Projektas
JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS
TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2014 M. VASARIO 27 D. SPRENDIMO NR. T-12 „DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ DARBUOTOJŲ DARBO UŽMOKESČIO“ PAKEITIMO
2016 m. rugpjūčio 25 d. Nr. T-
Joniškis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarimu Nr. 511 „Dėl biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“ (kartu su pakeitimais, padarytais 2016 m. birželio 22 d. nutarimu Nr. 645), Joniškio rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Joniškio rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų darbuotojų tarnybinius atlyginimus, patvirtintus Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2014 m. vasario 27 d. sprendimo Nr. T-12 „Dėl Joniškio rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio“ 1 punktu (2016 m. vasario 15 d. sprendimo Nr. T-31 redakcija), ir juos išdėstyti nauja redakcija (pridedama);
2. Joniškio rajono savivaldybės administracijos darbuotojų, nepriskiriamų valstybės tarnautojų kategorijai, tarnybinius atlyginimus, patvirtintus Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2014 m. vasario 27 d. sprendimo Nr. T-12 „Dėl Joniškio rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio“ 2 punktu (2016 m. vasario 15 d. sprendimo Nr. T-31 redakcija): eilutėje „Tarnautojai“ išbraukti skaičių 10 ir ją išdėstyti taip:
Tarnautojai |
MMA |
3. Joniškio rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų sveikatos priežiūros specialistų tarnybinius atlyginimus, patvirtintus Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2014 m. vasario 27 d. sprendimo Nr. T-12 „Dėl Joniškio rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio“ 3 punktu (2016 m. vasario 15 d. sprendimo Nr. T-31 redakcija):
3.1. eilutėje „Įstaigų ir organizacijų pavaduotojai“ vietoj skaičiaus 10,4 įrašyti MMA ir ją išdėstyti taip:
Įstaigų ir organizacijų vadovų pavaduotojai |
MMA–22,8 |
3.2. eilutėje „Pagalbinis medicinos ir individualios priežiūros personalas“ išbraukti skaičių 10 ir ją išdėstyti taip:
Pagalbinis medicinos ir individualios priežiūros personalas |
MMA |
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo ar Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso nustatyta tvarka ir sąlygomis.
Savivaldybės meras
Projekto derinti su kitomis institucijomis nereikia.
Parengė
Stefanija Šniukienė
2016-07-12
FINANSŲ skyrius
savivaldybės tarybos sprendimo „DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2014 M. VASARIO 27 D. SPRENDIMO NR. T-12 „DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ DARBUOTOJŲ DARBO UŽMOKESČIO“ PAKEITIMO“ PROJEKTO
Aiškinamasis raštas
2016 m. liepos 12 d.
Joniškis
1. Projekto rengimą paskatinusios priežastys.
Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m gruodžio 22 d. nutarimas Nr. 645 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1993 m. liepos 8 d. nutarimo Nr. 511 „Dėl biudžetinių įstaigų ir organizacijų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos tobulinimo“ pakeitimo“.
2. Projekto tikslas.
Pakeisti Joniškio rajono savivaldybės (toliau – savivaldybės) biudžetinių įstaigų darbuotojų tarnybinių tarnybinius atlyginimų minimalius koeficientus, patvirtintus savivaldybės tarybos 2014 m. vasario 27 d. sprendimo Nr. T-12 „Dėl Joniškio rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio“ (su pakeitimais padarytais 2015 m. kovo 26 d. sprendimu Nr. T-27, 2015 m. rugpjūčio 26 d. sprendimu Nr. T-135 ir 2016 m. vasario 15 d. sprendimo Nr. 31).
3. Projekto ryšys su savivaldybės tarybos patvirtintais savivaldybės strateginiu ir metų veiklos planais – Nėra.
4. Kaip šiuo metu yra teisiškai reglamentuojami projekte aptariami klausimai.
Vadovaujantis savivaldybės tarybos 2014 m. vasario 27 d. sprendimo Nr. T-12 (su pakeitimais padarytais 2015 m. kovo 26 d. sprendimu Nr. T-27 ir 2016 m. vasario 15 d. sprendimo Nr. 31) (toliau – sprendimas), biudžetinių įstaigų darbuotojų tarnybinių atlyginimų minimalūs koeficientai nustatyti nuo 10,2 arba MMA.
5. Projekte siūlomos naujos reglamentavimo nuostatos.
Tarnybinių atlyginimų minimalūs koeficientai didinami 2–7 proc.
Savivaldybės biudžetinių įstaigų darbuotojų tarnybiniai atlyginimų lyginamasis variantas:
(bazinės mėnesinės algos dydžiu)
Pareigybė |
Tarnybinio atlyginimo koeficientas, išskyrus MMA |
Įstaigų ir organizacijų vadovų pavaduotojai |
|
iš jų ūkio ir bendrųjų klausimų |
|
Vyriausieji buhalteriai |
|
Skyrių, kitų padalinių vadovai |
MMA–13 |
Specialistai |
|
įgiję aukštąjį universitetinį išsilavinimą |
MMA–11,4 |
įgiję aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą (baigę kolegijas) |
MMA |
įgiję aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį iki 1995 metų |
MMA |
Tarnautojai, išskyrus vadovus ir specialistus |
MMA |
Darbininkai |
MMA |
Pastabų dalyje vietoj esamų 4 ir 5 punktų įrašoma 4 punkto nauja redakcija ir 6 punktas keičiamas į 5 punktą :
4. Švietimo įstaigų specialistams ir kitiems darbuotojams, neįgijusiems aukštesniojo išsilavinimo, tarnybinis atlyginimas nustatomas vadovaujantis švietimo įstaigų darbuotojų ir kitų įstaigų pedagoginių darbuotojų darbo apmokėjimo sąlygomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro.
5. Specialistams, neįgijusiems aukštesniojo išsilavinimo, kurių tarnybinių atlyginimų koeficientai nėra nustatyti, tarnybinius atlyginimus (koeficientais) nustato įstaigos vadovas. Šie tarnybiniai atlyginimai (koeficientais) negali būti lygūs ar didesni nei toje įstaigoje dirbančių specialistų, turinčių aukštesnįjį išsilavinimą, tarnybiniai atlyginimai (koeficientais). Jei įstaigoje nėra specialistų, turinčių aukštesnįjį išsilavinimą, tarnybinius atlyginimus specialistams su žemesniu nei aukštesnysis išsilavinimu galima nustatyti iki 10 koeficiento bazinės mėnesinės algos dydžiu.
4. Specialistams ir kitiems darbuotojams, neįgijusiems aukštesniojo ar specialiojo vidurinio, įgyto iki 1995 metų, išsilavinimo, tarnybinio atlyginimo koeficientas nustatomas MMA dydžio.
6. 5. Lentelėje vartojama santrumpa MMA – minimalioji mėnesinė alga.
Savivaldybės administracijos darbuotojų, nepriskiriamų valstybės tarnautojų kategorijai, tarnybinius atlyginimų lyginamasis variantas:
(bazinės mėnesinės algos dydžiu)
Pareigybė |
Tarnybinio atlyginimo koeficientas, išskyrus MMA |
Vyriausieji specialistai |
MMA–13 |
Vyresnieji specialistai |
MMA –12 |
Specialistai |
MMA –11 |
Tarnautojai |
MMA |
Darbininkai |
MMA |
Savivaldybės biudžetinių įstaigų sveikatos priežiūros specialistų tarnybinių atlyginimų lyginamasis variantas:
(bazinės mėnesinės algos dydžiu)
Pareigybė |
Tarnybinio atlyginimo koeficientas, išskyrus MMA |
Įstaigų ir organizacijų vadovų pavaduotojai |
|
Skyrių, kitų padalinių vadovai |
MMA–18,2 |
Specialistai |
|
įgiję aukštąjį universitetinį išsilavinimą |
MMA–16,5 |
iš jų specialistai, kurių mokymo trukmė pagal mokymo planus stacionare 6 ir daugiau metų |
MMA–17,4 |
įgiję aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą (baigę kolegijas) |
MMA–14,7 |
įgiję aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį iki 1995 metų |
MMA–13 |
Pagalbinis medicinos ir individualios priežiūros personalas |
MMA– |
6. Naujai reglamentuotų klausimų teigiamos ypatybės ir kokių teigiamų rezultatų laukiama.
Bus įgyvendintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m birželio 22 d. nutarimas Nr. 645, darbuotojams, kuriems yra nustatytas minimalus koeficientas, atlyginimai padidės 2–7 proc..
7. Galimos neigiamos naujai reglamentuotų klausimų pasekmės ir priemonės, kurių reikėtų imtis, kad jų būtų išvengta.
Nenumatyta.
9. Projekto įgyvendinimo išlaidos.
Biudžetinėms įstaigoms asignavimai darbo užmokesčiui numatyti savivaldybės 2016 m. biudžete.
10. Socialinės grupės ir (ar) visuomeninės organizacijos, su kuriomis buvo konsultuotasi.
Nebuvo konsultuotasi.
12. Ar būtina sprendimą paskelbti Teisės aktų registre, kad jis įsigaliotų (jei tai yra norminis administracinis teisės aktas) – Taip.
13 Priimto sprendimo įvykdymo terminas ir už vykdymą atsakingas asmuo (savivaldybės administracijos struktūrinis padalinys)
Biudžetinių įstaigų vadovai, savivaldybės administracijos struktūriniai padaliniai, kuruojantys biudžetines įstaigas.
14. Išvada dėl sprendimo įtakos korupcijai
Priėmus teikiamą sprendimo projektą korupcijos pasireiškimo tikimybė nenumatoma.
15. Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai, jei sprendimu numatoma reglamentuoti iki tol nereglamentuotus santykius arba iš esmės keičiamas teisinis reguliavimas. – Nevertinama.