Atspausdinta iš e-seimas.lrs.lt

 

2

2

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO

Biudžeto ir finansų komitetas

 

 

PAGRINDINIO KOMITETO IŠVADA

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS TRANSPORTO LENGVATŲ ĮSTATYMO NR. VIII-1605  5 STRAIPSNIO PAKEITIMO

ĮSTATYMO PROJEKTO NR. XIIIP-4083(2)

 

2020-06-25  Nr. 109-P-27

Vilnius

 

 

1. Komiteto posėdyje dalyvavo: Valius Ąžuolas, Kęstutis Glaveckas, Algirdas Butkevičius, Rasa Budbergytė, Andrius Palionis, Gintarė Skaistė, Viktoras Rinkevičius, Mykolas Majauskas, Vida Ačienė, Rita Tamašunienė, Juozas Varžgalys. Biudžeto ir finansų komiteto biuras: biuro vedėja Alina Brazdilienė, patarėjai: Dalia Mudėnienė, Jolanta Žaltkauskienė, vyr. specialistė Agnė Gedraitytė, padėjėja Danguolė Zabulėnienė.

2. Ekspertų, konsultantų, specialistų išvados, pasiūlymai, pataisos, pastabos (toliau – pasiūlymai):

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Seimo kanceliarijos Teisės departamentas, 2019 m. lapkričio 19 d.

2

 

 

Įvertinę projektą dėl jo atitikties Konstitucijai, įstatymams, Europos Sąjungos teisės aktams ir teisės technikos taisyklėms, teikiame šias pastabas:

1.    Projekto aiškinamajame rašte yra nurodyta, kad vežėjų negautos pajamos, susijusios su lengvatų taikymu, bus kompensuojamos iš savivaldybių, išdavusių šiems vežėjams atitinkamus leidimus, biudžetų. Projekto 2 straipsnyje numatyta, kad įstatymas įsigalioja 2020 m. sausio 1 d. Atkreipiant dėmesį į tai, kad 2020 m. valstybės biudžeto projektas jau įstatymų nustatyta tvarka yra suplanuotas ir pateiktas Seimui, todėl dėl projekto turi būti gauta Vyriausybės išvada.

Pritarti.

LR Vyriausybės 2020 m. kovo 10 d. nutarimas  Nr. 227.

2.

Seimo kanceliarijos Teisės departamentas, 2019 m. lapkričio 19 d.

1

2

 

2.    Projekto 1 straipsniu keičiamo įstatymo 5 straipsnio 3 dalies nuostatos iš dalies apims keičiamo įstatymo 5 straipsnio 4 dalies nuostatas (tiek, kiek vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais vežami 7-10 metų vaikai bus laikomi mokiniais). Pažymėtina, kad šios nuostatos ne tik dubliuotųsi, tačiau ir nederėtų tarpusavyje, nes skirtųsi keičiamo įstatymo 5 straipsnio 3 ir 4 dalyse nustatytos nuolaidos 7-10 metų mokinių įgyjamiems terminuotiems vardiniams bilietams dydis. Todėl keičiamo įstatymo 5 straipsnio 4 dalis turėtų būti atitinkamai patikslinta.

Pritarti.

Žr. Biudžeto ir finansų komiteto siūlymą Nr. 1.

3.

Seimo kanceliarijos Teisės departamentas, 2019 m. lapkričio 19 d.

1

1

 

3.    Projekto 1 straipsniu keičiamo įstatymo 5 straipsnio 3 dalies paskutinį sakinį reikėtų patikslinti, nurodant kokia transporto rūšimi keliaujant būtų taikomas 80 procentų nuolaidos dydis terminuotam  vardiniam važiavimo bilietui.

Pritarti.

Žr. Biudžeto ir finansų komiteto siūlymą Nr. 2.

4.

Seimo kanceliarijos Teisės departamentas, 2019 m. lapkričio 19 d.

