Pradžia
Paieška
Paprasta paieška
Dokumentų paieška
Detali teisės aktų paieška
Detali teisės aktų projektų paieška
Vedlys
Mano vykdytos paieškos
Peržiūrėti dokumentai
Vertinimų vidurkis:
0
LT
LT
?
AIŠKINAMASIS RAŠTAS dėl įstatymų projektų Reg. Nr. XIVP-2240- XIVP-2245
Rūšis:
Aiškinamasis raštas
Dokumento Nr.:
XIVP-2240
Reg. data:
2022-11-11
Institucija:
Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Būsena:
Parengtas
Eurovoc terminai:
Nėra
Parengė:
Lietuvos Respublikos Vyriausybė
Kalba:
Lietuvių
Ryšys su ES teisės aktais:
Nėra
Dokumento struktūra
Padaryti matomą:
Rodyti tik:
Lentelė
Skirsnis LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO ĮSTATYMO NR. I-1489 7, 8, 9, 10, 11, 14, 16, 19, 20, 21, 23, 29, 36, 38, 39, 41, 43, 44, 46, 49, 52, 53, 56, 57, 58, 59, 62, 63, 64, 67, 69 IR 70 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO IR ĮSTATYMO PAPILDYMO 56⁴ STRAIPSNIU ĮSTATYMO PROJEKTO IR SU JUO SUSIJUSIŲ ĮSTATYMŲ PROJEKTŲ
Skirsnis AIŠKINAMASIS RAŠTAS
1 Punktas (1 p.)
1 Straipsnio papunktis (1 p. 1 pp.)
2 Straipsnio papunktis (1 p. 2 pp.)
3 Straipsnio papunktis (1 p. 3 pp.)
1 Straipsnio papunktis (1 p. 1 pp.)
2 Straipsnio papunktis (1 p. 2 pp.)
3 Straipsnio papunktis (1 p. 3 pp.)
4 Straipsnio papunktis (1 p. 4 pp.)
1 Straipsnio papunktis (1 p. 1 pp.)
2 Straipsnio papunktis (1 p. 2 pp.)
1.1 Papunktis (1.1 pp.)
1.2 Papunktis (1.2 pp.)
1.3 Papunktis (1.3 pp.)
1.4 Papunktis (1.4 pp.)
Skirsnis 2 uždavinys. Sukurti prielaidas nuosekliam mokinių mokymosi pasiekimų vertinimui, susiejant tolimesnį jo mokymąsi su pasiektais mokymosi rezultatais:
2.1 Papunktis (2.1 pp.)
2.2 Papunktis (2.2 pp.)
2.3 Papunktis (2.3 pp.)
2.4 Papunktis (2.4 pp.)
2.5 Papunktis (2.5 pp.)
2.6 Papunktis (2.6 pp.)
2.7 Papunktis (2.7 pp.)
Skirsnis 3 uždavinys. Sudaryti teisines prielaidas kokybiškam ir racionaliam socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymui švietime:
3.1 Papunktis (3.1 pp.)
3.2 Papunktis (3.2 pp.)
Skirsnis 4 uždavinys. Sudaryti teisines prielaidas ankstyvesniam specialiųjų ugdymosi poreikių nustatymui ir reikalingos pagalbos teikimui:
4.1 Papunktis (4.1 pp.)
4.2 Papunktis (4.2 pp.)
4.3 Papunktis (4.3 pp.)
4.4 Papunktis (4.4 pp.)
4.5 Papunktis (4.5 pp.)
4.6 Papunktis (4.6 pp.)
Skirsnis 5 uždavinys. Aiškiai, šiuolaikiškai apibrėžti švietimo įstaigos funkcijas, jas suderinti su švietimo įstaigos vadovo funkcijomis, numatant švietimo įstaigų vadovams privalomą magistro laipsnio išsilavinimą, atitinkantį jiems pavestas funkcijas, pareigas ir atsakomybes.
Skirsnis 6 uždavinys. Sudaryti prielaidas savivaldybėms steigti kadetų ugdymo mokyklas, skirtas šalies (regiono) mokiniams:
6.1 Papunktis (6.1 pp.)
6.2 Papunktis (6.2 pp.)
6.3 Papunktis (6.3 pp.)
Skirsnis 7 uždavinys. Sudaryti prielaidas savivaldybėms, pačioms įvertinus esamą kontekstą, priimti sprendimus dėl mokinių pavėžėjimo galimybių ir įvairovės, siekiant kuo racionaliau išnaudoti esamas transporto ir vežiojimo paslaugų galimybes, pasitelkiant privačius teikėjus bei vietines autotransporto įmones, jų techninius ir žmogiškuosius resursus, garantuojant visapusiškai saugų mokinių pavėžėjimą, tuo pačiu tenkinant ir kitus vietos bendruomenės poreikius.
