Lietuvos Respublikos Vyriausybė

 

nutarimas

Dėl LIETUVOS RESPUBLIKOS 2017 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PROJEKTŲ RENGIMO PLANO PATVIRTINIMO

 

2016 m. vasario 18 d. Nr. 154
Vilnius

 

 

Įgyvendindama Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“, 3 punktą, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

Patvirtinti Lietuvos Respublikos 2017 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo planą (pridedama).

 

 

 

Ministras Pirmininkas                                                                      Algirdas Butkevičius

 

 

 

Finansų ministras                                                                            Rimantas Šadžius


 

PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2016 m. vasario 18 d. nutarimu Nr. 154

 

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS 2017 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PROJEKTŲ RENGIMO PLANAS

 

 

 

1Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija (toliau – Vyriausybės kanceliarija) iki 2016 m. kovo 14 d. parengia Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 metų veiklos prioritetų ir kartu su Lietuvos Respublikos finansų ministerija (toliau – Finansų ministerija) – asignavimų planavimo bendrųjų principų nustatymo projektus.

2.  Iki 2016 m. kovo 1 d. (I etapas) ir iki 2016 m. iki rugpjūčio 10 d. (II etapas) pateikia Finansų ministerijai informaciją (2015–2019 metai) apie:

2.1. statybų ir miškų ūkio sektorių ekonominius rodiklius – Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija;

2.2. darbo užmokesčio indeksus, darbo užmokesčio fondo dydį, darbuotojų skaičių (vidutinį metinį dirbančių ir vidutinį metinį sąlyginį) ir nedarbą – Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – Socialinės apsaugos ir darbo ministerija);

2.3. transporto plėtojimą – Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija;

2.4. pagrindinius apdirbamosios pramonės gaminių gamybos rodiklius – Lietuvos Respublikos ūkio ministerija ir Lietuvos Respublikos energetikos ministerija;

2.5. užsienio prekybą ir jos struktūros elementus – Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija ir Lietuvos Respublikos ūkio ministerija;

2.6. bendrąją žemės ūkio produkciją – Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija;

2.7. ryšių ir informatikos plėtojimą – Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Informacinės visuomenės plėtros komitetas), Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija.

3.   Ministerijos ir savivaldybės iki 2016 m. kovo 4 d. (I etapas) ir 2016 m. rugsėjo 1 d. (II etapas) pateikia Finansų ministerijai informaciją apie valdžios ir privataus subjektų partnerystės projektus įgyvendinančių institucijų vykdomų arba numatomų vykdyti projektų, dėl kurių įgyvendinimo tikslingumo  sprendimą yra priėmusi Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau  – Vyriausybė), Lietuvos Respublikos Seimas (toliau  – Seimas) arba savivaldybės taryba, kapitalo investicijoms 2016–2019 metais numatytas skirti lėšas  (įskaitant pridėtinės vertės mokestį) mln. eurų, detalizuodamos jas pamečiui ir pagal projektus.

4.   Iki 2016 m. kovo 18 d. (I etapas) ir iki rugsėjo 14 d. (II etapas) pateikia Finansų ministerijai:

4.1. Valstybinio socialinio draudimo fondo 2016 metų patikslintas prognozes, 2017–2019 metų prognozes ir 20162019 metų pajamų bei išlaidų išskaidymą pagal ekonominės klasifikacijos straipsnius – Socialinės apsaugos ir darbo ministerija;

4.2. Privalomojo sveikatos draudimo fondo 2016 metų patikslintas prognozes, 2017–2019 metų prognozes ir 20162019 metų pajamų bei išlaidų išskaidymą pagal ekonominės klasifikacijos straipsnius – Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija (toliau –Sveikatos apsaugos ministerija);

4.3. privatizavimo sandorių ir Lietuvos Respublikos valstybės nekilnojamojo turto ir kitų nekilnojamųjų daiktų pardavimo numatomų įplaukų į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą (toliau – valstybės biudžetas) 2017–2019 metų prognozes – centralizuotai valdomo valstybės turto valdytojas.

5.   Iki 2016 m. kovo 7 d. (I etapas) ir iki 2016 m. rugpjūčio 8 d. (II etapas) pateikia Finansų ministerijai informaciją apie 2017–2019 metų Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo iš valstybės biudžeto lėšas, skirtas įgyvendinti 2014−2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 11 prioritetui „Techninė parama veiksmų programai administruoti“ ir 12 prioritetui „Techninė parama, skirta informuoti apie veiksmų programą ir jai vertinti“ (toliau  − techninės paramos lėšos), planuojamas pagal Techninės paramos administravimo taisykles techninės paramos lėšų gavėjai.