2

 

 

4.    Projekto 2 straipsnis turi būti papildytas 2 dalimi, nustatančia įpareigojimą atsakingoms institucijoms iki įstatymo įsigaliojimo parengti ir patvirtinti įstatymo įgyvendinamuosius teisės aktus. Taip pat atitinkamai tikslintinas ir projekto 2 straipsnio pavadinimas.

Nepritarti.

Įstatymo nuostatos tiesiogiai paliestų bendrojo ugdymo mokyklų mokinius. Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai dėl to nereikėtų papildomai parengti ir patvirtinti jokių įstatymo įgyvendinamųjų teisės aktų.

5.

Seimo kanceliarijos Teisės departamentas, 2019 m. lapkričio 19 d.

1

 

 

5.    Vadovaujantis teisės technikos taisyklėmis, vienintelės projekto 1 straipsnio dalies numeruoti nereikia.

Atsižvelgti.

 

6.

LR teisingumo ministerijos Europos teisės departamentas, 2019 m. lapkričio 21 d.

 

 

 

Įvertinę Lietuvos Respublikos transporto lengvatų įstatymo Nr. VIII­1605 5 straipsnio pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIIIP­-4083(2) atitiktį Europos Sąjungos teisei, pažymime, kad pastabų neturime.

 

Atsižvelgti.

 

 

3. Piliečių, asociacijų, politinių partijų, lobistų ir kitų suinteresuotų asmenų pasiūlymai: Negauta.

4. Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pasiūlymai: Negauta.

5. Subjektų, turinčių įstatymų leidybos iniciatyvos teisę, pasiūlymai:

 

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

Pastabos

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

LR Vyriausybės 2020 m. kovo 10 d. nutarimas  Nr. 227

1

2

3

 

N

N

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Seimo statuto 138 straipsnio 3 dalimi ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos Seimo valdybos 2019 m. gruodžio 4 d. sprendimo Nr. SV-S-1488 „Dėl įstatymų projektų išvadų“ 1 punktą, Lietuvos Respublikos Vyriausybė
n u t a r i a:

Iš esmės pritarti Lietuvos Respublikos transporto lengvatų įstatymo Nr. VIII-1605 5 straipsnio pakeitimo įstatymo projektui Nr. XIIIP-4083(2) (toliau – Įstatymo projektas), tačiau pasiūlyti Lietuvos Respublikos Seimui tikslinti Įstatymo projektą pagal šias pastabas:

1. Atsižvelgiant į tai, kad Įstatymo projekto 1 straipsnyje siūlomas nuolaidos terminuotiems vardiniams važiavimo bilietams dydis nedera su keičiamo Lietuvos Respublikos transporto lengvatų įstatymo (toliau – Įstatymas) 5 straipsnio 4 dalyje ir 7 dalyje nustatytais terminuotų vardinių bilietų nuolaidų mokiniams dydžiais, siūloma taip pat tikslinti keičiamo Įstatymo 5 straipsnio 4 dalį ir 7 dalį atitinkamai jas išdėstant taip:

1.1. „4. Teisė įsigyti vienkartinį arba terminuotą vardinį važiavimo tolimojo reguliaraus susisiekimo autobusais, keleiviniais traukiniais, reguliaraus susisiekimo laivais ir keltais bilietą su 50 procentų nuolaida suteikiama vežamiems vaikams nuo 7 iki 10 metų.“;

1.2. „7. Mokyklų, vykdančių specializuoto ugdymo krypties programas, mokiniai turi teisę įsigyti vienkartinį arba terminuotą vardinį važiavimo tolimojo reguliaraus susisiekimo autobusais, keleiviniais traukiniais, reguliaraus susisiekimo laivais ir keltais bilietą su 50 procentų nuolaida, vienkartinį važiavimo vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais bilietą su 50 procentų nuolaida ir terminuotą vardinį važiavimo vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais bilietą su 80 procentų nuolaida.“

Pritarti.

Žr. Biudžeto ir finansų komiteto siūlymą Nr. 1.

2.

