojamas raštu, nurodant minėtos procedūros nutraukimo priežastį.
III SKYRIUS
TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUTEIKIMAS
8. Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius, nustatęs, kad įstaiga prašyme nurodė visą reikalingą informaciją, pateikė visus reikalingus Akreditavimo tvarkos aprašo 6 punkte nurodytus tinkamai įformintus dokumentus, Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus (toliau – Socialinės paramos skyrius) teikimu Savivaldybės administracijos direktoriaus ar jo įgalioto valstybės tarnautojo įsakymu, priima sprendimą įstaigai suteikti teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą (įsakyme nurodomas įstaigos, kuriai suteikiama teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, pavadinimas, kodas, teisinė forma, buveinės adresas, padalinio ar filialo (jeigu įsteigtas), kuris teiks akredituotą socialinę priežiūrą, pavadinimas, teikimo vietos adresas (jeigu akredituota socialinė priežiūra teikiama ne įstaigos buveinės adresu) ir akredituotos socialinės priežiūros paslaugos gavėjų skaičius / vietų skaičius). Apie priimtą sprendimą Pareiškėjas per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos informuojamas raštu, pateikiant sprendimo kopiją.
9. Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus atsakingas darbuotojas įveda informaciją apie įstaigą, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (prašymo datą, savivaldybės, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, pavadinimą, įstaigos, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kodą, pavadinimą, kontaktus (telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), pažymi gavėjus, kuriems prašoma leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą, socialinės priežiūros teikimo vietos kontaktus (veiklos adresą, telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), vietų skaičių įstaigoje, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra (jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Socialinių paslaugų katalogu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. įsakymu Nr. A1 – 93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“ būtinos patalpos), etatų akredituotai socialinei priežiūrai teikti skaičių ir darbuotojų, teikiančių šią paslaugą, skaičių, sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo datą (jei prašoma leisti teikti vaikų dienos socialinę priežiūrą, pažymi, kokią negalią turinčius vaikus įstaiga gali priimti, ar patekimas į įstaigos patalpas pritaikytas neįgaliesiems, o jei prašoma leisti teikti socialinę reabilitaciją neįgaliesiems bendruomenėje, pažymi, kokią negalią turinčius asmenis (pagal negalios pobūdį, vaikui nustatytą neįgalumo lygį, asmeniui nustatytą darbingumo lygį, specialiųjų poreikių lygį) įstaiga gali priimti) į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS).
Punkto pakeitimai:
Nr. V13-608, 2022-09-27, paskelbta TAR 2022-10-04, i. k. 2022-20123
10. Įstaiga, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kreipiasi į Savivaldybės administraciją dėl asmeniui (šeimai) teikiamų socialinių paslaugų išlaidų finansavimo sutarties sudarymo (toliau – Sutartis) (išskyrus biudžetines įstaigas, kurių steigėja – Neringos savivaldybė). Sutarties projektą parengia Socialinės paramos skyrius, Sutartį pasirašo Administracijos direktorius.
11. Įstaigai teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikiama 3 metams nuo sprendimo teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo dienos. Pasibaigus šiam terminui, įstaigos iš naujo kreipiasi į Savivaldybės administraciją Apraše nustatyta tvarka dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo. Jei įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą buvo laikinai sustabdyta, 3 metų laikotarpis skaičiuojamas susumavus akredituotos socialinės priežiūros teikimo laikotarpius.
12. Pasikeitus prašyme ar jo priede (prieduose) pateiktiems duomenims, pareiškėjas ar akredituotą socialinę priežiūrą teikianti įstaiga nedelsdamas (nedelsdama), bet ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo šių duomenų pasikeitimo dienos, raštu informuoja Savivaldybės administraciją, kuriai buvo teiktas prašymas, nurodydamas (nurodydama), kuriuos duomenis prašoma patikslinti, ir duomenų tikslinimo priežastį, kartu pateikdamas (pateikdama) iš naujo užpildytą atitinkamą (-as) prašymo priedo (-ų) formą (-as). Per 3 darbo dienas nuo šio prašymo gavimo Socialinės paramos skyriaus atsakingas darbuotojas patikslina šiuos duomenis SPIS.
13. Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą Įstatyme nustatytais atvejais gali būti sustabdoma ar panaikinama Savivaldybės administracijos įsakymu. Apie teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymą ar panaikinimą Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus atsakingas darbuotojas informuoja įstaigą raštu per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos, pateikdamas šio sprendimo kopiją. Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus atsakingas darbuotojas įveda sprendimo sustabdyti ar panaikinti teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą datą į SPIS per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.
IV SKYRIUS
AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖ
14. Akredituotos socialinės priežiūros kontrolė vykdoma vertinant akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę ir atliekant šių paslaugų teikimo stebėseną.
15. Vertinimas atliekamas naudojant apklausos, stebėjimo, atitikties norminiams teisės aktų reikalavimams vertinimo ir kitais metodais.
17. Paslaugų gavėjų lygmeniu paslaugų kokybė vertinama siekiant išsiaiškinti paslaugų gavėjų nuomonę apie paslaugas ir jų išvystymo pakankamumą bei nustatyti paslaugų poreikius. Apklausa gali būti atliekama tiesiogiai, telefonu, el. paštu, internetu, užpildant Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavėjo apklausos anketą (Aprašo 1 priedas). Paslaugų kokybė paslaugų gavėjų lygmeniu vertinama ne rečiau kaip kartą per metus, bendradarbiaujant su įstaiga.
18. Įstaigų lygmeniu vertinamos akredituotos socialinių paslaugų įstaigos atliekant planinius ir neplaninius patikrinimus paslaugų teikimo vietoje. Planinis patikrinimas atliekamas ne dažniau kaip kartą per kalendorinius metus, bet ne rečiau kaip kartą per dvejus metus. Neplaninis vertinimas atliekamas gavus pranešimą apie įstaigos galimai nekokybiškai teikiamas socialines paslaugas ir esant Administracijos direktoriaus pavedimui.
19. Įstaigos vertinimą, atsižvelgiant į akredituotos socialinės priežiūros teikimo apimtis, atlieka Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirti Socialinės paramos skyriaus darbuotojai. Į akredituotos socialinės priežiūros teikimo stebėseną gali būti pakviesti skėtinių nacionalinių nevyriausybinių organizacijų atstovai.
20. Apie numatomą vykdyti planinį akredituotos socialinės priežiūros vertinimą įstaigos vadovui arba kitam įstaigos atsakingam asmeniui pranešama raštu ar elektroniniu būdu likus ne mažiau kaip 5 darbo dienos iki numatomo atlikti vertinimo pradžios (netaikoma neplaniniams vertinimams);
21. Jeigu numatomas įstaigos vertinimas yra neplaninis, nuvykus į įstaigą įteikiama įstaigos vadovui ar kitam atsakingam asmeniui Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl neplaninio vertinimo atlikimo kopija.
22. Socialinės paramos skyriaus darbuotojai, atlikdami įstaigos paslaugų vertinimą, tikrina, ar įstaiga laikosi akredituotos socialinės priežiūros paslaugų teikimą ir kokybę reglamentuojančių teisės aktų bei rekomendacijų. Atliekant įstaigos vertinimą, užpildomas Akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo aktas (Aprašo 2 priedas).
23. Socialinės paramos skyrius, atlikdamas įstaigos vertinimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, savivaldybės įstaigas, kitas institucijas bei paslaugų gavėjus dėl informacijos apie jos teikiamas paslaugas gavimo.
24. Socialinės paramos skyrius, atlikęs vertinimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų parengia ir įstaigai elektroniniu paštu išsiunčia susipažinti vertinimo aktą. Vertinimo akte turi būti pateikta vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, nurodytos išvados ir rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės paslaugų kokybei gerinti ir pan.).