6.   Iki 2016 m. kovo 7 d. (I etapas) ir iki 2016 m. rugpjūčio 8 d. (II etapas) pateikia Finansų ministerijai informaciją apie 2017–2019 metais:

6.1. planuojamą lėšų poreikį priemonėms, finansuojamoms iš Europos žemės ūkio garantijų fondo, Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai, Europos jūrų reikalų ir žuvininkystės fondo ir bendrojo finansavimo iš valstybės biudžeto, taip pat lėšų poreikį užkrečiamųjų ligų kontrolės programoms, finansuojamoms iš Europos Sąjungos finansinės paramos ir bendrojo finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų, nurodydama lėšų poreikį netinkamam finansuoti Europos Sąjungos finansinės paramos lėšomis pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti, – Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija (1 priedas);

6.2. planuojamą Europos Sąjungos finansinės paramos ir bendrojo finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų poreikį gyvūnų užkrečiamosioms ligoms kontroliuoti, nurodydama lėšų poreikį netinkamam finansuoti Europos Sąjungos finansinės paramos lėšomis pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti, – Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (1 priedas);

6.3. įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai:

6.3.1.   planuojamą Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir bendrojo finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų poreikį bendrai iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų finansuojamiems projektams įgyvendinti atskirai pagal kiekvieną 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetą ir fondą (taip pat nurodomas valstybės biudžeto lėšų poreikis netinkamam finansuoti Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti, kai projekto vykdytojas vykdo mišrias veiklas ir projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu negalima nustatyti, kurios projekto pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčio dalies nėra galimybės įtraukti į atskaitą) – institucijos, atsakingos už Lietuvos 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonių, išskyrus techninės paramos priemones, įgyvendinimą (1 priedas);

6.3.2.   planuojamą Šveicarijos finansinės paramos ir bendrojo finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų poreikį Lietuvos Respublikos ir Šveicarijos Konfederacijos bendradarbiavimo programai, kuria siekiama sumažinti ekonominius ir socialinius skirtumus išsiplėtusioje Europos Sąjungoje, įgyvendinti – tarpinės institucijos (įgyvendinant programą) ir (arba) pavienio projekto vykdytojas (įgyvendinant pavienį projektą), atsakingi už šios programos įgyvendinimą (1 priedas);

6.3.3.   planuojamą 2009–2014 metų Europos ekonominės erdvės (toliau – EEE) ir Norvegijos finansinių mechanizmų finansinės paramos ir bendrojo finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų poreikį – programų operatoriai, atsakingi už 2009–2014 metų EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų programų įgyvendinimą (1 priedas);

6.3.4.   numatomą gauti Europos Sąjungos ir kitą tarptautinę finansinę paramą (išskyrus nurodytą šio plano 5 punkte ir 6.1, 6.2 ir 6.3.1–6.3.3 papunkčiuose) ir bendrojo finansavimo lėšų iš valstybės biudžeto poreikį (1 priedas).

7.   Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, iki 2016 m. kovo 14 d. pateikia Finansų ministerijai informaciją apie:

7.1.      2017–2019 metais planuojamas biudžetinių įstaigų pajamų įmokas į valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalį ir kitas lėšas, įstatymuose ir kituose teisės aktuose numatomas skirti įstaigos programoms finansuoti, jų paskirstymą (2 priedas);

7.2.      programas ir (ar) programų priemones, kurios bus baigtos vykdyti 2016, 2017 ir 2018 metais ir kurioms nereikia numatyti asignavimų atitinkamai 2017, 2018 ir 2019 metais (netęstinas programas (priemones) (3 priedas).

8.   Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, pateikia Finansų ministerijai:

8.1.      iki 2016 m. birželio 23 d. – lėšų poreikį 2017 metams pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms ir savivaldybių mokykloms (klasėms arba grupėms), skirtoms šalies (regiono) mokiniams, ir turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, išlaikyti (pagal kiekvieną įstaigą ir savivaldybę, išskiriant asignavimus darbo užmokesčiui), kurios neturėtų būti finansuojamos skiriant specialias tikslines dotacijas;

8.2.      iki 2016 m. rugpjūčio 19 d. – duomenis apie 2017 metų valstybės biudžeto asignavimus valstybės biudžeto specialioms tikslinėms dotacijoms savivaldybių biudžetams pagal konkrečią paskirtį.