LR Vyriausybės 2020 m. kovo 10 d. nutarimas  Nr. 227

1

1

 

 

2. Siekiant, kad nebūtų susiaurintas dabartinis teisinis reguliavimas, suteikiantis vežamiems 7 metų vaikams teisę įsigyti vienkartinį arba terminuotą vardinį važiavimo vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais bilietą su 50 procentų nuolaida, nepriklausomai nuo to, ar jie jau yra mokiniai, kurie mokosi mokyklose pagal bendrojo ugdymo programas, siūloma Įstatymo projekto 1 straipsniu keičiamas Įstatymo 5 straipsnio 3 dalies nuostatas papildyti, kad Įstatymo projekte numatytos lengvatos taip pat taikomos ir vaikams nuo 7 iki 8 metų.

Pritarti.

Biudžeto ir finansų komiteto siūlymas Nr. 2.

3.

LR Vyriausybės 2020 m. kovo 10 d. nutarimas  Nr. 227

2

 

 

 

3. Atsižvelgiant į tai, kad Įstatymo projekte siūloma transporto lengvata turės teisę naudotis 318 tūkst. šalies bendrojo ugdymo mokyklų mokinių, Įstatymo projekto įgyvendinimui iš viso reikės apie 3 mln. eurų per metus vežėjų negautoms pajamoms kompensuoti, o šios papildomos lėšos 2020 metų savivaldybių biudžetuose yra nenumatytos, siūlytina tikslinti Įstatymo projekto 2 straipsnį ir nustatyti, kad Įstatymo projektas įsigalioja 2021 m. rugsėjo 1 d., pasiūlyti Lietuvos Respublikos Seimui svarstyti Įstatymo projektą kartu su ateinančių metų valstybės biudžeto projektu.

Pritarti.

Žr. Biudžeto ir finansų komiteto siūlymą Nr. 3.

4.

Seimo narys  Kęstutis Smirnovas, 2020 m. kovo 31 d.

1

 

 

 

Argumentai: Lietuvos Respublikos transporto lengvatų įstatymo Nr. VIII-1605       5 straipsnio pakeitimo įstatymo projektu Nr. XIIIP-4083(2) (toliau – Įstatymo projektas) siūloma nustatyti mokiniams, kurie mokosi mokyklose pagal bendrojo ugdymo programas (išskyrus pilnamečius asmenis, kurie mokosi pagal suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas), teisę įsigyti vienkartinį važiavimo vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais bilietą su 50 procentų nuolaida, o terminuotą vardinį važiavimo bilietą su 80 procentų nuolaida. Tokiu būdu, kaip nurodo Įstatymo projekto iniciatoriai, siekiama sudaryti vienodas sąlygas visiems mokiniams važiuoti tiek miestų, tiek priemiesčių maršrutų autobusais bei troleibusais, suteikiant jiems vienodas lengvatas, kadangi šiuo metu ne visi mokiniai gauna lengvatas važiuoti viešuoju transportu priemiesčiuose.

Šiuo metu galiojančio Transporto lengvatų įstatymo (toliau – Įstatymas) nuostatos teisę įsigyti vienkartinį arba terminuotą vardinį važiavimo tolimojo ir vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais, keleiviniais traukiniais, reguliaraus susisiekimo laivais ir keltais bilietą su 50 procentų nuolaida numato vežamiems vaikams nuo 7 iki 10 metų, t.y. pagrinde pradinių klasių mokiniams, bet vyresni mokiniai tokios lengvatos neturi.

