Projektas
|
|
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA |
|
|
SPRENDIMAS |
DĖL ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS 2014–2016 METŲ STRATEGINIO VEIKLOS PLANO TVIRTINIMO |
|
2014 m. ______________ d. Nr. ______ |
Alytus |
|
|
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 22 punktu, 16 straipsnio 2 dalies 40 punktu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002-06-06 nutarimu Nr. 827 patvirtinta Strateginio planavimo metodika, Alytaus miesto savivaldybės tarybos 2011 m. spalio 27 d. sprendimu Nr. T-249 patvirtinta Alytaus miesto savivaldybės strateginio planavimo metodika ir 2014 m. vasario 27 d. sprendimu Nr. T-34 patvirtintu Alytaus miesto plėtros iki 2020 metų strateginiu planu, Alytaus miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
Tvirtinti Alytaus miesto savivaldybės 2014–2016 metų strateginį veiklos planą (pridedama).
Savivaldybės meras
|
|
ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA |
|
Biudžetinė įstaiga, Rotušės a. 4, LT-62504 Alytus, tel. (8 315) 55 102, faks. (8 315) 55 192, el. p. alytus@ams.lt. Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 188706935 |
Alytaus miesto savivaldybės tarybai |
|
|
|
||
SPRENDIMO „DĖL ALYTAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS 2014 – 2016 METŲ STRATEGINIO VEIKLOS PLANO TVIRTINIMO “ |
||
AIŠKINAMASIS RAŠTAS |
2014-04-08
Alytus
1. Problemos esmė, dėl ko reikalingas šis tarybos sprendimas.
Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 40 punkte nustatyta, kad savivaldybės strateginių plėtros ir veiklos planų, socialinių, ekonominių, kaimo plėtros ir kitų programų tvirtinimas yra tarybos kompetencija.
2. Parengto projekto tikslai ir uždaviniai.
Tikslas – pateikti tarybai tvirtinti parengtą Alytaus miesto savivaldybės 2014–2016 metų strateginį veiklos planą.
Uždaviniai:
3. Kokių rezultatų laukiama.
Įgyvendinant 2014–2016 metų strateginį veiklos planą bus mobilizuojama savivaldybės administracijos ir jai pavaldžių institucijų veikla, siekiant įgyvendinti programų tikslus, uždavinius ir planuojamus pasiekti rezultatus. Taip pat bus gerinama miesto infrastruktūra, tenkinami gyventojų poreikiai, aktyvinama miesto bendruomenės veikla.
4. Galimos neigiamos priimto sprendimo pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.
Neigiamų pasekmių nebus.
5. Kaip šiuo metu yra sureguliuoti projekte aptarti klausimai bei kokie šios srities teisės aktai tebegalioja (pateikiamas šių aktų sąrašas) ir kokius galiojančius aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą projektą.
2011 metų spalio 27 dieną Alytaus miesto savivaldybės tarybos sprendimu Nr. T-249 yra patvirtinta Alytaus miesto savivaldybės strateginio planavimo metodika, kuri reglamentuoja visą strateginio planavimo procesą. Keisti ar naikinti teisės aktų nereikia.
6. Jeigu sprendimui įgyvendinti reikia kolegijos ar administracijos direktoriaus priimamų teisės aktų, – kas ir kada juos turėtų parengti, šių aktų metmenys.
2013 metų spalio 3 dieną yra patvirtintas Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymas Nr. DV-600 „Dėl Alytaus miesto savivaldybės 2014–2016 metų strateginio veiklos plano programų koordinatorių sąrašo tvirtinimo“
7. Projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados.
Į projekto rengimo metu gautus specialistų ir tarybos narių pasiūlymus ir vertinimus yra atsižvelgta.
8. Kiti, autorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.
Savivaldybės 2014–2016 metų strateginis veiklos planas – tai savivaldybės veiklos planavimo dokumentas, kuriame suformuluota savivaldybės misija, strateginiai tikslai, paskaičiuotas lėšų poreikis ir finansavimo šaltiniai, aprašomos vykdomos programos ir nurodomos lėšos joms įgyvendinti, bei planuojami pasiekti rezultatai. Savivaldybės strateginis veiklos planas parengtas atsižvelgiant į programų koordinatorių parengtas ir asignavimų valdytojo patvirtintas veiklos programas. Savivaldybės 2014–2016 metų strateginiame veiklos plane yra parengta 14 veiklos programų. Programų 2014 metų asignavimų poreikis paskaičiuotas vadovaujantis savivaldybės valstybinių ir savarankiškųjų funkcijų finansavimo, ES lėšomis finansuojamų projektų įgyvendinimo galimybėmis, pasirašytų sutarčių įsipareigojimais, savivaldybės tarybos priimtais sprendimais, savivaldybės tarybos komitetų įpareigojimais. Planuojami gauti asignavimai paskaičiuoti vadovaujantis savivaldybės tarybos sprendimu patvirtintu 2014 metų savivaldybės biudžetu ir paskolomis, valstybės biudžeto asignavimų valdytojų programose numatytomis lėšomis, ES finansuojamų projektų planuojamomis įsisavinti lėšomis, ir iš kitų finansavimo šaltinių planuojamomis gauti lėšomis. Asignavimai 2015–2016 metams paskaičiuoti remiantis preliminariais metodais. Pagal atskirus finansavimo šaltinius, asignavimus 2014 biudžetiniais metais planuojama panaudoti taip:
savivaldybės biudžeto – 85051,7 tūkst. Lt;
valstybės biudžeto spec. tikslinės dotacijos – 60030,1 tūkst. Lt;
valstybės biudžeto spec. tikslinė dotacija valstybės investicijų programoje numatytiems projektams finansuoti – 2150,0 tūkst. Lt;
paskolos 7441,7 tūkst.Lt;
ES struktūrinių fondų ir programų lėšos – 56509,4 tūkst. Lt;
valstybės biudžeto lėšos – 26427,0 tūkst. Lt;
aplinkos apsaugos rėmimo spec. programa – 341,4tūkst. Lt;
rėmimo lėšos – 439,9 tūkst. Lt;
kitos lėšos (uždirbtos lėšos, kofinansavimo lėšos, apyvartinės lėšos, kt.) – 7254,0 tūkst. Lt.
Asignavimai iš visų finansavimo šaltinių 2014 metais sudarys 245645,2 tūkst. Lt. Didžiausią asignavimų dalį 155014,9 tūkst. Lt. sudaro savivaldybės biudžeto ir spec. tikslinės dotacijos lėšos. Jos yra skirtos savivaldybės valstybinėms ir savarankiškoms funkcijoms vykdyti.
ES struktūrinių fondų ir programų lėšos sudaro 56509,4 tūkst. Lt. Planuojama vykdyti struktūrinių fondų ir Lietuvos – Lenkijos, Lietuvos – Latvijos– Baltarusijos bendravimo abipus sienos programų lėšomis finansuojamus projektus.
Valstybės biudžeto lėšos sudaro 26427,0 tūkst. Lt. Didžiausią dalį lėšų sudaro:
valstybės biudžeto lėšos – 22780,5 tūkst. Lt;
kelių priežiūros ir plėtros programos – 3646,5 tūkst. Lt;
Planuojami asignavimai iš viso 2015 metams 229040,5 tūkst. Lt, o 2016 metams 216393,2 tūkst. Lt.
. 9. Korupcijos pasireiškimo tikimybės, priėmus šį sprendimą, vertinimas.
Teisės akto projektas antikorupciniu požiūriu nevertinamas, projektas neturi įtakos korupcijai savivaldybėje pasireikšti.
10. Projekto autorius ar autorių grupė.
Strateginio planavimo ir finansų skyriaus vedėjo pavaduotojas J. Česonis
Vyriausia specialistė R. Dirsienė
Vyriausia specialistė R. Poškevičienė
Administracijos direktoriaus pavaduotojas J. Laurinaitis
Administracijos direktoriaus pavaduotoja A. Visockaitė
Švietimo skyriaus vedėjas V. Valūnas
Kultūros skyriaus vedėja V. Liaukuvienė
Sporto ir rekreacijos skyriaus vedėjas A. Andrušaitis
Socialinės paramos skyriaus vedėja g. Platūkienė
Vyriausia specialistė I. Geraltauskaitė
Turto valdymo ir verslo skyriaus vedėjo pavaduotoja R. Paužienė
Turto valdymo ir verslo skyriaus vedėjo pavaduotoja I. Baliukynienė
Informacinių ir ryšių technologijų skyriaus vedėja A. Guzienė
Miesto ūkio skyriaus vedėjas A. Tarasevičius
Investicinių projektų skyriaus vedėja N. Rinkevičiūtė - Bakum
Architektūros, urbanistikos ir žemėtvarkos skyriaus vedėjas M. Matažinskas
Aplinkos apsaugos skyriaus vedėja V. Mačernienė