Skirsnis 8 uždavinys. Atsisakyti Ministerijai nebūdingų politikos įgyvendinimo funkcijų ir Švietimo įstatymu pavesti jas vykdyti švietimo, mokslo ir sporto ministro įgaliotai institucijai:
8.1 Papunktis (8.1 pp.)
8.2 Papunktis (8.2 pp.)
Skirsnis 9 uždavinys. Įstatymo lygmeniu suteikti švietimo, mokslo ir sporto ministrui asmenims už nuopelnus švietimo sistemai steigti ir teikti apdovanojimus ir premijas susijusių teisinių santykių reglamentavimas
9.1 Papunktis (9.1 pp.)
9.2 Papunktis (9.2 pp.)
2 Punktas (2 p.)
3 Punktas (3 p.)
Skirsnis Su 1 uždaviniu (Siekti kokybiško ankstyvojo ugdymo, sudarant tinkamas sąlygas sėkmingam vaiko tolimesniam mokymuisi) susijusių teisinių santykių reglamentavimas:
Skirsnis Su 2 uždaviniu (Sukurti prielaidas nuosekliam mokinių mokymosi pasiekimų vertinimui, susiejant tolimesnį jo mokymąsi su pasiektais mokymosi rezultatais) susijusių teisinių santykių reglamentavimas:
Skirsnis Su 3 uždaviniu (Sudaryti teisines prielaidas kokybiškam ir racionaliam socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymui švietime) susijusių teisinių santykių reglamentavimas.
Skirsnis Su 4 uždaviniu (Sudaryti teisines prielaidas ankstyvesniam specialiųjų ugdymosi poreikių nustatymui ir reikalingos pagalbos teikimui) susijusių teisinių santykių reglamentavimas.
Skirsnis Su 5 uždaviniu (Aiškiai, šiuolaikiškai apibrėžti švietimo įstaigos funkcijas, jas suderinti su švietimo įstaigos vadovo funkcijomis, numatant švietimo įstaigų vadovams privalomą magistro laipsnio išsilavinimą, atitinkantį jiems pavestas funkcijas, pareigas ir atsakomybes) susijusių teisinių santykių reglamentavimas.
Skirsnis Su 6 uždaviniu (Sudaryti prielaidas savivaldybėms steigti kadetų ugdymo mokyklas, skirtas šalies (regiono) mokiniams) susijusių teisinių santykių reglamentavimas.
Skirsnis Su 7 uždaviniu (Sudaryti prielaidas savivaldybėms, pačioms įvertinus esamą kontekstą, priimti sprendimus dėl mokinių pavėžėjimo galimybių ir įvairovės, siekiant kuo racionaliau išnaudoti esamas transporto ir vežiojimo paslaugų galimybes, pasitelkiant privačius teikėjus bei vietines autotransporto įmones, jų techninius ir žmogiškuosius resursus, garantuojant visapusiškai saugų mokinių pavėžėjimą, tuo pačiu tenkinant ir kitus vietos bendruomenės poreikius) susijusių teisinių santykių reglamentavimas:
Skirsnis Su 8 uždaviniu (Atsisakyti Ministerijai nebūdingų politikos įgyvendinimo funkcijų ir Švietimo įstatymu pavesti jas vykdyti NŠA) susijusių teisinių santykių reglamentavimas.
Skirsnis Su 9 uždaviniu (Įstatymo lygmeniu suteikti švietimo, mokslo ir sporto ministrui asmenims už nuopelnus švietimo sistemai steigti ir teikti apdovanojimus ir premijas) susijusių teisinių santykių reglamentavimas.
4 Punktas (4 p.)
Skirsnis Su 1 uždaviniu (Siekti kokybiško ankstyvojo ugdymo, sudarant tinkamas sąlygas sėkmingam vaiko tolimesniam mokymuisi) susijusios naujos teisinio reguliavimo nuostatos ir kokių teigiamų rezultatų laukiama:
1.1 Papunktis (1.1 pp.)
1.2 Papunktis (1.2 pp.)
1.3 Papunktis (1.3 pp.)
1.4 Papunktis (1.4 pp.)
Skirsnis Su 2 uždaviniu (Sukurti prielaidas nuosekliam mokinių mokymosi pasiekimų vertinimui, susiejant tolimesnį jo mokymąsi su pasiektais mokymosi rezultatais) susijusios naujos teisinio reguliavimo nuostatos ir kokių teigiamų rezultatų laukiama:
2.1 Papunktis (2.1 pp.)
2.2 Papunktis (2.2 pp.)
2.3 Papunktis (2.3 pp.)
2.4 Papunktis (2.4 pp.)
2.5 Papunktis (2.5 pp.)
2.6 Papunktis (2.6 pp.)
2.7 Papunktis (2.7 pp.)
Skirsnis Su 3 uždaviniu (Sudaryti teisines prielaidas kokybiškam ir racionaliam socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymui švietime) susijusios naujos teisinio reguliavimo nuostatos ir kokių teigiamų rezultatų laukiama:
3.1 Papunktis (3.1 pp.)
3.3 Papunktis (3.3 pp.)
3.4 Papunktis (3.4 pp.)
Skirsnis Su 4 uždaviniu (Sudaryti teisines prielaidas ankstyvesniam specialiųjų ugdymosi poreikių nustatymui ir reikalingos pagalbos teikimui) susijusios naujos teisinio reguliavimo nuostatos ir kokių teigiamų rezultatų laukiama:
4.1 Papunktis (4.1 pp.)
4.2 Papunktis (4.2 pp.)
4.3 Papunktis (4.3 pp.)
4.4 Papunktis (4.4 pp.)
4.5 Papunktis (4.5 pp.)
4.6 Papunktis (4.6 pp.)
Skirsnis Su 5 uždaviniu (Aiškiai, šiuolaikiškai apibrėžti švietimo įstaigos funkcijas, jas suderinti su švietimo įstaigos vadovo funkcijomis, numatant švietimo įstaigų vadovams privalomą magistro laipsnio išsilavinimą, atitinkantį jiems pavestas funkcijas, pareigas ir atsakomybes.) susijusios naujos teisinio reguliavimo nuostatos ir kokių teigiamų rezultatų laukiama:
5.1 Papunktis (5.1 pp.)
5.2 Papunktis (5.2 pp.)
5.3 Papunktis (5.3 pp.)
5.4 Papunktis (5.4 pp.)
Skirsnis Su 6 uždaviniu (Sudaryti prielaidas savivaldybėms steigti kadetų ugdymo mokyklas, skirtas šalies (regiono) mokiniams) susijusios naujos teisinio reguliavimo nuostatos ir kokių teigiamų rezultatų laukiama:
Skirsnis Su 7 uždaviniu (Sudaryti prielaidas savivaldybėms, pačioms įvertinus esamą kontekstą, priimti sprendimus dėl mokinių pavėžėjimo galimybių ir įvairovės, siekiant kuo racionaliau išnaudoti esamas transporto ir vežiojimo paslaugų galimybes, pasitelkiant privačius teikėjus bei vietines autotransporto įmones, jų techninius ir žmogiškuosius resursus, garantuojant visapusiškai saugų mokinių pavėžėjimą, tuo pačiu tenkinant ir kitus vietos bendruomenės poreikius) susijusios naujos teisinio reguliavimo nuostatos ir kokių teigiamų rezultatų laukiama:
Skirsnis Su 8 uždaviniu (Atsisakyti Ministerijai nebūdingų politikos įgyvendinimo funkcijų ir Švietimo įstatymu pavesti jas vykdyti NŠA) susijusios naujos teisinio reguliavimo nuostatos ir kokių teigiamų rezultatų laukiama:
Skirsnis Su 9 uždaviniu (Įstatymo lygmeniu suteikti švietimo, mokslo ir sporto ministrui asmenims už nuopelnus švietimo sistemai steigti ir teikti apdovanojimus ir premijas) susijusios naujos teisinio reguliavimo nuostatos ir kokių teigiamų rezultatų laukiama:
5 Punktas (5 p.)
6 Punktas (6 p.)
7 Punktas (7 p.)
8 Punktas (8 p.)
9 Punktas (9 p.)
10 Punktas (10 p.)
11 Punktas (11 p.)
12 Punktas (12 p.)
12.1 Papunktis (12.1 pp.)
12.2 Papunktis (12.2 pp.)
12.3 Papunktis (12.3 pp.)
12.4 Papunktis (12.4 pp.)
12.5 Papunktis (12.5 pp.)
12.6 Papunktis (12.6 pp.)
12.7 Papunktis (12.7 pp.)
12.8 Papunktis (12.8 pp.)
12.9 Papunktis (12.9 pp.)
12.10 Papunktis (12.10 pp.)
12.10.1 Papunktis (12.10.1 pp.)
12.10.2 Papunktis (12.10.2 pp.)
12.10.3 Papunktis (12.10.3 pp.)
12.10.4 Papunktis (12.10.4 pp.)
12.10.5 Papunktis (12.10.5 pp.)
12.10.6 Papunktis (12.10.6 pp.)
12.10.7 Papunktis (12.10.7 pp.)
12.10.8 Papunktis (12.10.8 pp.)
12.10.9 Papunktis (12.10.9 pp.)
13 Punktas (13 p.)
14 Punktas (14 p.)
15 Punktas (15 p.)
16 Punktas (16 p.)
Parašo rekvizitai
Susijusi informacija
Pakeistas dokumentas (
)
Negalioja de jure (
)
Netaikoma (sustabdoma) teismo nutarimu (
)
Laikinai sustabdyto galiojimo TA (
)
Atstatyto laikinai sustabdyto galiojimo TA (
)
Susiję dokumentai (
)
Dokumento tekstas
Spausdinti
Komentaras dokumentui
Antraštė
*
???upload.NONE.UNSPECIFIED.header???
Pridėti
???upload.NONE.UNSPECIFIED.emptyMessage???
???upload.NONE.UNSPECIFIED.header???
Siuntėjas
Vardas
*
Pavardė
*
Organizacija
Siuntėjo adresas
Adresas
El. pašto adresas
*
Kontrolinis laukas
Siųsti
Dokumento pateikimas Seimui
???submitted.???
Uždaryti
Siunčiama