Pagal Įstatymo 5 straipsnio 3 dalį teisę su 50 procentų nuolaida įsigyti vienkartinį arba terminuotą vardinį važiavimo tolimojo arba vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais, keleiviniais traukiniais bilietą turi aukštųjų mokyklų studentai, studijuojantys pagal nuolatinę arba dieninę studijų formą, Lietuvos Respublikos, kitų Europos Sąjungos valstybių narių ir Europos ekonominės erdvės valstybių piliečiai bei jų šeimos nariai, studijuojantys Europos Sąjungos valstybių narių ar Europos ekonominės erdvės valstybių aukštosiose mokyklose pagal nuolatinę arba dieninę studijų formą, taip pat mokiniai, kurie mokosi pagal formaliojo profesinio mokymo programas grupinio mokymosi forma kasdieniu mokymo proceso organizavimo būdu, pavienio mokymosi forma savarankišku mokymo proceso organizavimo būdu. Tokia lengvata Įstatymo 5 straipsnio 7 dalyje nustatyta taip pat specializuoto ugdymo krypties programas vykdančių mokyklų mokiniams, tik pastarieji pagal Įstatymą su 50 procentų nuolaida gali įsigyti ir bilietus reguliaraus susisiekimo laisvais bei keltais.

Taigi iš esmės Įstatyme yra įtvirtintos lengvatos pradinukams, profesini mokymą, taip pat specializuotą mokymą vykdančių mokyklų mokiniams, studentams, tačiau vyresni nei 10 metų mokiniai, kurie mokosi mokyklose pagal bendrojo ugdymo programas tokių lengvatų, išskyrus teisę įsigyti važiavimo vietinio (miesto) reguliaraus susisiekimo autobusais ir troleibusais bilietą, neturi.

Lietuvos moksleivių sąjungos atlikto tyrimo dėl mokinių keliavimo įpročių rezultatai rodo poreikį 50 procentų lengvatos taikymui keliaujant tolimojo susisiekimo autobusais ir keleiviniais traukiniais. Net 80 procentų apklausoje dalyvavusiųjų ir atsakiusiųjų keliauja iš gyvenamosios vietos į kitas vietoves kartą per mėnesį ar dažniau, o 30 procentų iš jų naudojasi tarpmiestiniu transportu net kelis kartus per savaitę. Pagrindinės mokinių keliavimo tarpmiestiniu transportu priežastys yra noras susitikti su artimaisiais, draugais, praleisti laisvalaikį, plėsti akiratį, dalyvauti kitose vietovėse rengiamose veiklose ir/ar esant kultūrinių veiklų stygiui gyvenamajame mieste, taip pat savanorystė, būreliai ir kt.

Darytina išvada, kad keliavimas į kitus miestus yra ne tik neatsiejama mokinių kasdienybės dalis, bet taip pat tai daro įtaką jauno žmogaus formavimuisi. Kultūrinių veiklų įvairovė prisideda prie jaunimo užimtumo skatinimo bei asmeninio ugdymosi, o mokinių, kurie neturi pakankamai lėšų, pavyzdžiui, gyvenančių mažesniuose miestuose, papildomos galimybės yra varžomos.

Tokią poziciją pateikė Lietuvos mokinių sąjunga š. m. sausio 25 d. neeilinėje Asamblėjoje, ragindama atsižvelgti į šalies mokinių interesą naudotis viešojo tarpmiestinio transporto 50 procentų lengvata, kas mažintų regioninę atskirtį tarp mokinių, pastarųjų diskriminaciją lyginant su studentais bei profesinių ir specializuotų mokyklų mokiniais, taip pat suteiktų didesnes galimybes prisidėti prie aplinkos taršos problemų sprendimo bei teigiamų įpročių formavimo.

Atkreiptinas dėmesys, kad pagal Įstatymo projektu siūlomus pakeitimus, aukščiau minėta lengvata bendrojo ugdymo mokyklų mokiniams būtų taikoma tik važiavimui vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais, todėl siekiant suvienodinti naudojimosi transporto lengvatomis sąlygas, siūlytina Įstatymo projekte numatyti, kad lengvata mokiniams būtų taikoma važiuojant ne tik vietinio, bet ir tolimojo reguliaraus susisiekimo autobusais bei keleiviniais traukiniais.           