25. Įstaiga, gavusi vertinimo aktą, susipažįsta su juo ir per atsakingų darbuotojų, atlikusių patikrinimą, nustatytą terminą, bet ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo vertinimo akto gavimo dienos, pateikia Socialinės paramos skyriui informaciją apie veiksmus (priemones), kurių ėmėsi ar planuoja imtis nustatytų pažeidimų pašalinimui.
26. Atsakingi darbuotojai per 14 kalendorinių dienų nuo informacijos apie pažeidimų pašalinimą gavimo dienos atlieka antrinį vertinimą, kurio metu įvertina, ar įstaiga įvykdė rekomendacijas laiku, ir apie tai pažymi vertinimo akte.
27. Antrinio vertinimo metu nustačius, kad neatitikimai ar pažeidimai arba jų dalis yra nepašalinti, Socialinės paramos skyriaus darbuotojai parengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo projektą dėl įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo.
28. Įsakymas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo kartu su lydraščiu įstaigai išsiunčiamas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo šio įsakymo priėmimo dienos. Lydraštyje nurodomas terminas, per kurį vertinimo metu nustatyti pažeidimai turi būti pašalinti, priimtų sprendimų ir atsakingų darbuotojų veiksmų apskundimo tvarka ir terminai, įstaigos konsultavimosi galimybės.
29. Socialinės paramos skyriaus darbuotojai, gavę įstaigos informaciją apie antrinio vertinimo metu nustatytų pažeidimų pašalinimą (po įstaigos turimos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo), per 14 kalendorinių dienų nuo informacijos apie pažeidimų pašalinimą gavimo dienos įvertina, ar įstaigos veiksmai yra tinkami ir atlikti laiku, kaip buvo pašalinti pažeidimai po teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo.
30. Nustačius, kad visi neatitikimai teisės aktams ar pažeidimai pašalinti, Socialinės paramos skyrius parengia išvadą ir Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo panaikinimo projektą. Socialinės priežiūros įstaigos vertinimas laikomas baigtu, kai pasirašytas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymas dėl įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo panaikinimo išsiunčiamas įstaigai.
31. Nustačius, kad neatitikimai teisės aktams ar pažeidimai arba jų dalis per nustatytą terminą yra nepašalinti, per 14 kalendorinių dienų Socialinės paramos skyriaus darbuotojai parengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo projektą dėl įstaigos turimos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą panaikinimo.
32. Administracijos direktoriaus įsakymas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą galiojimo naikinimo išsiunčiamas įstaigai ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo šio įsakymo priėmimo dienos.
33. Priėmus sprendimą panaikinti įstaigos teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą, Socialinės paramos skyrius darbuotojas ne vėliau kaip per 1 darbo dieną nuo sprendimo priėmimo dienos įveda informaciją apie įstaigai panaikintą teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą į SPIS.
34. Priėmus įsakymą panaikinti įstaigos teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą, Socialinės paramos skyrius ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu informuoja įstaigos steigėją.
35. Įstaigai rekomenduojama ne rečiau kaip kartą per metus atlikti paslaugas teikiančių darbuotojų įsivertinimą (Aprašo 3 priedas). Įstaiga paslaugas teikiančių darbuotojų įsivertinimą pateikia susipažinti Socialinės paramos skyriui, jam atliekant akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimą.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
36. Savivaldybės administracija informaciją apie įstaigas, teikiančias akredituotą socialinę priežiūrą (pagal socialines paslaugas) (įstaigos pavadinimą, kontaktus (veiklos adresą, telefono ryšio numerį, elektroninio pašto adresą), numatytą (planinį) vietų skaičių įstaigoje) ir apie gyventojams jų teritorijose teikiamas akredituotos socialinės priežiūros paslaugas (socialinės priežiūros paslaugų aprašymą, dokumentus, reikalingus socialinės priežiūros paslaugoms gauti) skelbia savo interneto svetainėje.
39. Socialinės priežiūros akreditavimo ir vertinimo dokumentai saugomi ir tvarkomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.