9.   Savivaldybės prireikus pateikia įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, per jų nustatytus terminus informaciją, reikalingą apskaičiuoti asignavimų poreikiui valstybės biudžeto specialioms tikslinėms dotacijoms savivaldybių biudžetams pagal konkrečią paskirtį.

10. Savivaldybės iki 2016 m. rugpjūčio 8 d. pateikia Finansų ministerijai prognozuojamus 2017 metų duomenis apie:

10.1.    savivaldybėms priklausančių (iš savivaldybių biudžetų finansuojamų) švietimo įstaigų patalpų bendrą plotą;

10.2.    savivaldybės teritorijoje esančių gyvenamųjų vietovių, kurioms suteiktas kurorto statusas, bendrą plotą;

10.3.    savivaldybės teritorijoje esančių gyvenamųjų vietovių, kurioms suteiktas kurortinės teritorijos statusas, bendrą plotą;

10.4.    įplaukas į savivaldybių biudžetus pagal šias pajamų rūšis: savivaldybių administruojamas pajamas, gautas už išnuomotą valstybinę žemę ir valstybinio vidaus vandenų fondo vandens telkinius, mokestį už aplinkos teršimą, mokestį už valstybinius gamtos išteklius, valstybės rinkliavas, vietines rinkliavas, materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamas, palūkanas už depozitus, dividendus, pajamas iš baudų ir konfiskacijų, kitas neišvardytas pajamas ir biudžetinių įstaigų pajamas už prekes ir paslaugas, išskiriant pajamas už patalpų nuomą.

11. Finansų ministerija, naudodamasi informacija, nurodyta šio plano 2 punkte, iki 2016 m. kovo 15 d. (I etapas) ir iki rugsėjo 8 d. (II etapas) parengia 2016–2019 metų ekonominės raidos scenarijų.

12. Finansų ministerija iki 2016 m. kovo 23 d. (I etapas) pateikia Valstybinei mokesčių inspekcijai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Valstybinė mokesčių inspekcija) duomenis apie prognozuojamas 2017 metų gyventojų pajamų mokesčio įplaukas į valstybės biudžetą ir savivaldybių biudžetus ir iki 2016 m. rugsėjo 9 d. (II etapas) – patikslintus šių įplaukų duomenis.

13. Valstybinė mokesčių inspekcija iki 2016 m. balandžio 6 d. (I etapas) pateikia Finansų ministerijai duomenis apie prognozuojamas 2017 metų įplaukas į savivaldybės biudžetą kiekvienoje savivaldybės teritorijoje pagal administruojamus mokesčius ir iki 2016 m. rugsėjo 13 d. (II etapas) – patikslintus šių įplaukų duomenis.

14. Finansų ministerija iki 2016 m. balandžio 11 d. pateikia Vyriausybei:

14.1.    Lietuvos Respublikos 2017–2019 metų preliminarių valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų konsoliduotos visumos pagrindinių rodiklių projektą;

14.2.    preliminarius duomenis apie Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos dydį.

15. Vyriausybė šio plano 14 punkte nurodytus duomenis pateikia susipažinti Seimo Biudžeto ir finansų komitetui.

16. Pagal Strateginio planavimo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 827 „Dėl Strateginio planavimo metodikos patvirtinimo“, įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, iki 2016 m. gegužės 13 d. pateikia Finansų ministerijai 2017–2019 metų strateginių veiklos planų projektus, atitinkančius asignavimų nustatymo bendruosius principus, o ministrai – ir tarpinstitucinių veiklos planų projektus.

Ministrai jiems pavestų valdymo sričių 2017–2019 metų strateginių veiklos planų projektus (juose turi būti įskaitytas lėšų poreikis valstybės biudžeto specialioms tikslinėms dotacijoms savivaldybių biudžetams) ir tarpinstitucinių veiklos planų projektus pateikia Vyriausybės kanceliarijai.

17. Ministerijos iki 2016 m. gegužės 13 d. pateikia Finansų ministerijai informaciją apie lėšų poreikį ministrui pavestos valdymo srities investicijų projektams (investicijų projektų įgyvendinimo programoms), siūlomiems įtraukti į Valstybės investicijų 2017–2019 metų programą (toliau – valstybės kapitalo investicijos) (4 priedas).

18. Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, iki 2016 m. gegužės 13 d. kartu su strateginių veiklos planų projektais pateikia Vyriausybės kanceliarijai ir Finansų ministerijai lėšų naujoms funkcijoms atlikti, veikloms ir (arba) priemonėms vykdyti poreikį (aiškinamajame rašte nurodydamos konkrečias programas, jų priemones ir planuojamus pasiekti rezultatus).