Pasiūlymas: Pakeisti Įstatymo projekto 1 straipsniu siūlomo keisti Įstatymo 5 straipsnio 3 dalį ir ją išdėstyti taip:

 

 „3. Teisę įsigyti vienkartinį arba terminuotą vardinį važiavimo tolimojo arba vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais, keleiviniais traukiniais bilietą su 50 procentų nuolaida turi aukštųjų mokyklų studentai, studijuojantys pagal nuolatinę arba dieninę studijų formą, Lietuvos Respublikos, kitų Europos Sąjungos valstybių narių ir Europos ekonominės erdvės valstybių piliečiai bei jų šeimos nariai, studijuojantys Europos Sąjungos valstybių narių ar Europos ekonominės erdvės valstybių aukštosiose mokyklose pagal nuolatinę arba dieninę studijų formą, taip pat mokiniai, kurie mokosi mokyklose pagal bendrojo ugdymo programas (išskyrus pilnamečius asmenis, kurie mokosi pagal suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas) grupinio mokymosi forma kasdieniu mokymo proceso organizavimo būdu ir pavienio mokymosi forma savarankišku mokymo proceso organizavimo būdu arba pagal formaliojo profesinio mokymo programas grupinio mokymosi forma kasdieniu mokymo proceso organizavimo būdu, pavienio mokymosi forma savarankišku mokymo proceso organizavimo būdu. Taip pat, teisę įsigyti vienkartinį važiavimo vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais bilietą su 50 procentų nuolaida, o terminuotą vardinį važiavimo bilietą su 80 procentų nuolaida, turi mokiniai, kurie mokosi mokyklose pagal bendrojo ugdymo programas (išskyrus pilnamečius asmenis, kurie mokosi pagal suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas) grupinio mokymosi forma kasdieniu mokymo proceso organizavimo būdu ir pavienio mokymosi forma savarankišku mokymo proceso organizavimo būdu.“

Nepritarti.

Seimo narys siūlo praplėsti šiuo metu mokiniams taikomas lengvatas, tačiau siūlyme nėra pateikiama informacija apie tai, kokią įtaką lengvatų praplėtimas turės valstybės biudžetui.  

Atsižvelgiant į tai, kad siūlyme nėra nurodyta kaip bus finansuojamos negautos pajamos, susijusios su lengvatų taikymu, siūlymui turi būti gauta Vyriausybės išvada.

 

6. Seimo paskirtų papildomų komitetų / komisijų pasiūlymai:

 

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

Pastabos

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Socialinių reikalų ir darbo komitetas, 2020 m. gegužės 27 d. Nr. 103-P-25

 

 

 

 

Pritarti iniciatorės pateiktam įstatymo projektui ir siūlyti pagrindiniam – Biudžeto ir finansų – komitetui jį tobulinti atsižvelgiant į Seimo kanceliarijos Teisės departamento išvadą ir LR Vyriausybės išvadą, bei įvertinti Seimo nario Kęstučio Smirnovo pasiūlymą.

Atsižvelgti.

 

 

7. Komiteto sprendimas ir pasiūlymai:      .

7.1. Sprendimas (pagal Lietuvos Respublikos Seimo statuto 150 straipsnį. Jeigu siūlomas sprendimas numatytas Seimo statuto 150 straipsnio 1 dalies 3–6 punktuose, pateikiami šio sprendimo argumentai): Pritarti iniciatorių pateiktam ir komiteto, atsižvelgiant į Seimo kanceliarijos Teisės departamento ir LR Vyriausybės pastabas, patobulintam įstatymo projektui ir komiteto išvadoms.

7.2. Pasiūlymai:

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

Pastabos

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Biudžeto ir finansų komitetas, 2020 m. birželio 25 d.

1

2

3

 

 

Komiteto siūlymas Nr. 1

Komitetas, atsižvelgdamas į Seimo kanceliarijos Teisės departamento ir LR Vyriausybės pastabas, siūlo papildyti įstatymo projekto 1 straipsnį 2 ir 3 dalimis, ir jas išdėstyti taip:

„2. Pakeisti 5 straipsnio 4 dalį ir ją išdėstyti taip:

4. Teisė įsigyti vienkartinį arba terminuotą vardinį važiavimo tolimojo ir vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais, keleiviniais traukiniais, reguliaraus susisiekimo laivais ir keltais bilietą su 50 procentų nuolaida suteikiama vežamiems vaikams nuo 7 iki 10 metų.