40. Savivaldybės administracijos sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka
Socialinės priežiūros akreditavimo ir akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašo
1 priedas
AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ GAVĖJO
APKLAUSOS ANKETA
Gerb. Paslaugų gavėjau, kviečiame dalyvauti anoniminėje apklausoje apie akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę. Apibendrinti rezultatai bus panaudoti tobulinant teikiamų socialinių paslaugų kokybę Neringos savivaldybėje. Dėkojame už skirtą laiką – visi atsakymai mums labai svarbūs.
1. Pažymėkite lentelėje, kokias socialinės priežiūros paslaugas gavote/gaunate 20..... metais, ir įvertinkite jų kokybę?
Pabraukite gautą/gaunamą paslaugą |
Įvertinkite paslaugos kokybę balais nuo 1 iki 10 (10 – aukščiausias įvertinimas) |
Įrašykite paslaugas teikiančią įstaigą |
Vaikų dienos socialinė priežiūra |
|
|
Pagalba į namus |
|
|
Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas |
|
|
Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose |
|
|
Intensyvi krizių įveikimo pagalba |
|
|
Psichosocialinė pagalba |
|
|
Apgyvendinimas nakvynės namuose |
|
|
Laikinas atokvėpis (socialinė priežiūra) |
|
|
Pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams ir šeimynų steigėjams, dalyviams ar besirengiantiems jais tapti |
|
|
Apgyvendinimas apsaugotame būste |
|
|
Palydėjimo paslauga jaunuoliams |
|
|
Socialinė reabilitacija neįgaliesiems bendruomenėje |
|
|
Socialinė priežiūra šeimoms |
|
|
3. Jei atsakėte „ne“, nurodykite paslaugos trūkumus? (pvz., teko laukti paslaugos (nurodykite kiek), netenkino darbuotojo kompetencija, paslaugos laikas, neaiškiai atsakė į klausimus, trūko informacijos (nurodykite kokios) ir pan.)
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
4. Pateikite pasiūlymus, ką reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinių paslaugų kokybės?
Dėkojame už atsakymus.
Priedo pakeitimai:
Nr. V13-608, 2022-09-27, paskelbta TAR 2022-10-04, i. k. 2022-20123
Nr. V13-720, 2022-11-17, paskelbta TAR 2022-11-17, i. k. 2022-23187
Socialinės priežiūros akreditavimo ir akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašo
2 priedas
AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ
KOKYBĖS VERTINIMO AKTAS
Įstaigos pavadinimas _____________________________________________________________
Apsilankymo tikslas ______________________________________________________________
Patikros rūšis (planinė / neplaninė)____________________________________________________
Atliekamas vertinimas planinis ☐ neplaninis ☐
__________________________________________________________________________
(įrašykite priežastį, dėl kurios organizuojamas neplaninis įstaigos veiklos vertinimas)
Vertinime dalyvavo įstaigos atstovas (-ai)
(pareigos, vardas ir pavardė)
________________________________________________________________________________
(pareigos, vardas ir pavardė)
________________________________________________________________________________
Įstaigos vertinimo kriterijai:
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijus |
Vertinimo turinys |
taip / ne / iš dalies / netaikoma |
Pastabos / rekomendacijos |
1. |
Paslaugos gavėjai |
Paslaugų gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugų gavėjų skaičių |
|
|
Formuojamos paslaugų gavėjų asmens bylos teisės aktų nustatyta tvarka, segama visa informacija, susijusi su teikiama paslauga |
|
|
||
Vertinamas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis |
|
|
||
2. |
Paslaugų teikimas |
Patvirtintas įstaigos metinis veiklos planas |
|
|
Nustatytos vidaus tvarkos taisyklės |
|
|
||
Paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą |
|
|
||
Vykdoma vidinė kontrolė |
|
|
||
Informacija įvedama į SPIS |
|
|
||
Sudaromos paslaugų teikimo sutartys tarp paslaugų gavėjo ir įstaigos |