19. Vyriausybės kanceliarija išnagrinėja šio plano 14 ir 16–18 punktuose pateiktą informaciją ir nuo 2016 m. gegužės 23 d. iki 2016 m. birželio 20 d. rengia Ministro Pirmininko, finansų ministro ir atitinkamų valdymo sričių ministrų diskusijas apie planuojamus pasiekti rezultatus ir asignavimus. Per šias diskusijas, atsižvelgiant į planuojamus pasiekti rezultatus, susitariama dėl 2017–2019 metų maksimalių valstybės biudžeto asignavimų limitų skyrimo ministrų valdymo sritims.

20. Finansų ministerija iki 2016 m. liepos 1 d. raštu praneša ministerijoms apie ministrų valdymo sritims ir kitoms įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, numatomus skirti 2017–2019 metais maksimalius asignavimų limitus (išlaidoms ir materialiajam ir nematerialiajam turtui sukurti ir įsigyti (valstybės kapitalo investicijoms), įskaitant asignavimus valstybės biudžeto specialioms tikslinėms dotacijoms savivaldybių biudžetams.

21. Ministerijos per 7 darbo dienas nuo šio plano 20 punkte nurodyto pranešimo gavimo asignavimus paskirsto ministrų valdymo sričių įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, savivaldybėms ir šią informaciją pateikia ministrų valdymo sričių įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, savivaldybėms ir Finansų ministerijai.

22. Per 40 dienų nuo šio plano 20 punkte nurodyto pranešimo gavimo pateikia:

22.1.    įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai (išskyrus ministrų valdymo sričių įstaigas, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai), patikslintus 2017–2019 metų strateginių veiklos planų projektus ir 2017–2019 metų valstybės biudžeto programų sąmatų projektus su preliminariais skaičiavimais, neviršydamos nurodytų maksimalių asignavimų limitų (prireikus kartu turi būti teikiami teisės aktų pakeitimo, keičiančio atitinkamo asignavimų valdytojo valdymo srities išlaidas, projektai), – Finansų ministerijai; institucijos, atsakingos už Lietuvos 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priemonių įgyvendinimą, teikdamos Finansų ministerijai patikslintus 2017–2019 metų strateginių veiklos planų projektus, nurodo valstybės biudžeto programas, kurioms įgyvendinti planuojamas 2017–2019 metais Europos Sąjungos fondų lėšų poreikis, taip pat atskirai nurodo Europos Sąjungos struktūrinę paramą ir valstybės biudžeto bendrojo finansavimo lėšas, skirtinas bendrai finansuojamiems su Europos Sąjungos lėšomis projektams įgyvendinti;

22.2.    ministrų valdymo sričių įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, patikslintus 2017–2019 metų strateginių veiklos planų projektus pateikia atitinkamai ministerijai jos nustatytu laiku, o valstybės biudžeto programų sąmatų projektus su preliminariais skaičiavimais – Finansų ministerijai;

22.3.    ministerijos ministrams pavestų valdymo sričių patikslintus 2017–2019 metų strateginių veiklos planų projektus – Finansų ministerijai ir Vyriausybės kanceliarijai;

22.4.    neviršydamos šio plano 20 punkte nurodytų valstybės kapitalo investicijų preliminarių limitų, valstybės institucijos ir įstaigos, kurioms įstatymais ir kitais teisės aktais pavesta formuoti arba dalyvauti formuojant atitinkamos srities valstybės politiką, kitos institucijos ir įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, Finansų ministerijai pateikia informaciją apie:

22.4.1. atitinkamos srities, savo institucijos arba įstaigos investavimo 3 metų prioritetus, jų pagrindimą, nurodo pagal kiekvieną prioritetą siūlomų skirti lėšų sumą, valstybės kapitalo investicijų į atitinkamą sritį 3 metų limitų paskirstymą pagal valstybės institucijas, įstaigas ir įmones, savivaldybių institucijas, taip pat kitus ūkio subjektus, kuriems numatoma skirti valstybės lėšų, ir valstybės investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas); kartu pateikiami parengti valstybės investicijų projektai; teikiami informacinės visuomenės plėtros valstybės investicijų projektai turi būti suderinti su Informacinės visuomenės plėtros komitetu;

22.4.2. tęstinius valstybės investicijų projektus, kuriems nesiūloma skirti lėšų;

22.4.3. naujus valstybės investicijų projektus, kuriems siūloma skirti lėšų;

22.5.    įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, patikslintą informaciją apie 2017–2019 metų planuojamas biudžetinių įstaigų pajamų įmokas į valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalį ir kitas lėšas, įstatymuose ir kituose teisės aktuose numatomas skirti įstaigos programoms finansuoti, jų paskirstymą ir pagal Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 14 straipsnio 2 ir (arba) 3 dalis planuojamus perkelti iš 2016 metais į biudžetą pervestų ir nepanaudotų biudžetinių įstaigų pajamų įmokų likučius, kai jie paliekami asignavimų valdytojui naudoti viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas, – Finansų ministerijai (2 priedas).

23. Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, iki 2016 m. liepos 15 d. pateikia Finansų ministerijai informaciją apie planuojamas 2017 metų valstybės biudžeto išlaidas ekspertams (patarėjams), kuriuos numatyta pasitelkti privatizuojant valstybei (savivaldybei) nuosavybės teise priklausančius akcijų paketus, už paslaugas sumokėti su jas pagrindžiančiais skaičiavimais.

24. Centralizuotai valdomo valstybės turto valdytojas iki 2016 m. liepos 15 d. pateikia Finansų ministerijai informaciją apie 2017 metų privatizavimo sandorių ir valstybės nekilnojamojo turto ir kitų nekilnojamųjų daiktų pardavimo numatomas patikslintas įplaukas į valstybės biudžetą ir išlaidas centralizuotai valdomo valstybės turto valdytojo atlygiui už valstybei nuosavybės teise priklausančių akcijų privatizavimą mokėti, taip pat centralizuotai valdomo valstybės turto valdytojo atlygiui už valstybės nekilnojamojo turto ir jam priskirtų valstybinės žemės sklypų, kitų nekilnojamųjų daiktų pardavimą mokėti, ekspertams (patarėjams) už paslaugas sumokėti ir įsiteisėjusiems teismo sprendimams, kuriais centralizuotai valdomo valstybės turto valdytojas įpareigotas grąžinti į valstybės biudžetą pervestas lėšas, vykdyti su jas pagrindžiančiais skaičiavimais ir (ar) dokumentais.

25. Lietuvos statistikos departamentas iki 2016 m. rugpjūčio 8 d. pateikia Finansų ministerijai informaciją pagal kiekvieną savivaldybę apie inventorizuotų vietinių kelių ir gatvių ilgį 2016 m. sausio 1 dieną.

26. Valstybei nuosavybės teise priklausančių akcijų valdytojai iki 2016 m. rugpjūčio 22 d. pateikia Finansų ministerijai informaciją apie 2017 metų bendrovių planuojamus sumokėti dividendus į valstybės biudžetą pagal numatomus 2016 metų jų veiklos rezultatus.

27. Vyriausybės kanceliarija kartu su Finansų ministerija iki 2016 m. rugsėjo 2 d. išnagrinėja šio plano 22.3 papunktyje nurodytų ministrams pavestų valdymo sričių 2017–2019 metų strateginių veiklos planų projektų atitiktį Vyriausybės programai ir Vyriausybės prioritetams, diskusijų apie planuojamus pasiekti rezultatus ir asignavimus rezultatams ir maksimaliems asignavimų limitams ir prireikus pateikia pastabų ir pasiūlymų.

28. Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, atsižvelgdamos į Vyriausybės kanceliarijos ir Finansų ministerijos pastabas ir pasiūlymus, prireikus patikslina 2017–2019 metų strateginių veiklos planų projektus, valstybės biudžeto programų sąmatų projektus, įskaitant valstybės kapitalo investicijas, ir per 7 darbo dienas nuo Vyriausybės kanceliarijos ir Finansų ministerijos pastabų ir pasiūlymų gavimo pateikia juos Finansų ministerijai.

29. Savivaldybės iki 2016 m. rugsėjo 5 d. pateikia Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijai (toliau – Švietimo ir mokslo ministerija) informaciją apie pasikeitusį mokinių skaičių nuo 2016 m. rugsėjo 1 dienos.

30. Švietimo ir mokslo ministerija, naudodamasi informacija, nurodyta šio plano 29 punkte, iki 2016 m. rugsėjo 16 d. pateikia Finansų ministerijai informaciją apie patikslintą specialios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui finansuoti poreikį 2017 metams.

31. Finansų ministerija iki 2016 m. rugsėjo 26 d. pateikia Vyriausybei parengtą Lietuvos Respublikos 2017 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projektą.

32. Vyriausybė iki 2016 m. spalio 14 d. priima sprendimą dėl Finansų ministerijos įgaliojimo pateikti Europos Komisijai Lietuvos Respublikos 2017 metų valdžios sektoriaus planinius fiskalinius rodiklius.

 

_________________________