3.      Pakeisti 5 straipsnio 7 dalį ir ją išdėstyti taip:

7. Mokyklų, vykdančių specializuoto ugdymo krypties programas, mokiniai, turi teisę įsigyti vienkartinį arba terminuotą vardinį važiavimo tolimojo arba vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais, keleiviniais traukiniais, reguliaraus susisiekimo laivais ir keltais bilietą su 50 procentų nuolaida, vienkartinį važiavimo vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais bilietą su 50 procentų nuolaida ir terminuotą vardinį važiavimo vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais bilietą su 80 procentų nuolaida.“.

Pritarti.

 

2.

Biudžeto ir finansų komitetas, 2020 m. birželio 25 d.

5

3

 

 

Komiteto siūlymas Nr. 2

Komitetas, atsižvelgdamas į LR Vyriausybės pastabą, siūlo patikslinti įstatymo projekto 1 straipsnio 1 dalį, ir ją išdėstyti taip:

„1. Pakeisti 5 straipsnio 3 dalį ir ją išdėstyti taip:

3. Teisę įsigyti vienkartinį arba terminuotą vardinį važiavimo tolimojo arba vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais, keleiviniais traukiniais bilietą su 50 procentų nuolaida turi aukštųjų mokyklų studentai, studijuojantys pagal nuolatinę arba dieninę studijų formą, Lietuvos Respublikos, kitų Europos Sąjungos valstybių narių ir Europos ekonominės erdvės valstybių piliečiai bei jų šeimos nariai, studijuojantys Europos Sąjungos valstybių narių ar Europos ekonominės erdvės valstybių aukštosiose mokyklose pagal nuolatinę arba dieninę studijų formą, taip pat mokiniai, kurie mokosi pagal formaliojo profesinio mokymo programas grupinio mokymosi forma kasdieniu mokymo proceso organizavimo būdu, pavienio mokymosi forma savarankišku mokymo proceso organizavimo būdu, vaikai nuo 7 iki 8 metų. Taip pat, teisę įsigyti vienkartinį važiavimo vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo autobusais bilietą su 50 procentų nuolaida, o terminuotą vardinį važiavimo bilietą su 80 procentų nuolaida, turi mokiniai, kurie mokosi mokyklose pagal bendrojo ugdymo programas (išskyrus pilnamečius asmenis, kurie mokosi pagal suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas) grupinio mokymosi forma kasdieniu mokymo proceso organizavimo būdu ir pavienio mokymosi forma savarankišku mokymo proceso organizavimo būdu.

Pritarti.

 

3.

Biudžeto ir finansų komitetas, 2020 m. birželio 25 d.

2

 

 

 

Komiteto siūlymas Nr. 2

Komitetas, atsižvelgdamas į LR Vyriausybės pastabą, siūlo patikslinti įstatymo projekto įsigaliojimo datą ir 2 straipsnį ir išdėstyti taip:

„2 straipsnis. Įstatymo įsigaliojimas

Šis įstatymas įsigalioja 2020 m. sausio 1 d. 2021 m. rugsėjo 1 d.

Pritarti.

 

 

8. Balsavimo rezultatai: už –10, prieš –0, susilaikė –1.

9. Komiteto paskirti pranešėjai: Viktoras Rinkevičius, Gintarė Skaistė.

10. Komiteto narių atskiroji nuomonė: Negauta.

 

PRIDEDAMA. Komiteto siūlomas įstatymo projektas Nr. XIIIP-4083(3), jo lyginamasis variantas.

 

 

 

 

 

Komiteto pirmininkas                                                                                                                                                                         Valius Ąžuolas

 

 

 

 

 

 

Biudžeto ir finansų komiteto biuro vyriausioji specialistė Agnė Gedraitytė