|
|
||
3. |
Teikiantis paslaugas personalas |
Patvirtinti darbuotojų pareigybių aprašymai, sudaromos darbo sutartys, patvirtintos darbų saugos instrukcijos, sudaromi darbuotojų darbo grafikai, darbuotojų išsilavinimas, profesinė kompetencija ir darbo krūvis atitinka reikalavimus ar rekomendacijas |
|
|
Darbuotojams sudaryta galimybė tobulinti kvalifikaciją |
|
|
||
Organizuojami darbuotojų pasitarimai paslaugų teikimo klausimais, dalijamasi patirtimi tarpusavyje ir su kitomis įstaigomis, tobulinama kvalifikacija |
|
|
||
4. |
Paslaugų teikimo vieta |
Patalpos tvarkingos, tinkamai apšviestos, saugios, pritaikytos asmenims su negalia, atitinka priešgaisrinės saugos, darbo saugos ir higienos reikalavimus |
|
|
5. |
Paslaugų viešinimas |
Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, spaudoje, socialiniuose tinkluose, renginiuose, informacinėse lentose ir pan.) |
|
|
6. |
Bendradarbiavimas |
Paslaugos teikimas derinimas su kitomis pagalbos formomis, teikiant paslaugas bendradarbiaujama su socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros ir kitomis įstaigomis, bendruomene, seniūnijomis ir pan., yra bendradarbiavimo sutartys su socialiniais partneriais |
|
|
7. |
Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas |
Paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo. |
|
|
Tikrinti dokumentai: ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Išvados:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Vertinimą atliko:
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Įstaiga įvykdė / iš dalie įvykdė / neįvykdė rekomendacijas.
Pakartotinio patikrinimo data _____________
Socialinės priežiūros akreditavimo ir akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašo
3 priedas
ANKETA SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGAS TEIKIANTIEMS DARBUOTOJAMS
Anketa – anoniminė. Prašome atsakyti į pateiktus klausimus – tinkamą atsakymą pažymėti C.
1. Kokios jūsų pareigos?
o socialinis darbuotojas
o socialinis pedagogas;
o kitas specialistas (psichologas ir kt.)....................................................................................
2. Koks Jūsų darbo stažas teikiant socialines paslaugas?
o iki 1 metų
o 1–5 metai
o 6 metai ir daugiau
3. Su kokiomis socialinėmis grupėmis dirbate?
o senyvo amžiaus asmenys
o neįgalūs asmenys
o šeimos, patiriančios socialinės rizikos veiksnius
o vaikai ir jų šeimų nariai
o kita________________________________
4. Jūsų nuomone, kaip keitėsi teikiamų socialinių paslaugų kokybė per paskutinius 12 mėnesių?
o paslaugų kokybė pagerėjo
o paslaugų kokybė pablogėjo
o paslaugų kokybė nesikeitė
5. Jūsų nuomone, kas turi įtakos efektyviam paslaugų teikimui?
o atsiradusios papildomos paramos formos o padidėjęs finansavimas
o patobulinta įstatyminė bazė o papildomai gautos darbo priemonės
o papildomų pareigybių įvedimas o kita __________________________
6. Ar Jums sudarytos galimybės tobulinti profesinę kompetenciją?
o taip o iš dalies o ne
Jūsų siūlymai ar rekomendacijos tobulinant socialinių paslaugų organizavimą ir teikimą ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Dėkojame už atsakymus!
Pakeitimai:
1.
Neringos savivaldybės administracija, Įsakymas
Nr. V13-608, 2022-09-27, paskelbta TAR 2022-10-04, i. k. 2022-20123
Dėl Neringos savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. gruodžio 22 d. įsakymo Nr. V13-711 „Dėl socialinės priežiūros akreditavimo ir akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
2.
Neringos savivaldybės administracija, Įsakymas
Nr. V13-720, 2022-11-17, paskelbta TAR 2022-11-17, i. k. 2022-23187
Dėl Neringos savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. gruodžio 22 d. Įsakymo Nr. V13-711 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo ir akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo